Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

Online İletişim Eğitimi
Sayıştay Konferans Salonu Ankara,
MTO HALKLA İLİŞKİLERİN BASINLA İLİŞKİSİ
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Prof. Dr. Aysel Aziz İstanbul Arel Üniversitesi
Risk ve Sigorta Topluluğu 2013
Sosyal Medya.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
İçindekiler My.KU nedir?
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
isletmehacettepe kariyer_hit
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
ACM Hacettepe Öğrenci Topluluğu
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
GLOBAL GİRİŞİMCİLİK HAFTASI Etkinlik El Kitabı 2014
 BİRİMİMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI * Odanın faaliyetlerinin yerel ve ulusal basın aracılığı ile odamızca çıkarılacak bülten ve dergiler aracılığıyla.
Türk Balıkadamlar Kulübü
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ PSİKOLOJİ KULÜBÜ
Kafkas Üniversitesi Kadın Sorunları Araştırma Ve Uygulama Merkez Müdürlüğü Faaliyetleri Kafkas Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Öğr.Gör.Neriman.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Hacettepe Otomotiv Topluluğu Tanıtım Sunumu
Türkiye Masa Tenisi Federasyonu
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ TOPLULUĞU
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Bilgi Topluluğu Tanıtımı:
Sponsorluk 1.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
Kurumsal Arşivler ve Açık Erişim Uygulamaları 44. Kütüphane Haftası, 31 Mart–4 Nisan 2008 Ömer Orhan Atılım Üniversitesi Kütüphanesi.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
T.C Hacettepe Üniversitesi DEĞİŞİM ÖĞRENCİLERİ TOPLULUĞU
Ü CRET Sİ STEMLER İ VE V ER İ ML İ L İ K DERS İ A RAŞTIRMASI  Hatice ÇAĞAN  Onur ULUSOY  Ali Kaya GÜLER  Pelin GÜZEL  Zeliha GÖK  Kübra ÖZKAN.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GENÇ MÜHENDİSLER TOPLULUĞU
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BESLENME VE DİYET TOPLULUĞU
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
PYRAMIDS Organizasyon A.Ş. PYRAMIDS Organizasyon A.Ş. Hakkında Misyonumuz Komiteler ve Organizasyonlar.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
YABANCI DİLLER TOPLULUĞU
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
TARİHLER: 25 OCAK – 29 OCAK (1.DÖNEM) 1 ŞUBAT – 5 ŞUBAT (2.DÖNEM)
İÇERİK overview Türkiye’de Uluslararası Öğrenciler
Mezun Web Yönetimi Mezun Veri Tabanı Yönetimi Mezun Bilgi Güncelleme Mezun Analizleri oluşturulması ABD Mezunlar Buluşması Müzede Buluşma Mezunlar Algı.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Öğrenci Dekanlığı Pervin Merdan Öğrenci Dekanı
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
ThinkQuest nedir? ThinkQuest, öğretmenlerin eğitim projelerini kendi sınıf müfredatlarıyla birleştirerek, öğrencilerinin 21. yüzyıla yönelik yetenekler.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Strateji ve Öncelikler
Hızlı ve Efektif Sponsor Bulma Hizmeti
“”éHayata İz Bırakan Kadınlar…
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YEŞİLAY TOPLULUĞU
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SPOR TOPLULUĞU
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SPOR TOPLULUĞU
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
Sunum transkripti:

Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü Sponsorluk Dosyası 2014

İçerik Kulüp İletişim Sponsorluk Özet Sunduklarımız Finansal Programlar Özet

Kulübümüz 2001 yılında kurulduk. Denizi ve yelken yapmayı seven üyeler yetiştiriyoruz. 2013-2014 dönemi itibariyle toplam 1000 üyeyiz. Yılda ortalama 300 kişiye yelken eğitimi veriyoruz. Yıl içinde Güney Ege, Hırvatistan ve Yunanistan’da eğitim gezileri düzenliyoruz. IRC ligi şirket ekiplerine genç yelkenciler hazırlıyoruz.

Kulübümüz Teknelerimiz: Gorbon 7 “Su-Sail” Beneteau Platu 25 “Poseidon 1”

Kulübümüz Etkinlikler Su-Sail Üniversiteler Arası Yarış Su-Sail Cup Su-Sail – Alize Match Race Su-Sail Adalar Gezisi Eğitim Gezileri Yelken Söyleşileri

İletişim Yelken brandingi ile marka bilinirliğine katkı, Kulübün; yüksek kurumsal rekabetli SMS liglerinde, üniversitelerarası ve kulüp içi etkinliklerle sağladıklarımız; Yelken brandingi ile marka bilinirliğine katkı, A, A+ kitle ile direkt iletişim, Medyada yeni bir alana giriş.

İletişim Sabancı ve diğer önde gelen okulların; Akademik başarısı yüksek, Takım çalışmasına yatkın, İletişim odaklı, ..öğrenci profiline ulaşıyoruz.

Sponsorluk Sunduklarımız İstanbul ve Türkiye genelinde katıldığımız tüm yarışlarda, yarış takımının: HalkGyo Su-Sail olarak temsil edilmesi Görsellik: Denizde ve Marinada Gorbon 7 Borda, Ana Yelken, Balon ; Platu 25 Ana Yelken, Cenova, Balon üzerinde şirkete özel branding Takım kıyafetleri üzerinde logo baskı

Halk Gyo Su-Sail Yarış Takvimi

Sponsorluk Sunduklarımız

Sponsorluk Sunduklarımız

Sponsorluk Sunduklarımız Kampüs: Pazarlama, İK faaliyetleri için Üniversite Merkezinde ücretsiz stand kurma hakkı Seminer, panel gibi etkinlikler için amfi ve salon kullanım hakkı Organizasyonlar: Kulübün düzenlediği tüm organizasyonlarda şirketin; afiş, duyuru gibi kanallarda ve organizasyon alanında temsil hakkı

Sponsorluk Sunduklarımız Web ve Sosyal Medya: Zengin eğitim içeriği dolayısıyla yelken çevreleri tarafından çokça kullanılan www.su-sail.org websitemizde, Facebook, Twitter, Instagram, Vimeo gibi sosyal ağlarda, Sabancı Üniversitesi kurumsal sayfalarında reklam ve içerik paylaşımı. Basın & Yayın: Sabancı Üniversitesi Yelken Kulübü basın çalışmalarında, basın bültenlerinde, okul dergileri ve benzeri ağlarda, Yelken ve denizcilik dergilerinde şirket isim ve logolarının kullanılması.

Sponsorluk Finansal

Ortak Hedefler İçin Partnerlik Yelkenin; rekabet, inovasyon ve çevre bilinci gibi değerleri yücelten, muhteşem bir iletişim aracı olduğuna inanıyoruz. Su-Sail’ı destekleyerek genç, sportif bir takımın proje ve hayallerine ortak olacaksınız!

Sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız!