TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Advertisements

T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
Bürokrasinin Azaltılması ve Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumu Çalışmaları
T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
MEB Öğrenci Davranışlarının Değerlendirilmesi Yönetmeliği
Fen Dairesi Başkanlığı
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
Fen Dairesi Başkanlığı
Kadastro Haritalarının Yeniden Düzenlenmesi ve Tapu Sicilinde Gerekli Düzeltmelerin Yapılmasında Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik (Yüklenici.
Yapılan Çalışmaların Tesis Kadastrosu ile Karşılaştırılması
DEREBUCAK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYET RAPORU  MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 1 MÜDÜR ODASI, 1 SERVİS, 1 ARŞİV VE 1 TAKBİS ODASI MEVCUT OLUP BİR MÜDÜR, 1 ADET BİLGİSAYAR.
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Gider süreci)
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
KAMUDA İÇ KONTROL SİSTEMLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İÇ KONTROL SİSTEMİ
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
HOŞ GELDİNİZ KAMU İHALE MEVZUATI TEMEL EĞİTİMİNE Alattin ÜŞENMEZ
Strateji Geliştirme Başkanlığı SGB.net Sistemi Genel Tanıtımı
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Ankara, 25 Mart 2011 Mehmet KAYA Hâkimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Genel Sekreteri HSYK’ nın Anayasal Değişiklik Doğrultusunda Yeniden Yapılandırılması.
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİLİFKE İLÇESİ MUSTAFA ÖZCAN İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
PERFORMANS BÜTÇE HAZIRLIK SÜRECİ
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İNSAN KAYNAKLARI
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
HOŞ GELDİNİZ KAMU İHALE MEVZUATI TEMEL EĞİTİMİNE Alattin ÜŞENMEZ
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİNOP AYANCIK İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
TEDAŞ TARAFINDAN YAPILAN KABUL İŞLEMLERİ
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI TEFTİŞ KURULU MÜDÜRLÜĞÜ 2010 YILI FAALİYETLERİ Kartal Belediyesi
ISO 9001 standardı Maddelerinin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite Yönetim Sistemlerinde Dokümantasyon 4. Hafta.
Milli Emlak SÜREÇ YÖNETİMİ Çat İlçesi Pilot Uygulaması
STANDART DOSYA PLANI.
1 Süt Pazar Durumu Brüksel, 22 Ocak Ocak AB ÜRETİMLERİ AB-28 Tedarik/Üretim Gelişmeleri Ocak-Kasım 2014 ile Ocak-Kasım 2013 kıyaslaması.
Harcama Yetkilileri.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
Hizmetiçi Eğitim Programı Kasım 2012, Antalya
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
H.Abdullah KAYA Daire Başkanı Ankara
ETKİLEŞİMİ VE İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ETKİLEŞİMİ VE İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ Hüseyin HOŞAFÇI - Bülent KILIÇ
Recep Alperen KAVAK Tapu ve Kadastro Uzmanı
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
Sunum transkripti:

