Copyright 2009 - www.ihaleka.com Online Tedarik İçin İhale, Teklif, Finansal Analiz Sistemi ve Ortak Satınalma Platformu www.ihaleka.com copyright 2009.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Merhaba… akıllı çözümler üretir.. Akıllı Ticaret B2B Ürün Sunumu.
Windows Intune ile Modern Cihaz Yönetimi
TEMEL LOJİSTİK Doç. Dr. Murat ERDAL muraterdal.com.
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetim Birlikleri ve hizmetlerin verilmesi.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
“We set the standards” Bill GATES
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
E-İhale, Elektronik İhale veya Online İhale sistemi B2B (şirketler arası ticaret) alanında kullanılan bir satınalma yöntemidir. Bir Alıcı şirketin ve.
4734 Sayılı KAMU İHALE KANUNU.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
Ankara Sağlıkta Yenilikçilik Hareketi İlke Eren SEİS Araştırma Uzmanı
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
TEDARİK (SATINALMA) TEDARİK FONKSİYONU:
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
TIBBİ MALZEME YÖNETİMİ & ÖSS Kasım SASDER Dr. Halit Başkaya.
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
ULUSAL SAĞLIK BİLGİ SİSTEMİ VİZYON PAYLAŞIMI 20 NİSAN 2007 ANKARA SAĞLIK KODLAMA REFERANS SUNUCUSU SKRS Hakan ÖZER Bilgi ve Yönetim Sistemleri Danışmanı.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
T.C. BALIKESİR VALİLİĞİ İl Düzeyinde Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Tartışılması.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE ANİMASYON GİZEM TANIŞ
E- T I CARET‘İN SINIFLANDIRILMASI VE KATEGORİ’LER I NE (TÜRLER I NE) AYRILMASI.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
E- Lojistik nedir E-lojistik adından da anlaşılacağı gibi elektronik tabanlı lojistiktir. Bir başka ifadeyle; lojistik süreçlerin gerçekleştirilmesinde.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
ANLAŞMALI OTEL SEÇİM SÜRECİ Anlaşmalı Oteller Listesi
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
AMAÇLAR, ANKET FORMU VE ANKET TASARIMI
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall.
Türkiye Kadın Girişimci Dernekleri Platformu. Biz kimiz?  KAGİDER 2012 yılında Antalya’da Türkiye’nin farklı bölge ve illerindeki kadın girişimci derneklerinin.
ERP Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning)
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Chapter 8 Vollmann, Berry, Whybark, Jacobs
ÜRETİM KONUSUNDA TUTKULUYUZ 10 Nisan ÜRETİM KONUSUNDA TUTKULUYUZ (10 Nisan 2015) 2 MODERN ENDÜSTRİYEL ÜRETİM Endüstriyel sektördeki üretim tesisleri,
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Tıbbi Tedarik Zinciri Yönetiminde Dijitalleşme Vizyonu Ahmet Usta.
Pazarlama Araştırmalarına Giriş ve Araştırma Süreci
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
Proje Türü Tarımda Modernizasyonun ve Kırsal Kalkınmanın Sağlanması ile Sanayide Rekabetçiliğin Arttırılması Proje İle İlgili Olduğu Faaliyet Alanı 72.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Tedarik Zinciri, Kapasite Geliştirme ve Fon Kaynakları Çalıştay Sonuçları : Yaşanan Sorunlar Çözüm Önerileri.
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Bölüm 2 Sistem ve Örgüt Kavramlarına Giriş
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

copyright 2009 - www.ihaleka.com Online Tedarik İçin İhale, Teklif, Finansal Analiz Sistemi ve Ortak Satınalma Platformu www.ihaleka.com copyright 2009 - www.ihaleka.com

copyright 2009 - www.ihaleka.com ihaleka nedir? Sektörel Ortak Satınalma Platformu Entegre Online Tedarik Sistemi B2B (Business-to-Business) e-ticaret Online gerçek zamanlı ihale Online gerçek zamanlı teklif İhale ve teklif için finalsal analiz sistemi Çok parametreli (karlılık/maliyet/vb.) analiz ve karar altyapısı Satınlamacı ve Tedarikçiler için Ticari-Sosyal Ağ copyright 2009 - www.ihaleka.com

