TÜRKİYE’NİN KOZMETİK HİKAYESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Cesar Group Kasım 2013.
HAZIRLAYAN: SEZGİN ZUKU
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Onkoloji Destek Paketi
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Teknoloji Omnibus Teknoloji kullanıcıları raporu Mart 2007.
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
Selda Aydın Seyhan Kamçı
KÜRESEL ISINMA VE DOĞALGAZ KULLANIMI
Restaurant Yönetim Sistemi
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
Turkuaz Grup Otomasyon
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
AB TÜRKİYE ODA FORUMU TOBB ODA/BORSA AKREDİTASYONU Dr. Mustafa LALE Sanayi Dairesi Başkanı 16 Kasım 2009, İSTANBUL.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YEREL YÖNETİMLER ARAŞTIRMASI ŞUBAT SUNUŞ Araştırmanın Örneklemi Bu araştırmanın saha çalışması 08 – 13 Şubat 2013 tarihleri arasında gerçekleşmiştir.
Uluslararası İşbirliği Faaliyetleri
Müşerref Üstek.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Sağlık Turizmi Uygulamaları
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
Doğrudan Tazmin Sistemi (DTS) Takas Odası Projesi
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.
K3 Toplantımıza Hepiniz
REIDIN.com-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeks Sonuçları
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.

Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
ATC Araç Takip Sistemleri
Access’te İlişki Kurma
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
24 Mart 2015 Haliç Üniversitesi Kağıthane Kampüsü
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
TDMS TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ Ali Gazi Hastane İşletmeciliği Uzmanı
1 DELL CONFIDENTIAL. 2 NASIL İŞLER? AMAÇ: –Müşterinin teknik desteği kendi adresinde alabilmesidir. –Müşteri Dell Destek Hattını arar. (Hafta içi 9:00-17:30)
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Elektrik ve doğalgaz sektöründe saha servis yönetimi anlayışı değişiyor. ARENA Saha Hizmetleri ve İş Gücü Yönetimi.
Yazılım Geliştirme Projesi
SON VERİLERLE TÜRKİYE ve ESKİŞEHİR HARUN KARACAN ESKİŞEHİR TİCARET ODASI YÖNETİM KURULU BAŞKANI Ağustos 2010.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
Logo.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Turkcell Kurumsal Satış Direktörü
EĞİTİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
VBT Bilgi Teknolojileri
SON VERİLERLE TÜRKİYE ve ESKİŞEHİR
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
VBT Bilgi Teknolojileri
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

TÜRKİYE’NİN KOZMETİK HİKAYESİ KMD SOHBETLERİ ŞUBAT AYI TOPLANTISI TÜRKİYE’NİN KOZMETİK HİKAYESİ KONUŞMACI Sayın TEKİN ACAR

TEKİN ACAR TANITIM FİLMİ 1 İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

MÜŞTERİMİZİN GÖZÜNDEN TEKİN ACAR COSMETICS İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

1985 1989 1991 1995 1998 2000 2002 2003 1979 1983 ANKARA İSTANBUL TEKİRDAĞ KOCAELİ SAKARYA BURSA YALOVA İZMİR AYDIN MUĞLA DENİZLİ ANTALYA MERSİN ADANA HATAY GAZİANTEP ŞANLIURFA MALATYA KAYSERİ ERZURUM ORDU SAMSUN KONYA ESKİŞEHİR KÜTAHYA 2012 2013 2005 2007 2009 2010 2011

Tekirdağ’dan Erzurum’a….. şehir

2009 2010 2012 4 yıldır gerçekleştirilen AVM’lerde En Beğenilen 1 Numaralı Markalar Tüketici Araştırması Kişisel Bakım ve Kozmetik Kategorisinde

Türkiye çapında gerçekleştirilen çalışmayla belirlenmiştir Kasım 2012 Nielsen tarafından Türkiye çapında gerçekleştirilen çalışmayla belirlenmiştir

Ankara Panora Alışveriş Merkezi Guinness World Record 24 saatte en fazla makyaj Dünya rekoru 20 Haziran 2012 Ankara Panora Alışveriş Merkezi

2013 YILI MÜŞTERİ DEMOGRAFİ DAĞILIMI Yaş Cironun %78’i Cinsiyet Şehir Cironun %58’i > Cironun %58’i İstanbul ve Ankara illerinden gelmektedir.

