OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DERS BİLGİLERİNE ERİŞİM
Advertisements

ŞAHİN AKDAĞ.
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
ELEKTRONİK KAYNAKLAR İÇİN KATALOG TARAMASI
BİLGİ VE HABERLEŞMESİNİN ÖNEMİ
Okul Web Sitesi Yönetim Paneli
İşletim Sistemi Temel Bilgiler
Mayıs 2014! EYLEM PLANI
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
DÜNYA’MIZ NASIL OLU Ş TU? Güne ş Sistemi'nin Güne ş 'e uzaklık açısından üçüncü sıradaki gezegeni. Üzerinde ya ş am barındırdı ğ ı bilinen tek do ğ al.
Tam Sayılarla Toplama Çıkarma.
Yapılan Hizmetlerin Bilgisayara İş lenmesi Klinikten toplanmı ş olan hizmet formlarını klinik sekreterli ğ ine getirip bilgisayarda islenmektedir. Yapılan.
1. Formül Kullanma Kuralları
Kurşun Yarası ve Elveda… Sensiz ak ş amları kur ş un gibi içime sıktın! Kalbim yenik, kalbim bo ş, kalbimde kur ş un yarası Kırık kaldırımlarda yürüyorum,
Öğrt. Gör. Dr. Ahmet Cengizhan Dirican
İNTERNET ADRESLERİ Ahmet SOYARSLAN biltek.info.
AKVARYUM UYGULAMASI KOMUTLARI.
Kullanım Haklarına Göre Yazılım Türleri
Öğrt. Gör. Dr. Ahmet Cengizhan Dirican
Başlat menüsü ve öğeleri
ÇEVREMİZDEKİ VARLIKLAR
OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI
ADRES DEFTERİM.
Master in Advanced European and International Studies.
Daire Grafiği.
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
BENGÜ YILDIRIM  Kullanıcı random olarak gelen kelimeyi tahmin etmeye çalı ş maktadır.  Aranan kelimenin harfleri üst kısımda pembe kutular.
Word Programı Genel Bilgileri
TOP SEKTİRME UYGULAMASI
TOP SEKTİRME UYGULAMASI-2
SINAV NOTLARI HAZIRLIYORUM
DRAMA.
Windows 3-B Çevirme'yi kullanma.:Windows 3-B Çevirme, aralarında hızlı bir şekilde dönmenizi sağlamak için pencerelerinizi üç.
Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neyi yanlış yapıyorlar?
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
1.Adım: Yukarıdaki araç çubuğundan kayıt ekle sekmesi seçilir.
İNTERNET TARAYICI (WEB BROWSER) PROGRAMLARI
KESİRLERLE TOPLAMA İŞLEMİ
LABİRENT UYGULAMASI KOMUTLARI.
WİNDOWS-7 KİŞİLEŞTİR MENÜSÜ
5 Duyu organımızdan birtanesi gözümüzdür Gözümüz dı ş tan içe do ğ ru 3 kısımdan olu ş ur. 1=Sert Tabaka 2=Damar Tabaka 3=A ğ Tabaka.
Örnek Adam asmaca oyununun programının yazılması.
Göğüşhan KILIÇ twitter.com/gogushan_kilic OLMAYA HAZIR MIYIZ?
INTERNET EXPLORER TEMEL İŞLEMLER GOOGLE ARAMA TEKNİKLERİ
Döngü Komutları. for deyimi bir alt limitten, bir üst limite kadar programın belirli bir parçasını tekrar eder. for deyiminde sayaç artış oranı da verilmelidir.
1- İnternet Sağlayıcınızdan adresine giriniz. 2- Sitemizdeki sayfalardan Arşiv butonuna tıklayınız.
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
PROGRAMLAMA VE SCRATCH.
Mesut Doruk Atışkan Tuba Keskin Sevde Şişman Şen Levent Altınkaynak Ümit Altınkaynak.
DEÜ B İ LG İ İ ŞLEM DA İ RES İ FORMS & REPORTS YAYıNLAYıCı YAŞAR DEREL İ.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 1 MODÜL : WEB TASARIM. HTML 2.
PHP'de Program Denetimi
İNTERNET ADRESLERİ.
INTERNET HAFTASI DOĞRU MU? YANLIŞ MI?.
Düzgün ve Doğru Yapacağız, Adam Gibi Adam Olacağız.
Recep KEÇEÇİ A Linux Mint. Linux Mint, Clément Lefèbvre tarafından geliştirildi ve Fransada 2006 yılında yayınlandı. Clément haricinde 2 yöneticisi.
Hazırlayan : Atahan Aybars ERDEM Fatih ALBAYRAK yılında Bursa’da kurulan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, yıllık 360 bin otomobil ve 450 bin motor.
GÖRSEL PROGRAMLAMA DİLİ:
C# WINDOWS UYGULAMASI HAZIRLAMA ADO.NET SUNU6-SET UP OLUŞTURMA SAVAŞ TUNÇER