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES YAKLAŞIMI UYGULAMALARI ESMA ERGÜNER QMS Auditor-Baştetkikçi (TS EN ISO 9001:2008) 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREÇ / PROSES NEDİR ? VATANDAŞ ve KURUM İÇİN BİR DEĞER OLUŞTURMAK ÜZERE, GİRDİLERİ KULLANARAK ve KATMA DEĞER SAĞLAYARAK BUNLARDAN ÇIKTILAR ELDE ETMEYİ AMAÇLAYAN; - Tekrarlanabilen, - Kontrol edilebilen, ölçülebilen, - İyileştirilebilen, - Etkileşebilen, - Bir sahibi ve sorumlusu olan, - Organizasyonel hiyerarşi gerektirmeyen, fonksiyonlar / birimler arasında gerçekleşen, işlemlerdir. 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES YAKLAŞIMI PROSESLERİN SİSTEMATİK BİR ŞEKİLDE TANIMLANMASI VE YÖNETİMİ İLE PROSESLERİN BİRBİRLERİ İLE ETKİLEŞİMLERİNİN BELİRLENMESİ PROSES YAKLAŞIMI OLARAK İSİMLENDİRİLİR. 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES YAKLAŞIMININ FAYDALARI 1-OBJEKTİF ÖLÇÜMLERE DAYANDIRILARAK PROSESLERİN SÜREKLİ İYİLEŞTİRİLMESİNİ SAĞLAMAK 2-KARAR ALMADA KOLAYLIK (YÖNETİMSEL), 3-İLETİŞİM KOLAYLIĞI ( MÜŞTERİ VE KURULUŞ İÇİN ) 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 4-KAYNAKLARIN OPTİMUM KULLANIMI 5-PROSESLERİN ETKİN VE VERİMLİ ÇALIŞMASI 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PUKÖ PLANLA UYGULA KONTROL ET ÖNLEM AL 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES HİYERARŞİSİ ANA/DESTEK PROSESLER PROSESLER ALT PROSESLER FAALİYETLER 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES HARİTALARI KURULUŞTAKİ ANA PROSES, PROSES VE ALT PROSESLERİN ETKİLEŞİMLERİNİ GÖSTEREBİLMEK AMACI İLE PROSES HARİTALARINDAN FAYDALANILABİLİR. İKİ TÜRLÜ PROSES HARİTASI VARDIR; - İLİŞKİ HARİTASI - ÇARPRAZ FONKSİYONLU PROSES HARİTASI 09.04.2017

KEK EK - 1 SÜREÇ ETKİLEŞİM TABLOSU – Sayfa 1/2 Etkileyen Süreçler No (*) Etkilenen Süreçler No 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 x 41 42 09.04.2017

KEK EK - 1 SÜREÇ ETKİLEŞİM TABLOSU – Sayfa 2/2 Süreç No SÜRECİN ADI ANA SÜREÇLER 1 Dava ve Görüş Oluşturma Süreci – Ana, Hukuk Müşavirliği 2 Denetim Süreci – Ana, İç Denetim Başkanlığı 3 Denetim/İnceleme Süreci – Ana, İç Denetim Başkanlığı 4 Başkanlığımızın taşınırlarının sayımı, taşra birimlerinin basılı form ve Başkanlığımızın ihtiyaçlarının tespiti, temini ve dağıtımı – Ana İMİD 5 Hizmet binaları ve lojmanların bakım-onarımı süreci - Ana, İMİD 6 Satınalma Süreci - Ana, İMİD 7 Afet Kadastrosu, Yenileme veya 3402-22/a uygulaması ve İmar çalışmaları (toplulaştırma ve 2981 sayılı Yasa uygulamaları) ile ilgili yazışmalar – Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 8 Teftiş raporlarının (Basit ve Genel durum) değerlendirilmesi– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 9 Kısmi askı ilanı– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 10 Ödenek Dağıtımı– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 11 Talep veya şikayet içerikli gerçek ve tüzel kişilerin müracaatı– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 12 Yatırım Bütçe Teklifinin Hazırlanması– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 13 Bölge ve Kadastro Müdürlüklerinin İhtiyaç Duyduğu Araç ve Donanım Plânlamasının Zamanında ve Yeterli Miktarda Yapılması– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 14 Haciz ve teminat mektubu– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 15 Harita çoğaltma, ozalit çekimi, çizim ve tarama (scanner) işlemleri– Ana, Kadastro Dairesi Başkanlığı 16 Kadro İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 17 Terfi İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 18 Emeklilik İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 19 Maaş İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 20 Tahakkuk İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 21 Disiplin İş Ve İşlemleri Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 22 Sisteme Veri Giriş Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 23 Dosya Ve Evrak Arşivleme Süreci – Ana, Personel Dairesi Başkanlığı 24 Kurum Bütçesinin Hazırlanması ve Uygulanması Süreci – Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 25 Sistemin Sürekliliği – Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 26 Stratejik Yönetim– Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 27 Veri Paylaşımı– Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 28 Web Çalışmaları - Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 29 Yedek Alma - Ana, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 30 Tapu Belgeleri Restorasyonu - Ana, Arşiv Dairesi Başkanlığı 31 Gerçek ve Tüzel Kişilerin Tapu Siciline yönelik müracaatı - Ana, Tapu Dairesi Başkanlığı 32 Tayin Talepleri Değerlendirme Süreci - Ana, Tapu Dairesi Başkanlığı 33 TAKBİS Yardım Masasına Gelen Çağrıların Değerlendirilmesi - Ana, Tapu Dairesi Başkanlığı 34 Yurtdışına Tebliğ Edilecek Evraklar - Ana, Tapu Dairesi Başkanlığı 35 Mevzuat Uygulamalarının Geliştirilmesi - Ana, Tasarruf İşleri Dairesi Başkanlığı 36 Mevzuatın Geliştirilmesi - Ana, Tasarruf İşleri Dairesi Başkanlığı 37 Planlı Denetimler- Ana, Teftiş Kurulu Başkanlığı 38 İnceleme, ön inceleme ve soruşturma işlemleri- Ana, Teftiş Kurulu Başkanlığı 39 Eğitim Faaliyetleri Hazırlık Süreci-Ana, Eğitim Dairesi Başkanlığı 40 Eğitim Faaliyetleri Planlama ve Değerlendirme Süreci-Ana, Eğitim Dairesi Başkanlığı 41 Eğitim Faaliyetleri Uygulama Süreci-Ana, Eğitim Dairesi Başkanlığı 09.04.2017