BEAUTY CLUB CARD BÜYÜME %29 Büyüme 830,000 666,800 2013 Tekin Acar Kartlı Müşteri Sayısı 666,800 2012-2013 Büyüme oranı %29 2014 Tekin Acar Kart Hedefi ~ 830,000

2013 YILI BCC PERFORMANS 2013 yılında alışveriş yapan müşterilerin %90’ ı Beauty Club Card’lı müşteridir. 2013 yılında satışın %92’si Beauty Club Card’lı müşteriler tarafından yapılmıştır. Beauty Club Card’lı müşterilerin ortalama alışveriş tutarı 178 TL’dir. Tüm müşterilerin ortalama alışveriş tutarı 172 TL’dir.

MÜŞTERİMİZ KİM - ALIŞKANLIKLARI 3005200900062853 kart numaralı Tekin Acar Cosmetics Müşterisi ; Demografik Bilgiler Adı : Hülya Soyadı : KAVVASOGLU Cinsiyet : Bayan İletişim Numarası : 0537XXXXX00 İl : MERSİN İlçe : Merkez Doğum Tarihi : 19/02/1967 Satış Bilgileri Toplam Alışveriş Tutarı : 18,150TL Satış yapılan reyonlar Cilt : 9,058 TL Makyaj : 1,468 TL Kadın Parfüm : 415 TL MAĞAZA & MARKA ŞUBAT MAYIS TEMMUZ AĞUSTOS EYLÜL ARALIK Genel Toplam MRS_FORUM 4,318 TL 4,125 TL 1,570 TL 116 TL 4,799 TL 3,220 TL 18,150 TL Cilt 4,192 TL 3,702 TL 1,327 TL 4,624 TL 3,025 TL 16,987 TL Makyaj   424 TL 71 TL 195 TL 690 TL Vücut 126 TL 189 TL 104 TL 419 TL Güneş 53 TL VERİLEN HEDİYE -TRI AKTILINE INSTANT DEEP WRINKLE FILLER 30ML -TOMMY HILFIGER MASTERBRAND BAG HEDİYE -CLN TEKİN ACAR MAYIS HEDİYESİ PEMBE BAG -DKNY BE DELICIOUS BODY LOTION 50ML HEDİYE -EL ANR EYE TUBED HEDİYE -DKNY WOMEN BLACK TOTE ÇANTA HEDİYE -GOODSKIN Z-PORE INSTANT PORE REFINER 20ML -EL SP 13 PERFUMERY 16 MAKYAJ ÇANTASI HEDİYE TOPLAM 8 ADET HEDİYE

MÜŞTERİMİZ KİM - ALIŞKANLIKLARI

MÜŞTERİMİZ KİM - ALIŞKANLIKLARI

MÜŞTERİMİZ KİM - ALIŞKANLIKLARI

ÜRÜN BİLGİ MONİTÖRLERİ Mağazalarda hem görsel hem de self-servis ihtiyaçları karşılamak için aşağıda gösterildiği gibi Bilgi Monitörü sistemleri kurulur. Amaç ürünün barkodu okutulduğunda o ürünle ilgili resim, kullanım ve içerik bilgisinin ekranda gösterilmesidir. Ürün okutulmadığı durumda da reklamların görsel olarak dönmesidir.

PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi) Mağazalarda personellerin tüm giriş çıkış bilgileri parmak izi okuyan cihazlar aracılığı ile PDKS yazılımıyla sağlanır. Bu cihazlar mağazalarda kolay ulaşılabilir yerlerde konumlandırılır ve tüm giriş-çıkışlarda kullanılmak zorundadır.

KAMERA SİSTEMİ Mağazalarda gece ve gündüz tüm mağazadaki görüntüleri kaydeden kamera sistemleri vardır. Mağazanın büyüklüğüne göre 4 ile 8 arasında değişen kameralar ile görüntü kaydı sağlanır. Görüntü kalitesi ve kullanılan cihazın sürümüne göre 4-5 hafta arasında görüntüler arşivlenir.

