OF ANADOLU LİSESİ STRATEJİ PLANI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJELERİ
Advertisements

OKULDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ. Buraya okulunuzun web adresini yazınız.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
KURŞUNLU Tevfİk fİkret İLK-ORTA OKUL MÜDÜRLÜĞÜ
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
Vahit Tuna Anadolu Lisesi
OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ Şalpazarı Atatürk Ortaokulu
Sarayönü anadolu imam hatip lisesini tanıyalım
MUSTAFA REŞİT PAŞA İLKOKULU
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
Konak Anadolu Lisesi.
Mersİn İl Mİllİ EğİTİm Müdürülüğü EĞİTİMDE KALİTE yönetİm sİstemİ değerlendİrİcİ eğİtİmİ   MERSİN.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
SAĞLIK MAHALLESİ POYRAZ SOKAK BOLU TEL&FAKS:
EYLÜL 2013 T.C. KORGAN KAYMAKAMLIĞI Çiftlik Çok Programlı Lisesi Müdürlüğü.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 1. Okullar arası Yıldız Erkekler Basketbol - Çeşme Birinciliği 2. Okullar arası Genç Kız Voleybol - Çeşme İkinciliği 3.
Yunus emre ortaokulu İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsen, bu nice okumaktır. Yunus Emre.
EMET ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
MEHMET AKİF ERSOY SOSYAL BİLİMLER LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. SİVAS VALİLİĞİ KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ.
HOŞ GELDİNİZ! BARIŞ ANADOLU LİSESİ ORTAOKUL 8. Sınıflar!
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
SARICAKAYA ORTAOKULU Resmi açılış tarihi:
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
AĞAPINAR İLKÖĞRETİM OKULU Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
MANYAS ANADOLU LİSESİ.
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ.
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
BEDRİYE BİLEYDİ İLKÖĞRETİM OKULU
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
OKULUN UZAYDAN GÖRÜNÜŞÜ
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Eğitim-öğretim HizmetleriEğitim-öğretim Hizmetleri 1 Sosyal Kültürel ve Sportif FaaliyetlerSosyal Kültürel ve Sportif Faaliyetler 2 Proje FaaliyetleriProje.
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
Akademik, sosyal, kültürel ve sportif başarıları her kesim tarafından kabul edilmiş, ilçemizde tercih edilen bir okul olmaktır.
OKULUMUZA BURDAN BAŞLAYALIM.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
ÖĞRETİM YILI CUMHURİYET İLKOKULU ORTAOKULU
Sunum transkripti:

OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

GENEL BİLGİLER TARİHÇE Of Anadolu lisesi Bakanlık’ın 17.09.2004 tarih 9133 sayılı onayı ile açılıp 2004-2005 eğitim öğretim yılında İmam Hatip Lisesi’nin eski binası iken Şehit Öğretmen Ali Bulut İlköğretim Okulu’na tahsis edilen binanın 3. katında 60 öğrenci ile eğitim öğretime başlamıştır.Okulumuza 2005-2006 Eğitim öğretim yılında 120 öğrenci alınmış, taban puan 319,136’ da ;2006-2007 Eğitim Öğretim yılında 90 öğrenci alınmış ,taban puan 295,776’da; 2007-2008 Eğitim Öğretim yılında 90 öğrenci alınmış, taban puan 309,585’te; 2008-2009 Eğitim Öğretim yılında 90 öğrenci alınmış, taban puan 343,478’de kalmıştır. Okulumuz 2008 yılından itibaren binanın tamamını kullanmaktadır. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ EĞİTİM KADROSU İdari Kadro Öğretmen Kadrosu Destek Kadrosu OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ İDARİ KADRO 2009-2010 1 - YIL MÜDÜR MÜDÜR BAŞYARDIMCISI MÜDÜR YARDIMCISI 2009-2010 1 - OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ ÖĞRETMEN KADROSU 3 2 5 1 4 - BRANŞ Mevcut İhtiyaç GÖREVLENDİRME TOPLAM NORM Edebiyat 3 2 5 Coğrafya Felsefe 1 İngilizce 4 Rehberlik Müzik - Beden Eğitimi Tarih Almanca Matematik Biyoloji Fizik Kimya Din Kültürü Bilgisayar OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

