ERKİN FINDIK – Genel Müdür

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Edirne Bölge Müdürlüğü
Advertisements

YAT MEVZUATI GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI
 Amaç ve kapsam  MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı, kamu kurum ve kuruluşları hariç olmak üzere ondan az çalışanı bulunanlardan, tehlikeli ve çok.
Web sitesinin kullanımı konusunda yardımcı olma amacı taşıyan bu sunum İMMİB AB Mevzuatı Uyum Şubesi tarafından hazırlanmıştır.
TELAFİ EDİCİ VERGİ Üçüncü ülke menşeli bir eşyanın DİR kapsamında ithal edildikten sonra üretim sürecini müteakip ihraç ürünü olarak AB üyesi ülkelere,
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
TIR ve Taşıt Dairesi Başkan V.
T1 – T2 – TR BEYANLARINDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE RİSK YÖNETİMİ
GÜMRÜK, TIR VE KAÇAKÇILIK MEVZUATI
Dernekler Yönetmeliğinde Yapılan Değişiklikler
GÜMRÜKLER 2023 VİZYONU 1. ARAMA KONFERANSI/ Stratejisi
NETSiS.
Gelir İdaresi Başkanlığı Uygulamalarında GELİR İDARESİ DAİRE BAŞKANI
TEMEL LOJİSTİK Doç. Dr. Murat ERDAL muraterdal.com.
GÜMRÜKLER 2023 VİZYONU 1. ARAMA KONFERANSI/ Stratejisi
GÜMRÜKLER 2023 VİZYONU.
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
TIR SİSTEMİ Zeynep Nil ÇELİK Gümrük Uzmanı TIR ve Taşıt Dairesi
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
E Y L E M 3. 1 Avrupa Birliği Komşu Ülkeleri İle İş Birliği PROGRAMI.
Lojistik Yönetiminde Freight Forwarder
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
NETSiS.
Takibatlarda TIR Karne Hamilinin Sorumluluğu İhsan Afzeli TIR Takibatları Jean Acri Özel TIR Danışmanı Page 1 (c) International Road Transport Union (IRU)
Burcu Di ş isa ğ lam S.M.M.M.. YEN İ ARACILIK SÖZLEŞMES İ DÜZENLENEN MÜKELLEFLERE İ L İ ŞK İ N B İ LG İ G İ R İ ŞLER İ BU TEBL İĞİ N YÜRÜRLÜ Ğ E G İ RD.
TÜRK DIŞ TİCARETİ SCHENGEN ENGELİNE MAHKUM.
TIR-EPD Kullanımına İlişkin Pratik Öneriler
Uygulama ve Veri Yönetimi Daire Başkanı
GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü
TOBB UND Lojistik Yatırım A.Ş.
TÜRKİYE’DE E (i)-DÖNÜŞÜM.
İlhan AYDIN Kocaeli İl Müdürü.
GÜMRÜK İDARELERİNDEKİ TEMEL SÜREÇLERE İLİŞKİN
Lojistik ve Dış Ticaret İstanbul Ticaret Üniversitesi Meslek Yüksekokulu VI. Bölüm.
