Selda Aydın Seyhan Kamçı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
FETHİYE İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

AKILLI FAKS.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
TEOG Tercih ve Yerleştirme Sistemi
Nevşehİr Ünİversİtesİ
1 Ocak 1989 – 31 Aralık 2004 Güneş Tutulmaları (3)
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
TALEBE HİZMETLERİ  GAYE VE HEDEFLERİMİZ  EĞİTİM ALANLARI  PROGRAMLARIMIZ  KAYIT ŞARTLARI.
BİLGİSAYARLI MUHASEBE I
Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler
Deniz’e Hoşgeldiniz.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
1 Stratejik Yönetim Sistemi Projesi Çerçevesinde Stratejik Planlama Adımları MURAT KAYMAK 25 Ağustos 2006 Ankara.
Zamanı Ölçme Yıl Ay Hafta Gün
 Denizli İlimizde 2012 Yılı Ocak ve Şubat aylarında 18 İlçe ve İl Merkezinde Av Komisyonu toplantıları tamamlandı.  Denizli İlimizde 2012 Yılı Ocak Şubat.
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
1-2-3 Şubat 2012 tarihinde Bingöl Merkez İlköğretim Okulu Öğretmenlerine ‘Okullarda Afet Bilincini Oluşturma’ konulu eğitim semineri düzenlenmiştir.
EV SAHİBİ ÜLKENİN KAZANÇLARI VE KAYIPLARI :
Küresel Büyüme Oranları (%)
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
Şaban KARAKUŞ İşsizlik Sigortası Uygulama Şube Müdürü
Strateji Geliştirme Başkanlığı
KIRGİZTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Doğrudan Tazmin Sistemi (DTS) Takas Odası Projesi
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
1 Hububat ve Çeltik Alım ve Satış Esaslarına İlişkin Uygulama Yönetmelikleri İle Gelen Yenilikler
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
GÜNCEL EKONOMİK GELİŞMELER VE 2008 OCAK-HAZİRAN DÖNEMİ MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 10 Temmuz 2008 T.C. MALİYE.
Dünya hep dönüyor.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ AKILLI ŞEHİR UYGULAMALARI
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
Mevsim Şeridi
MONOGRAFİ 5:Getiri Ltd. Şir.’nin Haziran 2005 ’de aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Bu ticari işlemlerin günlük ve büyük defter kayıtlarını yapınız
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
BİRBİRİMİZİ FARKLI ANLADIĞIMIZ KİŞİYLE NASIL İLETİŞİM KURALIM Kocaeli Üniversitesi Toplum Ruh Sağlığı Birimi ve Psikiyatri Anabilim Dalı sunuyor Kocaeli.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
Sağlık Provizyon Sistemleri SASDER 1. Ulusal Kongresi Kasım 2012.
Eskişehir Şubesi Cevdet ÜRENCİK CMF.
Ahmet Haşim İlkokulu 2013 Yılı Sınıf Sınavları.
Risk Merkezi Aralık 2014.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
2017 AYLARA GÖRE MESLEK GRUPLARI YENİ KAYIT DAĞILIMLARI
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
RİSKLİ SİGORTALILAR HAVUZU
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Sunum transkripti:

Selda Aydın Seyhan Kamçı Müşteri İletişim Merkezi Grup Yöneticisi Seyhan Kamçı Turkcell Global Bilgi Yeni Operasyonlar İzleme ve Geliştirme Müdürü 26/09/2012

Kısaca Bileşim ORTAKLIK YAPISI ÖDÜL/SERTİFİKALAR Kuruluş: 1998 Sunulan Hizmetler: ATM ve POS Operasyonları Kart Operasyonları Baskı Ofisi Operasyonları Geçiş Sistemi Operasyonları Çağrı Merkezi ÖDÜL/SERTİFİKALAR ORTAKLIK YAPISI Ziraat Bankası %45 Halk Bankası %24 Ziraat Finansal Kiralama %15 Groupama Sigorta %15 Başak Depoculuk % 1 Son 5 yıldır «Dış Kaynak Hizmetleri Gelirleri» dalında ilk 3’te, 2011’de 1. olmuştur. 2007 2008 2009 2010 2011

Bileşim İş Ortakları / Operasyonel Büyüklükler Kredi Kartı %11 4. Banka Kartı %30,3 1. ATM %18,4 POS %8,3 8. Geçiş Sistemleri %42 Kart Basım %20 Çağrı Merkezi %8 Baskı Ofisi %6

Niçin outsource edilmeye karar verildi? Dış Arama Müşteri İletişim Merkezi Dış Arama Bölümü tarafından satış ağırlıklı dış aramaların yapılması E-Ekstre Aramaları: Basılı gönderilen her bir ekstre için harcanan sarf malzeme / basım ve gönderim maliyetini azaltmak. İade Kredi Kartı Aramaları: Kart iptallerinin azaltılması, kart cirolarının arttırmak POS Aktivasyon Aramaları: Üye iş yeri cirolarını arttırmak

Niçin outsource edilmeye karar verildi? Numara Araştırma Dış aramalarda ulaşma oranı arttırılması, bankanın yapmayı planladığı her türlü kampanya / bilgilendirme çalışmalarının etkinliğinin sağlanması Sosyal Medya Takibi Müşterilerin sosyal medya aracılığıyla yaptığı tüm bildirimlerin kontrol edilerek memnuniyetin arttırılması ve Banka imajının güçlendirilmesi

Bileşim – Turkcell Global Bilgi İş Modeli Numara Sorgulama Hizmeti OB Çağrı Merkezi Hizmeti Sosyal Medya Hizmeti

İhtiyacın Firma seçimi İhale tespiti süreci Analiz Yazılım Proje Adımları 28 Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Analiz Yazılım İşe Alım Eğitim İhale dökümanının hazırlanması İhale süreci İhtiyacın tespiti Firma seçimi

Edinilen Tecrübeler İlk outsource / şehir dışı hizmet 1 Veri 2 Bilgi paylaşımı Online hizmetten offline hizmete geçiş Adres bilgisinin UAVT’ye göre güncellenmesi Eğitim süreci/ Operasyonel takip Veri 2 Aranacak adetlerin belirlenmesi Arama sonuçlarının aynı gün işlenmesi Farklı partilerle çalışma 3 4 şirketin ortak kararı

İş ortaklığının başarılı olması için iki tarafın masaya getirdikleri neler oldu? Predictive dialing ile arama Dış aramalarda Superonline hattı kullanımı Arama datasının otomatik çıkması sağlandı. Arama sonuçlarının otomatik çıkması sağlandı Online hizmete geçiş için çalışmalar Arama sonuçları online çağrı merkezi ekranlarına yansıması Dış arama hizmetinin haftada 6 gün olması Her parti ; kendi uzmanlığını, Uyumlu, Stratejik ortak bilinci ile ortaya koymuştur.

Proje Kazanımları: Ağustos Ayı Sonuçları Artvin lokasyonundan toplam 55 personel ile : Müşteri Adetleri Temas Adedi Arama Başarısı Aranan: 187.000 ~ 22.000 e-ekstre ~100.000 müşteri ~ 4.000 kart gönderimi 118-50 : 100.000 ~ 6.700 POS aktivasyonu

Planlananlar Dış arama konularının çeşitlendirilmesi Tahsilat aramaları Anlık bilgilendirme / bilgi alma Farklı iş modelleri ile aramalar

Teşekkür Ederiz