Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KENDİNİ TANIMAK NEDİR ACABA?
Advertisements

153 Kişisel özgürlükler ile toplumsal yaşamı düzenleyen kurallar arasında bağlantı kurar.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
MESLEKİ REHBERLİK PDR SERVİSİ «Büyüyünce Ne Olacaksın»
235 Staj yapabileceği yerleri belirler.. 162İyi bir vatandaşın özelliklerini sergiler.
KAZANIMLAR 6. Eğitimin meslek edindirme hedefini kavrayarak ilgi ve yetenekleri doğrultusunda mesleki tercihlerine yönelik planlama yapar.
12 Okulda yönetmeliklerin kendisini ilgilendiren bölümleri hakkında bilgilenir.
Ø Eğitim süreci içersinde öğretim ve yönetim etkinliklerine paralel olarak, öğrencinin eğitimöğretim etkinliklerinden üst düzeyde yararlanmasını sağlamak.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
ÇIKIŞ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNİYET HEDEFLERİ.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
REHBERLİK DERS II.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMET ÇEŞİTLERİ
YARDIM, AMA KİMDEN? Kazanım: Eğitsel ve kişisel-sosyal sorunlarla karşılaştığında yardım alabileceği birimlere başvurur. 10. Sınıf 38 nolu kazanım etkinliği.
GALVANİK (KURBAN) ANOTLARLA KORUMA
Tarihsel gelişim içerisinde değerlendirdiğimizde okullarda öğrencilere sunulan rehberlik hizmetleri
REHBERLİK.
ODTÜ KUZEY KIBRIS KAMPUSU ÖĞRENCİ GELİŞİM VE PSİKOLOJİK DANIŞMA MERKEZİ (ÖGPDM)
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
REHBERLİK DERSİ III.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
SERBEST ETKİNLİK SAATİ UYGULAMALARI
12. Sınıf 100 nolu kazanım etkinliği
TALAS LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
PEER SUPPORT TEAM.
ERGENLİK DÖNEMİNDE ARKADAŞ ETKİSİ
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Sevgili Öğrencilerimiz ;
ARKADAŞIM Kazanım: Karşı cins ile sağlıklı arkadaşlık ilişkileri geliştirmenin önemini kavrar. 10. Sınıf 43 nolu kazanım etkinliği.
Özel Gereksinimli Çocuklar
KENDİMİ TANIYORUM Kazanım: Kendini tanımanın ders seçimindeki önemini fark eder. 9. Sınıf 74 nolu kazanım etkinliği.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
MESLEK NEDİR ? Meslek ,bir kimsenin hayatını kazanmak için yaptığı,kuralları toplum tarafından belirlenmiş ve belli bir eğitimle kazanılan bilgi ve becerilere.
Güce Çok Programlı Anadolu Lisesi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE OKULA UYUM
SINIF REHBER ÖĞRETMENLERİNİN YAPABİLECEKLERİ ÇALIŞMALAR
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
Mesleki Bilgi Sistemi, yaşam boyu sürecek öğrenme ve gelişim yolculuğunda siz ailelere ve çocuklarınıza rehberlik etmeyi amaçlamaktadır. www.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
Karlıova YBO Rehberlik Servisi
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
GİRİŞİMCİLİK VE LİDERLİK
Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi BÖLÜM 9 EKONOMİ OKURYAZARLIĞI Küçük çocuklar, her gün karşılaştıkları için ekonomik kavramların farkındadır.
Kişisel Rehberlik.
Sunum Akışı Kuraldışı/Problemli davranış nedir?
Okul Yaptırma ve Yaşatma Derneği İlkokulu
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
MESLEK TERCİHİNDE AİLE Dr.M.Zeki İLGAR Biruni Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dr.M.Zeki İLGAR.
AİLE TUTUMLARI ve ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
Sayısal, Eşit Ağırlık, Sözel ve Yabancı Dil Alanlarında Eğitim Almak Mümkündür. Öğrencileri ilgi, yetenek ve başarılarına göre yükseköğretim programlarına.
ACİL BAKIM GEREKTİREN HASTALIKLARDA İLK YARDIM.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
REHBERLİK SERVİSİ.
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
FATİH ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
NİZİPANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Öğretim Tasarımı Analiz.
Şiddetin Birey Üzerindeki Etkileri AD ve SOYAD: Yunus Emre Ataman Sınıf:9/E No:640 Ders: Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK DERSİ III.
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar. 52 Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar.