İLAN VE REKLAM VERGİSİ MUHASEBE 1 DERSİ BELEDİYE İŞLEMLERİ MODÜLÜ İLAN VE REKLAM VERGİSİ İLE İLGİLİ DERS NOTLARI.
E-Tebligat Nedir.
VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ
E-Defter & e-Fatura Başvuruları tarihinde e-Defter ve e-Fatura Uygulamasına geçecek firmaların yapacakları başvurular e-Defter için ayrı e-Fatura.
E-DEFTER UYGULAMASI Muhittin DOĞRUYOL Yeminli Mali Müşavir.
Kasım 2015 VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ 1 OCAK 2016’ DA BAŞLIYOR.
E-Arşiv Fatura. Tebliğler: 213 Sayılı Vergi Usul Kanunu 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği-Aralık Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel.
Gelir İdaresi Başkanlığı. ELEKTRONİK TEBLİGAT NEDİR? Elektronik Tebligat, 213 sayılı Vergi Usul Kanunu ve 456 sıra no.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
TAŞIMA ŞİRKETİ BÜROSU/ GÜMRÜKTE AYRILAN BÖLÜM
TRANSİT REJİMİ.
INCOTERMS 3. ) DELIVERED DUTY PAID ( DDP ) a
INCOTERMS 2. ) DELIVERED AT PLACE ( DAP ) a
INCOTERMS 2.) CARRIAGE AND INSURANCE PAID TO (CIP ) a.) Satıcının Yükümlülükleri b.) Alıcının Yükümlülükleri c.) Taşıma Sözleşmesi d.) Sigorta Sözleşmesi.
INCOTERMS 3) FREE ALONGSIDE SHIP ( FAS ) Satıcının Yükümlülükleri
Satıcının Yükümlülükleri Alıcının Yükümlülükleri
ORTAK TRANSİT VE ULUSAL TRANSİT İŞLEMLERİNDE NCTS SİSTEMİ
SERBEST DOLAŞIMA GİRİŞ REJİMİ
© TÜRKKEP, Hizmete Özel, Tüm Hakları Saklıdır TÜRKKEP E-DEFTER HİZMETLERİ.
NİSAN 2016 TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ Levent ÖZGÜMÜ Ş Strateji Geli ş tirme Daire Ba ş kanı NİSAN 2016.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
ÖNEMLİ Insert client name
EDM E-BİLET.
25/01/2017 tarihli değişiklikler
Türkiye’nin e-Dönüşüm Lideri
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
EDM E-BİLET.
ÜGD MEVZUATI ve TAREKS - II
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
TEV’İN OLUŞMASI İÇİN;. Ticaretin DİİB kapsamında gerçekleştirilmesi,
YRD. DOÇ. DR. EDA ÖZDİLER KÜÇÜK
Ersin GÖKGÜN / Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Oda Sekreteri
AKDENİZ UNİVERSİTESİ FİNİKE MESLEK YÜKSEK OKULU DERS : TEHLİKELİ MADDE TAŞIMACILIĞI AD : ABDURRAHMAN SOYAD : KAYAN NO :
Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi Teknik Sunum 2019
Sunum transkripti:

