Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
Advertisements

• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
2012
Adım Adım Kurumsallaşma
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DAMACANA - TÜPGAZ.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
WinDesk Çözümü.
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
2 3 ÜST YÖNETİMİN LİDERLİĞİNDE, TAKIM HALİNDE BELİRLENEN HEDEFLER DOĞRULTUSUNDA, İŞLETME PROBLEMLERİNE GÖRE ÇÖZÜM BULUNMASIDIR. 4.
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
Copyright Online Tedarik İçin İhale, Teklif, Finansal Analiz Sistemi ve Ortak Satınalma Platformu copyright 2009.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Müşerref Üstek.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
ÜRETİM KONTROLLÜ DEPO OTOMASYON SİSTEMİ
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
VERİTABANI ve YÖNETİMİ
GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
Hedef A.1. : Deprem Bilgi Altyapısının Geliştirilmesi; Deprem bilgi altyapısının geliştirilmesi, güçlendirilmesi, sürdürülebilirliğinin sağlanması bu altyapıyı.
TÜRK-İŞ HBÖ YAKLAŞIMI Hayat Boyu Öğrenme Nedir? Hayat Boyu Öğrenme bireyin tüm yaşamı boyunca kişisel ve toplumsal gelişimine imkan sağlayan, şeffaf,
Lezzet, Sağlık ve Güven..
E- Ticaret Altyapısı.
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri Sistem & Veri tabanı Yönetimi Bilgi Güvenliği Uygulama Geliştirme Kurumsal Bilişim Hizmetleri Analiz IT Altyapı İş.
1 Bilişimde 15 Yıllık Deneyim. 2 Hizmetlerimiz  Yazılım (V-Era by Majör)  ERP Danışmanlığı  Donanım Hizmetleri  Proje Öncesi ve Sonrası Destek  Projenin.
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Bölgesel Yatırım Ortamı Değerlendirmesi 21 Ocak 2015 Ankara, Türkiye Finansman ve Küresel Bilgi: Türkiye’ye En İyiyi Getirmek ve Türkiye’nin En İyilerini.
TEDARİKÇİ DENETİMLERİ
VII- ŞİRKET DÜZEYİNDE STRATEJİ- ÇEŞİTLENDİRME-BÜYÜME STRATEJİLERİ
Bilişim Ortağınız.
İlker KÖSE Bilgi Sistemleri Danışmanı Sağlık Bakanlığı
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Arıtma Cihazları Selsebil Arıtma Cihazları Su Arıtma Toptan Satış Servisi Montaj Filtre Değişimi Hizmetleri Sağlam altyapısı.
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
Satış Grubu Yöneticisi
ISO HACCP ve ISO22000.
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
ŞEF’İM WEB REPORTS ŞEF’İM GELİŞMİŞ RAPORLAMA SİSTEMİ.
Lojistik Merkez Yer Seçimi
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
ECZANEDE İLAÇ VE İTRİYAT SİPARİŞİ
Günümüzün yükselen trendi Girişimcilik, hayallerini gerçekleştirmek ve fark yaratmak isteyen bir çok yetenekli genç için,artık bir kariyer fırsatı olarak.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak kurulmuştur. KFC, Popeyes gibi restoran zincerleri ile aynı altyapıyı içeren konsept bir çalışmadır. Özellikle günümüz şartlarında hızlı yaşam prensipleri benimsemiş genç nüfus Türkiye nüfusu içindeki %40 aşan oranı hesaba katıldığında fastfood sektörünün önümüzdeki yıllarda daha da büyüyeceği aşikardır. Yechicken markası tamda bu noktada genç kitleyi hedef alan konsept çalışmaları ve büyük markalardan sıyrılmasını sağlayan segmentasyon farkı ile %100 Türk menşeili bir marka olarak şekillenmiştir.

