ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI ÖĞRENCİ ÇALIŞMA SAYFASI ADI VE SOYADI: …………………………………………………… 14 Ocak 2011 Cuma ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AMAN BU OYUN HİÇ BİTMESİN... Berber, sokakta oynayan çocuklardan birini çağırdı ve o gelince cebinden biri beş milyonluk, öteki beşyüzbinlik iki banknot.
Advertisements

TOHUMDAN FİDANA ELİF DUMANLI 6-C 725.
Gidene kal demeyeceksin. .. Gidene kal demek zavallılara,
MERKEZİ YIĞILMA (EĞİLİM) ÖLÇÜLERİ
Kesirlerle Çarpma İşlemi
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
…Bu sunuda anlatılan olaylar gerçekten yaşanmıştır…
ADILLAR(ZAMİRLER) Bunu siz mi aldınız? Burası çok sıcak.
BUGÜN BEN İ M GÜNÜM. YEMEK YEMEGİ ÇOK SEVİYORUM ÇÜNKÜ BENİM BÜYÜMEM İÇİN EN DOĞAL HAKKIM.
1/10 Zamir A B C D Aşağıdaki cümlelerin hangisinde zamir olan kelime, nesne görevindedir? Bahçede hepimiz oturuyorduk. Sınıfta kimseyi bulamadı. Hayatı.
Soruya geri dön
STRESE GİRENİN İMANINDAN ŞÜPHE EDERİM!
KENDİNİ DÜŞÜN. KENDİNİ DÜŞÜN Kimi istersen onu seç, ama önce kendini seç. Kendin için yaşa, Kendin için sev, kendin için aşık ol. Kendini beğen ve.
Ağlarsam sesimi duyar mısınız
ÇARPMA İŞLEMLERİ.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
Karenin Çevre Uzunluğu
11-14 yaş arasına yöneliktir. AYŞE GÜL 2010
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 23 Aralık 2009 Çarşamba Adem usta, 28 tane çeyrek.
Dünyadaki herkes için herhangi birisin ama her hangi biri için dünyalara degersin, yüregimde mahkumsun cezan sonsuza kadar sevilmek hem de sevildigini.
ÖĞRENMEDE BİLGİ Yılmaz KILIÇASLAN.
…Bu sunuda anlatılan olaylar gerçekten yaşanmıştır…
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 17 Aralık 2009 Perşembe Arıları dörderli gruplara.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 4 Aralık 2009 Cuma Kasaptaki etlerin 45 kilogramı.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 4/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….………………………………………....…… No: ……… 30 Kasım 2011 Çarşamba  Aşağıdaki.
Masal mı,problem mi? Okuyalım çözelim..
DOĞAL SAYILARDA BÖLME İŞLEMİ.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 2 Aralık 2009 Çarşamba Bir sayının sağına nokta.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU
P a z a r S a b a h l a r ı.
D O G A L S A Y I L A R.
ÇOCUKLAR İÇİN BEŞ SEVGİ DİLİ
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 30 Aralık 2009 Çarşamba Yukarıdaki varlıkların.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 20 Kasım 2009 Cuma İki yıl, kaç aydır? Aşağıdaki.
Asal Sayılar ve Çarpanlarına Ayırma
ORAN - ORANTI.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 23 Kasım 2009 Pazartesi Doğal Sayılarda Büyüklük.
ÜÇGENDE AÇI - KENAR BAĞINTILARI ÖZELLİKLERİ
CÜMLEDE ANLAM 1.SORU: Aşağıdaki cümlelerin hangisinde küçümseme anlamı vardır? A.Bütün gün uğraştım ,ödevlerimi hala bitiremedim B.İnsanlara zor zamanlarında.
ÇARPANLARA AYIRMA.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
ÇOCUĞUMA NASIL YARDIMCI OLURUM?.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 18 Aralık 2009 CUMA 20 liram var. Tanesi 2 TL’den.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 6 Ocak 2010 Çarşamba 72 sayısının onlar.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 14 Aralık 2009 Pazartesi Aşağıda modellenen.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 31 Aralık 2009 Perşembe 1.Bir metre.
İNSANIN PAYLAŞMA VE YARDIMLAŞMA İHTİYACI
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 19 Kasım 2009 Perşembe Bir çıkarma işleminde.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 28 Aralık 2009 Pazartesi Sevgili kuzucuklarım,
SEVGİ ZENGİNLİK BAŞARI
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 14 Ocak 2010 Perşembe Türkü, kilogramı.
DOĞAL SAYILARDA BÖLME İŞLEMİ
ERMİŞ, ÖNCE SEVGİYİ DİLDEN GÖNÜLE İNDİREMEMİŞ OLANLARI ÇAĞIRARAK, ONLARA BİR SOFRA HAZIRLAMIŞ. HEPSİ OTURMUŞ, DERKEN TABAKLAR İÇERİSİNDE SICAK ÇORBALAR.
FEDAKARLIK VE NETİCESİ HAZIRLAYAN:ELİF ÖZDEMİR. FEDAKARLIK VE NETİCESİ.
ÖDÜLLÜ ZEKA SORULARI 3 adet sorunun çözümünü yapan öğrenciler Cuma günü 3.teneffüste (saat 11: 30 da) md. yard. odasında hazır bulunmalıdır.
Soru: Kenan 16 Liraya bir top almak istiyor.Fakat Kenan’ın 9 Lirası var.Kenan’ın topu alabilmesi için kaç Liraya ihtiyacı vardır?
9 1.Çarpan 9 2.Çarpan 81 Çarpım
YAŞLILAR İLE EL ELE PROJESİ VERİ ANALİZLERİ Proje Sorumlusu: Yahya KARACA- Murat OTURAKLI Proje Yürütücüleri: Neslihan TÜRKÇÜER-Gamze ÖZBEDEN.
ALAY ETME İLE BAŞEDEBİLME
HZ. MUHAMMED (s.a.v.) HAKKI GÖZETİRDİ
7. KADEME SINIFLAR ARASI BİLGİ YARIŞMASI 30 AĞUSTOS ORTAOKULU.
YEMEKTE GÖRGÜ KURALLARI
HZ. MUHAMMED (s.a.v.) HAKKI GÖZETİRDİ
HZ. MUHAMMED (s.a.v.) HAKKI GÖZETİRDİ
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE AİLE ETKİSİ
OKUL ADI ADI: SOYADI: SINIFI: NO: DERS: Ö Ğ RETMEN: KONU.
SEVGİYİ BİLENLER SEVGİYİ BİLMEYENLER.
Sunum transkripti:

ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI ÖĞRENCİ ÇALIŞMA SAYFASI ADI VE SOYADI: …………………………………………………… 14 Ocak 2011 Cuma ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI ÖĞRENCİ ÇALIŞMA SAYFASI ADI VE SOYADI: …………………………………………………… 14 Ocak 2011 Cuma 547 sayısının 8’ bölümünden elde edilen bölüm ve kalan kaçtır? 85 ile 58 in çarpımından elde edilen yeni doğal sayı kaçtır? Bir babanın 858 altını varmış. 7 çocuğuna eşit paylaştırdığı altınlardan kalanlarını hizmetçisine vermiştir. Hizmetçinin payına kaç altın düşmüştür? Aşağıdaki çarpım tablosunu zihinden yaparsan iyi olur. 3x8=7x6=4x7= 8x8=5x9=6x6= 5x5=7x7=2x7= 8x7=9x0=1x7= 3x6=2x6=4x4= 5x1=7x0=9x9= 3x4=7x8=9x7= 1x1=1x0=7x10=

Aynanın karşısına geçmeni istiyorum. Beğendiğin fiziksel özelliklerini yazmanı istiyorum. Bu fiziksel özelliklerin sana nasıl bir avantaj sağlar.? Bu fiziksel özelliklere sahip olan aileden kimler var? Kendini seviyor musun? DERVİŞ KAŞIKLARI Sevginin yalnızca sözünü edenlerle, onu yaşayanlar arasında ne fark vardır? diye sordular bir bilgeye. Bilge, büyük bir sofra hazırladı ve sevgiyi dillerinden eksik etmemelerine karşın, onu günlük yaşamlarında hiç kimseye göstermeyen kişileri yemeğe çağırdı. Sofrada herkes yerini aldıktan sonra, önlerine birer tas sıcak çorba, sonra da derviş kaşıkları denen, sapları bir metre uzunluğunda özel kaşıklar getirildi. Ev sahibi konuklarına bu kaşıkları nasıl tutmaları gerektiğini söyledi Herkes kaşığının ucundan tutmak zorunda kaldı. Konuklar, uçlarından tuttukları bir metre uzunluktaki kaşıkları güçlükle taslarına daldırıyorlar, fakat kaşıklarına çorba doldurup, ağızlarına götüremiyorlardı. Ağızlarına bir kaşık çorba koyabilmeyi beceremeyen konuklar, yemekten sonra kalktıklarında, karınlarını doyuramamışlar, kaşıklarından dökülen çorbalarla da sofranın üstünü kirletmişlerdi. Bilge, bir gün sonra ikinci bir yemek daveti verdi. Bu kez, sevgiyi gerçekten bilen ve her gün sevgiyle yaşayan kişileri çağırdı. Yüzleri aydınlık, gözleri sevgiyle gülümseyen pırıl pırıl kişiler geldiler ve bu kez onlar yerlerini aldılar, sofrada. Önlerine birer tas sıcak çorba ve sapları bir metre uzunluktaki derviş kaşıkları getirildi. Onlara da kaşıkları ancak,saplarının uçlarından tuta bilecekleri kuralı söylendi. Ev sahibi bilgenin “Buyurun, afiyet olsun.” sözünden sonra sofradaki herkes, önündeki kaşığı, sapının ucundan tuttu ve herkes kaşığını, karşısındaki kişinin tasına daldırıp, kaşığına aldığı çorbayı, karşısındaki kişinin ağzına uzattı. Bu yöntemle herkes karnını doyurabildi. Konuklar sofradan kalktıklarında ise, sofranın üstünde, dökülmüş tek damla çorba yoktu. Sevginin yalnızca sözünü edenlerle, onu yaşayanlar arasında ne fark vardır sorusunu soranlara bu uygulamayla yanıt verdikten sonra bilge, bir de öğütte bulundu: İşte, dedi. Kim ki yaşam sofrasında yalnızca kendini görür ve yalnızca kendini doyurmayı düşünürse, o kişi aç kalacağını da bilmelidir. Ve kim ki başkalarına da düşünür ve o da kesinlikle doyurulacaktır. Çünkü yaşam denen bu pazar, alan değil, veren kazançlıdır her zaman.