KAHTA İLÇE İNSAN HAKLARI KURULU “ÇOCUK ODAKLI FAALİYETLER”

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Advertisements

Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
DOĞAL SAYILAR.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
KİŞİSEL KAMP MALZEMEN Kamp malzemelerini şu ana başlıklar altında düşünebilirsin. Uyku malzemesi Yemek malzemesi Temizlik malzemesi Zorluklara karşı hazır.
Öğrencilerin devamsızlıkları ile ilgili işlemlerde, 08/12/2004 tarihli ve sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
ÖRNEKLEME DAĞILIŞLARI VE TAHMİNLEYİCİLERİN ÖZELLİKLERİ
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
3. Sonuç Kriterleri Puanlama Matrisleri
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
Dördüncü Grup İkinci Harf B sesi sunumu Mürşit BEKTAŞ.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
İKİ BASAMAKLI DOĞAL SAYILARIN
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
DOĞUM VE SAĞLIK: DOĞUM SAYISI SAĞLIK DURUMUNU ETKİLİYOR MU ? Amaç Annelik kadının varoluşunda ona bahşedilen bir duygudur. Anneliğin birçok getirisi olduğu.
RUHU ŞAD OLSUN.
4 X x X X X
1 Van Kadın Derneği 2008 Yılı Verileri. sınıflandırma Yüzyüze ve/veya telefonla 805 başvuru 1262 neden 350 Türkiyeli Kadın 525 nedenle 455 Sığınmacı ve.
Mukavemet II Strength of Materials II
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
HAYAT BİLGİSİ SORULARI.
Proje Konuları.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
Projeler için okulda 3 defa öğretmenler kurulu toplanmıştır. 1. Kurulda stratejik eylem planı ve projeler ana hatlarıyla değerlendirilmiştir. 2. Kurulda.
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
Eğitim-öğretim HizmetleriEğitim-öğretim Hizmetleri 1 Sosyal Kültürel ve Sportif FaaliyetlerSosyal Kültürel ve Sportif Faaliyetler 2 Proje FaaliyetleriProje.
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Sunum transkripti:

KAHTA İLÇE İNSAN HAKLARI KURULU “ÇOCUK ODAKLI FAALİYETLER” ÇOCUK ÇALIŞTAYI KAHTA İLÇE İNSAN HAKLARI KURULU “ÇOCUK ODAKLI FAALİYETLER”

BİZİM ÇOCUKLARIMIZ

KAHTA İHK VE ÇOCUKLAR Genel Bilgiler Önemli Faaliyetler Okul Ziyaret Formu Anket Çalışması Afiş Çalışmaları

1-ÇOCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA AMAÇ: Çocukların İnsan Hakları Çalışmalarına aktif olarak katılımının sağlanması, demokrasinin gerçekleştirilmesi. FAALİYET : İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde okulların açık olduğu dönemlerde her toplantıya 3 okuldan 2’şer öğrenci ve 1’er öğretmen katılımı sağlanmıştır. SONUÇ : Çocuklara toplantılarda söz hakkı verilmiş görüşleri alınmış, talepleri değerlendirilmiştir.

ÇOCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA

COCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA

COCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA

COCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA

COCUKLAR İLÇE İHK TOPLANTILARINDA

2- OKUL, YURT VE PANSİYONLAR’I HABERLİ – HABERSİZ ZİYARETLER AMAÇ : İnsan Hakları İhlallerinin Önlenmesi. FAALİYET : Kurul Üyelerinden oluşturulan gruplar tarafından okul, yurt ve pansiyonlar haberli ve habersiz olarak ziyaret edilmekte, ziyaret sırasında, rastgele seçilen öğrencilerle görüşülmekte, hazırlanan raporlar derlenerek kitapçık haline getirilmekte, eksiklikler giderilmek üzere ilgili birimlere gönderilmektedir. SONUÇ : Ziyaret sırasında öğrencilerle de görüşülmesi şiddet, taciz vb. olumsuzlukların önlenmesi açısından olumlu sonuçlar doğurmuştur.

