Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENİZLİ 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK
MANAVGAT/ANTALYA isis anbul ÇÖZÜM istanBUL Kalite İ yile ş tirme Takımı MANAVGAT/ANTALYA-2012.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
CENDERE İYİLEŞTİRME TAKIMI
BAŞARI İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU
BURSA 4. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
1/25 TAPU VE KADASTRO I. BÖLGE MÜDÜRLÜ Ğ Ü TAKIM ADI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Trabzon IX. Bölge Müdürlüğü
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMESİ
Optimum İyileştirme Takımı Antalya 2012 OPTİMUM İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
TAPU VE KADASTRO XI. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÖDÜL SÜRECİ ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ HOŞGELDİNİZ.
2012. GENÇ BEYİNLER İYİLEŞTİRME TAKIMI 09/01/2012 Tarihinde gerçekleştirilen iyileştirme takımımızın ilk toplantısında aşağıda açıklanan çalışmalar yapılmıştır.
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
ÇOBANLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
1 Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Müdürlüğü İMAJ İyileştirme Takımı Ocak 2012.
TEMEL KALİTE KAVRAMLARI
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
KASTAMONU TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 2012 TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ŞUBAT ANTALYA İLETİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
NO SAYFA NO SAYFA 1-Anma 1 1-Anma 1 2-Kapak 2 2-Kapak 2 3-İçindekiler 3 3-İçindekiler 3 4-Sunuş Sunuş Tanıtım Tanıtım Problem.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Güney Ege İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
TAPU VE KADASTRO GAZİANTEP XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1992
TRABZON TAPU VE KADASTRO IX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BU B İ R KOZA İ Y İ LE Ş T İ RME TAKIMI SUNUMUDUR.
Çalışmanın Yapıldığı Bölge Müdürlüğü : TKGM Hatay 12
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
Bilişim Suçlarına Yönelik Mevzuat. İNTERNET ORTAMINDA YAPILAN YAYINLARIN DÜZENLENMESİ VE BU YAYINLAR YOLUYLA İŞLENEN SUÇLARLA MÜCADELE EDİLMESİ HAKKINDA.
HUKUK VE ADALET İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU 1.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TASARRUF İŞLEMLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TASARRUF İŞLEMLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI UMUT-2 İYİLEŞTİRME.
1 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GELİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI TAKIM LİDERİ.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
50.Yıl T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
İnceleme Dairesi Başkanlığı
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Takımın Adı: KARDELEN Takım Lideri: Yılmaz KILIÇ Takım Raportörü: Kadir GÜNBEYİ Takım Üyeleri: Zafer SÜSENBEY Murat TURAN Hakan GÖZÜBÜYÜK Melik YÜZLÜKOĞLU Emine ŞAHİN Elif Eda KARAHASANOĞLU Yakup YILDIRIM Ali CAN Vasim YALIÇLI Mehmet AYDOĞDU Recep ÖZ Nuri ARGIN Haydar AYIN

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TANITIM 3 SUNUŞ 4 PROBLEM HAVUZU 6 PUANLAMA TABLOSU 8 İLK ÜÇ SIRALAMA11 ALT NEDENLER13 ALT NEDENLERİN SINIFLANDIRILMASI16 ÇÖZÜM ÖNERİLERİ TABLOSU19 SONUÇ23

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sürekli kurumsal gelişim projesi kapsamında Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü ve bağlı müdürlüklerde, görev yapan personelimizin, kamusal hizmet sunumunda kalite politikamız ve kalite yönetim sistemi standartlarını gözeterek, daha başarılı, mutlu ve üretken olmalarını sağlamak ve bunu da müşteri memnuniyetine yansıtmak amacı ile, bu süreçte Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı müdürlüklerimizin mevcut problemlerini saptamak ve bu problemlere çözümler üretmek amacı ile, Kardelen İyileştirme Takımı 31/01/2012 Tarihinde yaptığı toplantıda, Takım lideri ve Raportörünü seçtikten sonra Beyin Fırtınası Yöntemini kullanmak sureti ile müdürlüklerimizin Problemlerinden oluşan bir problem havuzu oluşturup bu problemleri puanlandırmaya tabi tutmuştur.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROBLEM HAVUZU Mevzuatta uygulama birliğinin olmaması Görev dağılımının personel niteliklerine göre yapılmaması Personel performans değerlendirme sisteminin olmaması TAKBİS veri girişlerinin sağlıklı olmaması Yazışmaların zamanında yapılmaması İş yoğunluğunun fazlalığı Kurum personelinin yeterince korunmaması Kuruma ait sosyal tesislerin yetersizliği

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SIRAN0SIRAN0 PROBLEMLER YILMAZYILMAZ KADİRKADİR ZAFERZAFER MURATMURAT HAKANHAKAN MELİKMELİK EMİNEEMİNE ELİFELİF YAKUPYAKUP ALİALİ VASİMVASİM MEHMETMEHMET RECEPRECEP NURİNURİ HAYDARHAYDAR TOPLAMTOPLAM 1 Mevzuatta uygulama birliğinin olmaması Görev dağılımının personel niteliklerine göre yapılmaması Personel performans değerlendirme sisteminin olmaması TAKBİS veri girişlerinin sağlıklı olmaması

