Quality Function Deployment

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
KONU: UZAKTAN EĞİTİM TÜRLERİ
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
Strateji Tasarımı İlker acar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
ISO Müşteri Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
Ender Topuz Ford Otosan - Yazılım mimarı
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Arş. Gör. Cevdet KIZIL Kadir Has Üniversitesi 21/02/2005
YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 YENİLEME PAZARI GELİŞTİRME DERNEĞİ 10 Nisan 2014 Ortak Beklentiler Yurt dışı dernekleri ile etkileşiminin.
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
BBY Bilgi Teknolojisi ve Yönetimi
Birtel İletişim Teknolojileri
TÜBİTAK Bilimsel Araştırma Projelerini Hazırlama Eğitimi Şubat 2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bölüm 1 Mühendislik Ekonomisi Kararları
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
FMEA Failure Mode Effect Analysis
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
24. MÜHENDİSLİK DEKANLARI KONSEYİ TOPLANTISI Mayıs 2012, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Eğitiminde Tasarım Dersleri Prof. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , 2011, 2(2) : 0-0
TSM Çalışanlarına Yönelik Sağlığın Geliştirilmesi Eğitimi
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
3. Üretim Sistemi Geliştirme Planı ve Üretim Planının Hazırlanması
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
Tülay SÖZERİ AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi Tel: / İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 9) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
SANAYİ İÇİN DAHA ETKİN MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ Borusan Holding Agah Uğur 20 Mayıs 2004.
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Toplam Kalite Yönetimi
OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Edinilen Unvan: Otomotiv Teknikeri Edinilen Ünvanın Düzeyi: Önlisans.
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
ŞEHİT GÜLTEKİN TIRPAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ AMASYA MERKEZ BİLGİSAYAR ARASINDA YAPILAN "OKUL-SANAYİ İŞBİRLİĞİ AMASYA MODELİ" PROTOKOLÜ
Proje Türü Tarımda Modernizasyonun ve Kırsal Kalkınmanın Sağlanması ile Sanayide Rekabetçiliğin Arttırılması Proje İle İlgili Olduğu Faaliyet Alanı 72.
Kalite ile ilgili kavramlar
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
VİO SABİT KIYMET BAKIM YÖNETİMİ
Bölüm 1 Mühendislik Ekonomisi Kararları
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Sunum transkripti:

Quality Function Deployment EGITIM ve UYGULAMA

QFD Eğitim Konuları ve Workshopları QFD ile Proje Yönetimi Eğitimi ve/veya Workshop QFD ile Maliyetlerin Düşürülmesi Eğitimi ve/veya Workshop QFD ile Ürün Tasarımı Eğitimi ve/veya Workshop QFD ile Kısa ve Uzun Vadeli Strateji oluşturulması Eğitimi ve/veya Workshop QFD ile Problem Çözme Teknikleri Eğitimi ve/veya Workshop QFD ile Yatırım Planlama Eğitimi ve/veya Workshop Workshoplar konun kapsamına göre ve hazırlıklara göre 2-15 gün arasında değişebilmektedir. İlk gün QFD bilinçlendirmesi yapıldıktan sonra ekip ile danışmanlığımız eşliğinde çalışma yürütülmektedir. Daha fazla bilgi için www.hydron.com.tr

QFD ile Kazacaklarınız Fayda Faydanın Rasyonelleşmesi Müşteri Memnuniyetinin arttırılması QFD disiplininin ilk amacı müşterinin sesinin tasarım ve çözüm süreci ile ilişkilendirmektir. QFD süreci ile müşteri beklentilerini karşılayacak çözüm olanakları ortaya koyduğu için ortaya çıkan dizayn yada çözüm mühendisliğin kendi kendi mükemmelliğini ortaya çıkarmaktan ziyade müşterini beklentilerini karşılayacak en iyi çözüme yönlenmektedir. Çözüm ve Geliştirme Zamanının Azalması Farklı disiplinlerden kişilerin bir arada olması sebebi ile benzer zamanlardaki odaklanma birçok bakısı ortaya koyacağı için deneme-yanılma surecini ortadan kaldıracaktır. İç İletişiminin güçlendirilmesi Geleneksel her birim yöneticisinin kendi departmanını star etme çabası, yada kendi gözlemlediği çözümlerin sorunların çözümü anlayışı farklı departmandaki kişilerin bir araya gelmesi ile önceliklendirilmesi ile ortak bir consensus yaratılması ile kişisel yanlış anlamaları önleyip katılımı zenginleştirmektedir. Önemli sorun/konu’ lar için daha iyi dökümantasyon Kalite evi sorunların betimlenmesinde mükemmel bir dokümantasyondur. Buna ek olarak, Kalite grafigi müşterinin sesini mevcut sorunlarla ilişkilendirilmektedir. Para Tasarrufu Çözüm ve Geliştirme zamanının azaltılması, hem zaman hem de para tasarrufunun azalmasına sebep olacaktır.

Sektörlere Göre Akışlar Müşteri Talepleri Teknik Gereksinimler Parça Karakteristikleri Üretim Süreçleri Üretim Gereksinimleri Üretim Ortamı Müşteri Talepleri Ürün Fonksiyonelitesi Sistem Karakteristikleri Dizayn Alternatifleri Yazılım Ortamı Müşteri Talepleri Servis Gereksinimleri Servis Süreçleri Süreç Kontrolleri Servis Ortamı QFD Akışı Öğelerin Seviyelendirilmesi

Eğitimin Ajandası Tanımlar Sizin için ne yapar? QFD Tarihçesi QFD Nedir? Tanımlar Sizin için ne yapar? QFD Uygulama Alanları Örnek Uygulama QFD ile nasıl başlarız? Kalite evi Pratik Öneriler

Eğitim Süresi Eğitim süresi 1 gündür. 09:00-12:00 ile 14:00 -17:00 saatleri arasında 50 /10 dk periyotlarla verilmektedir. Şirketinizde yada MEB onaylı sınıflarda eğitim verme imkanımız vardır. Eğitimin bitişinden sonra QFD konusunda çalıştay (workshop) da düzenlenebilmektedir. Bu çalıştay da spesifik bir branç için QFD uygulamalı bir şekilde gösterilmektedir. Bu konuda ayrıca bir bildirim yapmanız gerekmektedir. Teklif talepleriniz için: www.hydron.com.tr veya info@hydron.com.tr’ e mail atınız. +90 216 3464360 pbx