2- ZİYARET FORMLARI

2- OKUL, YURT VE PANSİYONLAR’I HABERLİ – HABERSİZ ZİYARETLER

OKUL, YURT VE PANSİYONLAR’I HABERLİ – HABERSİZ ZİYARETLER

OKUL, YURT VE PANSİYONLAR’I HABERLİ – HABERSİZ ZİYARETLER

OKUL, YURT VE PANSİYONLAR’I HABERLİ – HABERSİZ ZİYARETLER

3- OKULLARDA İÇME SUYU ÇEŞMELERİ AMAÇ : Sağlıklı İçme Suyu Temini. FAALİYET : Kurul Toplantısına katılan bir öğrencinin “Temiz İçme Suyumuz Yok, Tuvaletlerden su içiyoruz” şeklindeki başvurusu üzerine, Kurulumuz tarafından sivil Toplum Kuruluşları ile irtibata geçilmiş, STK işbirliğiyle her okula bir çeşme yaptırılmıştır. SONUÇ : Ziyaret sırasında öğrencilerle de görüşülmesi şiddet, taciz vb. olumsuzlukların önlenmesi açısından olumlu sonuçlar doğurmuştur.

OKULLARDA İÇME SUYU ÇEŞMELERİ

4- OKULLARDA İÇME SUYU ÇEŞMELERİ

5- DÜNYA ÇOCUK GÜNÜNDE ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞAN EDİLDİ AMAÇ : Çocuklar için kültürel etkinlik. FAALİYET : Yerleşik tiyatro bulunan ilçemizde, çocuklarımızın tiyatro etkinliğinden mahrum olmaması amacıyla, Diyarbakır Devlet Tiyatrolarıyla irtibata geçilerek 2008 ve 2009 yıllarında Dünya Çocuk Günü etkinlikleri kapsamında tiyatro sergilenmiştir. SONUÇ : Çocukların büyük ilgisi ile karşılaşılmış, etkinliğin devam ettirilmesi uygun görülmüştür.

DÜNYA ÇOCUK GÜNÜNDE ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞAN EDİLDİ

DÜNYA ÇOCUK GÜNÜNDE ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞAN EDİLDİ

DÜNYA ÇOCUK GÜNÜNDE ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞAN EDİLDİ

DÜNYA ÇOCUK GÜNÜNDE ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞAN EDİLDİ

5-“KORUNMAYA İHTİYACI OLAN, SUÇA KARIŞAN VE RİSK ALINDA BULUNAN ÇOCUKLARA ULAŞMA / SOSYAL ENTEGRASYON” AMAÇ : Korunmaya muhtaç olan, Suça Karışan ve risk altında bulunan çocukların topluma kazandırılması. FAALİYET : İlçe Emniyet Müdürlüğü, Sağlık Grup Başkanlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüyle gerekli koordinasyon sağlanmış, çocuklara ve ailelerine ulaşılmış çeşitli yardım malzemeleri hediye edilmiştir. SONUÇ : .Suça karışan çocuklar ile emniyet görevlileri arasında yardım amaçlı iletişim ağı sağlanmıştır.

“KORUNMAYA İHTİYACI OLAN, SUÇA KARIŞAN VE RİSK ALTINDA BULUNAN ÇOCUKLARA ULAŞMA / SOSYAL ENTEGRASYON”

“KORUNMAYA İHTİYACI OLAN, SUÇA KARIŞAN VE RİSK ALTINDA BULUNAN ÇOCUKLARA ULAŞMA / SOSYAL ENTEGRASYON”

6-“TAKDİRİNİ AL KİTAPLA ÖDÜLLENDİRELİM” PROJESİ AMAÇ : Çocukların Başarıya teşvik edilmesi, başarının ödüllendirilmesi. FAALİYET : Eğitim Öğretim yılı başında duyurulan proje kapsamında ilçe genelinde takdir belgesi almaya hak kazanan 1275 Öğrenci düzenlenen tören ile kitapla ödüllendirilmiştir. SONUÇ : Ödüllerin törenle verilmesi diğer öğrencilerinde daha azimli olmasına vesile olmuştur.

“TAKDİRİNİ AL KİTAPLA ÖDÜLLENDİRELİM” PROJESİ

“TAKDİRİNİ AL KİTAPLA ÖDÜLLENDİRELİM” PROJESİ

7-“SAĞLIKLI İLETİŞİM” EĞİTİM SEMİNERLERİ AMAÇ : Okulda ve Aile İçinde Sağlıklı İletişim. FAALİYET : NLP Eğitmeni Fatma SAĞLAM tarafından ilçemizdeki 12 okulda ikişer seans halinde (sabah öğrencilere, öğleden sonra velilere yönelik) eğitim seminerleri gerçekleştirilmiştir. SONUÇ : Toplamda 2821 Öğrenci ve Öğrenci velisinin eğitim alması sağlanmıştır.