Sözleşmeli Güvenlik Görevlisi DURUM ANALİZİ DESTEK KADROSU YIL Kadrolu Memur Sözleşmeli Memur Kadrolu Hizmetli Ücretli Hizmetli Sözleşmeli Güvenlik Görevlisi 2009-2010 1 - 2 OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

EĞİTİM – ÖĞRETİM PROGRAMI Sosyal Etkinlik Durumu DURUM ANALİZİ EĞİTİM – ÖĞRETİM PROGRAMI Disiplin Durumu Ödül Durumu Sosyal Etkinlik Durumu

DURUM ANALİZİ ÖDÜL ve DİSİPLİN DURUMU 2008-2009 I. DÖNEM 31 131 46 4 YILLAR Takdir Belgesi Alan Öğrenci Sayısı Teşekkür Belgesi Alan Öğrenci Sayısı Onur Belgesi Alan Öğrenci Sayısı Disiplin Cezası Alan Öğrenci Sayısı 2008-2009 I. DÖNEM 31 131 46 4 2008-2009 II. DÖNEM 37 148 - 2009-2010 I. DÖNEM 25 147 16 8 2009-2010 II. DÖNEM 51 125 19 OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

SOSYAL ETKİNLİK DURUMU DURUM ANALİZİ SOSYAL ETKİNLİK DURUMU Kültür ve Edebiyat Kulübü Kütüphanecilik Kulübü Sivil Savunma Kulübü Çevre Koruma Kulübü Spor Kulübü Sağlık – Temizlik-Beslenme ve Kızılay Kulübü Sosyal Dayanışma ve Yardımlaşma Kulübü Gezi ,Tanıtma ve Turizm Kulübü Satranç Kulübü Bilim-Fen ve Teknoloji Kulübü 2009 - 2010 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Kulüpleri OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ BAŞARI DURUMU ÖSYS BAŞARISI 2007-2008 42 14 % 34 Yıllar Sınava Giren Yerleşen Başarı Yüzdesi 2007-2008 42 14 % 34 2008-2009 90 57 % 63 2009-2010 72 41 % 60 OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ FİZİKİ DURUM Of Anadolu Lisesi, 1400 m2 bina, 1600 m2 bahçe olmak üzere toplam 3000 m2 alana kurulmuş 17 derslikli bir okuldur. Okulumuzda fen bilimleri - bilgisayar laboratuvarı, sosyal bilimler sınıfı, edebiyat sınıfı , test çözme odası, kütüphane, 300 kişilik çok amaçlı salon, bulunmaktadır. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

DURUM ANALİZİ BAŞARI DURUMU Yerel ve Ulusal Başarılar Şiir yarışmasında Trabzon birinciliği Kompozisyon yarışmalarında ilçe birincilikleri Hentbol Trabzon ikinciliği Karate Trabzon birinciliği ve üçüncülüğü Güreş Trabzon Birinciliği Kort Tenisi Trabzon İkinciliği Masa Tenisi İlçe İkinciliği Yerel ve Ulusal Başarılar OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

GÜÇLÜ YÖNLER ZAYIF YÖNLER GZTF ANALİZİ TEHDİTLER FIRSATLAR OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

GÜÇLÜ YÖNLER GÜÇLÜ YÖNLER GZTF ANALİZİ Demokratik, şeffaf ve eleştiriye açık okul ortamının olması Seçilmiş öğrenci grubunun olması Seçilmiş öğretmen kadrosunun bulunması Okulun disiplinli olması Güvenli okul ortamının olması Sınıf mevcutlarının az olması Sosyal Kulüplerin faaliyetlerinin yoğun olması Okul yönetiminin her konuda öğretmeni desteklemesi Laboratuvarların olması ve kullanılması GÜÇLÜ YÖNLER GÜÇLÜ YÖNLER OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

