PROJE TABANLI ÖĞRENME.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Önemi ve Eğitim Sistemindeki Yeri
Advertisements

REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Proje Tabanlı Öğrenme Hazırlayan: Habil UZAN
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Bu sunum Akdeniz Üniversitesi öğrencisi tarafından Bilgisayar 2 dersi için hazırlanmıştır. KONU: WEB 2.0 ARAÇLARI.
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINA AİLE KATILIMININ ÖNEMİ
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
BALIK KILÇIĞI.
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: STRATEJİLER
PROJE TABANLI ÖĞRENME Konu Adı: Dünyamızın İklim Zenginliği.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
GIDA MÜHENDİSLİĞİ NEDİR? GIDA MÜHENDİSLİĞİ, gıdaların üretiminden tüketimine (tarladan sofraya) kadar ki bütün süreçlerde mesleki bilgi ve deneyimleri.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Proje Tabanlı Öğretim (Proje Temelli Öğretim)
24. MÜHENDİSLİK DEKANLARI KONSEYİ TOPLANTISI Mayıs 2012, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Eğitiminde Tasarım Dersleri Prof. Dr.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
21. Yüzyıl Öğreneni.
Problem Çözme Becerileri
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
VERİMLİ SU KULLANIMI NE DEMEKTİR?
Paradigmalar. Paradigmaları m ız Değişmiyor mu? 21. Yüzyıl Öğreneni.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
ÜLKEMİZDE MESLEKİ REHBERLİK ALANINDA ÖNEMLİ BİR AŞAMA:
ÇATIŞMA ÇÖZME ve İLETİŞİM STRATEJİLERİ
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
PROJE TABANLI ÖĞRENME NEDEN GEREKLİDİR?
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
BİLGİ OKURYAZARLIĞI EĞİTİM PROGRAMI TASARIMI ÇALIŞTAYI
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
ETKİLİ TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ VE SINAV ANI STRATEJİLERİ
GÜNÜMÜZDE ÇIKAN SORULAR
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ANNELER İÇİN EVDE DİSİPLİNİ SAĞLAMA YOLLARI
TÜBİTAK Doç. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
Probleme Dayalı Öğrenme
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Probleme Dayalı Öğrenme
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
HOŞ GELDİNİZ  REHBERLİK SERVİSİ. TEST ÇÖZME TEKNİĞİ.
Girişimcilik.
 REHBERLİK SERVİSİ YAVUZ ÖCAL REHBER ÖĞRETMEN.
Probleme Dayalı Öğrenme
BİLİM VE SANAT MERKEZİ Bilim ve Sanat Merkezi, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim çağındaki özel veya üstün yetenekli öğrencilerin, bireysel yeteneklerinin.
SERCAN ERTÜRK GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME. Ölçme ve Değerlendirmenin İlkeleri Amaçlar ilkesi Devamlılık ilkesi Genişlik – kapsamlılık ilkesi Kendi.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
Yapay Zeka Algoritmaları
VE İŞTE DİĞER 6 BECERİ.
Aile Katılımı Nedir? Çocuğun gelişimi hakkında anne babaları bilgilendirme. Anne babalara duygusal destek sağlama. Çocuklarına öğretmenlik ve rehberlik.
Erken çocukluk döneminde fen eğitimi
Teknoloji ve tasarım dersi
OLGU VE GÖRÜŞÜ AYIRT EDİYORUM
ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SUNUSU
Din Hizmetlerinde SORUN ÇÖZME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Rehberlik Yrd.Doç.Dr.Ege Akgün
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Sunum transkripti:

PROJE TABANLI ÖĞRENME

PROJE nedir ? planlama , tasarı geliştirme, üretme demektir. hayal etme , planlama , tasarı geliştirme, üretme demektir.

Günümüzdeki Eğitimin Amacı öğrencilere bilgiyi aktarmaktan çok onlara bilgiye ulaşma yollarını öğretmek olmalı

Bilgiye hangi yollarla ulaşabileceğini öğretmeli Kartalın yavrusuna avlanmayı öğrettiği gibi sadece gerekli olanı.

Amaç; Bilgi deposu yapmak değil , bilgiyi verimli kullanmasını öğretmek

Bilgiye en hızlı ve en kolay yoldan ulaşabilmeyi öğretmek Bilgiye en hızlı ve en kolay yoldan ulaşabilmeyi öğretmek. Bilgiye yavaş uşaşmanın anlamı yok. Bilgi hızla değişiyor. ‘Hakikat değişiyor daha bitmeden cümle’’ N F K

Öğrenci bir problemle karşılaştığında çözüm yolunu bulabilmeyi becermelidir.

Parçalar verilip , özgün bir bütün oluşturabilmesi beklenmektedir.

Yorum yapabilme becerilerini geliştirerek ; çözüm üretebilmelerini sağlamak. ‘Düşünce odur ki bir yol aça!’ Mevlana

İşbirliği yaparak en doğruyu bulmayı ve grup işbirliğinin önemini anlamak.Devşirilirken Sokollu’nun yaptığı gibi! (Bir metre kaşıkla pilav yeme testi)

HAZIRLAYANLAR Şakir YILDIRIM KAYNAKLAR: Tsf.org.tr,google,meb.gov.tr