Brenner und Heizsysteme Yağ basınç püskürte Ç Seri M Brenner und Heizsysteme.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Arıza Katalogu Automotive Aftermarket
Advertisements

LPG SİSTEMİNE AİT PARÇALARIN ARAÇ ÜZERİNDEKİ YERLERİ
ALEVSIZDIRMAZLIK TESTİ
EGZOZ EMİSYON KONTROLÜ
İNVERTER VE SIRALI ÇALIŞMA HESAPLAMA TABLOSU
Prof. Dr. ERGUN GÜLTEKİN İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
MOTORLAR-10 HAFTA VURUNTU
NEDEN İNVERTERLİ KOMPRESÖR?
Atmosferik Kirleticiler
Doğalgaz Yakıcı Cihazlarının Bakım Onarımı konusundaki akış
MOTORLU TAŞIT SÜRÜCÜ KURSLARI
Çevre kİmyasi.
BASINÇLI KAPLAR Kazanlar Kompresörler Buhar ve sıcak su kapları
HİPOTEZ TESTLERİ.
CO2 ve CO Ölçme Yöntemleri
ZEHRA YAŞAR FOTOSENTEZ VE SOLUNUM.
MOTOR PERFORMANSINA ETKİLERİ
Devre Tahtası Kullanımı
Vantilatörlü gaz brülör Brenner und Heizsysteme. .. Kısa adlandırmanın anahtarı RG20-Z-L-Na-LN LowNox Karışım kafa: a küçük, b büyük Gaz çeşiti: -N doğal.
Vantilatörlü gaz brülör Brenner und Heizsysteme
Baraj Rüzgâr Akarsu Dalgalar Jeotermal Petrol Su Güneş Doğal gaz Kömür
BORU ÇAPI HESABI Bölüm V.
MOTORLU TAŞIT SÜRÜCÜ KURSLARI
Arka Plan ve Kirli Havada Fotokimyasal Tepkimeler
Otel ve Alışveriş Merkezlerinde Trijenerasyon Uygulamaları
Asitler, Bazlar ve Tuzların yapısı ve Temel özellikleri
ERK İSG&İK ERK –
DOĞALGAZ KULLANMANIN KONFORUNU YAŞAYIN Evinize Doğalgaz Tesisatı alırken mutlaka uzman ve yetkili belgeli firmalara iş yaptırılmalı, tabi ki ekonomik çözümler.
ATEŞLEME SİSTEMİ OM07B2_06 T.C. Eskısehir Osmangazi Üniversitesi
SENSÖR VE TRANSDUSERLER
TEMİZ ENERJİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ
Atmosferik Kirleticiler
Petrolden elde edilen sıvı yakıtların sınırlı rezervlerine rağmen, dünyada otomotiv sektörü hızla gelişmektedir. Bu gelişmeye paralel olarak oto yakıtlarının.
Motorların Ariza Nedenleri ve Giderilmesi
SOĞUTMA VE SOĞUTMA SİSTEMLERİ
Yıldız Teknik Üniversitesi Makina Müh. Bölümü
YAKITLAR VE YANMA OKTAN benzin içinde bulunur. Tutuşma sıcaklığı heptandan yüksek setandan düşüktür. (BENZİNLİ MOTORLAR) SETAN motorin içinde bulunur.
Deney No: 8 Bazı Tuzların Asitlerle Reaksiyonu SEKİZİNCİ HAFTA.
KARBON MONOKSİT ZEHİRLENMESİ
Elektrik Enerjisi Üretimi
Yıldız Teknik Üniversitesi Makina Müh. Bölümü
ENERJİ VE YAKMA TESİSLERİNİN SKHKKY KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Hava Dünyamızda ki hava karışımı; % 78 Azot % 21 Oksijen
Yakıtlar ve Yanma 10.Hafta
Teknik Eğitim SSH Teknik Müdürlük Hakan Aydoğan Son Bakılan Sayfa 1 İçindekiler 01/05 Egzoz gazı türbini Egzoz borusuna Egzoz gazı türbini kompresöre hareket.
Sensörler - Algılayıcılar
BASINÇLI TÜP İLE ÇALIŞMA TALİMATI
Bazı Kısaltmalar İlk Çalıştırma - Marş : Cranking - H/Y (hava / yakıt oranı) 2:1 ile 12:1 arasında motor soğutma suyu sıcaklığına.
OE OKSİJEN ZENGİNLEŞTİRMELİ BRÜLÖRÜ
Yrd. Doç. Dr. Nesrin ADIGÜZEL. Yakıtlar Günlük hayatımızda ve sanayide enerji; mekanik iş, ısı ve aydınlatma şeklinde kullanılmaktadır. Bu üç enerji şekline.
Hidrojenin motorlarda yakıt olarak kullanılması durumunda petrol kökenli motor yakıtlara oranla birçok önemli avantaj saglanmaktadır. Yüksek alev.
Fatih vaillant servisi Fatih vaillant servisi 2000 yılında başladığımız servis hayatımıza yılların verdiği deneyim ve profesyonelikle.
Evaporatif Klima Erdinç Klima Düşük Maliyet Enerji Tasarrufu Çevre Dostu Çok Kolay Montaj Tüm hakları saklıdır © Erdinç Klima 2009.
GÖKHÖYÜK TARIM MESLEK LİSESİ
YANMA TEPK İ MELER İ AS İ T – BAZ TEPK İ MELER İ ÇÖZÜNME – ÇÖKELME TEPK İ MELER İ.
MOTOR BİLGİSİ Kemal Nurkan NUR
BAĞLANTI ŞEMASI DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
Dış lambalar 3 farklı far tipini tanıtın: - Halojen - BiXenon
GÜNEŞ ENERJİSİ İLE SU ISITMA
EGZOST GAZLARININ ÇEVREYİ ETKİSİ VE ALINAN ÖNLEMLER SERKAN ÖZKAN
İçten Yanmalı Motorlar Motor Yanma Odaları Yakıt Püskürtme Sistemleri
Euro1, Euro2, Euro3, Euro4 motorlarının konstrüktif açıdan incelenmesi
KOMPANZASYON.
Asit Yağmuru Nasıl Oluşur? Asit yağmurları oluşumundaki temel sebep insanların duyarsızlıklarıdır. Asit yağmuru oluşumunda hava kirliliğine neden olan.
ENERJİ DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ
ESM-315 ISITMA SİSTEMLERİ
KAT ISITMASI Kat kaloriferi.
Süt Soğutma Tankları.
Sunum transkripti:

