İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
-Demografik- Nüfus Analizi
Türk Bankacılık Sektörü Genel Görünümü
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
Diferansiyel Denklemler
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNDE BDÖ YAZILIMI KULLANMA VE UYGULAMA SONUÇLARINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA Okut. Halit KARALAR (Muğla Üniv.Enf.Bölümü) Dr. Yaşar.
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
Nicel / Nitel Verilerde Konum ve Değişim Ölçüleri
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
BESLENME ANEMİLERİ VE KORUNMA
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Yaşar Tonta, İrem Soydal 2. Uluslararası Değişen Dünyada Bilgi Yönetimi Sempozyumu,22-24 Eylül 2010, Ankara Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
A Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
Türkiye’de Kayıt Dışılık
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Tarım Pazarı Ortak Organizasyon Komitesi 16 Nisan 2014 KOYUN&KEÇİ PAZAR DURUMU.
TEST – 1.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
1. YEREL SAAT Güneşin gökyüzündeki durumuna göre ve yeryüzündeki cisimlerin gölge boyuna göre ayarlanan saate yerel saat denir. *Yani güneşin en tepede.
PROGRAM TASARIMI
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
Finansal Eğitim Merkezi’nde Düzenlenen Seminerlerin Eylül 2011 – Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
ANKARA KURS VE KURSİYER SAYILARI KURS DURUMUKURSKURSİYER Devam eden Biten Açılmayı bekleyen* Toplam Kurs Sayısı
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Çıkarma İşlemi – Onluk bozarak çıkarma işlemi
EYOKA Mezun Takip Sistemi
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 3 Mart 2009 Salı Matematik 14-2=İ 4-2=S 8-4=Ö 18-4=H 7-4=K 17-4=Y 6-1=R 16-1=Ü 9-2=A 19-2=M
14.ULUSAL TURİZM KONGRESİ 2013 YILI BİLDİRİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME Prof. Dr. A. Celil ÇAKICI Mersin Üniversitesi Turizm Fakültesi.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
KONYAALTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PTS NİSAN 2013
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Diferansiyel Denklemler
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – TEMMUZ 2015 KALITE GELIŞTIRME SÜRECİ.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi KPI ANALİZİ Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
Sunum transkripti:

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi KPI ANALİZİ –MART 2014 KALİTE GELİŞTİRME

SUNUM İÇERİĞİ I. Giriş II. Süreç Ölçeğinde Analiz III. AUZEF Ölçeğinde Analiz IV. KPI ‘Sisteminin’ Analizi

I. Giriş

II. Süreç Ölçeğinde Analiz İÜ AUZEF Süreç İzlem Raporu

Süreç Ölçeğinde Analiz- Line KPI - Kasım 2013

III. AUZEF Ölçeğinde Analiz

Süreçlerin Karşılaştırılması

Süreçlerin ŞUBAT-MART Trendleri - GENEL DEĞ.

Yorum- 1 Mart ayında Genel Değerlendirme açısından sıralama; 1.İçerik ve Destek Süreçleri 2.Ses ve Görüntü Hizmetleri Süreci 3.Müfredat Yönetim Süreci 4.Eğitim Öğretim Süreci 5.Ölçme ve Değerlendirme Süreci 6.Bilişim Hizmetleri Süreci 7.ADEK

Yorum- 2 Genel Değerlendirme açısından en fazla artışın görüldüğü süreç Müfredat Yönetim Süreci’dir. Şubat puanı 47 olan bu süreç, Mart ayında 22 puanlık artışla 69 puana ulaşmıştır. Değişim Oranı %47 olmuştur. En fazla düşüş ise Bilişim Hizmetleri Süreci’nde yaşanmıştır. Şubat Genel Değerlendirme puanı 62 olan Bilişim, Mart ayında 11 puanlık düşüşle 51 puana gerilemiştir. Değişim Oranı % 17 olarak tespit edilmiştir.

Süreçlerin ŞUBAT-MART Trendleri - ÖZ DEĞ.

Yorum- 1 Mart ayında Öz Değerlendirme açısından sıralama; 1.İçerik ve Destek Süreçleri 2.Ses ve Görüntü Hizmetleri Süreci 3.Müfredat Yönetim Süreci 4.Eğitim Öğretim Süreci 5.Ölçme ve Değerlendirme Süreci ve Bilişim Hizmetleri Süreci 6.ADEK

Yorum- 2 Öz Değerlendirme açısından en fazla artışın görüldüğü süreç Destek Süreci’dir. Şubat puanı 73 olan bu süreç, Mart ayında 11 puanlık artışla 84 puana ulaşmıştır. Değişim Oranı %15 olmuştur. En fazla düşüş ise Bilişim Hizmetleri Süreci’nde yaşanmıştır. Şubat Öz Değerlendirme puanı 71 olan Bilişim, Mart ayında 5 puanlık düşüşle 66 puana gerilemiştir. Değişim Oranı % 7 olarak tespit edilmiştir.

Tüm Süreçlerde MART ÖZ-GENEL Farkları

Yorum-1 Yukarıdaki grafikte görüldüğü gibi Öz ile Genel Değerlendirme açısından Mart ayı farkı en çok olan süreç Bilişim Hizmetleri Süreci’dir. Ses ve Görüntü ikinci sırada olurken, İçerik ve Destek aynı puanla üçüncü olmuştur. Farkın en az olduğu süreç ise 0 puanla Kalite Geliştirme Süreci’dir.

ŞUBAT ve MART ayları baz alınarak yapılmıştır. ÖD açısından düşüş yaşanan iki süreç bulunmaktadır: Bilişim Hiz. ve Ölçme ve Değ. Süreçleri. Ortalama düşüş 3 puan olarak tespit edilmiştir. ÖD açısından 6 süreçte artış tespit edilmiştir. Ortalama artış 7 puan olmuştur.

ŞUBAT ve MART ayları baz alınarak yapılmıştır. GD açısından 3 sürecimizde düşüş yaşanmıştır. Bilişim 11 puan, Ölçme 3 puan, Adek 1 puan düşüş, yaşamıştır. Ortalama düşüş 5 puandır. GD açısından diğer 5 sürecimizde artış yaşanmıştır. Ortalama artış 11.8 puan olmuştur.

Sonuç Şubat ayına oranla Mart ayında performansımız artmıştır. Öz ve Genel Değerlendirme arasındaki farkın 2 süreçte fazla olmasından dolayı standart sapma yaklaşık 5 olmuştur. Sistem uyumumuz açısından bu iki süreçteki farkların incelenmesi gerekmektedir.