Müşteri Temsilcisi Nedir?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Advertisements

ZOR HASTA İLE İLETİŞİM ARİFE ÖZEN.
ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA
Dale Carnegie “ Dost kazanma Ve İnsanları Etkileme sanatı”
Satışta İletişimin Rolü
I. ÜNİTE İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİ KONU ANLATIMI
NİÇİN ÖFKE VEYA BU KONFERANS NİYE? ACABA ÖFKELENMEMEYİ ÖĞRENSEK;
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
İLETİŞİM.
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
SORUN ÇÖZME ve DİNLEME BECERİLERİ.
ÖZGÜVEN NE DEMEKTİR? Kendine güvenmenin ne anlama geldiği konusunda birçok yanlış görüş vardır ve bunlar özgüven kazanmada insanın önünde engel oluştururlar.Kendi.
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
ÖĞRENCİ PSİKOLOJİSİ Mustafa ÖNDER.
 Bir sistemin amaçlarına yönelik olarak çalışma durumunun değerlendirilmesi, sistemin bütünlüğü ve sistemden çıkan ürün için önem taşır.  Sistemlerin.
Tavşanın yarış hikayesi
İLETİŞİM.
DERLEYEN VE HAZIRLAYAN HALİM TÜRKMEN TOSYA- KASTAMONU
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
FATİH SULTAN MEHMET İLKÖĞRETİM OKULU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Kişisel satış, Satış geliştirme, Reklam ve Halkla İlişkiler
İletişim Sanatı 1.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Onları sevdiğinizi ve onların iyiliğini kendi iyiliğiniz kadar önemli olduğuna ilişkin açık bir mesaj verebilirsiniz.
MURGUL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK HİZMETLERİ
GÖRÜŞME AŞAMALARI.
Nazik olmak için bir gülümseme beklemeyin...
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
Projenin Durumu [Proje Adı] [Sunanın Adı] Bu sunu sırasında, dinleyicilerin de katılımıyla, yapılması gereken işlemlerin ortaya çıkacağı konuşmalar olacaktır.
ÇOCUĞUNUZ BİR HATA YAPTIĞINDA UYGULAMANIZ GEREKEN 8 ŞEY.
ŞİDDETİN ÖNLENMESİNDE ÖĞRENCİLERİMİZE BAZI ÖNERİLER
KONUŞMA HALKASI.
Panel Ve Tartışma.
İLETİŞİM ENGELLERİ VE ETKİLİ İLETİŞİM
ETKİLİ İLETİŞİM.
Güvenli İnternet Kullanımı
İLETİŞİM BECERİLERİ.
AİLE İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM
DİKKAT ARTTIRMA TEKNİKLERİ KURSU 2014
Dr. Fatih BAŞARILI SATICI NASIL OLUR?  Sattığı ürüne inanacak, işin yapılışını, içeriğini, ürünü sevecek  Bulunduğu her ortamda.
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
DİNLEME BECERİLERİ YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI
Pozitif psikoloji İletişim becerileri.
ÖĞRENME AMAÇLARI Veri analizi kavramı ve sağladığı işlevleri hakkında bilgi edinmek Pazarlama araştırmalarında kullanılan istatistiksel analizlerin.
Müşterilere Karar Vermelerinde Yardımcı Olmada Pazarlama Araştırması Kullanma Bu bölüme araştırma sürecini ele alarak başlanmaktadır. Daha sonra.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
İletişim Fakültesi Bilişim A.B.D.
Yapısal Tasarım Araçları
ETKİLİ İLETİŞİM.
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
1 Başvuran/Hasta ile görüşme yapma becerisi rehberi Prof. Dr.Hamit ACEMOĞLU Tıp Eğitimi AD.
Sağlıklı İletişimin Vazgeçilmez Öğeleri
Yapısal Tasarım Araçları
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
ZOR HASTAYLA İLETİŞİM Prof Dr Süheyla Ünal.
Sorumlu Mahalleler Projesi Etkin Dinleme ve İletişim Eğitimi Bu proje T.C. İçişleri Bakanlığı Dernekler Dairesi Başkanlığı tarafından desteklenmektedir.
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Diksiyon ve Güzel Konuşma 1. Hafta
Şirket Adı İş planı sunusu.
AKÇAĞLAYAN ORTAOKULU HOŞGELDİNİZ.
İLETİŞİM İLETİŞİM NEDİR İletişim, gönderici ve alıcı konumundaki iki insan ya da insan grubu arasında gerçekleşen duygu, düşünce, davranış ve bilgi alışverişidir.
İletişim: Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her yolla başkalarına aktarılmasıdır. Bu sürecin amacı ; “anlaşılmak”tır.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
Zihniyet Yargılayan «Her şeyi bilirim» yaklaşımı Tepkisel ve Otomatik Taraflı Gözlemci, Yargılayıcı Değerlendirici Kazan - Kaybet Yaklaşımı Sorun Odaklı.
Safa ZORLU Halkla İlişkiler ve İletişim Uzmanı
Sunum transkripti:

Müşteri Temsilcisi Nedir? Alıcı ile satıcı arasında bağı kuran, Her ikisini de iyi tanıyan, Tarafsız bilgi akışını sağlayan , Aldığı işi yaptıran, Tüm üretim boyunca en ince ayrıntılarına kadar takip eden kişidir.

Müşteri Temsilcisi Nasıl olmalıdır? Teknik Olarak: Konusunda eğitimli, YANİ: Pazarı tanıyan, Üretimi bilen, Malzemeyi tanıyan, Araştırmacı olmalıdır Kişilik Olarak: Yaptığı işi seven, Karşısındakine güven veren, Empatisi Yüksek, Dinlemeyi bilen, Okumayı bilen, Takipçi, Kollektif çalışmayı bilen,planlamacı,

Müşteri Tipleri Kişilik olarak: Kararlı, Hevesli, Bilgili, Eleştirmen, Agresiv, Meraklı, Acemi, Çıkarcı,…. Firma olarak: Mağazalar, Kataloglar, Butikler, Markalar, Toptancılar,..

Şikayet Durumunda yapılması gerekenler: Dinlemek, Empati göstermek, Sükuneti korumak, Kızgınlığı anlamak, Tartışmak, Nedenini araştırmak, Hemen sonuca varmak, Müşteriye hak vermek, Birlikte doğru teşhis, Özür dilemek, Güven vermek,

Müşteri Şikayetleri Durumunda kaçınılması gerekenler: Karşı hata bulma, Kinayeli konuşma, Umursamazlık, Teknik lisan, Suçlama, Aşağılayıcı ifadeler, Aptal yerine koyma, Klişe laflar Hakaret, Argo tanımlamalar, Şaka, Bilgisizlik,

Problem anında yapılmaması gerekenler: Müşterinin suçlamalarına karşı savunma veya saldırı moduna geçmek, Kızgınlığa kızgınlıkla veya alay ederek cevap vermek, Kendi görüşünüze kitlenerek karşı tarafın görüşünü tamamen yanlış saymak.

Firmanızın ve kendinizin sınırlarını iyi belirleyin Net ve dürüst olun, Nazik ifadeler kullanın, Alternatifler sunun, Mantıklı açıklamalar yapın, Savunmacı olmayın Sıkıcı ve otoriter cevap vermeyin. Problem çözücü olun, Geri çekilmeyin.