MEHMET SÖNMEZ Telif Hakkı © 2004 Copyright © 2004.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

KESİRLER.
GEOMETRİ PERFORMANS ÖDEVİ
EĞİM EĞİM-1 :Bir dik üçgende dikey (dik) uzunluğun yatay uzunluğa oranına (bölümüne) eğim denir. Eğim “m” harfi ile gösterilir. [AB] doğrusu X ekseninin.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Sistem Analizi ve Planlama
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
KARMA Ş IK SAYILAR Derse giriş için tıklayın... A. Tanım A. Tanım B. i nin Kuvvetleri B. i nin Kuvvetleri C. İki Karmaşık Sayının Eşitliği C. İki Karmaşık.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
PARALLEL ADDER y0y1y3y0y1y3 s0s1s3s0s1s3 X 4-bits Y 4-bits S 4-bits x0x1x3x0x1x3.
MODÜLER BİR ÖĞRETİM YAZILIMI DENEMESİ VE UYGULAMA SONUÇLARI Okut.Halit KARALAR (Muğla Üniv. Enf. Bölümü) Dr. Yaşar SARI (Muğla Üniv. Enf. Bölümü)
Algoritmalar DERS 2 Asimptotik Notasyon O-, Ω-, ve Θ-notasyonları
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Birinci Dereceden Denklemler
FONKSİYONLAR ve GRAFİKLER
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
4 KARE.
1 ÖMER ASKERDEN EMLAK KREDİ İLKÖĞRETİM OKULU UZMAN MATEMATİK ÖĞRETMENİ AKSARAY ÜNİTE: HARFLİ İFADELER VE DENKLEMLER KONU:HARFLİ İFADELERİ ÇARPANLARA AYIRMA.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
Bir eşitliğin her iki yanına aynı sayıyı eklersek eşitlik bozulmaz.
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
6.SINIF FEN ve TEKNOLOJİ TESTİ
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
DERS 2 MATRİSLERDE İŞLEMLER VE TERS MATRİS YÖNTEMİ
TEST – 1.
BPR151 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - I
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
ÖĞRETİCİ PROGRAMLAR.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Microsoft EXCEL (2) Kapsam Kopyalama, Yapıştırma Açıklama Ekleme Satır ve Sütunların Boyutlandırılması Bitişik Hücrelere Dayanarak Otomatik Veri Girme.
Kompozit Malzeme Üretiminde Maksat
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
2.DERECE DENKLEMLER TANIM:
Ek-2 Örnekler.
Ödev 02a Transfer Fonksiyonu: Problem 1: Problem 2: Problem 3:
İKİNCİ DERECEDEN FONKSİYONLAR ve GRAFİKLER
KARTEZYEN KOORDİNAT SİSTEMİ
EŞİTSİZLİK GRAFİKLERİ
Diferansiyel Denklemler
DENKLEMLER. DENKLEMLER ÜNİTE BAŞLIĞI X kimdir neye denir,neden gereksinim duyulmuştur.Bilinmeyeni denklem kurmada kullanırız.Bilinmeyen problemlerde.
DERSİMİZİ ŞU ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İNCELEYECEĞİZ.
AYNALARDA YANSIMA VE IŞIĞIN SOĞURULMASI
DERS 11 BELİRLİ İNTEGRAL (ALAN).
… Sunu Konu Adı KAVAK YETİŞTİRİCİLİĞİ Sunum : Dr. Mustafa ZENGİN Dr. Mustafa ZENGİNBaşmühendis Sunum : Dr. Mustafa ZENGİN Dr. Mustafa ZENGİNBaşmühendis.
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
DOĞRUSAL DENKLEM SİSTEMLERİ ve MATRİSLER
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
DENKLEM ÇÖZME Sonraki sayfa
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Çarpanlara Ayırma.
İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER
Sunum transkripti:

MEHMET SÖNMEZ Telif Hakkı © 2004 Copyright © 2004

A 1/23 Program adı ve telif hakları Ses aç/kapa Başla: B Çıkış Telif.rtf Tanitim.wav Ses, sadece bu sayfada tanıtım için kullanılıyor. Tüm sayfalarda arka plân: FF77CC BAŞLA

B 2/23 Kullanıcı adınızı giriniz. Çıkış Tamam: G/M Kullanici.rtfTamam: kullanıcı adı yeni ise M ‘ye; değilse G ‘ye.. TAMAM

G 3/23 GEÇMİŞ BİLGİLERİNİZ Çalışılan Konular: Çözülen Testler: Çıkış Menü: M gecmis.rtf MENÜ

