12 Okulda yönetmeliklerin kendisini ilgilendiren bölümleri hakkında bilgilenir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KENDİNİ TANIMAK NEDİR ACABA?
Advertisements

153 Kişisel özgürlükler ile toplumsal yaşamı düzenleyen kurallar arasında bağlantı kurar.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
MESLEKİ REHBERLİK PDR SERVİSİ «Büyüyünce Ne Olacaksın»
SUPER’ İN MESLEKİ GELİŞİM KURAMI
ÇATIŞMA YÖNETİMİ ..
235 Staj yapabileceği yerleri belirler.. 162İyi bir vatandaşın özelliklerini sergiler.
REHBERLİK.
Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar.
Sistem: Birbiriyle ilişkili, uyumlu, ahenkli öğeler bütünüdür.
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
AİLE EĞİTİM SUNUSU 5.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
REHBERLİK DERS II.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMET ÇEŞİTLERİ
TEST – 1.
REHBERLİK.
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM -2-
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
REHBERLİK DERSİ III.
12. Sınıf 100 nolu kazanım etkinliği
EĞİTSEL ALANLAR Kazanım: Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. 9. Sınıf 8 nolu kazanım etkinliği.
TALAS LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
ERGENLİK DÖNEMİNDE ARKADAŞ ETKİSİ
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Sevgili Öğrencilerimiz ;
ALAN SEÇİMİMİMİZİ NELER ETKİLER?
KENDİMİ TANIYORUM Kazanım: Kendini tanımanın ders seçimindeki önemini fark eder. 9. Sınıf 74 nolu kazanım etkinliği.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
GÜNÜMÜZDE ÇIKAN SORULAR
2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Güce Çok Programlı Anadolu Lisesi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE OKULA UYUM
DERS SEÇİMİNİ DEĞERLENDİRİYORUM
SINIF REHBER ÖĞRETMENİYİM
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE HOŞ GELDİNİZ.
Mesleğime doğru yolculuk
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
GELECEĞİ PLANLAMAK MESLEK SEÇİMİ.
MESLEK SEÇİMİ.
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
1 Rehberlik; Bireyin kendini anlaması, çevredeki imkanları bilmesi, doğru tercihler yaparak kendini gerçekleştirebilmesi için bireye yapılan sistematik.
Kişisel Rehberlik.
Alan-Ders Seçimi Seminerine HOŞGELDİNİZ
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
 Meslek seçimi konusunda gerçekçi ve doğru karara ulaşabilmek için öncelikle kendinizi tanımalısınız.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
REHBERLİK SERVİSİ.
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ Hayat Boyu Rehberlik
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
FATİH ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
NİZİPANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Bireyi tanıma ve teknikleri
REHBERLİK DERSİ III.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Spor hareketleri dönemi
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

12 Okulda yönetmeliklerin kendisini ilgilendiren bölümleri hakkında bilgilenir.

13 Okula ilişkin olumlu tutum sergiler.

45 Başarı ve başarısızlığa neden olan etmenleri belirler.

48 Ders çalışma alışkanlıklarını verimlilik açısından değerlendirir.

47 Verimli ders çalışma tekniklerini açıklar.

14 Okul ve çevresindeki eğitsel ve sosyal imkanlardan yararlanır.

78 Değerlerini fark eder.

79 Ergenlik dönemindeki bedensel ve duygusal değişimlerle baş etme yollarını kullanır.

46 Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini geliştirir.

193 Alan seçimine etki eden faktörleri sıralar

195 Kendini tanımanın alan seçimindeki önemini fark eder

199 Okulda seçebileceği alanlarla ilgili bilgi toplar

200 Eğitsel ve mesleki planlama dosyasını yeniden düzenler

122 Kişilerarası iletişimi unsurları ve türleri açısından analiz eder

123 Kurduğu iletişimleri etkili iletişimde dikkate alınacak unsurlar açısından değerlendirir

124Kurduğu iletişimleri iletişim engelleri açısından değerlendirir

196İlgi ve yetenekleri değerleri ve kişilik özellikleri ile seçeceği alan/ meslek arasında ilişki kurar

194Seçeceği mesleğin hayatını nasıl etkileyeceğini açıklar

125Öfkenin yarattığı fiziksel, duygusal ve düşünsel etkileri açıklar.

126Öfke ile baş etmede kullandığı yöntemleri yarattığı etkileri açısından değerlendirir.

127Öfke ile baş etmede yapıcı yollar kullanır.

198Alan seçimi ile meslekler arasında ilişkiyi açıklar.

197Alan seçimindeki kendini ve içinde bulunduğu koşulları gerçekçi bir biçimde değerlendirir.

128Etkili çatışma çözme basamaklarını etkililiği açısından değerlendirir.

129Günlük hayatında kullandığı çatışma çözme basamaklarını etkinliği açısından değerlendirir.

130Akran baskısıyla baş eder.

166Sağlıklı hayat için gerekli alışkanlıkları edinir.

49 Geleceğe ilişkin amaçlarını oluştururken okulda uygulanan testlerin ve test dışı tekniklerin sonuçlarından yararlanır.

201Alan seçerken eğitsel ve mesleki planlama dosyasından yararlanır.

202İlgi, yetenek, değer ve kişilik özelliklerine uygun alan/ bölüm seçimi yapar. İlginiz için teşekkürler… Cihanbeyli Lisesi Web Sayfasına DönCihanbeyli Lisesi Web Sayfasına Dön