Yechicken Sistemi  Kurumsal Logo(1-1)  Kurumsal Kıyafet(1-2)  Kurumsal Ambalaj Ürünleri(1-3)  Mimari Yapı(1-4)  Kurumsal Elektronik Haberleşme(1-5)  Çağrı Merkezi Altyapısı (1-6)  Franchise sistemi için oluşturulmuş veri bankası (server) altyapısı (1-7)  Ürün Tedariği ve çözüm ortakları bileşeni (1-8)

1-1 Pesinden kosturan lezzet

1-2

1-3

1-4 Mimari Yapı  Mimari yapı çalışmaları yapılırken oluşturulan konsept dışında özellikle elektrik ve kanalizasyon altyapısında zaman içinde oluşabilecek bütün handikaplara karşı çözüm mekanizmaları oluşturulmuştur. Örneğin her cihaza ayrı tesisat çekilerek birinin arızalanması durumunda diğerlerini etkilemesi önlenmiştir ve yahut kanalizasyondaki herhangi bir tıkanma durumuna karşı müdahale kapakları oluşturulmuştur. Tüm bu çalışmalar fastfood sisteminin getirmiş olduğu gerekliliklerdir. Fastfood sektöründe sistemin duraksaması gibi bir durum söz konusu olamayacağı için sisteme sekteye uğratabilecek tüm olumsuzluk ihtimallerine karşı önlem alınması gerekmektedir. Bu projede bu durumun üzerinde itina ile durulmuştur.

1-4

1-5 Kurumsal Elektronik Haberleşme  Bu sistemde verilecek olan franchiselar ile ana merkez arasında ürün tedariği, anlık talepler ve restoranın işleyişi ile ilgili verilerin aktarılması konusunda kurumsal bir mail hattı oluşturulmuştur. Oluşturulan bu hat sayesinde büyümenin getireceği dezavantajlar öncelikli önlemler alınarak minimum düzeye çekilmesi amaçlanmıştır.

1-6 Çağrı Merkezi Altyapısı Bu çalışmada öncelikli amaç paket servis için gelen çağrılara kurumsal bir yaklaşımla cevap vermektir. Bu amaç doğrultusunda 444’lü çağrı hattı oluşturulmuş karşılama mesajı ile doğru yönlendirme sağlanması amaçlanmıştır. Kurulan altyapı oluşabilecek sıkıntılara karşı müşteri memnuniyetini ve sistem içindeki kontrol mekanızmalarını arttırmak için konuşma kayıtlarını tutmaktadır. En önemlisi bu sistem büyüme ile birlikte paket sevis organizsyonunun merkezden yönetilmesini sağlayacaktır.

1-7 Franchise sistemi için oluşturulmuş veri bankası (server) altyapısı Server altyapısı merkezin tüm restoranların satış, stok, personel giriş çıkışı gibi verilerini saklarken aynı zamanda gün ay ve yıl bazlı olarak satış analizlerini yapabilme imkanı sunmaktadır. Dolayısı ile büyüme ile birlikte merkez, ürün tedariğinde bu analizleri baz alarak sevkiyat yapabilcektir. Ayrıca yapılan analizler doğrultusunda gün bazlı veya lokasyon bazlı kampanyalar düzenlenerek daha bilinçli satış stratejileri oluşturulacaktır.

1-8 Ürün Tedariği ve Çözüm Ortaklığı Bileşeni Büyümenin getirdiği en büyük dezavantajlardan biride hammadde sevkiyatının düzenlenmesidir. Yechicken sistemi bunun bilinci ile kurulmuştur. Farklı lokasyonlardaki açılacak restoranlara günlük haftalık ve aylık olarak ürün sevkiyatını gerçekleştirebilecek çözüm ortakları ile çalışmaktayız. Bunlar şu şekilde formülize edilebilir:

1-8 Bütün gıda ve sarf malz. sevkiyatı ürün cinsine göre günlük, haftalık ve aylık periyotlarla başlangıç olarak Marmara İç anadolu ve Ege bölgelerindeki açılacak olan lokasyonlara istat gıda tarafında yapılmaktadır. Bütün reklam ve bilişim çalışmaları fiajans tarafından her bölgeye uygulanacaktır.