PINAR KARTALO Ğ LU.  Belirli sayıda i ş lemlerin tekrarlanması için kullanılan döngülerdir. for döngüleri ba ş langıç ve biti ş de ğ erleri arasında.
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama
Etkinlik Adı: Bilgisayardaki çocuk bana benzesin Etkinlik Kazanım: Kendini Tanıyabilme, Başkalarıyla ilişkilerini başlatabilme Etkinlik Gün: 2 Etkinlik.
KONU: Ü-SESİ KELİME SUNUSU
Etkinlik Adı: Bilgisayardaki çocuk bana benzesin Etkinlik Kazanım: Kendini Tanıyabilme, Başkalarıyla ilişkilerini başlatabilme Etkinlik Gün: 2 Etkinlik.
 Çevremizdeki cisimleri sahip oldu ğ umuz be ş duyu organımızla tanıyıp algılamaya çalı ş ırız. Görme olayı ise tamamen ı ş ıkla gerçekle ş ir. 2.
YAZI KARAKTER ANAL İ Z İ GOTHAM FONT:. Gotham, yirminci yüzyılın ba ş larındaki en ba ş arılı yazılardan biridir. Gotham, oldukça yüksek x uzunlu ğ una.
Sunum transkripti:

OLTA İLE BALIK TUTMA UYGULAMASI KOMUTLARI

Uygulama Yönergesi 1- Sahneyi okul sitesinden  Olta ile Balık Tutma uygulama adıyla indirebilirsiniz. 2- Oltanın 5 adet kostümü vardır, boşluk tuşuna basılınca olta atılacak ve sonra ilk kostümüne dönecektir. 3- Balıklar su içerisinde hareket edecekler fakat kahverengi standın içinden geçmeden ona çarpınca geri sağ tarafa döneceklerdir. 4- Olta balığı yakalacağında balık parası değişkeni 15 artacaktır ve balık ekrandan kaybolup 3 sn bekledikten sonra tekrar görünür hale gelecektir. 5- Zaman çubuğumuz 5 derecelik açıyla dönecek ve sarı yuvarlağa değdiğinde oyun sonlanacaktır. Bu sayede uygulama 72 sn süresinde çalışmış olacaktır. 6- 1 ve 5 yazan bonus toplarımız aşağıdan yukarıya doğru hareket edecek, beyaz bölüme çıkmayacaktır. Olta 1 i aldğında 1 para, 5’i aldığından 5 para kazanılacaktır. 7- süre boyunca 200 tl para kazandığımızda kazandınız arka planı gelecek, 200 tl den az kazandığımızda kaybettiniz arka planı yayınlanacak.

Olta komutları

Balık komutları

1 ve 5 bonus para komutları 1 balonunda para değişkeni 1, 5 balonunda 5 artacaktır.

Zaman çubuğu 2.yol Zaman çubuğu 5 derecelik dönme hareketi yapacak ve Sarı noktaya değdiğinde uygulama sonlanacaktır.

Sahne komutlar

Stratch indirme https://scratch.mit.edu/scratch_1.4 adresinden windows yazan yerden indirilebilir. Eğer dil Türkçe çıkmazsa yandaki menüden Türkçe yapabilirsiniz.