5- Hizmet binaları ve lojmanların bakım-onarımı süreci - Ana, İMİD 6- Satınalma Süreci - Ana, İMİD 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROSES ADIMLARI 1)Prosesin tanımlanması 2)Proses sahibinin belirlenmesi 3)Proses sınırlarının ve etkileşim noktalarının belirlenmesi 4)Proses için gerekli kaynakların ve ekibin belirlenmesi 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 5) Prosesin Tanımlanması ve Dokümante Edilmesi 6)Proses Kontrol Kriteri ve Metotlarının belirlenmesi( Proses Performansına Yönelik) 7)Proseslerin İzlenmesi,Ölçülmesi ve Analiz Edilmesi 8)Proseslerin İyileştirilmesi 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 01/30.06.2011 Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Bölge Müdürü Sürecin Adı: Personel Atamaları Sürecin Tipi: Ana İlgili Ana Süreç: - Alt Süreçleri: - Etkilenen Süreçler: - Etkileyen Süreçler: - Sürecin Amacı: İşlemin planlanan zamanda tamamlanması (performans göstergesi) Kaynaklar: Büro malzemesi, personel, TAKBİS (ERP) İlgili Dokümanlar: 657 sayılı D.M.K., İlgili diğer kanun, tüzük ve genelgeler, iş akış şemaları ve talimatlar. Sürecin Girdileri: Talep Yazıları. Sürecin Çıktıları: Atama taleplerine verilen cevabi yazılar. 09.04.2017

Kontrol edilecek süreç göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut durum Hedeflenen Değerlendirme periyodu Sorumlusu Raporlana cak yönetici Atamaların belirlenen sürede karşılanma oranı Süre - 3 gün Yıllık İ. M.İ. Şube Müdürü Bölge Md. Görevli personelin performansı Karşılanan Talepler/Yapılan Toplam Talepler %95 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 01.01.2010 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi:00/- Sayfa : 1/1 Birim Adı : Kadastro Şube Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu : Şube Müdürü Sürecin Adı : GPS Hesabı Sürecin Tipi : Ana İlgili Ana Süreç : _ Alt Süreçler : _ Etkilenen Süreçler : _ Etkileyen Süreçler : _ Sürecin Amacı : İşlemin planlanan zamanda tamamlanması Kaynaklar : Personel, Donanım, Yazılım. İlgili Dokümanlar : BÖHHBÜY Sürecin Girdileri : GPS Hesap Kontrol Talebi Sürecin Çıktıları : Onaylı Koordinatlar 09.04.2017