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SIRA N0SIRA N0 PROBLEMLER YILMAZYILMAZ KADİRKADİR ZAFERZAFER MURATMURAT HAKANHAKAN MELİKMELİK EMİNEEMİNE ELİFELİF YAKUPYAKUP ALİALİ VASİMVASİM MEHMETMEHMET RECEPRECEP N U R İ HAYDARHAYDAR T O P L A M 5Yazışmaların zamanında yapılmaması İş yoğunluğunun fazlalığı Kurum personelinin yeterince korunmaması Kuruma ait sosyal tesislerin yetersizliği

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Takım üyelerince yapılan puanlama sonucunda önemli görülen 1, 3 ve 6 sıra numaralı problemler şeklinde sıralanmıştır. SIRA NO EN ÇOK PUAN ALAN İLK ÜÇ PROBLEMTOPLAM PUAN 1 Mevzuata ilişkin uygulama birlikteliğin olmaması Personel performans değerlendirme sisteminin olmaması İş yoğunluğunun fazlalığı116

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Yapılan toplantıda “ Mevzuata ilişkin uygulama birlikteliğin olmaması ’’ temel problem olarak belirlenmiş ve bu problemin nedenleri beyin fırtınası tekniği ile tespit edilmeye çalışılmış ve temel nedenleri aşağıda sıralanmıştır.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 1.1. Mevzuatın personelce yeterince bilinmemesi a: Mevzuatın personelce okunmaması b: Personelin iş yoğunluğunu mazeret göstermesi 1.2. Mevzuatın tebliği yapılırken personellerle istişare edilmemesi a: İdareci tarafından personelin mevzuatı okuduğu düşünülerek hareket etmesi b: İdarecinin kendi iş yoğunluğunu mazeret göstermesi c: İdarecilerle personel arasında iletişim kopukluğu 1.3. Personelin kendini yeterince geliştirmemesi a: Personelin iş yoğunluğu nedeni ile okuma eğiliminden uzak olması b: İletişim olanaklarından yeterince faydalanamaması c: İnternet erişim olanaklarının olmaması

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 1.4: Mevzuatın uygulamasında keyfi davranışlar 1.5. Aday memurların eğitiminden sonra Bölge Müdürlüklerince personelin mevzuat alanında yeterli çalışma yapmaması a: Bölge Müdürlükleri bünyesinde bir eğitim biriminin olmaması b: Bölge Müdürlüklerinde personele mevzuat eğitimi verecek uzman elemanların bulunmaması 1.6: Mevzuat uygulamalarının personel tarafından rutin ve basit olarak algılanması 1.7. İş ve görev dağılımının, çalışanların eğitim ve becerilerine göre yapılmaması a: Müdürlüklerde yeterince personel bulunmaması b: İdarecilerin keyfi uygulamaları 1.8: Çalışanların yetki ve görev alanına girmeyen konuları üstlenmesi ve yorumlaması

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kardelen iyileştirme takımı, “ Mevzuata ilişkin uygulama birlikteliğin olmaması ” temel probleminin alt nedenlerini, liste yöntemini kullanmak suretiyle, aşağıda belirtilen üç başlık altında sınıflandırmıştır. Personel Kaynaklı Nedenler Yapısal Nedenler Yönetimsel Nedenler

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Personel Kaynaklı Nedenler 1.1. Mevzuatın personelce yeterince bilinmemesi a: Mevzuatın personelce okunmaması b: Personelin iş yoğunluğunu mazeret göstermesi 1.3. Personelin kendini yeterince geliştirmemesi a: Personelin iş yoğunluğu nedeni ile okuma eğiliminden uzak olması b: İletişim olanaklarından yeterince faydalanamaması c: İnternet erişim olanaklarının olmaması 1.6: Mevzuat uygulamalarının personel tarafından rutin ve basit olarak algılanması 1.8: Çalışanların yetki ve görev alanına girmeyen konuları üstlenmesi ve yorumlaması

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Yapısal Nedenler 1.5. Aday memurların eğitiminden sonra Bölge Müdürlüklerince personelin mevzuat alanında yeterli çalışma yapmaması a: Bölge Müdürlükleri bünyesinde bir eğitim biriminin olmaması b: Bölge Müdürlüklerinde personele mevzuat eğitimi verecek uzman elemanların bulunmaması

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Yönetimsel Nedenler 1.2. Mevzuatın tebliği yapılırken personellerle istişare edilmemesi a: İdareci tarafından personelin mevzuatı okuduğu düşünülerek hareket etmesi b: İdarecinin kendi iş yoğunluğunu mazeret göstermesi c: İdarecilerle personel arasında iletişim kopukluğu 1.4: Mevzuatın uygulamasında keyfi davranışlar 1.7. İş ve görev dağılımının, çalışanların eğitim ve becerilerine göre yapılmaması a: Müdürlüklerde yeterince personel bulunmaması b: İdarecilerin keyfi uygulamaları

