Ders Hazırlama Şablonu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MERKEZİ FİNANS VE İHALE BİRİMİ Sivil Toplum Diyaloğu - AB-Türk Odalar Forumu-II: AB-TÜRKİYE ODALARI ORTAKLIK HİBE PROGRAMI ETCF-II is co-funded by the.
Advertisements

Presentation of the 21 ETCF II Partnerships ETCF-II is co-funded by the European Union and the Republic of Turkey TOBB.
ETCF II Project is co-funded by the European Union and the Republic of Turkey The Contracting Authority This Project is implemented under the partnership.
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Kuyu Isı Eşanjörleri Otel’e yeni ek yapı “Schlehdornam.
© OECD A joint initiative of the OECD and the European Union, principally financed by the EU Rekabetçi Diyalog Usulünün Uygulaması Glenn Fletcher Achilles.
© OECD A joint initiative of the OECD and the European Union, principally financed by the EU Vaka Çalışması Su ve Atık Su Altyapısı Kuzey İrlanda Martin.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Yabancı Diller Yükseokulu Hazırlık Sınıfı Oryantasyon Semineri Testing Office İng. Okt. Ömer Faruk.
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
KnowTech3D 3 Nisan 2014.
İNSAN HAKLARI
MERKEZİ FİNANS VE İHALE BİRİMİ Sivil Toplum Diyaloğu - AB-Türk Odalar Forumu-II: AB-TÜRKİYE ODALARI ORTAKLIK HİBE PROGRAMI ETCF-II is co-funded by the.
ETCF-II is co-funded by the European Union and Turkey TOBB MERKEZİ FİNANS VE İHALE BİRİMİ Sivil Toplum Diyaloğu - AB-Türk Odalar Forumu-II: AB-TÜRKİYE.
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
3D DEFTER VE SES.
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Isı Pompasına KIE bağlantısı Section 7.
Özürlü STK’larının Lobicilik ve Hak Temelli Yaklaşımlar Konusundaki Kapasitesinin Güçlendirilmesi Projesi.
Eğitim Öğretimde Planlama
© OECD A joint initiative of the OECD and the European Union, principally financed by the EU Değişiklik Yapılan İhtilaf Direktifinin Yeni Hükümleri Peter.
This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey REPUBLIC OF TURKEY MINISTRY OF SCIENCE, INDUSTRY AND TECHNOLOGY 1 Bölgesel.
 Projenin Amacı: Farklı öğrenme ortamlarından, farlı öğrenme tekniklerinden yararlanma, öğrencileri derse motive etme, zevkli,
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Rolf Bracke International Geothermal Center Jeotermal.
5. VE 6.SINIFLAR YOĞUNLAŞTIRILMIŞ İNGİLİZCE PROGRAMI (YİP) BİLGİLENDİRME İNGİLİZCE ZÜMRESİ.
KARABÜK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Comenius Regio Projesi Yerel Ortaklar Toplantısı.
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
Flipped Class / Ters-Yüz Sınıflar
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Düşük Sıcaklık Güç Üretimi Section 14.
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey İ LLER BANKASI personeli için hazırlanan eğitim kursu.
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Yatay Zemin Isı Eşanjörü Section 4.
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey REPUBLIC OF TURKEY MINISTRY OF SCIENCE, INDUSTRY AND TECHNOLOGY ORTAK İZLEME.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
Yeni tahsisi yapılan bina
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Patnos Rehberlik ve Araştırma Merkezi Özel Eğitim Hizmetleri Bölüm Başkanlığı KAYNAŞTIRMA BEP.
FATİH PROJESİ BİLEŞENLERİ
© OECD A joint initiative of the OECD and the European Union, principally financed by the EU Bilgilendirici Not: AB’de Kamu İhale Düzenlemeleri ve Uygulamaları.
EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SEMİNERİ 08-10/12/2009
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Eğitimde FATİH Projesi,
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi
ATATÜRK’ÜN İNSAN HAK VE HÜRRİYETLERİNE VERDİĞİ ÖNEM
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
Öğrenme Kaynakları: Okul, Aile, Toplum BÖLÜM 3 Gerek yetişkinler gerekse çocuklar en iyi “yaparak” öğrenirler. Bu nedenle, sosyal bilgiler programı,
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
BÖLÜM 10 UZAKTAN EĞİTİM √ Uzaktan Eğitim Nedir? √ Uzaktan Eğitim Etkili mi? √ Uzaktan Eğitim Teknolojileri Nelerdir? √ En İyi Uzaktan Eğitim Teknolojisi.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Öğrendiklerinizin aktif bir seçicisi olmak.
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
ÖĞRETİM ARAÇLARI Bölüm 6. Öğretim Araçları Yazı tahtası Akıllı tahta Bilgisayar Tarayıcı Dijital kamera Dijital fotoğraf mk. Web kamerası Dijital ses.
Partnership for the Future United Nations Development Programme Programme funded by the European Union UNDP-PFF Nasıl Web Sitesi Sahibi.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Farklılaştırılmış Öğretim
This project is co-funded by the Europen Union and the Republic of Turkey “ULUSLARARASI REKABET GÜCÜ VE TÜKETİCİNİN KORUNMASI” PANELİ   Tüketici Haklarının.
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
TURKISH 1 (UHF1271) KİM&NE? WHO&WHAT?
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
TURKISH 1 (UHF1271) GÜNLER&DERSLER DAYS&SUBJECTS
Okul Psikolojik Danışmanı ve Rehber Öğretmen
Projenin Amacı Projenin en temel amacı okul öncesi sınıflarında engeli olan çocuklarla çalışan öğretmenlerin sınıf içi yeterliklerinin artırılmasıdır.
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
Sunum transkripti:

