Kavramları Öğreniyorum

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Microsoft Office Word 2010 Bireysel Öğretim Sunumu
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
İ K S İlköğretim Kurumları Standartları.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
İlköğretim Kurumları Standartları Yazılım Sunusu
İlköğretim Kurumları Standartları
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
İlköğretim Kurumları Standartları’nın İçeriği “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
Be Ş eri Sermaye H İ ZMET YöneT İ M İ Prof.Dr.Kamil Ufuk BILGIN TODAIE ankara VI.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
TOPLAMLARI 10 EDEN SAYI İKİLİLERİNİ BULALIM
PERFORMANS BÜTÇE HAZIRLIK SÜRECİ
VERİ GİRİŞLERİ.
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
TEST – 1.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
CİSİMLERİN FARKLI YÖNLERDEN GÖRÜNÜMLERİ
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar Öz Değerlendirme ve Teknik Özellikler.
 HEKAP - VİZYON.  Hatay’da eğitimin mevcut durumunu resmi verilere göre ortaya koyduktan sonra; 1. Öğretmen 2. Öğrenci 3. Veli 4. Yönetici 5. Müfettiş.
Denetim ve Rehberlik Sistemi ile İKS İlişkisi “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
ARPAÇSAKARLAR ORTAOKULU
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI (İKS)
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
İKS İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI. İLÇE DÜZEYİ RAPORLARI.
AKREDİTASYON VE EĞİTİM STANDARTLARI NURCAY KURU EĞİTİM BİLİMLERİ.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İKS’NİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ İLKÖĞRETİM KURUMU STANDARTLARI MODELİ
Ek:2 İlköğretim Kurumları Standartları Kavramlar-1 Standart Alanı: İlköğretim kurumlarındaki temel hizmet süreçlerine göre, ilişkili ve kategorik standart.
MİLLİ Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Ortamlarının ve Öğrenme Süreçlerinin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı Mart Okul Öncesi.
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KURUM STANDARTLARI İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları
Milli Eğitim Müdürlüğü Temel Eğitim Şubesi Nisan 2015
Performans Değerlendirme
Çocuk Dostu Okul.
Yönetici Modülü’ne tıklayın.. Kullanıcı adı ve şifrenizi yazıp sisteme giriş yapınız.
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
MEB İLKÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Okul Gelişim ve Rehberlik Şubesi İKS Proje Sorumlusu Program Geliştirme Uzm: Bahar KÜÇÜKTEPE Haziran 2010 İLKÖĞRETİM KURUMLARI.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM VE İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI UYGULAMASI 1.İlk yapılacak iş veri girişinden okul mevcut durumu onaylanacaktır. 2.Okul aile birliği.
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
ZEYNEP TOPRAK. KAYNAKLARIN ETKİLİ KULLANIMI Kurumsal ve kamusal kaynakların etkili kullanımı öğretmenlerden beklenen önemli bir etik davranıştır. Kaynakların.
OKUL ÖNCESİ UYUM PROGRAMI
GRAFİKLERİN KULLANIMI
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF UYUM PROGRAMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Sunum transkripti:

Kavramları Öğreniyorum “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 1 Okul yöneticileri, öğretmenler, kuruma kayıtlı çocuklar ile kuruma kayıtlı çocukların velilerdir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 2 Mevcut durum girdileri kapsamındaki niceliksel verilerden elde edilirler.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 3 Standart ve alt standartların çatısını oluşturur.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 4 Minimum düzeyde değerlendirme sağlamaya ve gelişmeye yönelik beklenen hedefler, durumlar veya temel ölçütlerdir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 5 İKS bu sürecin aracıdır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 6 3 gruptur.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 7 Özdeğerlendirmenin algısal kanıtlarıdır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 8 Alt standart belli bir temaya göre ilişkilendirerek çaprazlama gruplandırma ile elde edilir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 9 43 tanedir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 10 Yönetici, öğretmen, çocuk ve velilerin algılarıdır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 11 Daha çok sosyal ve moral değerlere ilişkin standartlardır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 12 Her biri standarda girdi sağlar.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 13 İlköğretim kurumlarındaki temel hizmet süreçlerine göre ilişkili ve kategorik gruplardır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 14 Okulun özdeğerlendir- mesine ilişkin kanıtların girdilerini sağlar.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 15 Alanlarda doğrudan ifade edilemeyen ancak alt standartlarda yapılacak yeni gruplamalarla birbiriyle tematik olarak ilişkilendirilir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 16 İlköğretim okullarının doğrudan yararlanıcılarıdır.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 17 Okulda yürütülen faaliyetlerin varlık-yokluk durumunu veya sayısal miktarını belirtir.

İKS Kavramları Anlam Çözümleme Tablosu No Kavramlar Özellikler Standart Alanı Standart Alt Standart Örtük Standart Mevcut Durum Göstergeleri Perfor-mans Göster-geleri Algılanan Yarar Düzeyi Özde-ğerlen-dirme Okul Ak-törle-ri 18 Okulların kendi durumlarını tespit, teşhis, değerlendirme ve geliştirilmesine odaklanır.

TEŞEKKÜRLER… “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”