HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Çatışma nedenleri Çatışma analizi
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Kazan-kazan yöntemi Yaratıcı yanıtlar
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Empati Birleştirici-kooperatif güç İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Çatışma türleri Tekniklerin avantaj ve dezavantajları
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Tekniklerin uygulama alanları Duygularla başa çıkma
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Olumsuz duygulara yol açan davranışları tanıma Taviz ve uzlaşmanın farkını anlama İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Çatışmadan doğan tansiyonu minimize etmek Çatışma çözme teknikleri İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Sorun çözmede gönüllülük Çatışmayı çizerek çözme İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Olasılıklar yaratma Çatışmanın tekrarlanmaması için davranışlar Arabuluculuk
İŞ HAYATINDA ÇATIŞMA VE KRİZ YÖNETİMİ Katılımcı profili: Tüm çalışanlar ve yöneticiler Katılımcı sayısı: 15 Süre: 1 gün
Hayatın İçinden Psikoterapi Merkezi Katılımınız için teşekkür ederiz… Uzman Psikolog Leyla Genç Akaçlı Not: Konu hakkında detaylı bilgilere www.hayatinicinden.org adresinden ulaşabilir veya sormak istediklerinizi 0212 542 07 57 numaralı telefondan sorabilirsiniz.