İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR I. TEMEL BİLGİLER GI1. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız: GI4. Bu icra dairesinde kaç dosyanız bulunmaktadır?: GI2. Çalışma şekliniz: Serbest GI3. Ne kadar zamandır baroya kayıtlısınız / avukat katibi olarak çalışmaktasınız: yıl GI5. Ne sıklıkta icra dairesine geliyorsunuz? GI6. Genel olarak dosyalarınız hangi icra takip türlerinden oluşmaktadır? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz) Abonelik sözleşmesinden kaynaklanan takipler Kambiyo senedi takibi Rehnin paraya çevrilmesi İflas İlamlı takip Diğer: GI7. Borç tahsilatı söz konusuysa, başvurduğunuz ilk seçenek icra daireleri midir? Evet Hayır GI8. Cevabınız hayırsa, başvurduğunuz diğer alternatif yollar nelerdir? GI9. Borç tahsilatı hususunda, arabuluculuğu etkili bir alternatif olarak görüyor musunuz? Evet Hayır Kurum avukatı Her günHaftada bir İki haftada bir Ayda birAra sıra 2 Haftada iki Alacaklı vekili Borçlu vekili Avukat katibi Diğerleri (Lütfen belirtiniz):
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ A. İCRA DAİRELERİNİN İŞLEYİŞİNİN GENEL DEĞERLENDİRMESİ B. BİLGİYE ERİŞİM Lütfen aşağıdaki her ifadeyi 0’dan 6’ya kadar bir rakamı yuvarlak içine alarak değerlendiriniz. “6” tamamen katıldığınızı, “0” kesinlikle katılmadığınızı gösterir. (i) Memnuniyet seviyeniz (ii) İfadeye verilen önem (0=önemsiz, 6=çok önemli) C. İCRA DAİRESİNİN ERİŞİLEBİLİRLİĞİ VE İÇ OLANAKLAR Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesinin işleyişi anlaşılırdır: 2.İcra dairesi, dosyaları hızlı bir şekilde ele alıyor: 3.İcra dairesinde tahsil edilen harçlar önceden bilinir: 4.İcra dairesinde tahsil edilen harçlar ve giderler makuldür: 5. İcra dairesinin dosyalarla ilgilenme biçimine güveniyorsunuz: 6.İcra daireleri halka nazik ve etkin bir biçimde hizmet sunmaktadır: Genel olarak, dosyanızdaki bilgilere ulaşım kolay görünüyor: 8.İcra dairesi tarafından verilen bilgilerin anlaşılır olduğunu düşünüyorsunuz: 9.İcra dairesi çalışanlarının güvenilir bilgi sağladığını düşünüyorsunuz: 10.İcra dairesi çalışanlarının zamanında bilgi sağladığını düşünüyorsunuz: 11.Ulaşılabilir bilgi kanalları yeterli ve etkindir (UYAP, birebir, vb.): Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesine ulaşım kolaydır: 13.Dairenin yeterli olanakları vardır: (rahat, güvenli, temiz…) 14.Bekleme koşulları iyidir: 15.İcra dairesi içindeki işaret ve levhalar aradığınızı bulma konusunda yeterlidir: Memnuniyet seviyesiÖnem
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ D. İCRA DAİRESİNİN İŞLEYİŞİ Memnuniyet seviyesiÖnem İcra dairesinin tebligatları anlaşılır ve doğrudur: 17.İcra dairesinin tebligatları yasal süre zarfında yapılır: 18.İcra dairesinin kararları anlaşılırdır: 19.İcra dairesi çalışanlarının sorumlulukları ve dairenin kurumsal yapısı anlaşılırdır: 20.İcra dairesi çalışanlarının tavırlarının şeffaf olduğunu düşünüyorsunuz: 21.Çalışanların size karşı tutumlarının ve nezaket seviyesinin tatmin edici olduğunu düşünüyorsunuz: 22.İcra dairesi çalışanlarının yetkinlik derecesini tatmin edici buluyorsunuz: 23.Bir takip talebinin işleme konulma ve sonuçlandırma sürecinin uzunluğunu makul buluyorsunuz: 24.İcra dairesi kararları tarafsızdır: F. SAĞLANAN HİZMETLER 29. Aşağıda verilen icra dairesinin sunduğu hizmetlerden genel olarak ne kadar memnun kaldınız? (Sizin için uygun olan seçeneği işaretleyiniz) E. İCRA HAKİMİNİN SÜREÇTEKİ ETKİSİ 25.İtirazlar zamanında değerlendirilmeye alınır: 26.Şikayetler etkin bir şekilde ele alınıyor: 27.Duruşmaların yapılacağı tarihin belirlenmesinde koordinasyon yeterlidir 28.İcra hakimine erişilebilirlik ve hakimin müsaitlik durumu yeterlidir a.Kayıt hizmetleri b.Bilgi hizmetleri c.Giderler d.Tebligat hizmetleri e.Haciz işlemleri f.Satışlar g.Diğerleri (lütfen belirtiniz): ………………………. Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil Memnuniyet seviyesiÖnem
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ G. GENEL MEMNUNİYET 33. Genel olarak icra dairelerindeki hizmetlerden ne kadar memnun kaldınız? 34.İcra dairelerindeki hizmet kalitesini arttırmaya yönelik, işbu ankette bulunmayan ancak eklemek istediğiniz noktalar var mıdır? 35.Cevabınız evetse, lütfen önem sırasına göre belirtiniz (Açık uçlu soru): 36.İcra dairesindeki materyallerin, çalışma şartları için yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? 37.İcra dairesindeki çalışan sayısının yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? 38.Lütfen icra dairesinin işleyişine ışık tutacak ve çalışmalarımıza katkı sağlayacak görüşleriniz olması durumunda, bizlerle bu hususları paylaşmaktan çekinmeyiniz (Açık soru): : Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnuun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil 31.İcra dairelerinde ne sıklıkta hata yapılır? 32.Lütfen en kritik 3 hatayı aşağıda sıralayınız:: Yetersiz Yeterli Fazlasıyla yeterli Çok yetersiz 1245 Çok SıkSıkArada sıradaNadiren EvetHayır Birinci husus: İkinci husus: Üçüncü husus: Yetersiz Yeterli Fazlasıyla yeterli Çok yetersiz Oldukça memnuun