Ortak Satınalma Platformu Tanım: Bir sektördeki firmaların satınalma faaliyetlerini birleştirmek için biraraya geldikleri ortam Amaç: Satınalma işlemlerini (ihaleleri) birleştirerek maliyetleri düşürmek Zorluklar: Birçok firmanın benzer ihtiyaçlarını ortak bir ihale haline getirmek, Güvenilir tedarikçilerden teklifleri toplamak, İhaleyi istenilen finansal parametrelere göre sonuçlandırmak, Onay, izleme, ölçümleme, raporlama... copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka Avantajları Nedir? Yukarıda bahsedilen ihtiyaçları karşılayabilecek altyapı, teknik birikim ve desteği sağlayan online satınalma sistemi Bunun için için sadece bilişim teknolojisine değil, modern satınalma karar-destek know-how’ına da gereksinim vardır copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka Avantajları Nedir? Ulusal/uluslarası teknolojik standartlara uygunluk Ulusal/uluslarası düzenlemelere uygunluk Satınalama sürecindeki problemlere pratik ve güvenilir çözüm sağlamak Gerçekçi ve kullanılabilir sistemlerin hizmete sunulması copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka Avantajları Nedir? NİHAİ AMAÇ Online, izlenebilir, denetlenebilir, sorgulanabilir, raporlanabilir, doğrulanabilir bir satınalma sürecine sahip olmak ALTERNATİF ÜRÜN/HİZMETLERE ULAŞMAK İNSAN HATALARINI ÖNLEMEK DAHA DÜŞÜK MALİYETLER ELDE ETMEK GİDERLERİ AZALTMAK, KARI ARTTIRMAK! copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka İhale Çeşitleri Kurumsal veya bireysel ihale Bir kurum tarafından açılan ve değerlendirilen ihale Ortak ihale Sektörel Satınalma Platformu İhalesi Aynı sektördeki kurumların benzer ihtiyaçlarını bir araya getirerek açtıkları ihale Danışman ihalesi Benzer ihtiyaçları olan bağlantılı kurumlar için açılan ortak ihale, Örnek otel/hastahane zincirleri İhale karar süreci bir satınalma danışmanı tarafından yürütülür copyright 2009 - www.ihaleka.com

copyright 2009 - www.ihaleka.com Kurumsal İhale Bir kurumun satınalmacısı tarafından düzenlenir ve sonuçlandırılır. Satınalmacı ihalesini ihaleka.com’da ilan eder veya kendi ticari-sosyal ağındaki tedarikçileri bu ihaleye davet edebilir. Analiz, karar verme ve pazarlık süreci gibi ihaleka.com avantajlarına sahiptir. copyright 2009 - www.ihaleka.com

Ortak (Platform) İhalesi Aynı sektördeki kurumların benzer ihtiyaçları için açtıkları ihaledir. Farklı kurumların benzer talepleri bir araya toplanır ortak bir ihaleye çıkılır. Bir kurum ihalesini ihaleka.com’da ilan eder veya kendi ticari-sosyal ağındaki arkadaşlarını bu ihaleye davet eder. Benzer talepleri olan kurumlar taleplerini ortak ihaleye ekler. Daha fazla ürün talep edildiğinden daha düşük fiyatlar oluşur. Her ortak katılımcı ihaledeki kendi taleplerini değerlendirir ve karar bağlar. copyright 2009 - www.ihaleka.com

