HAZIRLAYANLAR Dilek KÖKER 9968101 Saadet BAKKALOĞLU 9968064.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

MATLAB Bilgisayar Programlama Yrd.Doç. Dr. Aslıhan KURNUÇ
1.Dünya’nın şekli ile ilgili en doğru bilgi aşağıdakilerden hangisidir? a)Dünyanın uzaydan çekilen fotoğrafları b)Eski insanların söylediklerinden edindiğimiz.
YAZ OKULU Matematik 1 Ünite : 2.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Temel Kavramlar
Çocuklar; Beni Tanımak İster misiniz?.
Bilgisayar Programlama
OKULDA VE EVDE DAYANIŞMA
Yedi, sekiz ve dokuz basamaklı doğal sayılarda büyüklük ve küçüklük ilişkisi ● Doğal sayılar arasında bir sıralama veya karşılaştırma yapılırken önce basamak.
ADI SOYADI : MERAL KILIÇ HAZIRLAYAN BÖLÜMÜ : SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SINIFI : 3-A NUMARASI :
KOMBİNASYON SBS 8.SINIF Aşağı Yön Tuşları ile ilerleyiniz.
PERMÜTASYON VE KOMBİNASYON ARASINDAKİ FARK
Varlıklardan farklı olanı söyleyiniz
YAZ OKULU Matematik 1 Ünite : 3.
SAYILARI SIRALAYALIM İYİ SEYİRLER.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
Yrd. Doç. Dr. Neşet DEMİRCİ
KOMBİNASYON SBS 8.SINIF Aşağı Yön Tuşları ile ilerleyiniz.
BÜTÜN YARIM ÇEYREK bütün yarım yarım çeyrek bütün.
VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER
ADLAR 1.ANLAMLARINA GÖRE ADLAR: A.VARLIKLARA VERİLİŞLERİNE GÖRE ADLAR:
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
HAZIRLAYANLAR AYTAÇ KULA ARİF MUSLU
Sadece 1’e ve kendisine bölünen sayılardır.
Ö.T.M.G Öğr. Gör. Özgür ŞİMŞEK Ozan Yusuf YILMAZ /B
VARLIKLAR ARASI İLİŞKİLER Mustafa COŞKUN Levent SARIDEMİR
ÖDEVİ HAZIRLAYAN SERAP ÖZGÜL 3/B
ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ A.B.D
HER GENÇ MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR MURAT GÜNER KELKİT
TANIM VE TANIM ÇEŞİTLERİ
MERHABA ARKADAŞLAR .
Matematik kümeler vedat çelik mesut kılınç.
MATEMETİK YARI YIL TATİL ÖDEVİ 7. SINIF.
ÜNİTE 7: PROGRAM TASARISI HAZIRLAMA
ÖDEVİ HAZIRLAYANLAR ÇİĞDEM DEMİR 3/B ZAHİDE TRAMPACI
Tema : Rakamları Tanıyorum (Rakamları Oluşturan Çokluk Parçaları)
7.SINIF ÜNİTE 2 : ÇEMBER VE DAİRE
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
TOPLAMA İŞLEMİ VE ALIŞTIRMALAR.
HAZIRLAYANLAR SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 3/A İLKAY UĞUR
MATEMATİK DERS: KONU: KESİRLER ÜNİTE 5 SÜRE :40 DAK.
HAZIRLAYAN: ERGÜN GÜMÜŞ
MATEMATİK.
TAM SAYILARI SAYI DOĞRUSUNDA GÖSTERME TAM SAYILARDA DÖRT İŞLEM
KESİRLER KONULAR: Kesirler Kesirlerin Okunuşu Kesir Çeşitleri Kesirlerin Karşılaştırılması ALIŞTIRMALAR:
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 9 Nisan 2009 Perşembe Matematik Toplamı verilen, toplama işleminin toplananlarını.
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
GERÇEK SAYILAR (REEL SAYILAR)
GENEL DE Ğ ERLEND İ RME si.com.
ÖLÇME ve ÖLÇEKLER Bilimsel çalışmalarda bilimselliğin temel şartı, araştırmalarda kullanılan kavramların, konuların veya değişkenlerin ÖLÇÜLEBİLİR nitelikte.
Keskin.
Strateji, yöntem ve teknik kavramlarını açıklayabilme, Strateji, yöntem ve teknik kavramları arasındaki ilişkiyi kavrayabilme,
MATEMATİK DERSİ 1 KESİRLER TAM - YARIM.
YÜZDELER.
  eğitim öğretim yılından başlayarak temel eğitimden ortaöğretime geçiş 6 ders için 8. sınıfta dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
SINIF : 1 DERS : HAYAT BİLGİSİ ÜNİTE : OKUL HEYECANIM
KONU : GERİYE DOĞRU RİTMİK SAYMALAR KAZANIM :
DOĞAL SAYILARDA BÜYÜKLÜK KÜÇÜKLÜK
Ders 14: Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
ADI :SERKAN SOYADI :AYDENİZ SINIF :9-C OKUL :BÜNYAN ANADOLU LİSESİ
KONU:UZUNLUK ÖLÇÜLERİ CUMA ARAYICI 3-A SINIFI ÖĞRETMENİ
OKUL ADI ADI: SOYADI: SINIFI: NO: DERS: Ö Ğ RETMEN: KONU.
Küçüklüğüm HANİFE BAKIRCI 10 BÜRO YAŞINDAYKEN.
UZUN -KISA.
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
sayısı 2 sayısından 2 fazladır..
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Sunum transkripti:

