28 SUBAT – 2 MART 2014 Jacob K. Javits Convention Center New York 1 Cuneyt Gurkan tel: +1 (646) 942-8229 Emaıl: One Bridge.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
LEO’ya Hoş geldiniz Potansiyelinizi açığa çıkarın
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
ODTÜ KARİYER PLANLAMA MERKEZİ ve MEZUNLARLA İLETİŞİM
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
FİRMA PROFİLİ MİSYON & DEĞERLERİMİZ YAKLAŞIMIMIZ FAALİYET ALANLARI İŞ ORTAKLARIMIZ MARKALARIMIZ REFERANSLAR SATIŞ AĞIMIZ STOK VE TESLİMAT SÜRELERİ ONLINE.
Sosyal Medya.
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar Anket Sonuçları Amerika I. Ticaret Müşavirleri Konferansı Nisan Nisan 2011 TİM Dış Ticaret Kompleksi.
NASA EĞİTİM PROGRAMI Aralık 2012 Manhattan Adası’nın güneyinde kalan kısımdadır. Aynı zamanda burası ticaretin ve politikanın merkezidir. NASA.
PRIME AJANS m.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
2012/4 SAYILI DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ.
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
REW İSTANBUL Uluslararası 7. Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ve Atık Yönetimi Fuarı 8-11 Haziran 2011 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Fahri Trafik Müfettişleri Derneği
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
PAZAR RAPORLARI_2013.
Amerikan Ticaret Müsteşarlığı 2013
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Dairesi 3 Aralık 2010 GEBZE T.C.
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
1 Arjantin Ülke Sohbet Toplantısı (M.Serhan Kara) Ankara, 28 Mayıs 2007 T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
ANKARA’DA SA Ğ LIK TUR İ ZM İ Ankara Valili ğ i İ l Sa ğ lık Müdürlü ğ ü Dr. Dursun AYDIN (Sa ğ lık Müdür Yardımcısı)
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Afrika Sanayici ve İşadamları Derneği «Türk Özel Sektörünün Afrika’ya Açılan Kapısı» THE GATEWAY TO AFRICA.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Kongre ve Fuar Organizasyonu (4.Hafta)
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
FLORIDA YAZ OKULU.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Ayşegül ARSLAN.
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
Sunum transkripti:

28 SUBAT – 2 MART 2014 Jacob K. Javits Convention Center New York 1 Cuneyt Gurkan tel: +1 (646) Emaıl: One Bridge Plaza North, Suite 275 Fort Lee, NJ

2

3 TEAM OF AMERICA kimdir? Dünyanın en büyük, aynı zamanda en stratejik pazarında yolunuzu bulmak için rehberliğe ihtiyacınız var. Bu büyük pazarda yolunuzu kaybetmemek, dünya devleriyle iş yapar hale gelmek için ekibimizle hizmetinizdeyiz. Amerika Birleşik Devletleri'nde danışmanlık ve organizasyon konusunda tecrübeli ekibimiz müşterilerimizin iş geliştirme, planlama, yeni pazarlara açılım taleplerine cevap verebilecek geniş bir bilgi ve deneyime sahiptir. Ekibimiz uluslararası ticaret, finans, turizm, ve hukuk alanında uzman profesyonellerden oluşmakta ve müşterinin ilgi alanına göre destek vermektedir. Ekibimiz, Amerika Birleşik Devletleri'nde ticari hayatta başarıya ulaşmak için cevap aradığınız tüm soruları çözüme kavuşturmaya hazırdır. Şirket olarak önceliğimiz müşterilerimizin Amerika'da başarıya ulaşması. Çözüm odaklı yaklaşım. Hem Türkiye'de hem Amerika Birleşik Devletleri'nde iş yapma tecrübesi, sorunlara Amerikan yasaları uyarınca uygun çözümler geliştirme. ​ Başarmak için doğru bir strateji, iyi bir rehber ve sabırlı bir metod uygulamak, müşterilerimizi iş ortaklarımız olarak görmek, üstlendiğimiz işi kendi işimiz gibi yürütmek iş anlayışımızdaki prensiplerimizdir. NEW YORK TIMES TRAVEL SHOW nedir? Amerika’nin New York eyaletinde düzenlenen en görkemli seyahat ve turizm fuarıdır. Sektörle ilgili olan halkı, seyahat şirketlerini, basın kuruluşlarını, havayollarını, ülke ve şehir temsilcilerini, belediyeleri ve turizm şirketlerini bir araya getiren en etkili fuar organizasyonudur. 21,437 kişilik katılımla dünyanın vazgeçilmez fuar organizasyonları arasında lider konumdadır. NY TIMES TRAVEL SHOW’da neden bulunmalısınız? Güzel beldenizi Amerika’daki binlerce seyahat tutkununa ulaştırmak ve tanıtmak Ortalama geliri 92,000 dolar olan, seyahat meraklısı insana en basit, profesyonel ve ekonomik bir şekilde ulaşmak Bolgenizin daha genis kitlelerle kucaklasmasi Turkiye’nin tanitimina katkida bulunmak icin İSTATİSTİKLER: Amerika’dan Türkiye’ye senede 100 bin civarında turist gitmektedir. Ortalama olarak 6 gün kalmaktadır En çok ziyaret edilen 3 şehir (İstanbul, Izmir, Antalya) En çok ziyaret edilen yerler (İstanbul, Grand Bazaar, Topkapi Palace, Capodocia, Ephesus, Izmir, Aspendos)