ERKİN FINDIK – Genel Müdür Yenİ transİt beyanname (NCTS), Ortak Transİt Rejİmİ’ne gİrİş, temİnat sİstemİnde değİşİklİkler ve bunlarIn yurtİçİ ve yurtdIşI transİt taşImacIlIğa etkİlerİ ERKİN FINDIK – Genel Müdür

Ortak Transit Rejimi Nedir ? Ortak Transit Rejimi, AB ve EFTA (Norveç, İsviçre, İzlanda) ülkelerinin uyguladığı, üçüncü ülkelerin de katılımına açık olan, transit eşyasının işlemlerinin hızlandırılmasını ve basitleştirilmesi sağlayan bir transit sistemidir. Ortak Transit Rejiminin amacı bir AB veya EFTA üyesi ülkede açılan transit beyannamesinin, verilen teminatın ve tanınan basitleştirmelerin AB’ye üye olmayan ancak Ortak Transit Rejimine taraf olan bir ülkede de geçerli olması ve bu ülkeye girişte ayrıca bir transit beyanında bulunulmasına gerek kalmadan ortak transit işleminin kesintisiz bir şekilde tamamlanmasıdır.

Topluluk Transit Rejimi ile Ortak Transit Rejim Arasındaki Fark Nedir ? Topluluk transit rejimi; Eşyanın Topluluk (AB) sınırları içindeki iki nokta arasında gümrük vergilerine tabi tutulmaksızın taşınmasını sağlayan rejimdir. Ortak transit rejimi ; Topluluk transitinin; Topluluk ile EFTA (İsviçre, Norveç, İzlanda, Liechtenstein) ve Ortak Transit Rejimine taraf 3.ülkelere arasındaki taşımalara ve EFTA ve 3. ülkelerinin birbirleri arasındaki taşımalara genişletilmesidir. Eşyanın Topluluk statüsüne göre T1 veya T2 rejimi olarak adlandırılır. Topluluk dışı eşya: T1 Topluluk eşyası: T2

Topluluk transiti ve Ortak Transit Haritası AB EFTA 1 Temmuz 2012 Aday Diğer

NCTS Nedir ? NCTS, Ortak Transit Rejiminin amacına uygun olarak transit işlemlerini hızlandırmak ve basitleştirmek için, transit beyanının sunulmasından rejimin ibra edilmesine kadarki her aşamanın tamamen elektronik ortamda gerçekleştirildiği, gerek gümrük idareleri arasındaki gerekse gümrük idareleri ile ticaret erbabı arasındaki iletişimin elektronik mesajlar ile sağlandığı ve bu şekilde güvenilir ticaret erbabı için önemli basitleştirmelerin uygulandığı bir programdır. 2005’te tüm taraf ülkeler ortak transit işlemlerinde transit beyannamesinin 1, 4 ve 5 no.lu  nüshalarının kullanımına son verip , NCTS’e (Yeni Bilgisayarlı Transit Sistemi) geçmişlerdir.

Ülkemiz Ortak Transit Sözleşmesine ne zaman taraf olacaktır ? Ülkemizin Ortak Transit Sözleşmesine taraf olmak üzere yürüttüğü mevzuat, teknik ve organizasyona ilişkin hazırlıklar son aşamasına gelmiştir. Ortak Transit Yönetmeliği 24/08/2011 tarihli ve 28035 (mükerrer) sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiş, TC Gümrük ve Ticaret Bakanlığı NCTS-TR Programını geliştirilerek web üzerinden yurtiçi transit işlemler için kullanıma açmış ve AB komisyonunun değerlendirme ziyaretinden de olumlu görüş almıştır. Halen yurtiçi transit işlemlerinin tamamında kullanılmakta olan sistemin yurtdışı testleri devam etmektedir. Türkiye’nin ortak transit sözleşmesine taraf olacağı muhtemel tarih Kasım 2012’dir. (Kaynak : http://ec.europa.eu/taxation_customs/customs/procedural_aspects/transit/common_community/index_en.htm)

Türkiye Ortak Transit Sözleşmesine Taraf Olana Kadar ve Sonrasında Uygulama Nasıl Olacak ? Ülkemiz Ortak Transit Sözleşmesine taraf olana kadar ortak transit işlemleri sadece ulusal düzeyde gerçekleştirilmektedir. Halen kağıt ortamda transit beyannamesinin (1, 4 ve 5 no.lu nüshalar) kullanılması yerine NCTS’ten elektronik ortamda beyan yapılmaktadır. Ortak Transit Rejimine girmemizden sonra ülkemizde yapılan bir ortak transit beyanı ve buna ilişkin teminat AB, EFTA ülkeleri ve Hırvatistan’da da geçerli olacaktır, benzer şekilde ülkemizde verilen bir teminat ile bu ülkelerden ülkemize yönelik bir transit işleminin gerçekleştirilmesi de mümkün olacaktır. Basitleştirmelerden (Kapsamlı Teminat ve Teminattan Vazgeçme, İzinli Gönderici, İzinli Alıcı ve Özel Mühür) faydalanılacaktır.

Asıl Sorumlu Kimdir ? Nasıl Asıl Sorumlu Olunur? Asıl sorumlu şahsen veya yetkili temsilcisi aracılığı ile eşyayı ortak transit rejimine tabi tutan kişidir. Beyannamede yer alan bilgilerin doğruluğundan, ekli belgelerin gerçekliğinden, eşyanın ortak transit rejime tabi tutulması ile ilgili tüm yükümlülüklerin yerine getirilmesinden sorumludur. (OTY madde 15) Asıl sorumlu, ortak transit rejiminde transit beyannamesinin 50 no.lu kutusunu imzalamaktadır ve fiilen taşımayı gerçekleştiren kişi olmayabilir. Asıl sorumlu olabilmek için herhangi bir özel iznine gerek bulunmamakta olup, BİLGE sisteminde transit beyannamesi düzenleyebilen herkes aynı kullanıcı adı şifresi ile NCTS’e giriş yapabilecektir.

