EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi
Advertisements

Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 6
FİZİKSEL DAĞITIM KANALLARI VE PLANLAMA DAĞITIM İŞLEMLERİ VE SÜREÇLERİ
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
TEMEL İŞLETME FONKSİYONLARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
HAFTA I.
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Pazarlama Yönetimi Süreci
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Bilişim sistemlerinin türleri
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Pazarlama İlkeleri.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
Doç. Dr. Yusuf KARACA Afyon Kocatepe Üniversitesi
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
PAZARLAMANIN ÖNEMİ.
PAZARLAMA KARMASI.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
HEDEF PAZAR.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
Pazarlama İletişimi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI Öğr. Gör. ÖZGÜR ÇENGEL İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Emlak Pazarlaması Emlak Sektörüne Genel Bakış Sektördeki Tehditler ve Fırsatlar Pazarlamanın Tanımı Emlak Pazarlaması İlkeleri Pazarlama ve Satış

Pazarlama ve Satış- Gelişim Süreçleri Üretim Anlayışlı Dönem- Rekabet Minimum düzeyde Satış Anlayışlı Dönem- Satış Odaklılık Modern Pazarlama Dönemi- 21. yy Pazarlama Çabaları

Emlak Pazarlamasında Süreçler AR-GE, Emlak Pazarlama Araştırmaları Pazarlama Araştırma Konuları İş Takibi ve Pazarlama Çevresi Dış ve İç Çevre Faktörleri Portföy Oluşturma ve Pazar Bölümlendirme Pazar Bölümlendirme Stratejileri

Pazarlama Araştırmaları ve Pazar Bölümlendirme Stratejileri Pazarlama Araştırma Süreci Veri Toplanması ve Veri Analizi Pazar Bölümlendirme Stratejileri 1- Demografi 2- Coğrafi 3- Sosyal Yapı

Emlak Pazarlama Pazarlama Ve Tüketici Davranışları Tüketici Satın alma Karar Süreci Satın Alma Karar Tipleri Satın Alma Süreci Modeli Alım, satım ve Kiralama Para Tahsili

Süreçler- Devam…. Muhasebe Bilgi İşlem Müşteri İlişkileri Yönetimi Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Stratejisi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Müşterinin Artan Önemi Müşteri Sadakati Veri Tabanlı Pazarlama Emlak Pazarlamasına Dair Uygulamalar

Emlak Pazarlama Karması (4P) Emlak Pazarlamasında Mamul Stratejileri Markalaşma Servis ve Kalite Stratejileri Fiyat Stratejileri

Emlak Pazarlamasında Fiyatı Etkileyen Faktörler Gayrımenkul Alım Maliyeti Gayrımenkule Olan Talep Rekabet Durumu Hedef Alınan Pazar Payı Maliyete dayalı fiyatlandırma Talebe dayalı fiyatlandırma Rekabete dayalı fiyatlandırma

Tutundurma Çabaları Reklam- Kitlesel İletişim Halkla İlişkiler Kişisel Satış- Yüz yüze görüşmeler Satış Geliştirme- Sergiler ve Fuarlar

Emlak Pazarlaması- Dağıtım Faaliyetleri Doğrudan Dağıtım Dolaylı Dağıtım Dağıtım kanalının seçimini etkileyen faktörler

Hizmet Pazarlaması Hizmetin tanımı Hizmetlerin özellikleri Hizmet grupları Hizmet pazarlamasında stratejiler

Hedef Pazar Seçimi Hangi Pazar bölümü en büyük fırsatları sunmaktadır? Hedef Pazar olarak kaç bölüm seçilmelidir? İşletmenin amaçları, güçlü yönleri, rekabet durumu, kar potansiyeli, firma imajı göz önünde bulundurulmalıdır.

Sonuç Ürün Fiyat Tutundurma Dağıtım Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Pazar Bölümlendirme Stratejileri