2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu
Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu Prof. Dr. Şükrü Hatun (Dekan) Prof. Dr. Füsun Yıldız ( Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. İlhan Tarkun (Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. Arzu Arslan ( Önceki Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. Ayşe Engin Arısoy (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Prof. Dr. Zafer Utkan (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Prof. Dr. Kürşat Yıldız (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Bahar Müezzinoğlu (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Doç. Dr. Kenan Bek (Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Doç. Dr. Hale Maral (Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkan Yardımcısı) Doç. Dr. Zeynep Seda Uyan (Mezuniyet Sonrası Eğitim Komisyonu Başkanı) Yrd. Doç. Dr. Levent Altıntaş ( Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim üyesi) Yrd. Doç. Dr. Esin Kulaç (Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim üyesi) 19 Kasım 2013 / 27 Mart 2014
Özdeğerlendirme Raporu’nun anahatları Amaç ve Hedefler Eğitim programı Öğrencilerin değerlendirilmesi Öğrenciler Program değerlendirme Öğretim elemanları Eğitsel kaynak ve olanaklar Yönetim ve yürütme Sürekli gelişim ve yenilenme
İlk UTEAK değerlendirmesinde standartların karşılanma oranı BaşlıkTSGS Amaç ve Hedefler4/51/2 Eğitim programı 11/154/7 Öğrencilerin değerlendirilmesi3/80/3 Öğrenciler5/83/6 Program değerlendirme1/60/4 Öğretim elemanları3/8 1/1 Eğitsel kaynak ve olanaklar 10/102/6 Yönetim ve yürütme7/83/3 Sürekli gelişim ve yenilenme1/11/1
Öğretim Üyesi Geri Bildirimleri Öğretim üyesi geri bildirimi Dönem 1, 2 ve 3 her ders kurulu sonunda Dönem 4, 5 ve 6 her yarı yıl sonunda Koordinatörlerce rapor haline getirilecek Eğitim Komisyonu ve Program Geliştirme Kurulu değerlendirecek Ders Kurulu ve Staj Değerlendirmesi Ders Kurulu Başkanları her ders kurulu sonrası Staj Sorumluları her yarı yıl sonunda Koordinatörlerce rapor haline getirilecek Eğitim Komisyonu ve Program Geliştirme Kurulu değerlendirecek
Tıp eğitiminin amaç ve hedeflerinin gözden geçirilmesi İntörn eğitiminin planlı – programlı duruma gelmesi, sonucun değerlendirilelim Sınavların ve Ölçme – Değerlendirme yöntemlerinin geliştirilmesi Eğitimde daha farklı, yeni ve etkin yöntemlerin uygulanması, denenmesi Sürekli mesleki gelişim eğitimlerinin sürdürülmesi Tıp Eğitiminin akreditasyonu sürecinde eğitimin niteliğinin geliştirilmesi
Tıp eğitiminin amaç ve hedeflerinin gözden geçirilmesi İntörn eğitiminin planlı – programlı duruma gelmesi, sonucun değerlendirilelim Sınavların ve Ölçme – Değerlendirme yöntemlerinin geliştirilmesi Eğitimde daha farklı, yeni ve etkin yöntemlerin uygulanması, denenmesi Sürekli mesleki gelişim eğitimlerinin sürdürülmesi Tıp Eğitiminin akreditasyonu sürecinde eğitimin niteliğinin geliştirilmesi Öğretim üyelerinin tıp eğitimine daha fazla ilgi gösterebilmesi