İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ,DENİZCİLİK İŞLETME ve YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ MİMARİ AVAN PROJELERİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HACETTEPE MALİYE TOPLULUĞU
Advertisements

AEP’te Sürekli Gelişim ve Öğrenme
İSTEK ÖZEL ACIBADEM LİSESİ 2010-ÖSYS Sunum , İstanbul 29 Ağustos 2009
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
İSMAİL TURGUT
REKTÖRLÜK.
PROJE ADI: HALLUKS VALGUS GELİŞMESİN !.
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Diferansiyel Denklemler
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI EMLAK VE İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ KPSS SINAV SONUÇLARI.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
KIRGİZTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1. S ınıf içi süreçlerin geliştirilmesine ve zenginleştirilmesine yönelik olarak materyal geliştirme, ölçme değerlendirme, öğretim yöntemleri gibi alanlarda.
“Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İklim Değişikliği Politikaları” 16 Mayıs 2012 Rektörlük – Hünkar Dairesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Beşiktaş YTÜ İKTİSADİ.
EK-l KAMU KURUM ve KURULUŞLARI YAZIŞMA KOD SİSTEMİ (*)
1930’lar Türkiye’si Prof. Dr. Turgut Göksu.
ŞEHİR PLANLAMA –İMAR HUKUKU
1 BİRİNCİ BASAMAKTA SPOR YAPACAK ÇOCUĞA YAKLAŞIM Dr. Ömer EŞKİ Toros Sağlık Ocağı ADANA-2007 Mevcut Durumun Saptanması.
SORULAR Parsel cephesi 20m., parsel derinliği 30m.; uygulama imar planındaki yapılaşma koşulları ayrık nizam, TAKS= 0,20, KAKS= 0,40, kat adedi= 2, ön.
Ahmet Hakan BAYRI İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
Hukuk Fakültesi Dekanlığı
TURYAP İSTANBUL , BEYKOZ- RİVA 146 DÖNÜM KONUT ARSASI
Hacettepe Üniversitesi Hacettepe Sanat Müzesi
RUHU ŞAD OLSUN.
Madde-2) Kurumların merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlere ait kodların güncellenmesi işlemlerinde kurumların strateji geliştirme.
Projelerin inşaat ihalesine hazır duruma getirilmesini sağlamak, yatırımcı kuruluşlardan gelen projelerin tetkik ve tasdik işlemlerini yürütmek, devam.
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
İçindekiler I. Ders Tanıtımı II. Konular III. Değerlendirme Kriterleri
Japon Üniversitelerinde İngilizce Eğitim İmkanı
PROJE VE YAPIM İŞLERİ.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
YİĞİT OĞUZ DUMAN TÜRKİYE PERSONEL YÖNETİMİ DERNEĞİ BAŞKANI.
ÇERKEZKÖY KÖŞE BAŞI ARAZİMİZ ÇERKEZKÖYDE ÇEVREYOLUNA ÇOK YAKIN KONUMDA ARKASINDA 2 ADET OKUL OLAN DEĞERLİ BİR ARAZİ.
YusufAlpaydın AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Eğitim Materyallerini Yerelleştirme Prof. Dr. Halil EKŞİ
Diferansiyel Denklemler
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
DOĞAL SAYILARDA BÖLME İŞLEMİ
İstanbul Teknik Üniversitesi, teknik öğretimde 239 yılı aşan parlak geçmişi, çağdaş eğitim ortamı, güçlü akademik kadrosuyla Türkiye'de mühendislik,
ARSA DAĞILIMI Esenyurt 1 Parsel m2 Esenyurt 2 parsel m2 Esenyurt 3 parsel m2 Esenyurt TOPLAM m2 OKUL ALANI
VAZİYET PLANI A BLOK B BLOK T BLOK ALAN BİLGİLERİ ARSA ALANI: 10700m2
ÖĞRETİM YILI LYS BAŞARI TABLOSU.
METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ
MODA TASARIMCILIĞI.
İstanbul Üniversitesi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Birim alana düşen kişi sayısı
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
T.C. BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
Uzaktan eğitim koordİnatörü: Okt. nalan tur
PLANLAMADA YOGUNLUK Kent bilimleri terimleri sözlüğüne göre,
MİMARLIK VE ŞEHİR PLANLAMA BÖLÜMÜ
METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ Ramazan YILMAZ Sakarya Üniversitesi, Teknoloji Fakültesi, Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü Esentepe Kampüsü,
Felsefe KARİYER TERCİHİNİZ NE OLURSA OLSUN – EĞİTİMDE BİR ALAN OLABİLİR; OKUL DIŞINDA BİR ÖĞRETİM OLABİLİR; FİTNES İLE İLGİLİ BİR KARİYER OLABİLİR; - BİR.
Bedensel TERMAL TERAPİ MERKEZİMİZ Sosyal
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
1 NOLU ARSA 2500 KİŞİLİK NÜFUS.  2500 kişilik nüfus için;  %10’ u yalnız yaşayan ve çocuksuz aileler= 250 kişi  %45’ i 3-4 kişilik aileler = 1125.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Temel Matematik 2 Diziler ve Seriler Ocak 2016 İstanbul Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ,DENİZCİLİK İŞLETME ve YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ MİMARİ AVAN PROJELERİ

A BLOK EĞİTİM BİNASI Oturum Alanı=1288 m² İnşaat Alanı= 3575 m²

B BLOK KÜLTÜR MERKEZİ Oturum Alanı= 713 m² İnşaat Alanı= 2818 m²

C BLOK SPOR TESİSİ Oturum Alanı=928 m² İnşaat Alanı= 5990 m²

D BLOK KREŞ Oturum Alanı=185 m² İnşaat Alanı= 730 m²

OTURUM ALANI HESABI Parsel Alanı= m² TAKS=0.30 TAKS Hesabı= x0.30= m² A Blok= 1288 m² B Blok= 713 m² C Blok= 928 m² D Blok= 185 m² Tescilli Yapı-1= 211 m² Tescilli Yapı-2= 43 m² 14 Parsel= 87m² 27 Parsel= 81 m² TOPLAM ALAN= 3536 m²

TOPLAM İNŞAAT ALANI HESABI A Blok Toplam İnşaat Alanı= 3575 m² B Blok Toplam İnşaat Alanı= 2818 m² C Blok Toplam İnşaat Alanı= 5990 m² D Blok Toplam İnşaat Alanı= 730 m² TOPLAM İNŞAAT ALANI= 13113m²