2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
KAPATILMA SÜRECİ VE SONRASINDA TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI.
Özgür GÜVEN GÜNAY, Prof. Dr. Pars TUNÇYÜREK
Ulusal Eczacılık Eğitimi Akreditasyon Kurulu (ECZAK) ve Hedefleri
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
(OFMAE) Fizik Eğitimi Anabilim Dalı
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
TODUP VE ÖĞRENCİ ARAŞTIRMALARI GRUBU.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
Prof.Dr.Şükrü Hatun Dekan. Geçen Çalıştaydan bugüne.. Fakültemizde “canlı ve etkin bir eğitim” için heyecan sürüyor Öğrenci sayılarındaki artış eğitimle.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Stajı Dönem IV
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI 15 Şubat 2011 Çankırı.
UYEK 5. Dönem Yönetim Kurulu Faaliyet Sunumu.
Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu. Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden.
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
VI. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ Gizem Tomaşan, UTEK 2010 VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi 2-5 Haziran 2010, Adnan Menderes Üniversitesi, AYDIN Akreditasyonda.
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
Kuruluş Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Şubat 1995’te Prof Dr Ayşe Sevim Gökalp’in Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde göreve başlaması.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrenci Danışmanlık Sisteminin Güçlendirilmesi Tıp Eğitimi Çalıştayı Grup Çalışması
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI ENSTİTÜSÜ
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
1 Kocaeli Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Kilit Sorunlar Tıp Eğitimi Çalıştayı 14 Mayıs 2010.
Akreditasyon Ara Değerlendirme Yard.Doç.Dr. Esin Kulaç Tıp Eğitimi AD Tıp Eğitimi Çalıştayı Mayıs 2014.
Türkiye’de Tıp Eğitiminde Eşyetkilendirme (Akreditasyon)
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU ADINA ABDURRAHİM FİDAN.
Eğitim Faaliyetleri Dr. Dilek Bayramgürler.
Prof. Dr. Cemil Öztürk EPDAD Başkanı Marmara Üniversitesi
Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği EPDAD Değerlendirici Eğitimi Çalıştayı Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ AKADEMİK GENEL KURUL HOŞGELDİNİZ 29 Haziran 2017.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
TIP FAKÜLTESİ BEYİN FARKINDALIĞI SEMPOZYUMU
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
İLKNUR BAŞYİĞİT EĞİTİM KOMİSYONU BAŞKANI
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 8 Mayıs 2017 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Dilara Pirhan.
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
Eğitim-öğretim Yılı Öğrenci Uyum Programı KTÜ TIP FAKÜLTESİ
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
MÜhendislik DEğerlendirme Kurulu
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu

Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu Prof. Dr. Şükrü Hatun (Dekan) Prof. Dr. Füsun Yıldız ( Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. İlhan Tarkun (Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. Arzu Arslan ( Önceki Dekan Yardımcısı) Prof. Dr. Ayşe Engin Arısoy (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Prof. Dr. Zafer Utkan (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Prof. Dr. Kürşat Yıldız (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Bahar Müezzinoğlu (Önceki Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Doç. Dr. Kenan Bek (Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkanı) Doç. Dr. Hale Maral (Mezuniyet Öncesi Eğitim Komisyonu Başkan Yardımcısı) Doç. Dr. Zeynep Seda Uyan (Mezuniyet Sonrası Eğitim Komisyonu Başkanı) Yrd. Doç. Dr. Levent Altıntaş ( Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim üyesi) Yrd. Doç. Dr. Esin Kulaç (Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim üyesi) 19 Kasım 2013 / 27 Mart 2014

Özdeğerlendirme Raporu’nun anahatları Amaç ve Hedefler Eğitim programı Öğrencilerin değerlendirilmesi Öğrenciler Program değerlendirme Öğretim elemanları Eğitsel kaynak ve olanaklar Yönetim ve yürütme Sürekli gelişim ve yenilenme

İlk UTEAK değerlendirmesinde standartların karşılanma oranı BaşlıkTSGS Amaç ve Hedefler4/51/2 Eğitim programı 11/154/7 Öğrencilerin değerlendirilmesi3/80/3 Öğrenciler5/83/6 Program değerlendirme1/60/4 Öğretim elemanları3/8 1/1 Eğitsel kaynak ve olanaklar 10/102/6 Yönetim ve yürütme7/83/3 Sürekli gelişim ve yenilenme1/11/1

Öğretim Üyesi Geri Bildirimleri Öğretim üyesi geri bildirimi Dönem 1, 2 ve 3 her ders kurulu sonunda Dönem 4, 5 ve 6 her yarı yıl sonunda Koordinatörlerce rapor haline getirilecek Eğitim Komisyonu ve Program Geliştirme Kurulu değerlendirecek Ders Kurulu ve Staj Değerlendirmesi Ders Kurulu Başkanları her ders kurulu sonrası Staj Sorumluları her yarı yıl sonunda Koordinatörlerce rapor haline getirilecek Eğitim Komisyonu ve Program Geliştirme Kurulu değerlendirecek

Tıp eğitiminin amaç ve hedeflerinin gözden geçirilmesi İntörn eğitiminin planlı – programlı duruma gelmesi, sonucun değerlendirilelim Sınavların ve Ölçme – Değerlendirme yöntemlerinin geliştirilmesi Eğitimde daha farklı, yeni ve etkin yöntemlerin uygulanması, denenmesi Sürekli mesleki gelişim eğitimlerinin sürdürülmesi Tıp Eğitiminin akreditasyonu sürecinde eğitimin niteliğinin geliştirilmesi

Tıp eğitiminin amaç ve hedeflerinin gözden geçirilmesi İntörn eğitiminin planlı – programlı duruma gelmesi, sonucun değerlendirilelim Sınavların ve Ölçme – Değerlendirme yöntemlerinin geliştirilmesi Eğitimde daha farklı, yeni ve etkin yöntemlerin uygulanması, denenmesi Sürekli mesleki gelişim eğitimlerinin sürdürülmesi Tıp Eğitiminin akreditasyonu sürecinde eğitimin niteliğinin geliştirilmesi Öğretim üyelerinin tıp eğitimine daha fazla ilgi gösterebilmesi