IP TELEFON SİSTEMİ Mağazalarda birbirleri ve merkez ile ücretsiz, müşterileri ile ise daha avantajlı bir ücret üzerinden konuşmak için IP telefonlar kurgulanmıştır. Kısa kodlar ile istenilen mağazaya yada merkezde bir kişiye hızlıca internet üzerinden ulaşılır.

KİŞİ SAYMA SİSTEMİ Mağazalarda giriş-çıkış yapan kişi sayısını sayan ve satışa dönen müşteri ile oranlayan sistem kurgulanmıştır. Aşağıdaki rapor bu durumun analiz edildiği örnek raporlardan sadece birisidir.

İŞ ZEKASI UYGULAMALARI ANGEL mağazalarda ve merkezde Bilgi Sistemleri tarafından geliştirilen ve tamamen kurum ihtiyaçları ve istekleri doğrultusunda oluşturulan bir raporlama arayüzüdür. Yine her mağazanın kendi kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaprığı ve yetkilendirmenin mağaza bazında yapıldığı bir kurgu ile çalışır. Hazır performans raporları ile donatılmıştır. Karar destek merkezi için gerekli tüm veriyi detaylı analiz eder.

MOBİL UYGULAMALAR Özellikle sahada bulunan destek ekipler için (Bölge Müdürü, Satış Müdürü) hem veriye ulaşma hızı, hem de operasyon desteği sağlamak için mobil uygulamalar geliştirilmiştir. Online satış verisine istenilen birçok tasarımda ulaşılabildiği gibi, onay gerektiren bir çok operasyon ofis dışında da yönetilebilmektedir.

B2B B2B Sistemi, Satış -Stok Raporları ve Sipariş ekranları ile kullanıma hazır hale getirilerek , 2009 Yılbaşı dönemi için firmaların kullanımına açıldı.

B2B B2B Sistemi ile SATIŞ bilgilerine; Marka toplamında, Referans detayında, Mağaza dağılımında, İstenilen iki tarih aralığında, Adetsel ve Tutarsal verilere tek tuş ile ulaşılabilir.

B2B B2B Sistemi ile STOK ve otomatik siparişin temelini oluşturan RAF STOK bilgilerine; Marka toplamında, Referans detayında, Mağaza dağılımında, Kategori bazında, Adetsel ve Tutarsal verilere tek tuş ile ulaşılabilir.

B2B OTOMATİK SİPARİŞ = RAF STOK – STOK alt yapısı ile işletilir. B2B Sistemi ile satışı gerçekleşen tüm referanslar, her bir referans için tanımlanan raf stok değerine göre merkez depo üzerinden OTOMATİK SİPARİŞ oluşturur. Oluşan siparişler mail yolu ile ilgili marka yöneticisine ulaşır. Aşağıdaki örnekte olduğu gibi tüm mağaza ihtiyaçları, raf stok tanımlarına göre DEPO üzerinden otomatik sipariş oluşturur.

Çalışanlar her zaman için kurumumuzun en değerli varlıklarıdır. İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ Çalışanlar her zaman için kurumumuzun en değerli varlıklarıdır. Şirketimizin yönetiminde benimsenen 7 temel ilke vardır. Bunlardan insan kaynakları politikalarına yön veren 2 maddeyi Sizlerle paylaşmak isteriz. Çalışanlarımızla ilişkilerimizde her zaman adil, dürüst, şeffafız. Ahlaklı, eğitimli, kişisel gelişim gösteren çalışanlarımız için şirket içinde fırsatlar yaratır, onların mesleki gelişimleri için gerekli ortamı ve kaynakları sağlarız. İnsan kaynaklarımızı bu ilkelerimizden yola çıkarak şekillendirir ve yönetiriz. Bu doğrultuda çalışanlarımız emeklerinin karşılığını kariyer imkanları, ücret, kişisel gelişim olarak alırlar.