4 $6,950 ABD dolari olan katılım ücretinizin içerdi ğ i hizmetler: Stand ücreti. Standınız Türk pavilyonunda, diğer Türk firmalarla aynı gurupta yer alacaktır. (stand ücreti, dizayn, halı, ışıklar, sandelyeler, çöp kutusu, hazırlama ve sökme Işçiliğini içermektedir ) İ ngilizce ve Türkce konu s abilen, bayan tanıtım ve pazarlama elemanı 4 gün boyunca standınızda sizi temsilen bulunacaktır Katalog, bro ş ür vb dokümanlarınızın da ğ ıtılması ( sizin bize ula ş tırdı ğ ınız ürünler ) Amerikalı ve Türk basını ile fuar alanında buluşmalar 40,000 ki ş iye gönderilecek basın bülteni Amerika’daki en büyük Turk-Amerikan Internet TV- Radyosunda, sadece sizin tanıtımınıza odaklı, bir saatlik program (internet üzerinden canlı olarak tüm dünya ülkelerinden izlenebilecek ve kayıtlanarak daha sonra izlenmesi de mümkün olacaktır) ABD medyası için İ ngilizce olarak kurumunuz hakkında yapılacak haber ve röportaj çalı ş maları. ABD'deki Türk medyası için hakkınızda yapılacak haber ve röportaj çalı ş ması. Show öncesi tanıtım ve reklam çalı ş maları Show program kitapçı ğ ında ve websitesinde organizasyonunuzun isminin yer alması ve lojistik Konaklama ve seyahat i htiyaclarınız da ek bir ücretle firmamız tarafından karşılanabilir. Uçak bileti ve 3 gece konaklama maliyeti, Ocak ayında kişi başına takriben $1,700-$2,450 arasında olacaktır.

5

6

New York Times Seyahat Fuarı genel bakış: Mart 2-4, 2012 FUAR VE KONFERANS ONEMLI NOKTALAR: 150 ülkeden 577 stand. Ulusal ve uluslararası turizm bürolari, belediye temsilcileri, valilikler, tur operatorleri, oteller, tatil köyleri ve seyahatla ilgili diğer sektör temsilcileri 185 milyonun üzerinde, 2.3 milyon dolar değerinde internet impresyonu 8 ana sponsor 16 endüstri ortağı 6334 sektör yetkilisi 577 medya temsilcisi 14,526 seyahat planlayan toplum üyesi Seyahat ve Turizm konferansı. 6 temel başlık, 30 konu 120 konuşmacı, yemekli sektörel resepsiyon Tüketicilere yönelik, 25 bölümden oluşan 40 konuşmacı ile lüks seyahat, cruise vb konularla ilgili toplantılar 7

8 Profesyonel katılımcıların demografik bilgileri: %60 5 sene ve üstünde seyahat acenteliği yapanlar %50 kişisel olarak, senede, 1 milyon dolar değerinde satış yapan %30 senede 1 milyon doların üstünde satış yapan En çok ilgilenilen 5 bölge Europe, Caribbean, Latin America, North America and Asia&Africa En çok ilgilenilen turizm türleri, cruise, lüks, aile, dinsel, sağlık ve macera marketleri Sivil katılımcıların demografik bilgileri: %55 bayan katılımcı %59 katılımcılar 35 ile 54 yasları aralığında Katılımcıların ortalama geliri yıllık $92,000 ABD doları Tatilde ortalama harcamaları $5,000 dolar %94 yılda bir kere seyahat ediyor, 70% yılda birden fazla %83 seyahate çıkmaya hazır %73 son bir yıl içinde 5 günden fazla otelde kalmış

9 BASILI REKLAM VE PROMASYONLARA GENEL BAKIS BASKI ONEMLI NOKTALAR: Kasim 2012 ile Ocak 2013 arasinda 37 ilan Travel Show rehberi New York Times gazetesi New York Times dergisi (2 ilave) DIS BASIN ILANLARI: Ocak 2013 ve Mart 2013 arasinda 6 ilan, seyahatle ilgili dergilerde dergisine ilan Where dergisi In NY dergisi Travel&Leisure dergisi NEW YORK TIMES ONLINE ILAN VE PROMASYONLAR ONLINE PROMASYONLAR/SOSYAL MEDYA * Travel Show web sitesi 290,000 izlenim NY Times.com: Show tanitim ilanlari 28,609,079 toplam izlenim Digital e- posta: 5,678,704 izlenim Facebook takipcileri 8,825 den 14,150 e yukseldi (%60 artis) Twitter: Takipci sayisi 18,433 den 23,900 e yukseldi (%30 artis) Facebook’a 150, Twitter’a 275 post edildi. 776 kere re-tweet’ lendi SEYAHAT KONFERANSI KONUSMACILAR Ellen Bettridge / Baskan Yardimcisi Retail Network –Amex Michael Batt / Yonetim Kurulu Uyesi – Travel Leaders Samantha Brown / Travel Channel Danielle Mattoon / New York Times Adam Richman / Travel Channel Joseph Rosendo / PBS Travelscope Sarah Kennedy-Ellis / Sabre Travel – Sosyal Medya Muduru Michelle Fee / Cruise Planner – CEO Stephanie Abrams / Ulusal Radio Travel Show sunucusu Arthur and Pauline Frommer / Frommer Patricia Schultz / Yazar “Olmeden Once Gorulmesi gereken 1000 yer”

10

11