“SAĞLIKLI İLETİŞİM” EĞİTİM SEMİNERLERİ

“SAĞLIKLI İLETİŞİM” EĞİTİM SEMİNERLERİ

8-“ŞİDDET’İN ÖNLENMESİ” FAALİYETLERİ AMAÇ : Okulda ve Aile İçinde Şiddetin Önlenmesi. FAALİYET : RAM Müdürlüğü koordinesinde İlçe Merkezindeki tüm ilköğretim Okullarında, Okul Aile Birlikleri İşbirliğiyle Okulda ve Aile İçinde şiddetin önlenmesi konulu eğitim çalışmaları slayt gösterileri eşliğinde gerçekleştirilmiştir. SONUÇ : Toplamda 1.468 Öğrenci velisine yönelik eğitim çalışması yapılmıştır.

“ŞİDDET’İN ÖNLENMESİ” FAALİYETLERİ

“ŞİDDET’İN ÖNLENMESİ” FAALİYETLERİ

“ŞİDDET’İN ÖNLENMESİ” FAALİYETLERİ AMAÇ : Okulda ve Aile İçinde Şiddetin Önlenmesi. FAALİYET : .Adıyaman Üniversitesinden Öğretim Görevlileri, İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü Uzmanları, kahta Devlet Hastanesi Çocuk Psikiyatristi ve Adıyaman Barosundan Konunun Uzmanlarının katılımıyla 2008 yılında 2, 2009 yılında 2 ayrı Panel düzenlenmiştir. SONUÇ : Panellere öğrenciler kadar öğrenci velileri ilgi göstermiştir. Düzenlenen paneller sırasında şiddetin önlenmesi konulu broşürler, SHÇEK tanıtım broşürleri katılımcılara dağıtılmıştır

“ŞİDDET’İN ÖNLENMESİ” FAALİYETLERİ

OKULLARDA İNSAN HAKLARI PANOLARI AMAÇ : İnsan Hakları Bilincinin geliştirilmesi. FAALİYET : İlçedeki tüm okullarda kurul kararı doğrultusunda İnsan Hakları Panoları oluşturulmuş, öğrenciler tarafından İ.H.Kulübü öğretmenleri gözetiminde güncellenme sağlanmıştır. Panolar kurul tarafından okulların ziyaret edilmesi sırasında incelenmektedir.

OKULLARDA İNSAN HAKLARI PANOLARI

OKULLARDA İNSAN HAKLARI PANOLARI

“ÇOCUK DİLİYLE ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ” ETİKET HALİNE GETİRİLDİ AMAÇ : .Çocuk Hakları Sözleşmesinin Çocuklar Tarafından bilinmesi. FAALİYET : UNİCEF tarafından hazırlanan Çocuk Dili Çocuk Hakları Sözleşmesi, etiket haline getirildi. Her bir maddenin bir etiket üzerine işlendiği etiketlerde çeşitli resimler de kullanıldı.

“ÇOCUK DİLİYLE ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ” ETİKET HALİNE GETİRİLDİ

“ÇOCUK DİLİYLE ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ” ETİKET HALİNE GETİRİLDİ

“ÇOCUK DİLİYLE ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ” ETİKET HALİNE GETİRİLDİ

“ÇOCUK DİLİYLE ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ” ETİKET HALİNE GETİRİLDİ

“2010 YILI EYLEM PLANI” 2010 Yılında Uygulanacak İHK faaliyetleri planlanmış ve EYLEM PLANI oluşturulmuştur. Ocak ayı İHK toplantısında değerlendirilerek uygulamaya konulmuştur.

“2010 YILI EYLEM PLANI” KİTAPÇIĞI

“ÇOCUK HAKLARININ BİLİNİRLİĞİ ANKETİ” AMAÇ : Çocuk Haklarının bilinirliğinin arttırılması. FAALİYET : Kahta RAM Müdürlüğü Koordinesinde Çocuk Haklarının Bilinirliği Anketi hazırlanmış olup, 2010 yılı başında uygulamaya başlanmıştır. Anket sonuçları doğrultusunda Kurulumuz tarafından gerçekleştirilecek etkinlikler planlanacaktır.

