Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi Yrd. Doç. Dr. Günizi Kartal Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bütünleşik Müfredat Modeli Konu içeriği ve BT bilgilerinin bütünleştirilmesi sayesinde öğrenme: mümkün kılınır desteklenir bir üst düzeye taşınır Branş öğretmeni ve BT öğretmeninin bilgi birikimlerinin biraraya gelmesi eğitimi güçlendirir.
“Bilgisayar” öğretmeni “bilgisayarcı” mı? Bilişim teknolojileri becerileri kazandırma Bilişim okur yazarlığı kazandırma Bilişim teknolojileriyle öğretim tasarımı Genel konu içeriği bilgisi Öğretim programlarını bilişim teknolojileriyle destekleme
Öğretmen-öğretmen işbirliği Planlama Geliştirme Uygulama Değerlendirme İyileştirme
Öğrenmenin gerçekleşmesi için Konu içeriği Branş öğretmeni BT kazanımları BT öğretmeni Bütünleştirme
Küçük adımlar –tasarım Öğretim tasarımı: 1 Ders 1 Etkinlik 1 Ders İçeriği 1 Ünite İçeriği 1 Dönem konu içeriği
Küçük adımlar –tasarım Öğretim tasarımı: Öğretim yılı Branş Branşlar Kademe ve Branşlar
Küçük adımlar –kişiler BT öğrt. Branş 1 BT öğrt. Branş 1 Branş 1 BT öğrt. Branş 2 Branş 1 Branş 1 Branş 2 BT öğrt. BT öğrt. Branş 1 Branş 1 Branş 2 Branş 2 Branş 3 Branş 4 Branş 5
Etkenler Güven İletişim Bireysel çalışma zamanı Ortak çalışma zamanı Okul kültürü
Paydaşlar Bilişim teknolojileri öğretmeni Branş öğretmeni Okul müdürü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (ARGE) Üniversite? İl MEM?