KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Bölüm yönetimiyle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilmekteyim.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Amaç: Amaç: Tıp Fakültesi öğrencilerinin üniversiteye giriş başarısının dönem içerisindeki başarısıyla orantılı olup olmadığı her zaman bir soru işareti.
Sistem Analizi ve Planlama
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ KONFERANS VE SERGİ SALONU
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
 Avrupa Üniversiteler Birliği, Avrupa Üniversitelerini temsil eden tek kuruluştur.  Avrupa genelinde Yükseköğretim kurumlarının bütünleşmesini sağlayarak.
SİSTEMATİĞİN ESASLARI ATATÜRK İLKELERİ VE İNK. TARİHİ II
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: AVUKATLAR I. TEMEL BİLGİLER GI1. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız:
Prof. Dr. Öner Süzer Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
4 KARE.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Üniversite öğrencilerinin video oyunlarına olan alışkanlıkları
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
MURAT ŞEN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Üçgenler.
“TÜRKİYE’DE OKULLARIN MEVCUT DURUMU” KONULU ANKET ÇALIŞMASI.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013.
Cerrahpaşa’da kayboldum İntörn Dr.Aslı Tıp Eğitiminde Etik Paneli
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI ERASMUS ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ TANITIM TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ 04 OCAK 2011 MEHMET.
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Türkiye’den Program Örnekleri. Tıp Bilişimi Eğiticisi Kim Olacak?
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
SAATİPAZARTESİSALIÇARŞAMBAPERŞEMBECUMA 08:00-09:00 G. BİYOLOJİ-ll D1 09:00-10:00 ÇEVRE BİYOLOJİSİ D1 G. BİYOLOJİ-ll D1 10:00-11:00 ÇEVRE BİYOLOJİSİ D1.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrenci Danışmanlık Sisteminin Güçlendirilmesi Tıp Eğitimi Çalıştayı Grup Çalışması
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
MÜHENDİSLİK FAKÜLTELERİ İÇİN BİR A KADEMİK PE RSONEL V ERİ TABANI APEV Rıdvan Berber, Emine Yağmur Ankara Üniversitesi Mühendislik Fakültesi.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNLAR DERNEĞİ Gözde ÇELİK YÖRÜKOĞLU.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
Sibel KARABULUT Acil Yardım ve Afet Yönetimi
KOÜ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİMİ
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
MÜHENDİSLİK FAKÜLTELERİ İÇİN BİR AKADEMİK PERSONEL VERİ TABANI APEV
Sunum transkripti:

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ

6 sınıftan randomize seçilmiş, 281 kişi 103 klinik – 178 preklinik

Değerlendirme Komitesi Stj.Dr.M.Furkan Burak d4 Stj.Dr.Ahmet Arslanoğlu d4 Stj.Dr.Sena Destan Yetkin d5 Mehmet Güllühalı d3 İrem Çelik d2 Rana Akkoyun d1

Puanlama 0  Kesinlikle Hayır, 1  Hayır, 2  Orta, 3  Evet, 4  Kesinlikle Evet.

SORULAR ) Fakültemiz müfredatının, öğrencileri bilimsel düşünme ve araştırma metodlarıyla ilgili (öğrenciler tarafından araştırma projelerinin yürütülmesi) yeterli eğitimi sağladığını düşünüyor musunuz? 0 ( ) 1 ( ) 2 ( ) 3 ( ) 4 ( ) Hayır Orta

2) Fakültemiz temel bilimler programının günümüz bilimsel, teknolojik ve klinik gelişmelerine uyum sağladığını düşünüyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

3) Fakültemizde müfredat oluşturan komisyonda öğretim üyelerinin yanı sıra öğrencilerinde yer alması gerektiğini düşünüyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

4) Fakültemizde sözlü sınavlar ile ilgili tüm öğrencilerin eşit değerlendirilmesini sağlayacak belirlenmiş standart kriterler var mı? –Temel BilimlerEvet ( )Hayır ( ) –Klinik Evet ( )Hayır ( )

5) Fakültemiz müfredatının, öğrenciye olması gerekenden fazla bilgi yükü getirdiğini düşünüyor musunuz? 0 ( ) 1 ( ) 2 ( )3 ( ) 4 ( ) Orta Evet

6) Fakültemizde öğrencilere bilginin kullanımı ve teknolojik iletişim için yeterli imkan (kütüphane ve bilgisayar erişimi) sağlanıyor mu? Evet ( )Hayır ( )

7) Kütüphane ve Bidem ‘den efektif yararlanabiliyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

8) Kütüphane ve Bidem’in kapanış saati(17:00)nin uygun olduğunu düşünüyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

9) Kütüphane ve Bidem’in hangi saate kadar açık olması gerektiğini düşünüyorsunuz? 18:00( ) 20:00( ) 22:00( ) 24:00( ) 24 Saat Açık( )

10) Fakültemiz ulusal ve uluslararası öğrenci değişimine uygun alt yapıyı sağlamakta mı? Evet ( )Hayır ( )

11) Öğrenci kulüplerini ve organizasyonlarını gerekli görüyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

12) Öğrenci ve öğretim üyelerinden eğitimle ilgili alınan geri bildirimler düzenli olarak değerlendiriliyor ve dikkate alınıyor mu? 0 ( ) 1 ( ) 2 ( ) 3 ( ) 4 ( ) Hayır Orta

13) Fakültemizde tıp eğitimi için part-time, full-time çalışan öğretim üyesi sayısının yeterli olduğuna inanıyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

14) Alınan öğrenci sayısının fakültemizin kapasitesiyle orantılı olduğuna inanıyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

15) Fakültemiz 1.sınıf müfredatına seçmeli kültür dersi(müzik,sanat,sinema vb.) eklenmesi ister misiniz? Evet ( )Hayır ( )

16) Fakültemizde akademik danışmanlık hizmeti verildiğinden haberdar mısınız? Evet ( )Hayır ( )

17) Fakültemizdeki akademik danışmanlık (danışman hoca) hizmeti öğrenci başarısının izlenmesi, sosyal ve kişisel ihtiyaçlarının karşılanması (akademik destek, kariyer planlaması, sağlık sorunları ve finansal rehberlik) konusunda yeterli destek sağlıyor mu? 0 ( )1 ( )2 ( )3 ( )4 ( ) Kesinlikle Hayır Hayır

4 – 5 – 6. Sınıflar 103 kişi 18) Fakültemiz eğitim programında klinik ve temel bilimler entegre mi (temel bilimlerde aldığı bilgiyi kliniğe uyarlayabiliyor mu)? Evet ( )Hayır ( )

19) Klinik becerilerinizde (anamnez alma, fizik muayene, acil müdahale, iletişim ve grup çalışmalarında liderlik becerileri) yeterli olduğunuza inanıyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

20) Fakültemizin size yeterli klinik tecrübe sağlayacak bir eğitim verdiğine inanıyor musunuz? Evet ( )Hayır ( )

21)Fakültemizde size yeterli klinik tecrübe kazanmanızı sağlayacak fiziksel kaynaklar (yeterli hasta sayısı ve klinik birimler) mevcut mudur? Evet ( ) Hayır ( )

22) Fakültemizde 4 veya 5.sınıfta pratik acil beceriler edinme adına Acil stajı eklenmesini gerekli buluyor musunuz? Evet ( ) Hayır ( )

23) Fakültemiz sözlü sınavlarında bilginizi aktaracak sağlıklı ortam sağlandığını düşünüyor musunuz? Evet ( ) Hayır ( )

24) Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisi olmaktan memnun musunuz? Evet ( ) Hayır ( )