138 Yaşıtlarının ya da kendinin karşılaşabileceği kişisel-sosyal ve eğitsel sorunların farkında olur.

139 Kişisel-sosyal ve eğitsel sorunlarla karşılaştığında nereden ve nasıl yardım alacağını fark eder.

206 İlgi duyduğu mesleklerin gerektirdiği kişisel özellikler ile ilgili bilgi toplar.

İlgi duyduğu mesleklerin gerektirdiği eğitim hakkında bilgi toplar. 205 İlgi duyduğu mesleklerin gerektirdiği eğitim hakkında bilgi toplar.

Kendini zararlı alışkanlıklardan korur. 167 Kendini zararlı alışkanlıklardan korur.

Değerlerinin hayatı üzerindeki etkilerini açıklar. 80 Değerlerinin hayatı üzerindeki etkilerini açıklar.

Değerlerinin meslek seçimindeki rolünü açıklar. 203 Değerlerinin meslek seçimindeki rolünü açıklar.

81 Bireyin kendini algılama biçiminin davranışlarını nasıl etkilediğini fark eder.

82 Başkalarının kendisi ile ilgili görüşlerinin bireyin kendini algılama biçimini nasıl etkilediğini fark eder.

Grup çalışmalarında iş birliğinin önemini ve gerekliliğini açıklar. 51 Grup çalışmalarında iş birliğinin önemini ve gerekliliğini açıklar.

Grup çalışmalarına etkili biçimde katılır. 50 Grup çalışmalarına etkili biçimde katılır.

211 Yükseköğrenime yönelik mesleki ve akademik program seçeneklerine ilişkin bilgi edinir.

137 Kişisel değerlerine, inançlarına ve tutumlarına uygun olmayan isteklere iletişim becerilerini kullanarak karşı koyar.

131 Karşı cins ile sağlıklı arkadaşlık ilişkileri geliştirmenin önemini kavrar.

53 Verdiği kararları etkili karar verme basamakları açısından değerlendirir.

Etkili karar verme unsurlarını kararlarında kullanır. 54 Etkili karar verme unsurlarını kararlarında kullanır.

Etkili çatışma çözme basamaklarını kullanır. 136 Etkili çatışma çözme basamaklarını kullanır.

Akran desteği ile yetişkin yardımı gerektiren durumları ayırt eder. 169 Akran desteği ile yetişkin yardımı gerektiren durumları ayırt eder.

Acil durumlarda nasıl davranacağını açıklar. 168 Acil durumlarda nasıl davranacağını açıklar.

Başkalarının başarılarını ve olumlu davranışlarını takdir eder. 132 Başkalarının başarılarını ve olumlu davranışlarını takdir eder.

Kişiler arası ilişkilerde esnek ve hoşgörülü olur. 133 Kişiler arası ilişkilerde esnek ve hoşgörülü olur.

134 Fiziksel, sözel ve duygusal şiddetle karşılaştığında nereden yardım alabileceğini belirtir.

135 Fiziksel, sözel ve duygusal şiddetle karşılaştığında nereden yardım alabileceğini belirtir.

152 Kitle iletişim araçlarının kişisel ve toplumsal değerler üzerindeki etkisini fark eder.

Ön yargıların meslek seçimine etkilerini değerlendirir. 207 Ön yargıların meslek seçimine etkilerini değerlendirir.

204 Mesleki doyum ile ilgi, yetenek, değer ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkiyi fark eder.

Mesleki bilgi kaynakları hakkında bilgi toplar. 209 Mesleki bilgi kaynakları hakkında bilgi toplar.

Mesleki bilgi kaynaklarından yararlanır. 210 Mesleki bilgi kaynaklarından yararlanır.

İlginiz için teşekkürler… Cihanbeyli Lisesi Web Sayfasına Dön 208 Ortaöğretim sonrasında işe ve mesleğe hazırlayan kurum ve kursları araştırır. İlginiz için teşekkürler… Cihanbeyli Lisesi Web Sayfasına Dön