Transit Refakat Belgesi  Transit refakat belgesi transit beyannamesi bilgilerine dayanan ve eşyaya refakat etmek üzere NCTS’ten bastırılan belgedir. Hareket gümrük idaresinde eşyanın gümrük işlemleri tamamlanarak sevk edilmesinden önce gümrük memuru tarafından sistemden beyaz A4 kağıt üzerine alınan bir çıktıdır. Sağ üst bölümünde barkod ve MRN adı verilen tescil numarasını taşır.  Transit beyannamesi sistemde tescilli beyanname olup, transit refakat belgesi yalnızca sistemdeki beyannamenin MRN numarasını taşıyan bir çıktı olup, beyannamenin birden fazla kalemi içeriyor olması halinde kalem listesinin de çıktısı gümrük memurunca alınarak transit refakat belgesine eklenir.  

Transit Rejiminin Genel Özellikleri Her transit beyanı sadece bir hareket idaresinden bir varış idaresine taşınmak üzere tek taşıma aracına yüklenen /yüklenecek eşyayı kapsar. (OTY madde 17/1) Bir araç için mevzuat dahilinde birden fazla transit beyannamesi düzenlenebilir. Transit beyannamesi hareket gümrük idaresinde onay memurunca kabul edilene kadar , eşyanın cins, nevi ve niteliği ile marka ve numaraları dışındaki bilgiler e ilişkin istenildiği kadar düzeltme yapılabilir. (OTY madde 84/1) Taşıt plakası varış gümrük idaresince düzeltilebilmektedir. Armonize sistem kodu olarak 6 haneli gtip kullanılmaktadır. (OTY madde 3/a) Transit beyannamesi Türkçe doldurulur (OTY madde 11/4)

Transit Rejiminin Genel Özellikleri Transit Taşımacılık Türleri Yabancı bir ülkeden yabancı bir ülkeye, Yabancı bir ülkeden Türkiye’ye, Türkiye’den yabancı bir ülkeye, Bir iç gümrük idaresinden diğer bir iç gümrük idaresine, Transit Taşımacılıkta Teminat: Transit eşyası için tahakkuk edebilecek gümrük vergilerinin ödenmesini sağlamak üzere teminat verilmesi zorunludur. Ancak; havayoluyla, boru hattıyla, demiryoluyla (Gümrük Yönetmeliğinin 33 no.lu ekinde yer alan eşya hariç) , denizyoluyla yapılan taşımalarda teminat aranmaz. TIR Karnesi teminat hükmünde olduğundan ayrıca teminat aranmaz.

Ortak Transit Rejiminde Teminat Türleri 1) Bireysel Teminat Tek bir ortak transit işlemi için geçerli teminattır. Nakit teminat hareket idaresine verilir. Teminat mektubu “teminat idaresi”ne verilir. Teminat idaresi her durumda hareket idaresi ile aynı idare olmayabilir. Ortak transit işlemi ibra edildiğinde teminat serbest bırakılır. 2) Kapsamlı teminat: Birden fazla ortak transit işlemi için geçerli teminattır. Aynı zamanda bir basitleştirmedir Tüm taraf ülkelerde geçerlidir. Düşümlü çalışır. Toplu teminattan farkı : Toplu teminat bir basitleştirilmiş usul değildir. Toplu teminat kullanıcıları kapsamlı teminatla ilgili basitleştirmelerden faydalanamaz.

