CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

2012
Satış Noktası Yönetimi
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
 Ofis dışından erişim  Kurulum gerekmez  Internet Explorer, Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari üzerinden çalışma  Sade ve basit arayüz Web Avantajları.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
EXPORTAY’11.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
ASANSÖR ÜRETİM SÜREÇLERİ
C R M.
eSoft™ Eker Bilgisayar Sistemleri A.Ş.
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
SİSTEME GİRİŞ ARAYÜZÜ İŞLETME ESASINA GÖRE MUHASEBE TAKİBİ YAPMAKTA OLAN SOSYAL TESİSLER, BURAYA TIKLAYARAK SİSTEME GİRİŞ YAPACAKLARDIR BİLANÇO ESASINA.
Gelişen global ortamda işletmeler yeni global stratejiler geliştirmek ve uygulamak zorunda kalmaktadırlar. Bilgi ve iletişim teknolojisinin çok hızlı.
A Ğ TABANLI STRATEJ İ LER ve B İ LG İ S İ STEMLER İ A Ğ TABANLI STRATEJ İ LER ve B İ LG İ S İ STEMLER İ.
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
AĞ TABANLI STRATEJİLER VE BİLGİ SİSTEMLERİ
1TÇ:Ticaret Yönetimi + Genel Muhasebe
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
BASEL II Bülent Şenver Duydunuz Mu?
EKONOMİK KALKINMA İÇİN MUHASEBE DENETİMİ MESLEĞİ
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
1C:PARA Bu program genel olarak gelir ve giderlerin analizini yapmak için tasarlanmıştır.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Faktoring : Gelişen Finans Sektörü
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
TKHK - FİNANSAL PLANLAMA
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Özellikle buharlı gemilerin ve tren yollarının gelişmesi, GİRİŞ Özellikle buharlı gemilerin ve tren yollarının gelişmesi, konaklama hizmetlerindeki.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
Alacak ve Stok Yönetimi
Bölüm 5: KKP Sistemleri, Muhasebe ve Finans Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
Querying SQL Server Data with Power BI Desktop Erdem Avni SELÇUK Microsot MVP.
ERP Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning)
Chapter 8 Vollmann, Berry, Whybark, Jacobs
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Sigorta ve Reasürans ile Emeklilik Şirketlerinin Finansal Tabloları
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Akıl Defteri.
Restoran Otomasyon Sistemi
MM-Malzeme Yönetimi Genel Sunumu
Şirket Adı Mali Performansa Genel Bakış
FAALİYET RAPORU.
ATLAS RESİMLERİ.
KOMISYONCU TAŞIMACI VE TAŞIMACILIK KOOPERATİFİ
PROJE PLAN VE YÖNETİMİ ELİF ŞEKER SEHER EBRU DENİZER
Döküman Ekleme Teklif kabul edildikten sonra, müşteriden gerekli evraklar talep edilir. Tüm evrakları, müşteriden aldıktan sonra, “RFK Yetkili Satıcı.
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
Süreç Hiyerarşisi.
ÇEK RAPORU • RİSK RAPORU
Ticari Alacaklar.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bu bölümde bulunan hesap grupları
Istanbul Kullanıcı Grubu
Sunum transkripti:

CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM

Başarı, Müşteri ilişkileri, Müşteri sadakati, Hizmet verimliliği, Bilgi sistemi CRM Avantajları

Müşteriler bilgileri, Müşteri ilişkileri geçmişi; Hızlı erişim, Alım ve Satışlar, Planlama, Analitik raporlama. CRM

Müşteri İletişim Bilgileri Arayüz Görünümü

Borç/Alacak Durumu Arayüz Görünümü

Evrak Listesi Arayüz Görünümü

Müşteriler ile etkileşimi Arayüz Görünümü

Banka Hesabı Sözleşmeler Sekmeler

Siparişler Olaylar Sekmeler

Dosyalar Resimler