Raporlanacak yönetici Kontrol edilecek proses göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut Durum Hedef lenen Değerlendir-me periyodu Sorumlusu Raporlanacak yönetici Kontrolün belirlenen sürede tamamlanması Süre - 3 Gün 1 Aylık Şube Müdürü Bölge Müdürü GPS Hesap Dosyasının planlanan zamanında Tamamlanması Zamanında Tamamlanan Dosya Sayısı Toplam Dosya Sayısı % 95 Yıllık 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu:: TKGM Rev.No/Tarihi: 00/00 Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Tapu Şube Müdürü Sürecin Adı: Mevzuata ilişkin görüş talebi.(Mukteza) Sürecin Tipi: Ana İlgili Ana Süreç: - Alt Süreçleri: - Etkilenen Süreçler: Tapu Müdürlüğünün talebe bağlı tapu işlemleri süreci. Etkileyen Süreçler: - Sürecin Amacı: Tapu Müdürlükleri, kamu kurum ve kuruluşları ile gerçek ve tüzel kişilerin(4982 S.K kapsamındakiler hariç) tapu mevzuatına ilişkin hukuki ve teknik açıdan incelemeyi gerekli kılan taleplerinin süresi içinde mevzuat dahilinde doğru olarak cevaplandırılması. Kaynaklar: Personel, TAKBİS, ,büro malzemesi. İlgili Dokümanlar:Türk Medeni Kanunu,Tapu Kanunu,Kat Mülkiyeti Kanunu,diğer kanunlar,Tapu Sicil Tüzüğü,ilgili diğer tüzükler,genelgeler, iş akış şemaları ve talimatlar. Sürecin Girdileri: Bölge Müdürlüğüne intikal ettirilen görüş istemleri. Sürecin Çıktıları: Bölge Müdürlüğü görüşünü bildiren cevabi yazı. 09.04.2017

09.04.2017 Kontrol edilecek süreç göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut durum Hedeflenen Değerlendirme periyodu Sorumlusu Raporlana cak yönetici Zamanında cevaplanan görüş oranı* Zamanında cevaplanan görüş sayısı/cevaplanan toplam görüş sayısı. - Mevcut durum Tespiti 6 AY Tapu Şub.Müd. Bölge Müd. Mevzuata aykırı bir durum tespit edilmeyen (hatasız) görüş oranı. Hatasız verilen görüş sayısı/Toplam görüş sayısı Mevcut Durum Tespiti 1 YIL 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 00/00 Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Tapu Şube Müdürü Sürecin Adı: Ret Kararları ile İlgili Çalışmalar. Sürecin Tipi: Ana İlgili Ana Süreç: - Alt Süreçleri: - Etkilenen Süreçler: - Etkileyen Süreçler: - Sürecin Amacı: Tapu Sicil Müdürlüklerince verilen ret kararlarının incelenerek, mevzuata uygun olarak süresi içinde onanması veya bozulması yönünde Bölge Müdürlüğü kararının oluşturulması. Kaynaklar: Personel, TAKBİS, ,büro malzemesi. İlgili Dokümanlar: Türk Medeni Kanunu, Tapu Kanunu,Kat Mülkiyeti Kanunu, diğer kanunlar,Tapu Sicil Tüzüğü,diğer ilgili tüzükler,genelgeler, iş akış şemaları ve talimatlar. Sürecin Girdileri: İlgilisince Bölge Müdürlüğüne intikal ettirilen ret kararına itiraz dilekçesi. Sürecin Çıktıları: Ret kararına ilişkin Bölge Müdürlüğünün onama veya bozma yönündeki görüşünü içeren karar. 09.04.2017

09.04.2017 Kontrol edilecek süreç göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut durum Hedeflenen Değerlendirme periyodu Sorumlusu Raporlana cak yönetici İtiraz Edilen Bölge Müdürlüğü kararlarının Genel Müdürlükçe onanma oranı Gen. Müd.çe onanan karar sayısı /Bölg.Müd.kararınakarşı Gn.Müd.ğe itiraz edilen toplam sayı. - Mevcut Durum Tespiti 1YILLIK Tapu Şub.Müd. Bölge Müd. Zamanında karara bağlananan red kararı oranı* Zamanında karara bağlanan red kararı sayısı/Karara bağlanan toplam red kararı sayısı. 1 YILLIK 09.04.2017

