OSMAN KÖROĞLU Bilişim Editörü Technology Channel :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
İNTERNET GAZETECİLİĞİ
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Türkiye’yi İnternete Taşımada Rekabetin Rolü
MultiCELL SMS Client 3.2.
TEMEL LOJİSTİK Doç. Dr. Murat ERDAL muraterdal.com.
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
Yeni Nesil Mobil Katalog
Sosyal Medya.
PRIME AJANS m.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
1 Mustafa Çağan 10 Eylül 2013 ENGELSİZ BİLİŞİM. Türkiye’de Engelliler ve İstihdam.
İnternet üzerinden canlı yayıncılık İnternet TV / WebTV / IPTV
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
"Farkımız; sizin markanız bizim markamız!"
Math in Advertising....
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Bulut Bilişim M. Hakan CAN.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
İDARE dijital dönüşümün idare işlerine getirdikleri herhangi bilişim donanım ve yazılımlarını tanıma yöntemi edindirme ÖĞRETİM bilgiyi.
HABTEKUS’08 Telekomünikasyon ve Radyo-TV Yayıncılığı Sektörleri Arasındaki Yakınsamanın Getirdiği Düzenleyici Sorunlar Yunus Ş. Kibar Telekomünikasyon.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Yeni Pazarlama Teknikleri
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Insert picture in this frame Grid Halkla İlişkiler ve Organizasyon Faaliyetleri Elif Duygu Koca 02 Aralık 2014 İletişim Müdürlüğü Halkla ilişkiler ve Organizasyon.
WEB PROGRAMCILIĞI.
Bağımsız Denetime (ve TMS’ye) geçişte Tecrübe Paylaşımları
Mobil İletişimin Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Uygun Teknoloji Özgür Yazılım'ın Ekonomik ve Sosyal Yönleri Hakan Uygun.
Suat Baysan Acmena Technology Management & Investment Corparation Creating a New 4.5 & 5G Ecosytem in Turkey.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Mehmet Tahta Dokuz Eylül Üniversitesi
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
Güncel Teşvik Bilgilendirme Sunumu SAĞLIK TURİZMİ
Penetrasyon Testleri Erçin DİNÇER.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ALİBABA GROUP KURULUŞU
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANININ AMACI:
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
  TÜRK ÜRÜNLERİNİN YURT DIŞINDA MARKALAŞMASI, TÜRK MALI İMAJININ YERLEŞTİRİLMESİ VE TURQUALITY®’NİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ (2006/4) Turquality Şubesi.
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK DESTEKLER VE ÇALIŞMALAR
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Sunum transkripti:

OSMAN KÖROĞLU Bilişim Editörü Technology Channel :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: MOBİL İLETİŞİM VE ETKİLEŞİMLİ YAYINCILIK :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: 1/09

KONULAR: 1.Mobil medya nedir? 2.Mobil erişim nasıl olacak? 3.Etkileşimlilik nasıl olacak? 4.Yayıncılık nasıl olacak? 2/09

“MOBİL MEDYA” NEDİR? Mobil / gezgin medya, geleceğin medyasıdır. -ya da- Yakın gelecekte medya, “mobil” olacaktır. 3/09

MOBİL ERİŞİM NASIL OLACAK? Aktarım biçimi? Cihazlar? Arayüzler? 4/09

ETKİLEŞİMLİLİK Eskiden nasıldı? Yeni uygulamalar nasıl? Geleceğin gazetecisi kim? Backpack Journalism? 5/09

GELECEKTE YAYINCILIK “Biraz uçuk” bir örnek... 6/09

7/09 GELECEKTE YAYINCILIK Medyada birleşme ya da: “Convergence” İçerikte birleşme ya da: “Divergence”

Pazarlama İletişimi Firmaları (Reklamajansı Interaktif Ajans CRM Şirketleri PR Ajansı Stratejik Planlama Marka Danışmanlığı Araştırma Şirketleri) Son Kullanıcı Reklamveren Operatör Mobil Uygulama Geliştirici WASP Kablosuz Uygulama Hizmet Sağlayıcı İçerik Sağlayıcı MOBİL İLETİŞİM DEĞER ZİNCİRİNDEKİ OYUNCULAR 8/09

OSMAN KÖROĞLU Bilişim Editörü Technology Channel :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: 9/09