Brenner und Heizsysteme Yağ basınç püskürte Ç Seri M Brenner und Heizsysteme

Alevin ön cephesi Akma sürat Yakma sürat

Emme ve basınç taraflı hava ayar birleşim

Yakmanın temelleri Yakıt + hava Isı Atıgaz + Kirletici C x H Y + O 2 +N 2 CO 2 + H 2 O + NO x +CO 21% + 79 % Oksijen + Azot N 2 + O 2 Karbon ve hidrojen Karbon dioksit Hidrojen ve oksijen ( su buhari ) Nitrik asit Karbon monoksit

O2 Hava fazlası SO2 + SO3 Kükürt asit NO +NO2 Nitrik asit CO Karbon monoksit HC Yanmamış karbon hidrojenler Kurun Ek olarak atık gazın içinde bulunmaktadır: ı

Efektif hava ihtiyac (m³ de bir kg yağ başına)

Aklında tut: Ne kadar hava ısınırsa, O kadar havanın yoğunluğu azalır. Böylelikle madde ve de oksijen azalır.

Pratik için tavsiye: Yağ brülör 1-2 Kg/h Yağ işlem oran 11,8 -12,3 % CO2 Yağ brülör Kg/h Yağ işlem oran 12 – 12,8 % CO2

Hava rakamın etkisi 00,511,522,5 CO Kurun O2O2 Randıman CO 2 Çalışma alan Hava rakam

1. BImSchV ‘den itibaren NOx sınır değerine 120 kW’ye kadar olan yeni tesisatlar uymak zorunluğu. Yağ brülörün sınır değeri: 120 mg/kWh NO x Gaz brülörün sınır değeri : 80 mg/kWh NO x

Yağın önceden ısıtılmasının püskürtme açısına etkisi Yağ üfleç 45°S USgal/h = 7 bar Kg/h (EN) = 10bar

M – 560 KW

Kısa adlandırma Sıcak hava üretici model Hava kilitleme supap Çalıştırmak rahatlaması Iki kademeli Brülör model Brülör seri

Üfleç değiştirmesi

Karışım kafadaki basım 1. Kademe 5 - 6,5 mbar 2. Kademe mbar

AE model Çalıştırmak rahatlaması 1 Sağlamlaştırma vidası 2 El çarkı Kısıtlı olarak iki kademe: sadece maksimum 3 bar pompa basınç farkı 1. den 2. kademeye

Çift kademeli yağ pompa 1 Öne akış 2 Geriye akış 3 Üfleç çıkış 4 Pompa basınç 1.kademe 5 Pompa basınç 2. kademe 6 Pompa basınç ölçmesi 7 Vakum ölçmesi maksimum 0,4bar

DKO 970 / 972 Aşağıdaki gidiş: Işıklı faz Karanlık faz Sinyal kod Karanlık faz 10 saniye esnasında0,6 saniye esnasında Arıza söndürmek Yabancı ışık arıza Arıza bildirimSinyal kodHata arayış Emniyet süresi içerisinde alev teşhisi yok Gözetme faz esnasında yabanci ışık, belki sensor bozuk