SÜREÇLERE İLİŞKİN ZAMAN KRİTERİ TABLOSU SÜREÇ NO'SU OLAĞAN ZAMAN GEREKÇE NİHAİ ZAMAN 1 30 Gün Mükteza konusuyla ilgili muhtelif yazışma yapılması. Bu konuda talepte bulunana gecikmeye ilişkin bildirim yapılır.Cevabi yazının intikalinden itibaren ise 30 gün ilave edilir. 2 30 Gün (Ret kararına itirazın ardından mahalli tapu sicil müdürlüğünden evrakın geldiği tarihten itibaren başlar) Ret kararı konusuyla ilgili muhtelif yazışma yapılması. Cevabi yazının intikalinden itibaren 30 gün ilave edilir. 1 ve 2 30 gün Mükteza veya ret kararlarına yönelik incelemenin tamamlanamaması veya bunların Bölge İnceleme Kuruluna havale edilmesi. Bu durumda talepte bulunana gecikmeye ilişkin bilgi verilir.Süre ise iki defadan fazla olmamak üzere 30 gün uzatılır. 09.04.2017

Süreçte Başarı Adımları İş hayatımızda gerçekten önemli olan şeylerin farkına varabilmeliyiz. Kaynaklarımızı anlamlı bir şekilde yönetmeyi öğrenmeliyiz. Kurum Kültürü oluşturmanın önemi bilmeliyiz. 09.04.2017

Alçak gönüllü olmayı bilmeliyiz. Değerlerimizle uyum içinde yaşamanın, en az değerlerimizi belirlemek kadar önemli olduğunu bilmeliyiz. Alçak gönüllü olmayı bilmeliyiz. Başarımızın ölçütünü doğru belirlemeyi bilmeliyiz. 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 23.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 01/25.01.2011 Sayfa :1/1 Birim Adı: Kadastro Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Kadastro Müdürü Sürecin Adı: Talebe Bağlı Kadastro İşlemleri Sürecin Tipi: Ana süreç İlgili Ana Süreç:.- Alt Süreçleri: Etkilenen Süreçler: - Etkileyen Süreçler: - Sürecin Amacı: Talebe bağlı işlemlerin "TKGM Hizmet Standartları"nda belirtilen sürelere göre gerçekleştirilmesi. Kaynaklar: "TKGM Hizmet Standartları Envanteri", Personel, Elektronik ölçü aleti, bilgisayar, yazıcı İlgili Dokümanlar: TAKBİS, arşivdeki ilgili teknik belgeler, BÖHYY, BÖHHBÜY, 2010/4 no.lu genelge. Sürecin Girdileri: Özel ve tüzel kişiler taleplerine esas belgeler:resmi yazı veya şahsi talebi teşkil eden evraklar (Tapu kaydı/senedi ,nüfus cüzdanı ,pasaport veya avukatlık belgesi.) Sürecin Çıktıları: Kroki veya tescil bildirimi beyannamesi, istem belgesi, başvuru fişi, TAKBİS ortamında kayıt. 09.04.2017

09.04.2017 Kontrol edilecek süreç göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut durum Hedeflenen Değerlendirme periyodu Sorumlusu Raporlanacak yönetici Zamanında yapılan talebe bağlı işlem oranı (Hedef: TKGM Hizmet Standardı) Zamanında yapılan talebe bağlı işlem sayısı/Toplam talebe bağlı işlem sayısı - Mevcut durumun belirlenmesi 3 ay Kontrol Mühendisi Kadastro Müdürü 09.04.2017

SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 01/25.01.2011 Sayfa :1/1 Birim Adı: Kadastro Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Kadastro Müdürü Sürecin Adı: Tescile Konu Harita ve Planların Kontrolu Sürecin Tipi: Ana süreç İlgili Ana Süreç:.- Alt Süreçleri: Etkilenen Süreçler: - Etkileyen Süreçler: - Sürecin Amacı: Talebe bağlı işlemlerin "TKGM Hizmet Standartları"nda belirtilen sürelere göre gerçekleştirilmesi. Kaynaklar: Personel, Elektronik ölçü aleti, bilgisayar, yazıcı İlgili Dokümanlar: "TKGM Hizmet Standartları Envanteri", TAKBİS, arşivdeki ilgili teknik belgeler, BÖHYY, BÖHHBÜY, 2010/22 sayılı genelge. Sürecin Girdileri: Özel ve tüzel kişiler taleplerine esas belgeler:resmi yazı veya şahsi talebi teşkil eden evraklar (Güncel tapu kaydı/senedi ,nüfus cüzdanı ,pasaport veya avukatlık belgesi.), oda denetimli mühendisle yapılan sözleşme belgesi Sürecin Çıktıları: Üst yazı tescil bildirimi beyannamesi, istem belgesi, başvuru fişi, TAKBİS ortamında kayıt,harita veya plan 09.04.2017

09.04.2017 Kontrol edilecek süreç göstergesi ve performans kriteri Ölçüm yöntemi Mevcut durum Hedeflenen Değerlendirme periyodu Sorumlusu Raporlana cak yönetici Zamanında yapılan tescile konu harita ve planların kontrolü işlem oranı (hedef:) Zamanında yapılan tescile konu harita ve planların kontrolü işlem sayısı/ Toplam yapılan tescile konu harita ve planların kontrolü işlem sayısı - Mevcut durumun belirlenmesi 3 ay Kontrol Mühendisi Kadastro Müdürü 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 01/19.04.2010 Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Tapu Müdürü Sürecin Adı: Talebe Bağlı Olmayan Resmi Yazışma İşlemleri Süreci Sürecin Tipi: Ana Süreç İlgili Ana Süreç: ― Alt Süreçleri: ― Etkilenen Süreçler: ― Etkileyen Süreçler: ― Sürecin Amacı: Yazışmaların zamanında, eksiksiz ve doğru olarak cevaplanması Kaynaklar: Personel, Takbis, İlgili Dokümanlar: İlgili Kanunlar ve Tapu Sicil Tüzüğü Sürecin Girdileri: Resmi Yazılar Sürecin Çıktıları: Cevap yazıları 09.04.2017

09.04.2017 ---------------------- Cevaplanan Toplam Evrak Sayısı Kontrol Edilecek Süreç Göstergesi ve Performans Kriteri Ölçüm Yöntemi Mevcut Durum Hedeflenen Değerlendirme Periyodu Sorumlusu Raporlanacak Yönetici Hizmet Standardına Göre Zamanında Cevaplanan Evrak Oranı (%) Zamanında Cevaplanan Evrak ---------------------- Cevaplanan Toplam Evrak Sayısı Mevcut Durum Tespit Edilecek - 3 Ay Tapu Sicil Md.Yrd. Tapu Sicil Müdürü Eksik ve Hatalı Cevaplanan Evrak Oranı (%) Eksiksiz Evrak Sayısı --------------------- Toplam Evrak Sayısı 09.04.2017

PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 00/- Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Tapu Müdürü Sürecin Adı: Ön Başvuru İşlemi Süreci Sürecin Tipi: Alt Süreç İlgili Ana Süreç: Talebe Bağlı Tapu İşlemleri Süreci Alt Süreçleri: ― Etkilenen Süreçler: Talebe Bağlı Tapu İşlemleri Süreci Etkileyen Süreçler: ― Sürecin Amacı: Ön Başvurunun Eksiksiz olarak değerlendirilmesi Kaynaklar: Personel, Takbis, Teknik Donanım İlgili Dokümanlar: Tapu Sicil Tüzüğü’nün 11.ve 14.Maddeleri, TKGM Tas. İş. Dai. Bşk. 2005/12 ve 2007/4 sayılı genelgeleri, kamu envanteri hizmet standartları Sürecin Girdileri: İlgilisinin Talebi ve yapılacak işleme esas teşkil edecek evraklar Sürecin Çıktıları: Başvuru istem belgesi 09.04.2017

