C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ 030060155Ender BALCI 070060208Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL 070060271Mehmet GÜVERCİN 070060303Mustafa MUTLU 070070241Sezgin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖZÜRLÜ VE ESKİ HÜKÜMLÜ PROJELERİ
Advertisements

Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Hasan H. YAVUZ Bahar Tekstil İnsan K. Müdürü
Strateji Tasarımı İlker acar.
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
ERK İSG&İK –
Stratejik Plan Şablonu
Ücret Sistemleri Tasarım, uygulama ve ötesi... Binnur Zaimler Doğan Yayın Holding.
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
Girişimcilik.
SAĞLIK PERSONELİNİN ÇALIŞMAKTAN KAÇINMA HAKKI
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
ERİŞİLEBİLİRLİK Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Veri – Bilgi – Karar Kuramları ve Özellikleri
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
İŞLETMELERDE BİLGİ VE ÖLÇME SİSTEMİ: MUHASEBE
Mayıs 2013 GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ (TTO)
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ Ender BALCI Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL Mehmet GÜVERCİN Mustafa MUTLU Sezgin.
KÜTÜPHANELERDE BÜTÇE YÖNETİMİ
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
Düzenleyici Etki Analizinin Türk Hukuk Sistemine Tanıtılması DEA’ların Şeffaflık, Konsültasyon ve İletişim Unsurlarının Artırılması Mart 2009 Oturum.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
İnovatif İnsan Kaynağı Dr. A. Kemal Tuğcu PERYÖN Etik Kurulu Başkanı İSTANBUL SANAYİ ODASI – 6. SANAYİ KONGRESİ 26 – 27 Kasim 2007.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
Yönetici Kimdir Yönetici bir işi yapmak için insanları ve kaynakları yöneten kimsedir. Yöneticilerin bir çok özelliği olması gerekir.
Fikri haklar yönetimi Tüm bu faaliyetlerin şirketin ticari faaliyetleri ile ilişki içerisinde yürütülmesi şarttır.
Prof. Dr. Bülent Yılmaz Hacettepe Üniversitesi
HALKLA İ L İ ŞK İ LER VE REKLAMCILIKTA YAZIM VE SUNUM TEKN İ KLER İ HAFTA VII.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Bilgisayar Ağlarına Giriş
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
PLAN NEDİR ? PLANLAMA NEDİR ?
Kat Hizmetleri Organizasyonu
Yapım Aşamaları (Production Steps)
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
BÖLÜM 3 EKONOMİLERDE TEMEL SORUNLAR
Hedef Analizi Strateji Analizi Paydaş Analizi
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
YETERLİK VE MODÜL TABLOSU
ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. SORU – CEVAP STRATEJİK PLANLAMA.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
KOBİLERDE KURUMSALLAŞAMAMA
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
Aldatıcı hareket veya dürüstlük kurallarına aykırı diğer şekillerde ekonomik rekabetin her türlü kötüye kullanılmasıdır.  Başka bir işletmeye ait ürünlerin,
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
Bilgi Sistemleri Hafta4
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Tanıtım Çalışma Grubu
Matriks Organizasyon Yapısı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMELERDE BİLGİ VE ÖLÇME SİSTEMİ: MUHASEBE
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ Ender BALCI Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL Mehmet GÜVERCİN Mustafa MUTLU Sezgin AĞACIK Alper ÇAVUŞOĞLU Cansu ÜÇDEMİR Yusuf YILMAZ

C LAREMONT Y AYINCILIK Teknoloji ticaretine yönelik yayınlar çıkartılıyor Çok geniş bir abone kitlesine sahip Operasyonel işler profesyonel yöneticilerde Üst yönetim eski çalışanlar 2000 sonrası; o Piyasa şartlarının değişmesi o İleri teknoloji ve internet şirketlerine yönelme Çalışanlara yönelik felsefe(şirket kuruluşundan beri hiç işçi çıkarmamış)

K İŞİLER VE Ö ZELLİKLERİ Madeline Bernstein Mary Morse Cary Brown John Bary Todd Smith

O LAY Ö ZETİ Şirketin piyasadaki konumu tehlikededir. Mary Morse, çalışan kadrosunun yenilenmesi gerektiğini düşünüyor. Bu amaçla bir program teklifi hazırlamıştır. Bu programa göre; İki yıl boyunca mükemmele yakın performans göstermeyen üst yöneticiler gönüllü işten ayrılmaya, Yaşları 60’a erişen yöneticiler ise gönüllü olarak emekli olmaya ikna edileceklerdir.

