Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bakışları
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
İLKÖĞRETİM BİLGİSAYAR PROGRAMLARINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ Araş. Gör. Meryem YILMAZ-SOYLU Yrd. Doç. Dr. S. Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
Y USIF M AMMAD - ZADA : ,000 okulmuzdaki 620,000 dersliğimizi BT ekipmanları ile donatarak eğitimde öğrenci ve öğretmenlerimiz için fırsatları.
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Filiz KUŞKAYA MUMCU Doç. Dr. Yasemin KOÇAK USLUEL
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
AĞAPINAR İLKÖĞRETİM OKULU Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Hoş Geldiniz! Kenan ÇETİN © EĞİTİMCİLERİN EĞİTİMİ K O N F E R A N S L A R I Akhisar; Haziran 2002 AMACIMIZ Eğitimcilerin bilimsel yaklaşımlarla,
EDREMİT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Yönetim Paneli Kullanımı
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 FATİH Projesi Tablet Bilgisayarların Öğretmen ve Öğrenciyle İlişkilendirilmesi İşlemleri.
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Öğretim Teknolojisinin Tarihsel Gelişimi
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
İl Millî Eğitim Müdürlüğü
Antalya Milli Eğitim Müdürlüğü 2015
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar ve dünyadaki gelişmeler, çocukların yetenek alanlarının saptanması ve desteklenmesinin önemini ortaya koymuştur.
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
OKUL YÖNETİMİ Dr. Kerim Karabacak
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi 07/10/2015.
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Ö.T.M.T Öğr. Gör. Özlem BAĞCI.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAMAÇ ORTAOKULU FOTOĞRAF ALBÜMÜ.
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
MEDYA NEDİR?. MEDYA NEDİR? ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
TORBALI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ 1. Amaçlarımız Bu bölümde, yasal ve toplumsal temellere bağlı olarak öğretmenin görevleri ve bu görevleri yerine getirebilme.
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ. BÖLÜM 5 ÖĞRETMEN VE GÖREVLERİ.
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Öğretmenlerin Bit Tutumları
Sunum transkripti:

Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi Yrd. Doç. Dr. Günizi Kartal Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Bütünleşik Müfredat Modeli Konu içeriği ve BT bilgilerinin bütünleştirilmesi sayesinde öğrenme: mümkün kılınır desteklenir bir üst düzeye taşınır Branş öğretmeni ve BT öğretmeninin bilgi birikimlerinin biraraya gelmesi eğitimi güçlendirir.

“Bilgisayar” öğretmeni “bilgisayarcı” mı? Bilişim teknolojileri becerileri kazandırma Bilişim okur yazarlığı kazandırma Bilişim teknolojileriyle öğretim tasarımı Genel konu içeriği bilgisi Öğretim programlarını bilişim teknolojileriyle destekleme

Öğretmen-öğretmen işbirliği Planlama Geliştirme Uygulama Değerlendirme İyileştirme

Öğrenmenin gerçekleşmesi için Konu içeriği Branş öğretmeni BT kazanımları BT öğretmeni Bütünleştirme

Küçük adımlar –tasarım Öğretim tasarımı: 1 Ders 1 Etkinlik 1 Ders İçeriği 1 Ünite İçeriği 1 Dönem konu içeriği

Küçük adımlar –tasarım Öğretim tasarımı: Öğretim yılı Branş Branşlar Kademe ve Branşlar

Küçük adımlar –kişiler BT öğrt. Branş 1 BT öğrt. Branş 1 Branş 1 BT öğrt. Branş 2 Branş 1 Branş 1 Branş 2 BT öğrt. BT öğrt. Branş 1 Branş 1 Branş 2 Branş 2 Branş 3 Branş 4 Branş 5

Etkenler Güven İletişim Bireysel çalışma zamanı Ortak çalışma zamanı Okul kültürü

Paydaşlar Bilişim teknolojileri öğretmeni Branş öğretmeni Okul müdürü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (ARGE) Üniversite? İl MEM?