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SINIFLANDIRILMIŞ ALT NEDENLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ PERSONEL KAYNAKLI NEDENLERÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1.1. Mevzuatın personelce yeterince bilinmemesi a: Mevzuatın personelce okunmaması b: Personelin iş yoğunluğunu mazeret göstermesi Bölge Müdürlükleri güncel mevzuat konuları hakkında, personeli bilgilendirecek belli periyotlarla hizmet içi eğitimler yapmalı Bu eğitimlerde personelin mevzuatı okuması sağlanmalı Personele gruplar halinde ve belirli aralıklarla mevzuat eğitimi verilmesi Personelin kendini yeterince geliştirmemesi a: Personelin iş yoğunluğu nedeni ile okuma eğiliminden uzak olması b: İletişim olanaklarından yeterince faydalanamaması c: İnternet erişim olanaklarının olmaması Personele verilen görevlerin yürürlükteki mevzuata uygunluğunun birim amirleri tarafından sağlanması, sonuçlarının periyodik ölçme ve değerlendirme usulleri ile takibinin sağlanmalıdır Yapılan eğitimlerde personele mevzuat bilgilerini sürekli okuma alışkanlığı ile güncel tutabileceği bilinci verilmeli. Personele güncel mevzuata ulaşma kolaylığının sağlanması TAKBİS de internet erişimi genişletilip personelin ihtiyacı olan bilgilere ulaşması sağlanmalıdır.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL KAYNAKLI NEDENLERÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1.6: Mevzuat uygulamalarının personel tarafından rutin ve basit olarak algılanması Çalışanlarca yapılan uygulamaların sonucunda oluşacak hataların nelere sebebiyet vereceği, memuriyetini nasıl etkileyeceği anlatılmalı ve hizmet içi eğitimlerle önemi anlatılmalıdır. 1.8: Çalışanların yetki ve görev alanına girmeyen konuları üstlenmesi ve yorumlaması Çalışanlarca yapılan uygulamaların sonucunda oluşacak hataların nelere sebebiyet vereceği, memuriyetini nasıl etkileyeceği anlatılmalı ve hizmet içi eğitimlerle önemi anlatılmalıdır.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ YAPISAL NEDENLERÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1.5. Aday memurların eğitiminden sonra Bölge Müdürlüklerince personellere mevzuat alanında yeterli ilave eğitim yapmaması a: Bölge Müdürlükleri bünyesinde bir eğitim biriminin olmaması b: Bölge Müdürlüklerinde personele mevzuat eğitimi verecek elemanların bulunmaması Bölge Müdürlükleri bünyesinde eğitim birimi oluşturularak ya kendi içerisinde yada satın alma yöntemi ile donanımlı eğitim elemanları tarafından periyodik olarak personele yönelik dersler verilmelidir.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETİMSEL NEDENLERÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1.2. Mevzuatın tebliği yapılırken personellerle istişare edilmemesi a: İdareci kişilerce personelin mevzuatı okuduğunu düşünerek hareket etmesi b: İdarecilerin kendi iş yoğunluğunu mazeret göstermesi c: İdarecilerle personel arasında iletişim kopukluğu Genelgeler tebliğ edilirken personelin gün içerisinde uygun bir zaman ayarlanarak karşılıklı istişare şeklinde irdelenmesi yapılmalıdır Genelge hükümlerinin somut işlem taleplerine uygulanabilmesi için genelge içeriklerinde örnek uygulamalara yer verilmesi veya örnek uygulamalara ilişkin açıklayıcı tebliğlerin genelgelerle birlikte yayınlanması 1.4:Mevzuatın uygulamasında keyfi davranışlar İşlem taleplerinin çalışanların yorumlayıcı hükümlerine göre değil talebe ilişkin pozitif hukuk hükümlerine göre karşılanmasının sağlanması.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETİMSEL NEDENLERÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1.7. İş ve görev dağılımının, çalışanların eğitim ve becerilerine göre yapılmaması a: Müdürlüklerde yeterince personel bulunmaması b: İdarecilerin keyfi uygulamaları Birim amirlerince personeller arasında iş ve görev dağılımı yapılırken, personelin eğitimi algılama kabiliyeti, becerisi, v.b. niteliklerinin göz önünde bulundurulması ve bunun için özlük dosyalarının yukarıdaki nitelikleri belirlemeye yeterli içerikte düzenlenmesi.

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI OLARAK, TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ADINA, SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ YOLUNDA, KALİTE POLİTİKAMIZIN GEREĞİ OLARAK, ÇALIŞANLARIMIZLA, KALİTEYE DAHA FAZLA KATKI DA BULUNMAK VİZYONUMUZ İLE, KALİTELİ HİZMET KALİTELİ YAŞAM

Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