O LAY Ö ZETİ CEO ilk etapta şirket felsefesinden dolayı sıcak bakmasa da sonradan ikna edilir. Morse, Barry’e programı anlatır ve Barry’nin aklında bazı soru işaretleri oluşur; Bu haberi diğerlerine kim vermeli? Diğer Claremont müşterileriyle nasıl iletişime geçilmeli? Bu işten çıkarmaların medyadaki yankısının uzun vadede ne gibi etkileri olabilir?

O LAY Ö ZETİ Barry, Bernstein, Morse ve Smith bir toplantı yaparlar. Toplantıda durumu kimin haber vereceği tartışılır. Bernstein işlerini bahane ederek durumdan sıyrılır. Morse da üst bir pozisyonda olduğundan, sorumluluğu Barry’e devreder. İşten çıkarılma kararının açıklanması artık Barry’nin görevidir.

PROBLEMLER İşçi çıkarma prosedürü eksik İletişim departmanına gereken önem verilmemiş İK-İletişim arasındaki uyumsuzluk Üst yönetimin duyarsızlığı

ASIL SORUN NEREDE?

SWOT ANALİZİ SStrengthsSStrengths WWeaknessesWWeaknesses -Çalışanlar tecrübeli -Yayın başlıkları oldukça geniş -MBA masterlı yeni çalışanlar alınmış -Çalışanlar tecrübeli -Yayın başlıkları oldukça geniş -MBA masterlı yeni çalışanlar alınmış -Çalışanların çoğu yaşlı -Daha önce hiç işten çıkarma olmamış -İletişim departmanı iyi çalışmıyor -Çalışanların çoğu yaşlı -Daha önce hiç işten çıkarma olmamış -İletişim departmanı iyi çalışmıyor

SWOT ANALİZİ OOpportunitiesOOpportunities TThreatsTThreats -Geniş abone kitlesine sahip -Medyada çok iyi biliniyor -Teknoloji içerikli yayınlar yapılıyor -Geniş abone kitlesine sahip -Medyada çok iyi biliniyor -Teknoloji içerikli yayınlar yapılıyor -Yayıncılık sektörü küçülüyor -Rakipler çalışan kadrosunu yenilemiş durumda -Yayıncılık sektörü küçülüyor -Rakipler çalışan kadrosunu yenilemiş durumda

ÇÖZÜM İletişim, fonksiyon ve sorumlulukların tahsis ve dağılımı yoluyla belirli bir amacın gerçekleştirilmesi için düzenlenmiş bireylerarası ilişkiler sistemidir.(Selznick/1948) Organizasyonel yapıda iletişim faaliyetlerin etkin bir şekilde yürütülmesi bir yönetim işidir. Yönetici temel iletişim sürecini planlamalıdır. Yönetici iletişimin önündeki engelleri kaldırmalıdır.

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ CEO bu süreçte inisiyatif alarak işin yapılması ile ilgili herkese bir görev vermesi. İşten çıkarma planı ile ilgili yapılan toplantılara İletişim Departmanı müdürünün de katılması İşten çıkarma prosedürünün ve buna göre çalışanlar arasındaki iletişim ilişkilerinin belirlenmesi Çalışanlarla kurulacak olan iletişim sürecinde iletişim dept. müdürünün John ile birlikte hareket etmesi John’nun bu mesajı işçilere sözlü olarak iletmesi

SONUÇ Çalışanlara daha önce Bernstein tarafından işten çıkarmama garantisi verildiğinden çalışanların John’u anlamasında problemler ortaya çıkabilir. Bu durumda Bernstein işten çıkarma planının gerekçelerini çalışanlara açıklayarak John’un çalışanlara iletmek istediği mesajın iletilmesini kolaylaştırabilir