Örnek Bir Okul Oryantiring Haritası Çizilmesi Aşamaları Bilfen Çamlıca Koleji Caner Odabaşoğlu Macera Akademisi, İstanbul
1. Okuldan Alınan: Vaziyet Planı
2. Vaziyet Planı ile bahçede dolaş Kuzey kontrolü Genel sınır kontrolü Ana bina kontrolü Belirgin eklemeler Ek detaylar Taslak üzerindeki notları kendi anlayacağız bir sistem ile yapmalısınız.
3. Temize çek Notlarınızı temize çekin veya bilgisayarda çizin. Bilgisayar için taslağı tarayıp şablon (template) olarak kullanmak çok avantajlı. Eğer ölçek önemli ise taslak kağıdı ölçekli olarak karelemek gerekir. (okul bahçesi için gerekli değil)
4. Yeni Taslak ile Bahçede dolaş Kırmızı: Düzeltmeler Mavi: Eklemeler
5. Tekrar Temize Çek
6. Tekrar Kontrol ve Tamamlama Son haritayı bahçede kontrol et Lejand ekle: renk ve sembollerin anlamları Doğru isimler, logolar Makyaj Baskı ebadı ayarları Bahçede değişiklik oldukça takip et ve haritayı güncelle. Hazırlayan: Caner Odabaşoğlu caner@MaceraAkademisi.com
Bilgi Kaynakları: www.orienteering.org IOF - Uluslar arası Oryantiring Federasyonu www.istanbulorienteering.org İOG – İstanbul Orienteering Spor Kulübü Derneği www.o-tr.net Oryantiring bilgi ve satış sitesi www.maceraakademisi.com Macera Akademisi – Eğitimler / Çocuklarla Doğa Sporları www.oryantiring.org TİF-OAB federasyon sitesi Hazırlayan: Caner Odabaşoğlu caner@MaceraAkademisi.com