‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim HESAP VEREBİLİRLİK & PERFORMANS Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Advertisements

Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
Eğitim İçeriğinin Sunumu
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI’na GENEL BAKIŞ
YENİ KOOPERATİFÇİLİK HAREKETİ
1 Kasım 2010 Tarihi İtibariyle Poliçe İptal İşlemleri
Stratejik Plan Şablonu
AB Eşleştirme Projesi, Ankara 6. Ders Haftası Carin Lindqvist-Virtanen
DRAMA 11.HAFTA DRAMA YÖNTEMİYLE DERS İŞLEME MODELLERİ
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
BOLOGNA SÜRECİ VE TÜRKİYE. B OLOGNA S ÜRECI N EDIR ? Bologna Süreci, 2010 yılına kadar Avrupa Yükseköğretim Alanı yaratmayı hedefleyen bir reform sürecidir.
Araştırmacı Öğretmenler Ebru Mugaloglu
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
TR R3. TR R3 Bu Eylem 5.1 Projesi (Ulusal Gençlik Toplantısı) AB Gençlik Programı tarafından desteklenmiş ve Türk Kızılayı.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
UMEDER’İN KURULUŞU Kuruluş çalışmaları yaklaşık 4 ay süren derneğimiz, Ankara Valiliği’nin tarihli oluru ile resmen kurulmuştur. Ulaştırma Bakanlığı’mızın,
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Tartışma Yönetme Deniz YENİ Nisan 2007.
Öğrencilerin birbirlerini tanımasına, görüşlerini, çözümlerini birebirleriyle paylaşmalarına el verişli yeni bir öğrenme tekniğidir.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
Simülasyonların Kullanımı
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ PATENT DESTEK BİRİMİ İstanbul, 07 Haziran 2010.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
/ 181 BolognaSürecinde 20 Nisan Dr. Zekeriya Aktürk Ders Bilgi Paketi Hazırlama - Amaç - Öğrenim.
ODTÜ TEKNOKENT Gerçekleştirilen Etkinliklerimizden Örnekler.
Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu. Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Öğretim Durumlarını Planlama
Beyin Fırtınasının Uygulanması Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar:
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
7. 8 ve 9 Basamaklı Doğal Sayıların Basamak Değerleri
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Eylemci (Activist)  Hızlı konuşur  ‘Sesli düşünür’ gibidir  Araya girer  Ses tonu yüksektir Düşünüp taşınan (Reflector)
Probleme Dayalı Öğrenme Dr. Betül Kalender 3 Ocak 2009.
Özel Öğretim Yöntemleri Vızıltı
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Dik koordinat sistemi y
ÖĞRETİM DURUMLARINI DÜZENLEME
MUSTAFA ABAK KASTAMONU R.A.M
AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİ
23 Nisan töreni, 1932 (Prof. Dr. Mümtaz MAZICIOĞLU’na fotoğraf için teşekkürler)
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
Bölüm 5 Kaygı Bozuklukları I: Özgül Fobi, Ayrılma Kaygısı Bozukluğu ve Sosyal Kaygı Bozukluğu
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Lansman Fikirleri.
TAM ÖĞRENME MODELİ.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
DERS ÇALIŞMA VE BAŞARI.
Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Takdim Planı * Derneğin Kuruluş Aşaması * Derneğin Yaptığı Yardımlar
* Konunuzu buraya yazın
GRUP TARTIŞMASI YÖNTEMİ
Görev 12.
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

TR 07- FI- 022 Neden Esneme Bölgesine odaklanmalısınız? Öğrenme sürecine aktif şekilde dahil olma İşleri yapmanın daha iyi yollarını arama Dikkat: Birinin esneme bölgesi diğerinin panik bölgesi olabilir

TR 07- FI- 023 Bir tartışmayı nasıl yönetirsiniz? İyi bir başlangıç yapılmasını sağlayın Herkesin katılımını teşvik edin Herkesin anlayıp anlamadığını kontrol edin

TR 07- FI- 024 Alıştırma: Grup Tartışması Öğrenme tercihleri ve biçimleri konusunda şu ana kadar ele aldığımız tüm teoriler ışığında, grubun tüm üyeleri, temel düzey eğitimin oturumlarından biri üzerinde tartışacaktır:  Ortamı / amacı belirleyin  Herkesin katılımına izin verilmesini sağlayın  Tartışmayı bir sonuca bağlayın

TR 07- FI- 025 Değerlendirme Tüm grup için bir ‘en iyi özet’ çıkarın Varılan temel sonuçları bizlere bildirin