Teminatların Kullanımı Türkiye’nin Ortak Transit Rejimine girişi sonrası AB, EFTA ülkelerine ve Hırvatistan’a yapılan ortak transit taşımalarında yalnızca “Ortak Transit Rejimine Özgü Teminatlar” kullanılacaktır. (bireysel ve kapsamlı teminat). Toplu teminatların sadece yurtiçi işlemlerde kullanılması mümkündür. Global Teminat Sistemi (UND, DAC, DAC/R2) 31 Temmuz 2012 tarihinde sona erecektir. 31/07/2012 tarihinden sonra transit taşımalarda gümrüğe sunulan teminatların kapsamlı teminata dönüştürülmesi veya transit taşımalar için bir teminat sağlayıcı’nın teminatının kullanılması gerekecektir http://ncts.gumruk.gov.tr:8888/pls/apex/f?p=141:1

Mevcut Ulusal Transit Uygulaması NCTS /TR üzerinden LRN (lokal referans numarası) alınıyor. Tescil memuruna gidiliyor memur kontrol edip onay verdiğinde TR (MRN) numarası oluşuyor ve sistem  muayene memuru atıyor Atanan muayene memuru muayene ettikten sonra onay veriyor, Onay verildikten sonra kapı çıkış fişi alınıp malın gümrükten çıkışı yapılıyor. Eşya varış gümrük idaresine vardığında varış idaresi, transit refakat belgesini alır ve eşya muayenesini, özellikle hareket idaresinden alınan «Beklenen Varış Kaydı» mesajını alarak gerçekleştirir. NCTS sisteminde varış gümrük idaresince aracın gelişi hareket idaresine bildirildiğinde sistem onaylanmış statüde RL kodlu bir teslim alma özet beyanı üretmekte ve numarası beyannamenizin sağ alt köşesinde görünmektedir. Mükellefin ayrıca teslim alma özet beyanı vermesine gerek yoktur.  Ancak bu özet beyan sadece taşıt üstü veya antrepo beyannamesi tescil edilmesi durumlarında varış haber edildiği andan itibaren kullanılabilmekte; diğer durumlarda kullanılabilmesi için transitin sonlanması gerekmektedir. 

Ortak Transit Rejimine Giriş Sonrası Uluslarası Uygulama (AB’den Türkiye’ye giriş) Hareket idaresi, AB’de eşyanın ortak işlemine tabi tutulduğu gümrük idaresi, transit eşyasının Türkiye Gümrük Bölgesine girdiği ilk gümrük idaresi “transit idaresi”, eşyanın asıl gideceği gümrük idaresi de ‘varış idaresi’ olacaktır. Hareket idaresi eşyayı gerekli kontrolleri yaptıktan sonra serbest bırakacak ve transit idaresine ‘beklenen transit kaydı’, varış idaresine de «beklenen varış kaydı’ mesajlarını gönderir. Transit idaresi, barkod okuyucu cihazlarla ‘Transit Refakat Belgesi’ üzerindeki MRN numarasını okutarak “Sınır geçiş bildirimi” mesajını hareket idaresine gönderilecektir. Varış gümrük idaresi barkod okuyucu cihazlarla eşyanın varışını hareket gümrük idaresine bildirecektir. Varış gümrük idaresi 6 gün içinde eşyanın kontrol sonucunu hareket idaresine bildirecektir. Hareket idaresi rejimi ibra edecektir. Beklenen süreler içinde gerçekleşmeyen işlemler hareket idaresi tarafından araştırmaya konu olacaktır.

EurTradeNet (Avrupalı Gümrük Yazılım Hizmet Sağlayıcıları) Platformu’na Ortaklık ve Ortak  Mesaj Sistemine Geçiş (I)   EurTradeNet Avrupa’daki gümrükle ilgili hizmet sağlayıcıları (CRSP) birliğidir. Kurulan network’ün amacı Avrupa’da elektronik gümrük işlemlerinin en iyi şekilde uygulanabilmesi için, yerel olarak gümrük bilgi işleme ve iletişim servislerinde uzmanlaşmış şirketleri biraraya getirmektir. Ulukom Bilgisayar, Temmuz 2011 de başlayan İstanbul Kalkınma Ajansı destekli bu proje kapsamında Eurtradenet (Avrupalı Gümrük Yazılım Hizmet Sağlayıcıları) Platformuna ortak olmuştur. Ulukom halen bu paltformun tek Türk üyesidir.

