Ünite Portfolyö Sunumu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Fiziksel Büyüklüklerin Ölçülmesi
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
Newton’un Hareket Kanunları
Eğitim Öğretimde Planlama
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
1 Okul Kültüründe Değişim. 2 Küresel Ekonominin Gerçekleri Problemler ve sistemler karmaşıktır. Problemler ve sistemler karmaşıktır.  Büyük resmi kavramsallaştırabilme;
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
21. Yüzyıl becerileri.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
Elektronik Ürün Dosyası Talimatları Aşağıdaki işlemleri yaparken ihtiyaç duyarsanız Intel ® Eğitim Yardım Rehberini kullanabilirsiniz. Giriş slaytında.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME NEDEN GEREKLİDİR?
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Kat Hizmetleri Organizasyonu
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
Maddeler Karıştıklarında Özelliklerini Niçin Yitirmez?
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
PLAZMANIN TANIMI Plazma “iyonize olmuş gaz“ anlamına gelir.
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Sunum transkripti:

Ünite Portfolyö Sunumu KARIŞIMLAR Ünite Portfolyö Sunumu

Ünite planı Özeti Öğrencilerimiz çevresinde bulunan maddelerin aslında birer karışım olduğunu kavrayacaklar. Karışımı oluşturan maddelerin özelliklerini kaybetmediklerini örnekleriyle görecekler. Günümüzde kullanılan birçok ayırma yöntemini tanıyacaklar ve hayatımızı ne kadar kolaylaştırdıklarının farkına varacaklardır. Sonuçta Teknoloji , insanoğlunun maddeyi tanıma çabasından doğmuştur , diyeceklerdir.

Maddeler karıştıklarında özellikleri neden değişmez? Temel Soru Maddeler karıştıklarında özellikleri neden değişmez?

Ünite Soruları Çevremizdeki maddeler nelerdir? Bütün Maddeler Saf mıdır? Çevremizdeki maddelerden hangi alanlarda faydalanırız?

İçerik Soruları Madde nedir? Sınıflandıralım. Doğada maddeler nasıl bulunur? Bu maddelerden faydalanmak için neler yapabiliriz?

Ünitemde Proje Yaklaşımı, Sürekli Ölçmenin Faydaları Öğrenciler çevresindeki araçların hangi maddelerden yapıldığının farkına varırlar. Günlük hayatta kullanılan modern ayırma yöntemlerini öğrenirler. Karışımları ayırma yöntemleri hakkında bilgi toplarken akranlarıyla işbirliği yaparlar. Proje üzerinde çalışırken yazma ve düşünme becerilerini öğrenirler. Proje boyunca çalışmaları hakkında geribildirim verir ve alırlar.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Temel soru ve ünite sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Öğrencilerimin modern ayırma yöntemlerini öğrenmeleri Günlük hayatta bu ayırma yöntemlerinden nasıl faydalanıldığı Üst düzey düşünme becerileri ile 21.yy becerilerine ilişkin bilgi toplama: Modern ayırma yöntemlerini anlatan bir sunu hazırlayarak teknolojiyi en iyi şekilde kullanacaklar. Maddeyi tanıyarak ayırma yöntemleri sayesinde teknolojinin nasıl ortaya çıktığının farkında olacakalar.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucunda ne öğreneceğim: Öğrencilerimin madde ve karışımlar hakkında düşüncelerini, Çevresinde kullandığı araçaların nelerden yapıldığı hakkındaki fikirlerini dolayısıyla Teknolojinin nasıl doğup geliştiğini nasıl onlara vereceğimi Öğrencilerimin proje sürecini Öğrencilerim Ölçme Sonucunda Ne Elde Edecek? Teknolojide ayırma yöntemlerinin önemini kavrayacaklar.

Hedeflerim Öğrencilerimi güdüleyecek farklı teknolojiler hakkında bilgi sahibi olma Öğrencilerimin daha fazla üst düzey düşünme becerisi kullanmalarını sağlayacak yollar bulma Öğrencilerimin projeleri gerçekleştirebilmelerine yardım edebilmem için diğer öğretmenlerden çeşitli stratejiler öğrenme

Teşekkür ederiz….