Medya Paylaşım Toplantıları 11 2011 Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

"HEDEFLERİMİZRDEN BİRİ, ÜLKEMİZİ YABANCI YATIRIMLAR İÇİN BİR CAZİBE MERKEZİ HALİNE GETİRMEKTİR“ Uygulamaya koyduğumuz orta ve uzun vadeli programlar.
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Demir ÖZDEMİR Eren DURMUŞ
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
TEDMER Türkiye Etik Değerler Merkezi Vakfı Etik Barometre Araştırması Nisan 2007 ERA Research & Consultancy.
İNŞAAT SEKTÖRÜ: MAKRO BAKIŞ
Türkiye Yapısal Çelik Sektörün Gelişimi 2010
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Yapı ve Genel Prensipler Kültür Bilgi-Günü 2011.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
2013 MEDYA ANALİZ RAPORU.
Dumansız Hava Sahası uygulaması ile basında olumlu ve olumsuz haber akış ilişkisinin değerlendirilmesi Elif Dağlı, Murat Güner, Efza Evrengil, SSUK.
ÜLKE SUNUMU TC BAŞBAKANLIK DTM ANKARA-TÜRKİYE 10 HAZİRAN 2008
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
Kaynak: RD Üyesi Medya Ajansları 1. 2 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları (İlk 6 Ay Mio TL) 2010 Pazar Payı2011Pazar Payı Değişim TV1.020,0055, ,3357,8129%
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
AR-GE.
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Ulusal Ar-Ge Proje Destekleri
Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Türk Tuborg Bira ve Malt Sanayii A
ANALİST BİLGİLENDİRME Dr. Berk Çağdaş 13 Ocak 2014.
İÇERİK Genel Bilgiler  Genel Bilgiler Faaliyet Bilgileri  Faaliyet Bilgileri Konsolide  Konsolide Sağlık  Sağlık  Kişisel Bakım  Gayrimenkul Geliştirme.
Krizin gelişimi 2000’li yılların başında Yunanistan Ekonomisi Avrupa Bölgesinin en hızlı gelişen ekonomilerinden biriydi yılında Küresel krizYunanistan’ı.
Soru: Ülkemizin sanayi ihracatında, ilk üç sırayı hangi Sektörler alır? Yanıt: Otomotiv( milyon $-%17,3) Hazır giyim( milyon $-%14,6) Kimya(
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
İHTİYAÇ AKADEMİ’nin alt yapısı;
BÜYÜME.
GSYİH”NIN HESAPLANMASI VE HESAPLAMA YÖNTEMLERİ
TARİHÇE Dünden bugüne "Marshall" 1954  Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor 1958  Türkiye'nin ilk alkid üretimi Marshall.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.

T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
“SciVal”, Bilimsel Araştırma Stratejilerinin Karar Destek Sürecinde Kapsamlı Bir Çözüm ANKOS 2011 Yillik Toplantisi, Mugla Universitesi 29 Nisan 2011 Tayfun.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
AMPD PERAKENDE ENDEKSİ by NIELSEN EYLÜL AYI SONUÇLARI 25 EKİM 2007.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Hızlı Tüketim Ürünleri
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
İstanbul’da hizmetler sektörü
KOSGEB ve KOBİ’ler. KOSGEB KOSGEB, 1990 yılında 3624 sayılı Kanun ile kuruldu. Amacı; ülkenin ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasında küçük.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
İSVEÇ KRALLIĞI (2017 YILI SUNUMU)
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Sunum transkripti:

Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1

Türkiye’de Markalar Türkiye’de ciddi bir marka bilinci oluştu. Türkiye’de koruma altındaki marka sayısı yarım milyona yaklaştı ( adet). 2011’de marka başvurusuyla Türkiye Fransa’yı geçti, Avrupa lideri oldu. Marka başvuruları 2011’de önceki yıla göre % 41 arttı. Patent başvuru sayısı da % 30 artışla ’e ulaştı. Kaynak : TPE 2

3

2011 Yıl Sonu Özeti Değişim 2010/2011: % 20 En fazla pay sahibi mecra: TV % 56,66 En hızlı büyüyen mecra: Dijital % 37 4

2011’de Mecra Bazında En Çok Harcama Yapan Sektörler TV: İletişim, Gıda, Kozmetik ve Kişisel Bakım, Pazarlama Şirketleri, Ev Temizlik Ürünleri Basın: Perakende, İnşaat ve Dekorasyon, Yayın, Otomotiv, Finans Radyo: Finans, Otomotiv, İletişim, Gıda, Yayın Outdoor: İletişim, Kamu Kuruluşları, Perakende, Eğlence / Kültür / Sanat, Yayın Sinema: Finans, İletişim, Gıda, İçecek, Otomotiv Kaynak: Nielsen Adex 5

6 Karşılaştırmalı Reklam Yatırımları milyon TL2010 Pazar Payı2011 Pazar Payı Değişim TV 2.017,6955, ,7956,6621% Gazete 855,8223,69952,8322,0611% Dergi 86,302,3994,722,1910% Radyo 103,722,87121,072,8017% Açıkhava 252,006,98306,357,0922% Sinema 45,501,2653,301,2317% Dijital 251,846,97344,107,9737% Toplam3.612,87100, ,15100,0020% Not: Dijital harcamalar «Display» ve «Mobil» içermektedir. «Arama» ve «Classified» dahil edilmemiştir.

7 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları

2012 Beklentimiz reklam yatırımlarının % 15 bandında artması bekleniyor. Kaynak: RD Üyesi Medya Ajansları