09.04.2017 ----------------------- Toplam Başvuru Kontrol Edilecek Süreç Göstergesi ve Performans Kriteri Ölçüm Yöntemi Mevcut Durum Hedeflenen Değerlendirme Periyodu Sorumlusu Raporlanacak Yönetici Eksikliği Tespit Edilen Başvuru Oranı (%) Eksikliği Tespit Edilen Başvuru ----------------------- Toplam Başvuru - 3 Ay Tapu Sicil Md.Yrd. Tapu Müdürü Eksikliği Memura Havalesinden Sonra Tespit Edilen Başvuru Oranı (%) Eksikliği Memura Havalesinden Sonra Tespit Edilen Başvuru --------------------------- Toplam Başvuru Tapu Müdürü 09.04.2017

PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü SÜREÇ TANIMI ve PERFORMANS ÖLÇÜMÜ PLANI Yürürlük Tarihi: 02.11.2009 Kodu: TKGM Rev.No/Tarihi: 00/- Sayfa : 1/1 Birim Adı: Tapu Müdürlüğü Sürecin Sorumlusu: Tapu Müdürü Sürecin Adı: Talebe Bağlı Tapu İşlemleri Süreci Sürecin Tipi: Ana Süreç İlgili Ana Süreç: ― Alt Süreçleri:Ön Başvuru İşlemi Süreci Etkilenen Süreçler: ― Etkileyen Süreçler: Ön Başvuru İşlemi Süreci Sürecin Amacı: Zamanında, Mevzuata Uygun, Doğru ve Vatandaş Memnuniyetinin sağlanarak gerçekleştirilmesi Kaynaklar: Personel, Takbis, ana ve yardımcı siciller, teknik donanım ve sarf malzemeler İlgili Dokümanlar: İlgili Kanunlar, Tapu Sicil Tüzüğü ve genelgeler, Kamu Envanteri hizmet standartları Sürecin Girdileri: İlgilisinin Talebi Sürecin Çıktıları: Akitli ve akitsiz işlem sonuç belgesi (tapu senedi, ipotek belgesi v.s.) 09.04.2017

09.04.2017 --------------------- Toplam İşlem Sayısı Kontrol Edilecek Süreç Göstergesi ve Performans Kriteri Ölçüm Yöntemi Mevcut Durum Hedeflenen Değerlendirme Periyodu Sorumlusu Raporlanacak Yönetici Hizmet Standardına Göre Zamanında Biten İşlem Oranı (%) Zamanında Biten İşlem Sayısı ----------------------- Toplam İşlem Sayısı Mevcut Durum Tespit Edilecek - 3 Ay Tapu Sicil Sicil Md.Yrd. Tapu Müdürü Adi Yazım Hataları Oranı (tashihler sicili) (%) Adi yazım Hataları Sayısı --------------------- Toplam İşlem Sayısı Vatandaş Memnuniyeti Anketler 1 Yıl Tapu Sicil Md.Yrd. 09.04.2017

KAZANMAYA DEĞİYORSA, BEKLEMEYE DEĞER CHRİSTENSEN'E GÖRE İNSANA MUTLULUK VEREN ŞEYLER, ÖĞRENMEK, SORUMLULUK ALMAK, ÜRETMEK, BAŞKALARININ YAŞAMINA KATKIDA BULUNMAK VE BU YAPTIKLARINDAN ÖTÜRÜ TAKDİR GÖRMEKTİR. 09.04.2017

Dünya da üç grup insan vardır. Nicolas Butler Dünya da üç grup insan vardır. Bir şeyi ortaya çıkaran veya yapan ve bir şeyler için savaşan küçük seçilmiş grup 09.04.2017

Ve neyin olup bittiğini bilmeden yaşayan muazzam bir kalabalık … Bir şeyin yapılmasını seyreden ve sadece konuşup yerinde sayan büyükçe başka bir grup Ve neyin olup bittiğini bilmeden yaşayan muazzam bir kalabalık 09.04.2017

Charles Handy, "İnsanlar paralarını nasıl kazandıklarıyla değil nasıl harcadıklarıyla hatırlanırlar..." 09.04.2017

En büyük vatanseverlik, mesleğini en iyi şekilde yapmaktır. 09.04.2017

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SABIRLA DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ. 09.04.2017