GÜÇLÜ YÖNLER GÜÇLÜ YÖNLER GZTF ANALİZİ Öğretmenlerin bilgi düzeyinin yüksekliği Öğretmenlerin öğrencilerle yakından ilgilenmesi Rehberlik Servisinin etkin ve yoğun çalışması Okuldaki yardımcı personelin özverili çalışması Okulun sürekli temiz tutulması Öğrencilerde eğitimi engelleyici şiddet yönelimlerinin olmaması Projeksiyonlu sınıfların olması Tecrübeli öğretmen sayısının fazla olması Öğretmenler arası iletişimin iyi olması Okul –Aile Birliği’nin desteği GÜÇLÜ YÖNLER GÜÇLÜ YÖNLER OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

ZAYIF YÖNLER ZAYIF YÖNLER GZTF ANALİZİ Kütüphanedeki kaynak sayısının yetersizliği Okulun yeni olması nedeniyle sosyal ve kültürel alanda ülke düzeyinde üst düzey başarıların olmaması Okul tanıtımının yeterince yapılamaması Okul-veli iş birliğinin yetersizliği Öğrenci motivasyonunun düşük olması Öğretmenlerin teknolojik açıdan yeterince donanımlı olmaması ZAYIF YÖNLER ZAYIF YÖNLER

ZAYIF YÖNLER ZAYIF YÖNLER GZTF ANALİZİ İlköğretimde başarılı olan öğrencilerin ortaöğrenim için ilçe dışındaki okullara yönlendirilmesi Öğrencilerin verimli çalışma metotlarını yeterince bilmemesi ZAYIF YÖNLER ZAYIF YÖNLER

FIRSATLAR FIRSATLAR GZTF ANALİZİ Yerel yönetimlerin okulumuza bakış açısı İlçenin en gözde okulu olması Okul aile birliğinin iyi çalışması Zengin işadamlarının desteği Seçilmiş öğrenci grubunun olması Seçilmiş öğretmen kadrosunun bulunması FIRSATLAR FIRSATLAR

TEHDİTLER TEHDİTLER GZTF ANALİZİ Okul binasının okula ait olmaması Okulun ana yola yakın olması Okul pansiyonunun bulunmaması Taşımalı eğitimin olması Okulun fiziki mekanlar açısından yetersizliği Spor salonun olmaması Okul bahçesinin yetersizliği Zümre odalarının olmaması  Resim, müzik atölyelerinin olmaması Bir yanında ilkokul diğer yanında düz lisenin olması TEHDİTLER TEHDİTLER OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

TEHDİTLER TEHDİTLER GZTF ANALİZİ Ders saatleri dışında okul bahçesi ve çevresindeki güvenlik sorunu Okulda öğrenci - derslik oranının dengeli olmaması Sosyo -  ekonomik koşulları uygun velilerin olmaması Okulun çevresinde gürültü kirliliğinin çok olması Bazı branşlarda öğretmenlerin bulunmaması Yabancı dili geliştirecek ortamın bulunmaması Sosyal faaliyetlerinin yürütüleceği uygun ortam ve mekanların olmaması Okul çevresindeki çay ocaklarının öğrencilere uygunsuz ortam hazırlaması TEHDİTLER TEHDİTLER OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

İLKE ve DEĞERLERİMİZ Adalet, eşitlik, özgürlük, hoşgörü, saygı ve sevgi temel anlayışımızdır. ‘Ben’ yerine ‘biz’ felsefesini benimseriz. Farklılıklarımızın zenginlik olduğuna inanırız. Sorumluluklarımızın farkındayız. Fırsat eşitliği temel düşüncemizdir. Ortak akıldan hareketle sorunlarımıza çözüm ararız. Zamanı zamanında değerlendiririz. Kişileri değil, süreçleri sorgularız. Demokrasi kültürünü ve hoşgörüyü özümseyen bir kurumuz. Değişimin değişmeyen tek kavram olduğu inancındayız. Öğrenci odaklı eğitim anlayışına sahip bir örgütüz. Değerlerimizden ödün vermeden kaliteye ulaşmak temel politikamızdır.   OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

MİSYON Öğrencilerimizi; sosyal ve kültürel açıdan donanımlı, demokratik anlayışı benimsemiş, yeteneklerinin farkına varan,topluma yön vererek modern toplumun oluşmasına katkı sağlayacak öz güven sahibi bireyler olarak yetiştirmek için varız. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

