Math in Advertising....

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
Raporlama ve İş Zekası Çözüm Platformu
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
MultiCELL SMS Client 3.2.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Burcu Musaoğlu Data Sistem A.Ş..
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
Şabanözü Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Ingentis. Ingentis ile ilgili bilgiler Ilk versiyonu 1999 yılında özel bir müşteri isteği sonucunda yaratılmıştır. Dünyada 300’den fazla şirket tarafından.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
KONU BAŞLIKLARI «İŞ ZEKASI» Nedir? «İŞ ZEKASI»’nın Bileşenleri
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Merhaba ben Abdullah Alp ASLAN Globax Firması Yöneticisiyim
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
HAFTA I.
Universal Bilgi Teknolojileri
KÜTÜPHANELERDE BÜTÇE YÖNETİMİ
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
YAZILIM TABANLI RADYO UYGULAMALARI
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
KÜBRA AYAN & DİLEK DEMİRAL
T.C. BALIKESİR VALİLİĞİ İl Düzeyinde Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Tartışılması.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
E- Ticaret Altyapısı.
Şahin BAYZAN Kocaeli Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi
Use this title slide only with an image SAP İNOVASYON FORUM Eski Köye Yeni Adet Barış Güneş – Kıvanç Oktaş.
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
DIGITAL SIGNAGE / DİJİTAL İNTERAKTİF UYGULAMALAR
Test Sistemleri.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Üniversiteler İçin Proje Yönetim Bilgi Sistemi
Faaliyet Planlamasının Yapılması
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 8: Dijital Kütüphane Yazılımları ve Dijital Koruma Arş. Gör. Tolga Çakmak.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Bölüm 4 : VERİ MADENCİLİĞİ
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
haZIRLAYAN: ELİF KARAOĞLU
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Tablet Menü.
Tablet Menü.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
DynaMed ‘in İçeriği DynaMed klinik olarak özetlenmiş yaklaşık 3,000 konu başlığını sunmaktadır. Konu başlıkları temel olarak: Genel ve genel olmayan hastalıklar.
SAĞLIK NET YÖNETİM BİLGİLENDİRME SUNUMU. SAĞLIK NET NEDİR? Sağlık Net Sağlık Bakanlığı’nın Sağlıkta Dönüşüm Programının bileşenlerinden birisi olan Ulusal.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
DynaMed ‘in İçeriği DynaMed klinik olarak özetlenmiş yaklaşık 3,000 konu başlığını sunmaktadır. Konu başlıkları temel olarak: Genel ve genel olmayan hastalıklar.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Math in Advertising...

Ajanda Geleneksel Medya Planlama Digital Advertising Eco System 2011-2012 Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler Teknoloji Platformu Kampanya Yönetimi ve Optimizasyon İş Akışı Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri Örnek Başarı Hikayeleri Referanslar

Geleneksel Medya Planlama Direk Envanter Network Performans Reklamveren Medya Planlama

2011/2012 Display Advertising

Admath Nedir? Admath ; birçok farklı sistemi biraraya getiren akıllı ve esnek bir platformdur. DSP/SSP RTB Sistemleri ve Hedefleme Teknolojileri Gelişmiş Algoritmalar Doğrultusunda Anlık ve Sürekli Kampanya Optimizasyonu Geniş Envanter Erişimi (250M gösterim/ günlük) Gelişmiş Raporları ve Uyarı Sistemleri Media harcamalarınızın, mümkün olan en iyi sonuca (ROI) ulaşması için stratejik önerilerin sunulması

Analiz ve Optimizasyon Admath Platformu Direk Envanter Network Performans Reklamveren Teknoloji Platformu Analiz ve Optimizasyon ROI

Örnek Siteler Admath , bir network değildir. Sistemde binlerce site ve network bulunmaktadır...

Teknoloji Platformu Veri Yönetimi Uygulamaları Teknoloji Platformu İzinli veri toplama mekanizmaları Veri madeniliği Teknoloji Platformu Hedefleme Uygulamaları Kampanya Bazlı Hedefleme Behavioral Targeting GeoTargeting Demographic Targeting Keyword Targeting Retargeting Kreatif Uygulamaları Adextend Skinected Raporlama Uygulamaları Adobe Comscore Ad auditing Brand Safety Comscore

Kullanıcı Arayüzleri Platform API Bağlantıları Temel Servisler RTB Yönetim Servisleri Kampanya Yayın Servisleri Yayıncı Entegrasyon Servisleri (Yayın ve Raporlama) Optimizasyon Yield Management Hedefleme ve Kampanya Sonuçları Anlık ve Sürekli Optimizasyon Entegrasyon 3. Parti Adserver Entegrasyonu Kreatif Kütüphanesi Data Yönetim Servisleri Kampanya Verileri Veri Ambarı Veri Yönetim Katmanı

Iş Akışı Reklamveren brief Data Analiz Kampanya Onay Gelen brief doğrultusunda, admath ekosisteminde bulunan data providerlar üzerinden toplanan mevcut veriler ile bir çalışma yapılarak öneri plan sunulmaktadır (örnek bütçe, örnek hedefleme...) Kampanya onayının ardından, yayına başlanmaktadır. otomatik optimizasyon algoritmaları devreye girerek, hedefler doğrultusunda gerekli yönlendirmeler yapılarak ilerlenmektedir. Tüm kampanyalarda, maksimum performans hedeflenmekte ve bu hedef doğrultusunda reklamveren bilgilendirilmektedir. Hedefleme Optimizasyon Analiz ROI

Sonuç Hedeflere ulaşmak ancak; hedef kitleyi doğru olarak belirlemek ve büyük çapta bir envanter üzerinde güvenilir veriler yardımı ile sürekli optimizasyon gerçekleştirmek ile mümkün…

Kritik Başarı Faktörleri Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri Kampanya hedeflerine uygun bir senaryonun oluşturulması, Kullanıcıda aksiyon iştahı yaratacak mesajların belirlenmesi, Doğru ve etkin görsel seçimi ve yönetimi, Görsel ve mesaj çeşitliliği, Dönüş sayfalarının etkin ve amaca uygun olarak üretilmesi, Geniş envanter kullanımı, İleri seviye hedefleme yeteneklerini barındıran teknolojilerin kullanımı, Anlık ve sürekli optimizasyon, Görsel optimizasyonu, Hedefleme optimizasyonu, Envanter optimizasyonu, Kullanıcı dostu ve detaylı raporlanma altyapısı…

Örnek Başarı Hikayeleri

Örnek Başarı Hikayeleri

Referanslar ...

Teşekkürler...