FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ İNCELENMESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Advertisements

DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Sinan Doğan, Esra Beyoğlu
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı KATILIMCILARA YÖNELİK MATERYALLER.
GRUP SİNERJİ FEN VE TEKNOLOJİ SINIF SEVİYESİ:8 ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Soru: Dünya Bir Uzay Gemisi midir? Ünite Soruları:Dünya hangi.
Öğretmenin Adı, Soyadı Hakan Bozkurt.
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
E Ğİ T İ M VE Ö Ğ RET İ M YILI BU BEN İ M ESER İ M MATEMAT İ K FEN PROJE ÇALI Ş MASI GAZ İ KEMAL B İ L İ M VE SANAT MERKEZ İ KÜTAHYA PROJENİN.
Eğitim Öğretimde Planlama
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
FIRST ENGLISH 4. ve 5. Sınıflar için by İrfan BOY
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
DOĞAL AFETLER DEPREM Hazırlayan:H.Özden Özdemir
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
ÇOCUKLARIMIZIN EVDEKİ ÇELIŞMALARINA NASIL YARDIMCI OLABİLİRİZ ?
DÜN BUGÜN YARIN.
Elektronik Ürün Dosyası Talimatları Aşağıdaki işlemleri yaparken ihtiyaç duyarsanız Intel ® Eğitim Yardım Rehberini kullanabilirsiniz. Giriş slaytında.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
FEN VE TEKNOLOJİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
UYARLANABİLİR EĞİTSEL HİPERORTAMLAR
İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Dünya, Güneş ve Ay Ünitesi
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI DERS KİTAPLARI VE EĞİTİM ARAÇLARI YÖNETMELİĞİ.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 4. ÜNİTE
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Eğitsel İçerikler
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
Öğrenme Öğretme Süreci
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
6. , 7. ve 8. Sınıflar için ENGLISH FOR SUCCESS ANKARA 2011.
FIRST ENGLISH ANKARA ve 5. Sınıflar için.
E Kitap Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık. E kitaplar, bilgisayar, tablet, telefon, okuyucu gibi elektronik araçlarla görüntülenebilir kitaplardır.
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
İkili Kodlama Kuramı Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyı.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
BİLGİ FELSEFESİ EPİSTEMOLOJİ.
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
5/… BÖLGEMİZDE EKONOMİK FAALİYETLER Ad, Soyad, No
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
19.1 GİRİŞ Alışkanlıklar (habits), belirli durumsal ipuçlarını (cues) ve belirli durumsal davranış (zinciri) modellerini ilişkilendirerek davranışı.
İÇERİK ÖZEL DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ PUAN DERS KİTABI 1.Kazanımların tümünün doğrudan veya dolaylı yer almaması 2.İçerikte bilimsel hata bulunmaması.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
SBS SOSYAL BİLGİLER SORU DAĞILIMI SUNUSU Ayşegül SÖNMEZ.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
7th International Congress of Research in Education
ŞEHİT KEMAL EKŞİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERİ PROGRAMI/PROJESİ OKULU)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 9
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
MADDE VE YAPISI SORU BANKASI
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
Neden kitap okuyoruz.
Fabl metinleri.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
FEN BİLİMLERİ BİLGİ YARIŞMASI
Eşleştirme ve Doğru/Yanlış Maddeleri
Sunum transkripti:

FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ İNCELENMESİ 6. VE 7. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ İNCELENMESİ

OLUMLU ELEŞTİRİLER

6. Sınıf 1. ünitede içerik azaltılmış, kolaylaştırılmış 6. Sınıf 1. ünitede içerik azaltılmış, kolaylaştırılmış. Örneğin Hücre’nin tüm organelleri yerine bazı önemli organelleri anlatmakla yetinilmiş

6. Sınıf 2. ünitedeki görsel eksikleri tamamlanmış

Günlük yaşamdan örneklere daha fazla yer verilmiş

Dikkat çekici görseller kullanılmış

OLUMSUZ ELEŞTİRİLER

KİTAPTAKİ METİNLER AŞIRI UZUN

Ünite değerlendirme soruları “bilgi” düzeyinde “ezberciliğe” yönlendiren görsel bakımdan fakir sorular.

Sistemler ünitesi fazla detaycı ve bilgi karmaşıklığına sebep olacak nitelikte. Örneğin kalbin yapısı bu yaş grubu için karmaşık

Örneğin sf 161

7. SINIF 2. ÜNİTEDE ÖĞRENCİLER ZORLANMAKTADIR

Çalışma Kitabı etkinlikleri verimli değil, genellikle bilgi düzeyinde ölçüm yapıp, ders kitapları ile uyumlu hazırlanmamış