KARİYER YÖNETİMİ Mağazalarımızda her yaştan ve her gelir seviyesinden müşterilere hizmet sunulmaktadır. Bu anlamda Biz Tekin Acar Cosmetics olarak farklı sektörde çalışmak isteyen ya da ara verdiği iş hayatına geri dönmek isteyenlere istihdam imkanı yaratıyoruz. Dışarıdan bakıldığında mağazacılık meslek olarak değerlendirilmiyor, ancak Tekin Acar Cosmetics ekibi olarak görüyoruz ki satış danışmanlığı ile başlayan çalışanlarımız kurum içerisinde söz sahibi pozisyonlarda iş hayatlarına devam ediyorlar. Satış danışmanı olarak aramıza katılan arkadaşlarımızdan bazıları bugün merkez ofisimizde bölge müdürü, satın alma müdürü ve eğitim asistanı olarak görev yapmaktadır.

EĞİTİM POLİTİKAMIZ

Şirketin " Eğitim Birimi" tarafından bu güne kadar değişik marka, EĞİTİM POLİTİKAMIZ Şirketin " Eğitim Birimi" tarafından bu güne kadar değişik marka, ürün ve satış destek alanlarında 1600 farklı eğitim gerçekleştirilmiştir. "Müşteri ne isterse onu alır" prensibinden asla ödün vermeyen şirketimizde, çalışanlarımız mağazada satılan tüm marka ve ürünlere ait temel bilgilerin yanı sıra, cilt, makyaj ve uygulama alanında ileri seviye özel eğitimler almaktadır.

EĞİTİM SÜRECİMİZ Mesleki ve kişisel gelişim eğitimleri, hem kurum bünyemizde hem de perakende sektörünün önde gelen eğitim firmaları tarafından gerçekleştirilir. Her eğitim programının sonunda gerçekleştirilen sınav sonucunda başarılı performans gösteren çalışanlarımız sertifika alma hakkı kazanır. Hak kazanılan bu sertifikalar özellikle kozmetik sektöründe çalışana ayrıcalık, değer ve üstünlük sağlar.

EĞİTİM SÜRECİMİZ

2007 yılında “Eğitim ve Sertifika Programlarımız” başlatılmıştır. EĞİTİM SÜRECİMİZ 2007 yılında “Eğitim ve Sertifika Programlarımız” başlatılmıştır. Bugüne kadar toplam; 1.600 eğitim gerçekleştirilmiş, bu eğitimlerde 12.000 kişi eğitim almıştır.

EĞİTİM SÜRECİMİZ

Özel eğitim programımızda yeni takım arkadaşlarımız; BEAUTY SCHOOL PROJEMİZ Kozmetik sektörünün perakende lideri TEKİN ACAR COSMETICS sektörün yetişmiş iş gücü ihtiyacını tamamlamaya yönelik olarak hazırlanan, nitelikli , dinamik, personel yetiştirmeyi hedefleyen  BEAUTY SCHOOL Projeleri ile sektöre ivme kazandırmaya devam etmektedir. Özel eğitim programımızda yeni takım arkadaşlarımız; Temel Cilt Eğitimi, Kabin Bakımı Eğitimi, Makyaj Eğitimi gibi niteliksel eğitimleri aldıktan sonra selektif marka eğitimi almaya hazır hale gelmektedir.  

EĞİTİMDE YENİLİK PROJESİ Bağlantılı Satış Teknikleri adı altında hayata geçirilen projede 9 farklı senaryo yer almıştır. Müşteri ve güzellik uzmanı olarak merkez ofisimiz ve mağazalarımızda görev yapan arkadaşlarımız ile çekim gerçekleştirilmiştir. Güneş ürünleri, parfüm, cilt bakımı, makyaj ve ürün iade konularını içeren videolar mağazalarımızda görev yapan ekip üyelerimiz için bir oryantasyon filmi niteliği taşımaktadır.

* * kendi personelimizle büyüyoruz! 72 mağazamızın 51’inin yöneticisi kendi içimizde yetiştirildi

* *Sertifikalı

exclusive brands

10 yıldır devam eden Hürriyet proje sayfası