HAZIRLAYANLAR Dilek KÖKER 9968101 Saadet BAKKALOĞLU 9968064

DERS: MATEMATİK SINIF:2 ÜNİTE ADI:VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER KONULAR: 1-BÜYÜKLÜK KÜÇÜKLÜK 2-AZLIK VE ÇOKLUK

HEDEF 1 Varlıklar arasındaki büyüklük ve küçüklük ilişkilerini kavrayabilme. DAVRANIŞLAR 1-Dört varlıktan en büyük olanı gösterip işaretleme. 2-Dört varlıktan en küçük olanı gösterip işaretleme. 3- Dört varlığı büyükten küçüğe doğru sıralama. 4- Bir varlığı büyüklük veya küçüklük sırasına yerleştirme.

HEDEF 2 Varlıklar arasındaki azlık ve çokluk arasındaki ilişkiyi kavrayabilme. DAVRANIŞLAR 1-Aynı cins varlık gruplarından en çok olanı gösterip işaretleme 2-Aynı cins varlık gruplarından en az olanı gösterip işaretleme. 3-Aynı cins varlık grıplarını çoktan aza , azdan çoğa doğru sıraya koyma. 4- Bir varlık grubunun azlık ve çokluklarına göre uygun sıraya yerleştirme.

Aşağıdakilerden en büyük olanı hangisidir?

TEKRAR DENE

YAŞASIN DOĞRU

Aşağıdakilerden hangisi en küçüktür?

BİLDİNİZ!

BİLEMEDİNİZ !

Varlıkların büyükten küçüğe doğru sıralanışı hangisidir? 4 3 1 2 2 -1 - 3 - 4 2 - 4 - 3 - 1

DOĞRU CEVAP!

BİLEMEDİNİZ !

Aşağıdaki varlıkları küçükten büyüğe doğru sıralayınız. 1 2 3 4 2 - 1 - 3 - 4 2 - 3 - 4 - 1

BİLDİNİZ !

YANLIŞ CEVAP !

Baştaki varlık büyüklük sırasına göre hangi varlıktan sonra gelmelidir? 1 2 3

BRAVO !

DİKKAT ET!

Aşağıdakilerden varlığı en az olan grubu seçiniz.

DOĞRU CEVAP!

YANLIŞ CEVAP!

Aşağıdakilerden varlığı en çok olan grubu seçiniz.

BİLEMEDİN!

TEBRİKLER!

Aşağıdaki varlık gruplarının çok olandan az olana doğru sıralanışı nasıldır? 3 1 2 3 - 1 - 2 3 - 2 - 1

AFERİN!

TEKRAR DENE!

Aşağıdaki varlık gruplarının az olandan çok olana doğru sıralanışı nasıldır? 1 2 3 3 - 1 - 2 2 - 1 - 3

BİLDİN!

BİLEMEDİN!

Baştaki grubun çokluk sırasına göre yerleştirilişi hangi gruptan sonradır? 1 2 3

BİLEMEDİN!

TEBRİKLER!

DERS BİTTİ...