“ÇOCUK HAKLARININ BİLİNİRLİĞİ ANKETİ”

“ÇOCUKLARA YÖNELİK RESİM, ŞİİR VE KOMPOZİSYON YARIŞMALARI” AMAÇ : Öğrencilerin Sosyal Faaliyetlere katılımı FAALİYET : Önemli gün ve haftalarda kurul kararı doğrultusunda okullararası resim, şiir ve kompozisyon yarışmaları düzenlenmekte, kurul tarafından gerçekleştirilen etkinlik kapsamında dereceye giren öğrenciler ödüllendirilmektedir.

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 1 Okulda Şikâyet Kutusu Var Mı? Yapılan Şikâyetler Nasıl Değerlendiriliyor? İşlem yapılan şikâyet sayısı? 2 İnsan Hakları Kulübünde Kaç Öğrenci Bulunmaktadır? Okul İHK Kulübünce Yapılan Önemli Faaliyetler Sayısı? Örnek Faaliyetler Neler? 3 Okulda Duvar Gazetesi Var mı? Duvar Gazetesinde İnsan Haklarını İşlenme Sayısı? Ayrı Bir İnsan Hakları Duyuru Panosu Var mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 4 İnsan Hakları Konulu Konferans, Seminer, Panel, Anket Benzeri Etkinlikler Yapılmış Mı? Faaliyetlerin Sayısı? Okul İçi Şiddet Konusunda Öğretmen, Öğrenci, Veli Bilgilendirilmesi Yapılmış Mı? Faaliyet Sayısı 5 İnsan Haklarının Bilinirliği İle ilgili anket uygulanmış mı, Farkındalığı arttırmak için yapılan etkinlik var mı? İnsan Hakları Eylem Planı hazırlanmış mı İnsan Hakları Faaliyet Raporu Hazırlanmış mı? 6 Ziyaretçi Defteri Kayıtları İle Nöbetçi Öğrenci Ve Öğretmen Uygulaması Etkin Olarak Uygulanmakta Mıdır? Okulun Çevre Güvenliği Sağlanmış Mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 7 Okul Aile Birliği Etkin Ve Verimli Çalışmakta Mıdır? Yapılan Toplantı Sayısı Velilerin Toplantıya Etkin Katılımı Sağlanmış Mı? (% ) 8 Yeterli Rehberlik Hizmeti Ve Sosyal Destek Verilmekte Midir? Verilen Hizmet Sayısı Etkili Yönlendirme Yapılmakta Mıdır? 9 Şiddeti Önlemede Etkili Olan Ders Dışı Sosyal Ve Kültürel Etkinlikler Düzenlenmekte Midir? Etkinlik Sayısı Öğretmen Yokluğundan Kaynaklanan Boş Ders Var mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 10 11 12 Öğrenci Ve Öğretmen Memnuniyeti İçin Anket, Araştırma, İnceleme Ve Benzeri Çalışmalar Yapılmış Mı? Alınan Sonuçlar Doğrultusunda Gerekli Önlemler Alınmış Mı? İnceleme Benzeri Çalışmalar Paralelinde Gerekli Önlemler Alınmış Mı? 11 İmkan Dahilinde Özürlü Öğrenciler İçin Gerekli Kolaylık Ve Önlemler Alınmış Mı? Sahip Oldukları Haklar İle İlgili Bilgilendirme Yapılıyor mu? 12 Yoksul ve düşkün öğrenciler tespit edilmiş mi? Sosyal Yardımlar için yönlendirme yapılmış mı? Okullarda paylaşmaya bu öğrencilerle yardımlaşmaya yönelik etkinlik yapılmış mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 13 Öğrenciler İçin Yeterli Oyun Alanı Ve Sosyal Alan Var Mı ? Gerekli Güvenlik Önlemi Alınmış Mı? Çevre Temiz, Tertipli Ve Düzenli Mi? 14 Spor Alanları Yeterli Mi? Spor Malzemesi Ve Donanım Yeterli Mi? Okuldaki Lisanslı Sporcu Öğrenci Sayısı? 15 Bilgisayar Teknolojileri Sınıfı Var Mı? BTS Yeterli Mi? Ders Dışı Saatlerde Ve Hafta Sonlarında Öğrencilerin İstifadesine Sunulması İçin Gerekli Tedbir Alınmış Mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 16 Okul Kütüphanesi Var Mı Kütüphane Yeterli Mi? Günlük Hizmet Alım Sayısı? Ziyaret Sırasında Açık Mı? 17 Okul binasında afetlere karşı önlem alınmış mı (yangın, deprem, sel)? Gerçekleştirilen tatbikat var mı? 18 Okul Kantininde Bulunan Gıda Maddeleri Okul İdaresince Kontrol Edilmekte Midir? Sağlıklı İçme Suyu İçin Gerekli Önlemler Alınmış Mı?