EurTradeNet (Avrupalı Gümrük Yazılım Hizmet Sağlayıcıları) Platformu’na Ortaklık ve Ortak  Mesaj Sistemine Geçiş (II)  

EurTradeNet (Avrupalı Gümrük Yazılım Hizmet Sağlayıcıları) Platformu’na Ortaklık ve Ortak  Mesaj Sistemine Geçiş (III)  Projede amaç; tek bir yazılım vasıtası ile hem Türk gümrük idaresine hem de Avrupa’daki gümrük idarelerine giriş ve çıkış özet beyanlarını verebilmektir. 2011 yılı başından beri AB ülkelerine giriş ve çıkışta zorunlu hale gelen ENS (Giriş özet beyanı) ve EXS (çıkış özet beyanı) ve bunun yanında transit işlemlerde kullanılan NCTS beyanını, TC gümrük özet beyan yazılımından veya lojistik operasyon yazılımından otomatik çekilen bilgilerle yapabilmek lojistik hizmet sağlayıcılarına büyük kolaylık sağlayacaktır. 2012 yılı başından beri tüm yurtiçi transit işlemlerinde zorunlu hale gelen NCTS uygulaması , Türkiye’nin Ortak Transit Sistemine girmesi sonrasında sisteme taraf olan diğer ülkelerde de geçerli olacaktır. Ulukom Transit Beyanname (NCTS) yazılımı tüm transit rejimlerde kolayca tescil almanızı sağlamaktadır.

Gümrüğün kendi NCTS-TR uygulaması yerine, neden Ulukom Transit Beyanname Programını (NCTS) tercih etmelisiniz ? (I)   Kullanışlı bir arayüz (gümrük uygulamasına çok benzer) üzerinden transit beyanname (NCTS) beyanname girişi Kendi veri tabanınızı kullanarak giriş yaptığınız için alıcı, gönderici vb. bilgiler, bir kereye mahsus olarak açılan kodlar vasıtası ile kolayca girilebilmesi Verilen beyannamelere ilişkin her türlü bazda raporlama Kapsamlı teminat düşüm takibi Transit beyanname programı, hem detay beyan hem de özet beyan programı ile entegre çalışabildiği için, özet veya detay beyana bağlı bir transit işlemi mükerrer bilgi girişine gerek kalmadan kolaylıkla yapılabilir Transit işlemlerin bir kısmının farklı teminat (T1) hizmet sağlayıcıları üzerinden, bir kısmının da teminatsız yapılması durumunda farklı yazılım çözümleri kullanmak yerine, sadece Ulukom Transit Beyanname çözümü’ne bilgi girerek ihtiyaç duyulabilecek diğer sistemlerle entegrasyon imkanı

Gümrüğün kendi NCTS-TR uygulaması yerine, neden Ulukom Transit Beyanname Programını (NCTS) tercih etmelisiniz ? (II)   Ulukom’un kara,deniz,hava, demiryolu taşımacılığı gibi lojistik modülleri kullanılıyorsa transit beyannameye konu olan yüklerin mükerrer bilgi girişi yapılmadan kolayca beyan edilebilmesi Türkiye’nin Ortak Transit Rejimine girişi sonrası verilen NCTS beyanı, Ortak Transit Rejimine tabi olan diğer ülkelerde de geçerli olacaktır. NCTS beyanına güvenlik bilgisi eklenmesi durumunda AB girişinde gereken ENS (giriş özet beyanı) yerine de kullanılabilecektir. Kullandığınız özet /detay beyan veya lojistik yazılımı ne olursa olsun Ulukom NCTS yazılımına excel’den veri aktarıp transit beyanınızı pratik bir şekilde hazırlayabilirsiniz. Programın nasıl kullanılacağına dair tarafımızdan eğitim alabilirsiniz. Günlük kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yardım masamızdan destek alarak (telefon veya uzak bağlantı yoluyla) çözebilirsiniz.