copyright 2009 - www.ihaleka.com Danışman İhalesi Aynı çatı altındaki kurumların (otel/hastahane zinciri vb.) veya aynı satınalma danışmanı ile çalışan farklı kurumların satınalma sürecinde kullanılan ihale şeklidir. Kurumlar benzer taleplerini satınalma danışmanın açtığı ihalelerde biraraya getirirler. Danışman ihalesini ihaleka.com’da ilan eder, teklifleri toplar, değerlendirir, pazarlık yapar ve sonuçlandırır. Kurumlar kendi satınalmalarını ayrı ayrı yaparlar. Daha fazla ürün talep edildiğinden daha düşük fiyatlar oluşur. copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka Online Satınalma Süreci İhtiyaçların belirlenmesi taleplerin oluşması İhale çıkılması İhale ilanı, tanıtım, tedarikçilere ulaşım Tekliflerin toplanması Tekliflerin analizi Pazarlık Yeniden teklif alınması Analiz ve Karar Sonuçların ilanı ve satınalma Kargolama copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Ortak ihale Talep için alternatif ürün seçenekleri Uluslararası 4 düzeyli ürün/hizmet hiyerarşisi Karlılık analizi, maliyet analizi Teklifleri ürünün etkin maddesi, kullanım birimi veya perakende satış birimi bazında analizi copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Ürün değerlendirme kriteri etkin madde miktarı/maliyeti kullanım birimi miktarı/maliyeti perakende birimi miktar/maliyeti Örnek (ilaç) 1 kutu ilacın fiyatı Kutudaki 1 tablet ilacın fiyatı 1 tablet içerisindeki etkin madde miktarından yola çıkarak etkin maddenin birim fiyatı copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Teklif Toplama ve Karar Bir tedarikçiden birden fazla teklif alma Teklifleri talep bazında ayrı ayrı değerlendirme ve sonuçlandırma Birden fazla tedarikçiye ihale verebilme Tedarikçilerle online iletişim ve mesajlaşma Seçili tedarikçilerle çalışabilme copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Ticari-sosyal Ağ Kurumların tedarikçi ve müşteri olarak ayrı ayrı sosyal ağda bir araya geldiği ortamlardır Sektör bazında veya bölge bazında veya ilgi alanı bazında gruplar oluşturulmasına izin verir Grup içi üyelerin iletişimine ve ileride ortak satınalma faaliyetinde bulunmasına imkan sağlar Yeni birlikteliklerin ve grupların oluşumunu bilgi ve belge paylaşımı destekler copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Mesajlaşma ihaleka üyesi kurumların (tedarikçi ve müşteri) mesaj yoluyla iletişim kurmasını sağlar Mesajlar belirli özelliklerine göre gruplandırılabilir. Satınlama sürecinde içerisinde aktif olarak kullanılır copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Özellikler Sektörel bazda destek ihaleka ortak satınalma platformu tüm sektörleri desteklemektedir. Müşteriler satınalma ihalesi, tedarikçiler ise satış ihalesine çıkabilirler. Bununla birlikte sağlık sektörü öncelikli hedef sektör olarak belirlenmiştir Bu sektörde Ulusal Bilgi Bankası düzeyinde, sektörün ihtiyaçları ve Sağlık Bakanlığın düzenlemeleri gözönüne alınarak yüksek düzeyli hizmet verilecektir copyright 2009 - www.ihaleka.com

ihaleka.com Sağlık Sektörü Sağlık sektörü öncelikli ihaleka sektörü olarak belirlenmiştir. Ulusal Bilgi Bankası düzeyinde, Sektörün genel problemleri ve ihtiyaçlarıyla, Sağlık Bakanlığının düzenlemeleri gözönüne alınarak, Uluslararası sağlık standartlarını destekleyen Güncel bir tıbbi cihaz ve ilaç veritabanı ve satınalma altyapısı sağlanmaktadır. copyright 2009 - www.ihaleka.com

copyright 2009 - www.ihaleka.com ihaleka.com Özet ihaleka birçok benzersiz avantajları ve özellikleri barındıran online tedarik sistemidir. Bu sistem ile Ortak yada kurumsal ihale açılabilmekte Teklifler toplanabilmekte, Teklifler farklı finansal yada ürün parametrelerine göre otomatik olarak değerlendirilebilmekte Birçok tedarikçi ile aynı anda pazarlık yapılabilmekte Canlı (gerçek zamanlı) ihale izlenebilmekte. Talep bazında karar verilebilmektedir. copyright 2009 - www.ihaleka.com

copyright 2009 - www.ihaleka.com ihaleka.com Özet Bundan başka arama motoru, raporlama, mesajlaşma, ticari-sosyal ağ vb. birçok özelliği bulunmaktadır. Hedef daha fazla tedarikçiden teklif toplayarak, ihtiyaçlara göre doğru analizleri yapmak, insan hatalarını önlemek, satınlama sürecini hızlandırmak, maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmaktır. copyright 2009 - www.ihaleka.com