1 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR I. TEMEL BİLGİLER GI1. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
41 adımda ahşap inşaat Yapımcı : Y.Orman Müh. Abdullah Arslan Proje : Y.Mim. Çelik Erengezgin.
Diferansiyel Denklemler
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
hotmail.com Hazırlayan : Ta r ı k BİR Kadın Nasıl Mutlu Edilir? Çok Zor Değil. BİR Erkek, BİR Kadını Mutlu Etmesi İÇİN Yalnızca Şunlar Olmak.
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
1 YÜRÜYÜŞ IAAF Kuralı: Yürüyüş, ayaklar ve zemin arasındaki temasın insan gözüyle görülür bir kesintiye uğramadan sürekli adım atılmasıdır. Dayanma.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
FİİLİMSİLER (EYLEMSİLER)
GÖRSEL MATERYAL TASARIMI
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ VI. LİSELERARASI MATEMATİK YARIŞMASI
March 2, 07 © Copyright M.Tınaz Titiz, Herkes İçin Bir Anahtar Kavram: “ Yaşam Alanı”
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
© Copyright Sistem Mühendisliği Uygulama Hizmetleri®, Herkes İçin Bir Anahtar Kavram: “ Yaşam Alanı”
Chapter 6: Using Arrays.
Ek-2 Örnekler.
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Diferansiyel Denklemler
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Üçüncü Grup Birinci Harf U sesi sunumu MÜRŞİT BEKTAŞ.
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
1 2 3 GÜVENLİK İÇİN ÖNCELİKLE RİSKİ YOK EDİLMELİDİR. RİSKİ YOK EDEMIYORSANIZ KORUNUN KKD; SİZİ KAZALARDAN KORUMAZ, SADECE KAZANIN ŞİDDETİNİ AZALTIR.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
Hukuk Partner İle Neler Yapabilirsiniz İCRA YÖNETİMİ İdari Takip Uygulaması Büronuza ilişkin ilamlı ilamsız her tür icra takibinizi.
Sunum transkripti:

İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR I. TEMEL BİLGİLER GI1. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız: GI4. Bu icra dairesinde kaç dosyanız bulunmaktadır?: GI2. Çalışma şekliniz: Serbest GI3. Ne kadar zamandır baroya kayıtlısınız / avukat katibi olarak çalışmaktasınız: yıl GI5. Ne sıklıkta icra dairesine geliyorsunuz? GI6. Genel olarak dosyalarınız hangi icra takip türlerinden oluşmaktadır? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz) Abonelik sözleşmesinden kaynaklanan takipler Kambiyo senedi takibi Rehnin paraya çevrilmesi İflas İlamlı takip Diğer: GI7. Borç tahsilatı söz konusuysa, başvurduğunuz ilk seçenek icra daireleri midir? Evet Hayır GI8. Cevabınız hayırsa, başvurduğunuz diğer alternatif yollar nelerdir? GI9. Borç tahsilatı hususunda, arabuluculuğu etkili bir alternatif olarak görüyor musunuz? Evet Hayır Kurum avukatı Her günHaftada bir İki haftada bir Ayda birAra sıra 2 Haftada iki Alacaklı vekili Borçlu vekili Avukat katibi Diğerleri (Lütfen belirtiniz):

İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ A. İCRA DAİRELERİNİN İŞLEYİŞİNİN GENEL DEĞERLENDİRMESİ B. BİLGİYE ERİŞİM Lütfen aşağıdaki her ifadeyi 0’dan 6’ya kadar bir rakamı yuvarlak içine alarak değerlendiriniz. “6” tamamen katıldığınızı, “0” kesinlikle katılmadığınızı gösterir. (i) Memnuniyet seviyeniz (ii) İfadeye verilen önem (0=önemsiz, 6=çok önemli) C. İCRA DAİRESİNİN ERİŞİLEBİLİRLİĞİ VE İÇ OLANAKLAR Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesinin işleyişi anlaşılırdır: 2.İcra dairesi, dosyaları hızlı bir şekilde ele alıyor: 3.İcra dairesinde tahsil edilen harçlar önceden bilinir: 4.İcra dairesinde tahsil edilen harçlar ve giderler makuldür: 5. İcra dairesinin dosyalarla ilgilenme biçimine güveniyorsunuz: 6.İcra daireleri halka nazik ve etkin bir biçimde hizmet sunmaktadır: Genel olarak, dosyanızdaki bilgilere ulaşım kolay görünüyor: 8.İcra dairesi tarafından verilen bilgilerin anlaşılır olduğunu düşünüyorsunuz: 9.İcra dairesi çalışanlarının güvenilir bilgi sağladığını düşünüyorsunuz: 10.İcra dairesi çalışanlarının zamanında bilgi sağladığını düşünüyorsunuz: 11.Ulaşılabilir bilgi kanalları yeterli ve etkindir (UYAP, birebir, vb.): Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesine ulaşım kolaydır: 13.Dairenin yeterli olanakları vardır: (rahat, güvenli, temiz…) 14.Bekleme koşulları iyidir: 15.İcra dairesi içindeki işaret ve levhalar aradığınızı bulma konusunda yeterlidir: Memnuniyet seviyesiÖnem

İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ D. İCRA DAİRESİNİN İŞLEYİŞİ Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesinin tebligatları anlaşılır ve doğrudur: 17.İcra dairesinin tebligatları yasal süre zarfında yapılır: 18.İcra dairesinin kararları anlaşılırdır: 19.İcra dairesi çalışanlarının sorumlulukları ve dairenin kurumsal yapısı anlaşılırdır: 20.İcra dairesi çalışanlarının tavırlarının şeffaf olduğunu düşünüyorsunuz: 21.Çalışanların size karşı tutumlarının ve nezaket seviyesinin tatmin edici olduğunu düşünüyorsunuz: 22.İcra dairesi çalışanlarının yetkinlik derecesini tatmin edici buluyorsunuz: 23.Bir takip talebinin işleme konulma ve sonuçlandırma sürecinin uzunluğunu makul buluyorsunuz: 24.İcra dairesi kararları tarafsızdır: F. SAĞLANAN HİZMETLER 29. Aşağıda verilen icra dairesinin sunduğu hizmetlerden genel olarak ne kadar memnun kaldınız? (Sizin için uygun olan seçeneği işaretleyiniz) E. İCRA HAKİMİNİN SÜREÇTEKİ ETKİSİ 25.İtirazlar zamanında değerlendirilmeye alınır: 26.Şikayetler etkin bir şekilde ele alınıyor: 27.Duruşmaların yapılacağı tarihin belirlenmesinde koordinasyon yeterlidir 28.İcra hakimine erişilebilirlik ve hakimin müsaitlik durumu yeterlidir a.Kayıt hizmetleri b.Bilgi hizmetleri c.Giderler d.Tebligat hizmetleri e.Haciz işlemleri f.Satışlar g.Diğerleri (lütfen belirtiniz): ………………………. Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil Memnuniyet seviyesiÖnem

İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ G. GENEL MEMNUNİYET 33. Genel olarak icra dairelerindeki hizmetlerden ne kadar memnun kaldınız? 34.İcra dairelerindeki hizmet kalitesini arttırmaya yönelik, işbu ankette bulunmayan ancak eklemek istediğiniz noktalar var mıdır? 35.Cevabınız evetse, lütfen önem sırasına göre belirtiniz (Açık uçlu soru): 36.İcra dairesindeki materyallerin, çalışma şartları için yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? 37.İcra dairesindeki çalışan sayısının yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? 38.Lütfen icra dairesinin işleyişine ışık tutacak ve çalışmalarımıza katkı sağlayacak görüşleriniz olması durumunda, bizlerle bu hususları paylaşmaktan çekinmeyiniz (Açık soru): : Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnuun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil 31.İcra dairelerinde ne sıklıkta hata yapılır? 32.Lütfen en kritik 3 hatayı aşağıda sıralayınız:: Yetersiz Yeterli Fazlasıyla yeterli Çok yetersiz 1245 Çok SıkSıkArada sıradaNadiren EvetHayır Birinci husus: İkinci husus: Üçüncü husus: Yetersiz Yeterli Fazlasıyla yeterli Çok yetersiz Oldukça memnuun