Ulukom NCTS Yazılımı Kiralama ve Satınalma Fiyatları Kiralama Yöntemi ile İnternet olan her yerden uzak erişimle kullanım (200 adet tescille sınırlıdır)   Yıllık 1.000 TL (KDV’DEN MUAF)* (Web üzerinden eğitim hizmeti fiyata dahildir. Merkezinize hiçbir yatırım gerektirmez. ) Kiralama Yöntemi ile İnternet olan her yerden uzak erişimle kullanım (Sınırsız sayıda tescil alınabilir) 1.825 TL (KDV’DEN MUAF)* (Yerinizde eğitim hizmeti fiyata dahildir. Merkezinize hiçbir yatırım gerektirmez. )   NCTS Yazılımını Satış Fiyatımız 5.000 TL (KDV’DEN MUAF)* (Yerinizde eğitim hizmeti fiyata dahildir.) Sistemi 25 Temmuz 2012 tarihine kadar ücretsiz kullanabilirsiniz. Detaylar için Pazarlama departmanımızla temasa geçiniz.   0216 680 35 35 (PBX)

Avrupa Birliği Giriş (ENS) ve Çıkış (EXS) Özet Beyanı Ocak 2011 tarihinden itibaren Avrupa Birliği ‘ne giren veya transit geçen yükler için zorunlu hale gelen ENS (Entry Summary Declaration / Giriş Özet Beyanı) beyanının ve EXS (Exit Summary Declaration /Çıkış Özet Beyanı) beyanının elektronik ortamda verilebilmesi ENS ve EXS beyan yazılımı, özet beyan programı ile entegre çalışabildiği için Türkiye gümrük idaresine verilen bir özet beyan’dan yola çıkılarak, mükerrer bilgi girişi yapmadan AB’ye beyan verebilme imkanı Ulukom’un kara,deniz,hava, demiryolu taşımacılığı gibi lojistik modülleri kullanılıyorsa AB girş ve çıkış beyanına konu olan yüklerin mükerrer bilgi girişi yapılmadan kolayca beyan edilebilmesi Verilen beyannamelere ilişkin her türlü bazda raporlama Beyan verilmesi gereken tüm ülkeler için çözüm imkanı Ülke bazında uygun fiyatla MRN (Hareket referans numarası) bazında fiyatlama

Ulukom Lojistik Bilgi Yönetimi Sistemi Ana Modüller Pazarlama ve Satış Yönetimi Uluslarası Karayolu Taşımacılığı Filo ve Sürücü Yönetimi Yurtiçi Karayolu Taşımacılığı Uluslararası Denizyolu Taşımacılığı Uluslararası Demiryolu Taşımacılığı Uluslararası Havayolu Taşımacılığı Araç Takip Sistemi Entegrasyonu Elektronik Arşivleme Finans Yönetimi Genel Muhasebe Yönetimi Müşteri Lojistik Bilgi Sistemi (e-lojistik) Proje Taşımacılığı Karma Taşımacılık Antrepo Yönetimi Depo Yönetimi Gemi Acentalığı Konteyner Takibi Gümrükleme (e-imzalı Özet Beyan) Gümrükleme (e-imzalı Detay Beyan) Dış Sistemlerle Entegrasyon

Referanslarımız (Gemi Acente Özet beyan)

Referanslarımız (Lojistik Hizmet Sağlayıcılar)

Ulukom Lojistik Bilgi Yönetimi Referanslarımız

Ulukom Lojistik Bilgi Yönetimi Referanslarımız

Ulukom Lojistik Bilgi Yönetimi Referanslarımız

? Sorularınız TEŞEKKÜRLER Kaynaklar: a) TC. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı web sitesi b) TC. Gümrük ve Ticaret bakanlığı yetkililerinin daha önce yaptığı sunumlar c) Ortak Transit Yönetmeliği d) AB’nin ilgili resmi web siteleri