ÖSYS ’ de TRABZON’UN BİR ADIM ÖNÜNDE OLMAK VİZYON OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER OKULUMUZUN STRATEJİK AMAÇLARI STRATEJİK AMAÇ 1: Okul-veli iş birliğini artırmak ve öğrenci davranışlarını geliştirmek. STRATEJİK AMAÇ 2: Okulun ÖSYS başarısını arttırmak. STRATEJİK AMAÇ 3: Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek

1 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okul-veli iş birliğini artırmak ve öğrenci davranışlarını geliştirmek Hedef 1 : Veli toplantılarına katılımı %60’tan 2011’de %65’e , 2012’de %70’e , 2013’te %75’e , 2014’te %80’e çıkarmak. Faaliyet 1: Veli ziyaretlerinin yapılması Faaliyet 2: Sınıf Veli Toplantılarının Yapılması Faaliyet 3: Veli bilgilendirme toplantısının yapılması Faaliyet 4: Veli eğitim seminerlerinin düzenlemesi Faaliyet 5: Okulumuza sıklıkla gelen veli – velilerin ödüllendirilmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

1 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okul-veli iş birliğini artırmak ve öğrenci davranışlarını geliştirmek HEDEF 2:Velilere yönelik sosyal , kültürel ve sportif faaliyetleri bir önceki yıla göre %10 artırmak  Faaliyet:1 Kermes düzenlemek Faaliyet:2 Anneler Günü düzenlemek Faaliyet 3: Velilere “Genç psikolojisi” konulu seminerlerin verilmesi Faaliyet 4: Sınıf çay saatlerinin düzenlenmesi Faaliyet 5: Velilerle huzur evi ve çocuk esirgeme kurumunun ziyaret edilmesi Faaliyet 6:Okulumuzda yapılan etkinliklere velilerimizin de davet edilmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

1 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okul-veli iş birliğini artırmak ve öğrenci davranışlarını geliştirmek Hedef 3: Devamsızlığı 10 günden fazla olan öğrenci oranını dört yıl içinde 2011’de % 17’den % 15’e , 2012’de % 15’ten % 13’e , 2013’te % 13’ten % 10’ a 2014 te % 10 ’dan % 8’e düşürmek.  Faaliyet 1: Devamsızlığı 10 günün üzerinde olan öğrencilerin veli ziyaretlerinin yapılması Faaliyet 2: Devamsızlığı az olan öğrencilerin ödüllendirilmesi. Faaliyet 3: Devamsızlık nedeni anketlerinin düzenlenmesi. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

1 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okul-veli iş birliğini artırmak ve öğrenci davranışlarını geliştirmek Faaliyet 4: Devamsız öğrencilerin velilerini bilgilendirmek için kısa mesaj servisi (SMS) ile uyarı sistemi kurulması. Faaliyet 5: 2 haftada bir devamsızlık mektuplarının alınması Faaliyet 6: Devamsızlık yapan öğrencilerin rehberlik servisine yönlendirilmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

2 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulumuzun ÖSYS Başarısını Arttırmak. HEDEF 1: ÖSYS ’deki yerleştirme oranını % 52’den 2011’de %55 ’e , 2012’de 58’e 2013’te %61’e 2014’te %64’e çıkarmak.  Faaliyet 1:Periyodik deneme sınavlarının yapılması ve veri tabanlarının oluşturulması Faaliyet 2:Üniversiteleri tanıtım amaçlı gezilerin düzenlenmesi Faaliyet 3:Sınıflar ve dersler düzeyinde Of Anadolu Lisesi amblemli yaprak testlerin temin edilmesi Faaliyet 4: Akşam Etütleri ve hafta sonu kurslarının düzenlenmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