Emniyet süreleri Ön ateşleme süresi + ön havalandırma Emniyet süresi Ek ateşleme süresi Geciktirme süresi 2. kademe Yok yok Alev kompasından sonra, sonradan havalandırma Arıza söndürmekten sonra bekleme süresi Elektronik göz

Ayarlamak tablosu Tavsiye : Danfoss üfleç ( sağ güçlül ) Brülör kapasitesi 2. kademe1. kademe üfleç büyüklük çeşit Pompa basinç 2. kademe1. kademe Yağ işlem oranı 1. kademe2. kademe Ayar „A“ Hava supap kırmızı turuncu

1.Üfleçi belirleyin, ateşleme elektrotu kontrol edin, ayar „ A „ ve hava supap motoru tabloya göre ayarlayın. 2.Elektrik bağlantısını sağlayın. Hizmete alma 3. Brülörü çalıştırın ve 2. kademeye hızlandırın.

Hava miktarın CO2 ye ayarı Karışım kafa 1 yağ üfleç ile 1.2. kademe: Yağ basınçı ayarlayın. CO2‘yi ayar „A“ üstüne ve kam ST2 ile hava supap ayar motorda ayarlayın. Basıma dikkat edin ( 9 – 10 mabr ) 2.1.kademe: CO2‘yi sadece daha kam ST1 üstünden hava supap motorda ve pompa basınçda ayarlayın. Basıma dikkat edin ( 5 – 6 mabr ) mavi sarı kırmızı kapalı Kademe 1 Kademe 2 Pozisyon: * * Manyetik valf kademe 2

Kumanda plan Brülör Kazan kontrol

Yağ brülör Seri M2 / M3 Basım ayarı Ayar A

Karışım kafa Seri „M“ Basım ayarı

Karışım kafa Seri „M“ Basım ayarı

Karışım kafa Seri „M“ Basım ayarı

Elektrik bağlantısı Fiş kısımı Kazan için Priz kısımı brülörde Kıskaç pervaz X9 kontrol taşıyıcı plakın üstünde

Kumanda plan trifaze akim motor ile

Üfleç seçme tablosu Karışım kafa 1 yağ üfleç ile Tavsiye : Steinen üfleç ( sol güçlül )

Çift kademeli yağ pompası (eski) Üfleç Öne akış Geriye akış 2. kademe 1.kademe

Üfleç seçme tablosu Karışım kafa 2 yağ üfleç ile

Yağ üfleç 2. kademe Yağ üfleç 1. kademe Daha büyük veya eşit yağ üfleç 2. kademe Üfleç montaj Karışım kafa 2 yağ üfleç ile

Hava miktarın ayarı Karışım kafa 2 yağ üfleç ile 1.2.kademe: Yağ basınçı ayarlayın. ST2 ve ayar "A„‘yı üfleç seçme tablosuna göre ayarlayın. CO 2 ‘yi kam ST2 ile hava supap motorda ayarlayın. Basımı ayarlayın. 2.1.kademe: CO 2 ‘yi kam ST1ile hava supap motorda ayarlayın.

Tek kademeli yağ pompası M 2.22 Üfleç Geriye akışÖne akış Basınç ayarlamak

Motor dönme yönünü kontrol etmek Seri M 2 ve M 3 A – Tesbit vidası Motor koruma ayar H‘da ( el devre )

Vantilatör Ateşleme Manyetik valf 1 Elektronik göz Arıza lamba t v1 t s Devre Alev oluşmalı brülör çalışması Manyetik valf 2 t v1 = 22,5 sek t s = 5 sek STII Hava supapSTI ST0

Program göstergesi LAL1.25 a b' b Boş adım Sonradan yıkama program Hizmete alma Program 1 2 P

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Çalışmıyor: Hava supapdan kıskaç 8’e „kapalı” sinyalı yok Kıskaç 4 ve 5’in Arasındaki kontakt Kapalı değil (Isı talepi yok)

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Arıza kesmek: Bozukluk Alev gözetim devresinde

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Hizmete alınırken kesilme: Hava supap‘dan kıskaç 8’e küçük yük pozisyon için haber yok.

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Arıza kesmek : Emniyet süresinden sonra Alev sinyalı yok (çalışma alevi Çift borulu brülörlerde)

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Arıza kesmek: Emniyet süresinden sonra alev sinyalı yok (ana alev Çift borulu brülörlerde )

Hata arama program göstergesi vasıtasıyla Arıza kesmek: Program sonunda Yabancı ışık dolayısıyla

Emisyon ölçmesinde hatalar Çekiş50 Pa CO 2 11,5 %

Emisyon ölçmesinde hatalar Çekiş 10 Pa CO 2 13,5 %

Brenner und Heizsysteme