Dr. Mustafa Çetin AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
Advertisements

AEP Eğitim ve İletişim Alanı Eğitim İçeriği İncelemesi
Yrd. Doç. Dr. Mehmet OKUTAN
Eğitim İçeriğinin Sunumu
AEP’te Sürekli Gelişim ve Öğrenme
TÜRK HALKI, VEREMİ VE VEREMLE SAVAŞI DOĞRU BİLİYOR MU?
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı KATILIMCILARA YÖNELİK MATERYALLER.
KnowTech3D 3 Nisan 2014.
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
AEP Medya Alanı Eğitim İçeriği İncelemesi
Genel Öğretim İlkeleri
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
Engellilerin Haklarına İlişkin BM Sözleşmesi
Yüz Tanıma İçin İlinti Tabanlı Yama Yerelleştirme
Eğitim Süreci ve Sonrası Çalışmaları
Bu proje Avrupa Birliği ile Türkiye Cumhuriyeti Tarafından finanse edilmektedir. IPPC (EKÖK) - “Entegre Kirlilik Önleme ve Kontrol” Teknik Yardımı 3.cü.
Yrd. Doç. Dr. İdil Işıl GÜL 9 Kasım 2012, Ayfonkarahisar.
1. S ınıf içi süreçlerin geliştirilmesine ve zenginleştirilmesine yönelik olarak materyal geliştirme, ölçme değerlendirme, öğretim yöntemleri gibi alanlarda.
GENÇLİK PROGRAMI Eylem 1.3. Gençlik Demokrasi Projeleri
Kullanıldığı Durumlar? Tekniğin Dezavantajları?
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Mahmut Kantar Bahriye Gökçen Gülistan Sürek Nesrin Korkmaz
GÜNLÜK FAALİYET RAPORU
Tartışma Hastane (sağlık kurumları) yönetimi niçin ayrı bir yönetim disiplini olarak gelişmiştir ?
Açık ve Uzaktan Öğretimde Öğrenme Kuramları ve Nasıl Öğretmeliyiz?
1 BİRİNCİ BASAMAKTA SPOR YAPACAK ÇOCUĞA YAKLAŞIM Dr. Ömer EŞKİ Toros Sağlık Ocağı ADANA-2007 Mevcut Durumun Saptanması.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
BİLGİSAYARIN B Sİ Bilgisayar Kullanım kursu (1. Kademe)
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
Nitel Araştırmalarda Veri Analizi
Kafkas Üniversitesi Kadın Sorunları Araştırma Ve Uygulama Merkez Müdürlüğü Faaliyetleri Kafkas Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Öğr.Gör.Neriman.
Kadının Toplumdaki Yeri
15 Ekim 2012 Afyonkarahisar ENGELLİLERİN HAKLARINA İLİŞKİN SÖZLEŞMENİN UYGULANMASININ TEŞVİK EDİLMESİ VE İZLENMESİNE İLİŞKİN ULUSLARARASI VE ULUSAL MEKANİZMALAR.
E Y L E M 1. 3 Gençlik Demokrasi Projeleri PROGRAMI.
/erolkaya_ist. Sunum Planı  Türkiye’de Belediyeciliğin Gelişimi  Küresel Eğilimler  Modern Kent Yönetimi 2.
Eğitim Hazırlık ve Planlama Çalışmaları Doç. Dr. Bülent Dilmaç AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Necmettin.
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 1.3. GENÇLİK DEMOKRASİ PROJELERİ
YusufAlpaydın AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Eğitim Materyallerini Yerelleştirme Prof. Dr. Halil EKŞİ
ARHAVİ MÜZİK:BİROL TOPALOĞLU
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
ORTAOKUL EĞİTİMİ VE TÜRKÇE.   Yalnız ortaokul eğitiminde değil, her dönem eğitimde yarar sağlayan bir site. Görsel içerikleriyle anlatımı kolaylaştıran.
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
Yakın Doğu Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı
Çocuklarla Daha Güçlüyüz
© 1 Program Yürütme Kılavuzu (Motive Etme) Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003.
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
LİDER HEMŞİRELERİN VE LİDER SAĞLIK ÇALIŞANLARININ KÜLTÜREL YETKİNLİKTE ŞEFKATLİ BAKIM SUNMADA KAPASİTELERİNİ GÜÇLENDİRME PROJESİ
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BİG DATA (BÜYÜK VERİ) Kürşat FELEK 12/B ATL 62.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Bilimsel Araştırmanın Alternatifleri
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
GENEL ÖĞRETİM İLKELERİ
ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİNE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM SEMPOZYUMU
Sunum transkripti:

Dr. Mustafa Çetin AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Dil  Üslup  İçerikte hacim değişikliği  İçerikte vurgular Yerelleştirme Nedir ? Neden Önemlidir? AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 aile gücüne odaklanma  aile değerlerine saygı  kültürel değerlere saygı  katılımcı ile eğitimcinin eşitliği Yerelleştirme Neden Önemlidir? AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Katılımcıların programa yakınlık duymasını sağlar.  Bilinenden bilinmeyene doğru ilerlemeyi sağlar.  Yakından uzağa ilkesine uygun davranılmış olur.  Takip edilebilirliği sağlar.  Hayata aktarmada kolaylık sağlar. Yerelleştirmenin Faydaları AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 İstatistiksel veriler  Yerel sivil toplum kuruluşlarının aktaracağı bilgiler  Yerel sivil toplum kuruluşlarının yaptıkları çalışmalar  Araştırma raporları Yerelleştirme Kaynakları AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Su yoluyla bulaşma  Aşıların atlanması  Sağlık personeline yaklaşım İçerikte Yerelleştirme AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 X bölgesinde A kavramı yerine B kavramı  Y bölgesinde C ünitesinde cinsiyete göre ayrı oturum düzenleme  Z bölgesinde D ünitesinde eleştirel üsluptan kaçınma Dil ve Üslupta Yerelleştirme AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

Katılımınız için teşekkürler!