2 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulumuzun ÖSYS Başarısını Arttırmak.  Faaliyet 5: 12. Sınıf öğrencilerine yönelik danışman öğretmen uygulamasının yapılması Faaliyet 6: Sınav siteminin tanıtımı, motivasyon, zamanı iyi kullanma, verimli ders çalışma yöntemleri konulu seminerlerin verilmesinin sağlanması. Faaliyet 7: Of’taki ilköğretim okullarının gezilerek okul tanıtımının yapılması ve başarılı öğrencilerin okulumuza yönlendirilmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER 2 Okulumuzun ÖSYS Başarısını Arttırmak.   STRATEJİ: ÖSYS başarısını artırmak amacıyla düzenlenecek faaliyetlerde ödüllendirmelerin , gezilerin finansmanı bölgede yetişmiş iş adamlarından sağlanacak. İş adamlarımızın destek olamaması durumunda ilçe genelinde düzenlenen kermesten kazanılan paralar ve okul-aile birliğinin desteği ile bu maliyetler karşılanacaktır. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

3 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek Hedef 1 : Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımı 2011’de %55 ’e , 2012’de 60’a 2013’te %70’e 2014’te %75’e çıkarmak. Faaliyet 1: Sınıflar arası basketbol ve voleybol, öğrenciler arası satranç turnuvaları düzenlenecektir. Faaliyet 2: 9.sınıflar arası bilgi yarışması, tarih, edebiyat, matematik, İngilizce ve fen derslerinde gruplar arası bilgi yarışmaları düzenlenmesi. Faaliyet 3 :Doğa gezileri ve piknik düzenlenmesi. Faaliyet 4: Öğrencilerin panel, forum, seminer vb. etkinlikler düzenlenmesi OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

3 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek Faaliyet 5:Okul bahçesinde masa tenisi turnuvası yapılması Faaliyet 6: ”En iyi fotoğraf” yarışması yapılması Faaliyet 7: Okul bahçesinde badminton turnuvası yapılması. Faaliyet 8: Serbest konularda şiir yarışması düzenlenmesi. Faaliyet 9: “Geleceğe mektup” etkinliğinin düzenlenmesi. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

3 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek Hedef 2: 2011–2014 yılları arasında kütüphanede bulunan kitap sayısı 3300’den her yıl ortalama 500 adet artırarak 2014 yılında 5000’e çıkarmak ve kitap çeşitliliğini arttırarak daha çok öğrencinin yararlanmasını sağlamak.  Faaliyet 1: Gereksinimler doğrultusunda kitap satın almak. Faaliyet 2: Sınıf öğretmenleri tarafından öğrencilerin okudukları kitaplar listelenecek ve her ay en çok kitap okuyan öğrenciler ödüllendirilecek OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

3 STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek Faaliyet 3: Kütüphaneye her ay aynı kitaptan 10 adet kazandırılması. Faaliyet 4:Okul bünyesinde kitap toplama kampanyasının düzenlenmesi. Faaliyet 5:Yıl sonunda kitap sergisi açılması. Faaliyet 6:Kütüphane konulu afiş ve resim sergisi düzenlenmesi. Faaliyet 7:Kütüphanenin gün içerisinde sürekli açık tutulması. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER 3 STRATEJİK AMAÇ 3 Okulun sosyal kültürel ve sportif yönünü geliştirmek STRATEJİ : Yapılan kültürel ve sportif faaliyetlerin ve satın alınacak kitapların giderleri okul aile birliği bütçesinden ve hayır sever iş adamları tarafından karşılanması sağlanacaktır. OF ANADOLU LİSESİ 2010-2014 STRATEJİ PLANI

Okul Gelişim Yönetim Ekibi ADI SOYADI OKULDAKİ GÖREVİ Gülsüm MEMİŞKAPTANOĞLU Okul Müdürü Bayram CAMBAZ Projeden Sorumlu Müdür Yardımcısı Mustafa KASAP Rehber Öğretmen Yahya ÖZKÖK Proje Koordinatör ü (Ed. Öğ. ) H.Hüseyin BATTAL Proje Koordinatör ü (Tar. Öğ. ) Öğrenci Okul Aile Birliği Temsilcisi 9. Sınıf Veli Temsilcisi 10. Sınıf Veli Temsilcisi 11. Sınıf Veli Temsilcisi 12. Sınıf Veli Temsilcisi Sivil Toplum Örgütü Temsilcisi Muhtar Sanayi ve Ticaret Odası Temsilcisi