Ders Hazırlama Şablonu This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Benim için İnsan Hakları “Human Rights for Me” TR2009/0136.01-02/409 Ders Hazırlama Şablonu

TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III BİLGİ BLOĞU - 1 Başlık [Öğrencileri hemen motive edecek merak uyandıran bir başlık düşününüz.]  _______________ Ders [Hazırladığınız ders hangi derslere uygulanabilir? Örn. Coğrafya, Tarih, Felsefe, vb.]  ________________ Düzey [Ders hangi eğitim kademesi ve yaş için uygundur?] _____________________ 28-29 Nisan 2014 TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III

TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III BİLGİ BLOĞU - 1 Tema / Konu [Ders proje kapsamında yer alan sekiz temadan hangisine uygulanabilir? Düşünce, vicdan ve din özgürlüğü, insan saygınlığı ve yaşama hakkı, ayrımcılık yapmama, adil yargılanma hakkı, kadın erkek eşitliği, ifade ve bilgilenme özgürlüğü, iyi yönetim hakkı, engelli ve yaşlıların hakları] _____________________________________________   Temel Hedef [Ders hangi temel hedeflere hitap etmektedir?] __________________________________________ 28-29 Nisan 2014 TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III

TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III BİLGİ BLOĞU - 2 Öğrenme Hedefi [Ders sonunda öğrenciler neyi bilmeliler?] Öğrenciler: - [bilgi] ___________________________________________ [Ders sonunda öğrenciler neyi yapabilmeliler?] - [beceri] - [davranış] Ders saati sayısı [Konunun gerektiği gibi işlenebilmesi için kaç ders saati gereklidir? Örneğin, bir ders ya da üç derslik bir seri?]  __________________________________________ 28-29 Nisan 2014 TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III

TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III BİLGİ BLOĞU - 3 Süre [Ders için ne kadar süre gereklidir? Derse hazırlık/ödev için ayrılacak zamanı da içererek örneğin iki 40 dakikalık ders] ___________________   Ders materyali [Derste kullanılacak kaynaklar nelerdir? Bir gazete makalesi, kitap, web sitesi ya da video? Ayrıca çalışma kağıtları, araç-gereç ya da bilgisayar gibi diğer malzemeler hangileridir? ____________________ 28-29 Nisan 2014 TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III

TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III BİLGİ BLOĞU - 3 Çalışma yöntemleri [Ders öğretmen açıklaması, akıllı tahta uygulaması ya da film ile mi başlayacak?] __________________________________________________________________________________ [Öğrenciler bir araştırma yaparak, metin okuyarak ya da kompozisyon yazarak bağımsız mı çalışacaklar?] [Ders bir Genel Ağ araştırmasını tamamlamak, bir münazara düzenlemek ya da afiş tasarlamak gibi grup çalışması mı gerektiriyor?]   Hazırlık [Ders öncesi öğretmen hangi hazırlıkları yapmalıdır? Bir film ya da gazete makalesine mi ihtiyaç vardır? Gerekli olan diğer materyal kullanıma hazır mıdır?] _________________________________________________________________________________________________________ 28-29 Nisan 2014 TR2009/0136.01-02/409 Eğitim Semineri - III

Benim için İnsan Hakları “Human Rights for Me” TR2009/0136.01-02/409