TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “ŞUBAT AYI BÜLTEN”
Advertisements

KONFERANS SÖYLEŞİ SEMPOZYUM
Akran baskısı denince ne anlıyorsunuz?
KİŞİSEL İMAJ ve BEDEN DİLİ SITKI ASLANHAN
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır.
Hitabetin 10 Altın Kuralı
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “NİSAN AYI BÜLTEN”
Copyright © 2010, 2007, 2004 Pearson Education, Inc UNİTE 5 Dinleme ve Cevap verme 1.
DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ.
Yorumla-Yansıt İfadeleri (YYİ)
POZANTI ATATÜRK ORTAOKULU
Hasta Memnuniyeti-İletişim
TEST – 1.
ÖZGÜVEN SAĞLAMA VE DESTEK OLMA Halk Sağlığı Müdürlüğü Çocuk Ergen ve Kadın Üreme Sağlığı Birimi.
Konuşma Becerisini Geliştirici Yöntem ve Teknikler
İLETİŞİM ve İNSAN İLİŞKİLERİ ÖZGÜR GÜVERCİN 7.Sınıf SOSYAL BİLGİLER.
TASARRUF NE GÜZELDİR.
Kazanım: Akran baskısıyla baş eder. 9. Sınıf 36 nolu kazanım etkinliği
KODLAR Temel Kavramlar.
9. SINIF KİŞİLERARASI İLİŞKİLER 20. ETKİNLİK
Sözlükte "iletişim" ne demek?
Etkili İletişim Teknikleri: İletişim Becerileri ve Yapılan Hatalar
ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
İletişim ve Empati.
Mustafa bilge 2/d sınıf öğrt.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
CAN KULAĞI Ramazan Bayraktar.
Etkili İletişim Emrullah GÜLER Uzman
TAHSİN TEMİZER SİLVAN R.A.M. MÜDÜRÜ
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI
Sosyal Bilgiler İletişim
Didim Akbük Sağlık Eğitim Merkezi
1. KUŞAK DÜZEN.
Diksiyon nedir? Konuşmada, kelimenin seçilmesi, imlasına ve veznine göre söylenmesi ve ifadenin rahatlıkla anlatılması. Fesahat, belagat, telaffuz ve natıka kelimeleri.
HASTA-SAĞLIK ÇALIŞANI İLETİŞİMİ
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KİŞİLERARASI İLETİŞİM
DİL ANLATIM SLAYT SUNUM&SÖYLEV.
En uzak mesafe ne Afrika’dır
ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARDA DİL GELİŞİMİ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
SUNUM / SUNUŞ.
ETKİLİ İLETİŞİM SEMİNERİ
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
İLETİŞİM.
ETKİLİ SUNUM. SUNUM NEDİR Bir konunun, bir bildirinin, bir araştırma sonucunun dinleyicilere aktarılmasına sunum denir. Sunumda bir çalışma sonucunu açıklama,
Sunum ile iilgil bilgiler. Sunumda Yapılması Gerekenler İnsan hayatı, bir toplumun içinde mevcuttur. Bu toplumda her an insanlarla iletişim içindeyiz.
Etkili İletişim Becerileri Hazırlayan =Büşra Kocaman
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
Gökçe Erinç Büyükşengür
Sağlık İletişimi – 2 Nida KAHRAMAN/Okan Üniversitesi/2010.
GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI GÖRGÜ VE NEZAKET KURALLARI HAZIRLAYANLAR: İREM CERYAN ve ÖZGENUR ERDAĞ.
İLETİŞİM TEKNİKLERİ.
İletişim: Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her yolla başkalarına aktarılmasıdır. Bu sürecin amacı ; “anlaşılmak”tır.
AKRAN BASKISI.
Kişilerarası İletişimin Öğeleri
İNSAN İLİŞKİLERİNİ DÜZENLEYEN KURALLAR
ÖZGEÇMİŞ İŞ ARAMA MÜLAKAT İŞ HAYATI VİDEO KARİYER KAMPÜSTE ARA Ana SayfaAna Sayfa İş hayatı Etkili konuşmanın 7 yoluİş hayatı Etkili konuşmanın 7 yolu.
İLETİŞİM ÇEŞİTLERİ.
Safa ZORLU Halkla İlişkiler ve İletişim Uzmanı
Mesleki Rehberlik.
SATIŞTA İLETİŞİMİN ROLÜ.
5. Sınıf 3. Ünite: ADAP VE NEZAKET
FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ HAZIRLAMA. Etkinlik 1: Rüzgâr Gücünü Gözleme.
Sunum transkripti:

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER SERBEST KÜRSÜ TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER

SERBEST KÜRSÜ TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİMİZ KONUŞMALARINI YAPTILAR.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER YAPILAN KONUŞMALARDA ÖĞRENCİLERİMİZİN BU AYDA DAHA RAHAT KENDİLERİNİ İFADE ETTİKLERİ GÖRÜLMÜŞTÜR.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER ÖĞRENCİLERİMİZİN KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARINDAN FAYDALANDIĞI VE KONUŞMALARIN AĞIRLIKLI OLARAK BU DURUM ÜZERİNDEN YAPTIĞI GÖRÜLMÜŞTÜR.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER KADINA ŞİDDET, ÇOCUKLARA ŞİDDET VE HAYVANLARA ŞİDDET KONULARINDA ÖĞRENCİLERİMİZ KONUŞTUKLARI BELİRLENMİŞTİR.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER YAPILAN BU KONUŞMALAR AŞAĞIDAKİ KONUŞMA BECERİLERİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMLARINA İŞLENMİŞTİR.

KONUŞMA BECERİLERİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU KAZANIMLAR Çok İyi (5) İyi (4) Orta (3) Yetersiz (2) Çok Yetersiz (1) 1.Konuşma amacını belirledim. 2.Konuşurken ses tonumu ayarladım. 3.Görgü kurallarına uygun konuştum. 4. Kelimeleri doğru telaffuz ettim. 5. Düşüncelerimi doğru olarak ifade ettim. 6. Duygularımı doğru olarak ifade ettim. 7. Hayallerimi sözlü olarak ifade ettim. 8. Dinleyici grubunu ve bulunduğum ortamı dikkate alarak konuştum. 9. Konuşmalarımda önemli yerleri vurguladım. 10. Nezaket ifadelerini (teşekkür, selamlaşma vb.) yerinde kullandım. 11. Topluluk önünde rahat konuştum. 12. İkna edici konuştum. 13.Konuşmalarımda neden sonuç – ilişkileri kurdum. 14. Konuşurken beden dilini kullandım. 15. Konuşurken dinleyicilerle göz teması kurdum.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER ÖĞRENCİLERİMİZİN TOPLUMDA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI BİLİNÇLİ VE DUYARLI OLDUKLARI GÖRÜLMÜŞTÜR.

TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER DİĞER OKULLARDAN DA YAPILAN ÇALIŞMALARLA İLGİLİ BU PROJENİN ÖĞRENCİLERİMİZİ SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRDİKLERİ VE ÖZGÜVENLERİNİN ARTTIRDIĞI ORTAK SONUCUNA ULAŞILMIŞTIR.