Ziyaret Formu GENEL BİLGİLER AÇIKLAMA 19 İnsan Hakları Ödülüne Teklif İçin Esas Olacak Faaliyetler 20 Diğer- Yazınız ZİYARETİ GERÇEKLEŞTİREN KURUL ÜYELERİ ÜYE ÜYE ÜYE ÜYE ÜYE

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 1 Okulunuzdan ne kadar memnunsunuz? Hiç Memnun Değilim Bazı Konularda Memnun Değilim Memnunum Çok Memnunum Memnun olmadığınız konular nelerdir?

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 2 İdareci ve öğretmenlerin sizinle yeterince ilgilendiklerini düşünüyor musunuz? Hiç Bazen Sık sık Genellikle Hiç diyorsanız nedenlerini yazınız. ………………………… ………………………………………………………………………

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 3 Seçeneklerden Hangisi Size veya Arkadaşlarınıza Şiddet ve Kötü muamelede bulunmaktadır. (Birden fazla seçenek işaretlenebilir.) İdareciler Öğretmenler Diğer çalışanlar Üst sınıflar Diğer öğrenciler Hiçbiri Kötü muamelenin şeklini yazınız………………………………..

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 4 Okulunuzda size ya da arkadaşlarınıza şiddet uygulanıyor mu? Sıklığı? Hiç Bazen Sık sık Genellikle

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 5 Memur, hizmetli ve diğer çalışanların size ya da arkadaşlarınıza davranış biçiminden memnun musunuz? Hiç Bazen Sık sık Genellikle Memnun Değilseniz nedenlerini yazınız

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 6 Sınıf, okul, laboratuar ve tuvaletlerin temizliği ve düzeninden memnun musunuz? Hiç Bazen Sık sık Genellikle

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 7 Okul kütüphanesi ve bilgi teknolojileri sınıflarından hafta sonları ve ders saatleri dışında yararlanabiliyor musunuz? Evet Hayır

ANKET ÇALIŞMASI (Seçilecek 10 öğrenci için gizli olarak uygulanacaktır ) SORU VE SEÇENEKLER 8 İlçe İnsan Hakları Kurulundan Beklentileriniz ve eklemek istediğiniz hususları yazınız? ÖNEMLİ NOT: Sevgili Öğrenciler, bu anket sizlerin okullarda daha sağlıklı ortamda eğitim alabilmeniz için İnsan Hakları Kurulunca hazırlanmıştır. Cevaplarınız eğitim ortamının iyileştirilmesine katkı sağlayacak, alınması gereken önlemler için ışık tutacak olup, başka bir amaçla kullanılmayacaktır. KAHTA İLÇE İNSAN HAKLARI KURULU BAŞKANLIĞI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

AFİŞ ÇALŞMALARI

DİĞER ETKİNLİKLER Kurul Üyelerin Kimlik Belgesi Örneği

DİĞER ETKİNLİKLER Okulların Örnek Faaliyetleri KONU : Ayın Öğrencisi Seçilmesi FAALİYET : İlçedeki okullarda, öğrenciler tarafından yapılan değerlendirmeler ile her sınıf için ayın öğrencisi seçilmesi uygulaması yürütülmeye başlanmıştır. Ayın öğrencisi seçilirken göz önünde bulundurulan kıstaslar, büyüklerine ve arkadaşlarına karşı saygılı olmak, kavga etmemek, olumlu davranışlar sergilemek ve başarılı olmak.

İNSAN HAKLAR YÖNÜNDEN AYIN ÖĞRENCİSİ SEÇİLMESİ ETKİNLİĞİ