M 4/23 MENÜ Çıkış 1) A: K1A (KONU) B: K1B C: K1C 2) A: K2A 3) A: K3A B: K3B C: K3C D: K3D 1) A: S1A(1)(ALIŞTIRMA) B: S1B(1) C: S1C(1) 2) A: S2A(1) 3) A: S3A(1) B: S3B(1) C: S3C(1) D: S3D(1) menu.rtfSadece yeşil yazılarda link var.(1)=1.soru. KONU ANLATIMI 1)DENKLEMİN ÇÖZÜM KÜMESİ A) Eksik Katsayılı Denklemler B) Çarpanlarına Ayırarak Çözüm C) Genel Çözüm 2) KÖK-KATSAYI BAĞINTILARI A) Köklerden Denklem Kurma 3) DENKLEM ÇÖZÜM YOLLARI A) Değişken Değiştirerek B) Kesirli Denklemler C) Köklü Denklemler D) Mutlakdeğerli Denklemler ALIŞTIRMALAR 1)DENKLEMİN ÇÖZÜM KÜMESİ A) Eksik Katsayılı Denklemler B) Çarpanlarına Ayırarak Çözüm C) Genel Çözüm 2) KÖK-KATSAYI BAĞINTILARI A) Köklerden Denklem Kurma 3) DENKLEM ÇÖZÜM YOLLARI A) Değişken Değiştirerek B) Kesirli Denklemler C) Köklü Denklemler D) Mutlakdeğerli Denklemler

K1A 5/23 Konu Anlatımı : K1A Çıkış K1B Menü: M k1a.rtf MENÜ

K1B 6/23 Konu Anlatımı : K1B Çıkış K1C K1A Menü: M k1b.rtf MENÜ

K1C 7/23 Konu Anlatımı : K1C Çıkış K2A K1B Menü: M k1c.rtf MENÜ

K2A 8/23 Konu Anlatımı : K2A Çıkış K3A K1C Menü: M k2a.rtf MENÜ

K3A 9/23 Konu Anlatımı : K3A Çıkış K3B K2A Menü: M k3a.rtf MENÜ

K3B 10/23 Konu Anlatımı : K3B Çıkış K3C K3A Menü: M k3b.rtf MENÜ

K3C 11/23 Konu Anlatımı : K3C Çıkış K3D K3B Menü: M k3c.rtf MENÜ

K3D 12/23 Konu Anlatımı : K3D Çıkış K3C Menü: M k3d.rtf MENÜ

S1A(n) 13/23 Alıştırmalar : S1A(n) Çıkış S1A(n+1) / I C1A(n) Menü: M s1an.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S1B(n) 14/23 Alıştırmalar : S1B(n) Çıkış S1B(n+1) / I C1B(n) Menü: M s1bn.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S1C(n) 15/23 Alıştırmalar : S1C(n) Çıkış S2A(n+1) / I C1C(n) Menü: M s1cn.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S2A(n) 16/23 Alıştırmalar : S2A(n) Çıkış S2A(n+1) / I C2A(n) Menü: M s2an.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S3A(n) 17/23 Alıştırmalar : S3A(n) Çıkış S3A(n+1) / I C3A(n) Menü: M s3an.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S3B(n) 18/23 Alıştırmalar : S3B(n) Çıkış S3B(n+1) / I C3B(n) Menü: M s3bn.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S3C(n) 19/23 Alıştırmalar : S3C(n) Çıkış S3C(n+1) / I C3C(n) Menü: M s3cn.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

S3D(n) 20/23 Alıştırmalar : S3D(n) Çıkış S3D(n+1) / I C3D(n) Menü: M s3dn.rtfn=soru numarası... Verilen cevap doğru ise bir sonraki, yani (n+1). soruya gidilecek... Cevap yanlış ise “ipucu” na gidilecek... MENÜ

2S1A(n) 21/23 Alıştırmalar : 2S1A(n) Çıkış S1A(n+1) / C1A(n) Menü: M 2s1an.rtfn=soru numarası.. 2.kez sorulan soru bu formattadır.cevap doğruysa (n+1).soruya, değilse çözüme gidilecek. bu örnektir. MENÜ

C1A(n) 22/23 Çözüm : C1A(n) Çıkış S1A(n+1) Menü: M c1an.rtfn=soru numarası. her sorunun çözümü bu formattadır. Bu sadece her birine örnektir. MENÜ

I1A(n) 23/23 İpucu : I1A(n) Çıkış S1A(n+1) C1A(n) i1an.rtfn=soru numarası... n. Sorunun ipucunu temsil eder.her sorunun ipucu sayfası bu formattadır..

Mehmet Sönmez