Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Advertisements

GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Satış Noktası Yönetimi
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
MultiCELL SMS Client 3.2.
Tanışma ABYSIS Sistemleri
UYUM ELEKTRİK SAN ve TİC LTD ŞTİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Sipariş Takip Programı
EKOkredi Hizmet Paketi 1 Mayıs 2010 Bireysel Pazarlama Ma.
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Selda Aydın Seyhan Kamçı
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
Kurumsal Satış Kanalları
BARTER DOLARINIZI NAKİDE ÇEVİRİN - İSTEDİĞİNE ÖDE DEVRİMİ
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
İNOVASYON NEDİR? Sunan Bülent Orta Stratejik Yapılandırma Danışmanı
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
ONLINE ELEKTRİK SAYAÇ OKUMA UYGULAMASI
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
Park Plus Pool Park Ödeme Hizmetleri
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
© PRIME Alliance, Proprietary & Confidential prime-alliance.com ÜLKEMİZ İÇİN İDEAL OSOS.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
ÇEK RAPORU • RİSK RAPORU
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
Elektronik Değişim BAŞLADI !!! E-Çözümler
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
1. 2 TARIMDA FİNANSMAN Nisan 2008, İstanbul 3 Tarımın Önemi Tarımda İstihdam (*) okul, yurt, otel, çocuk yuvası, huzurevi, hastane, hapishane, kışla.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Sağlık Provizyon Sistemleri SASDER 1. Ulusal Kongresi Kasım 2012.
Multimedya (Çoklu ortamlar)
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
GES Yatırımlarında Finansman
Profesyonel Ticari Tecrübe Çevik Problem Çözme Kabiliyeti Analiz ve Programlama Dinamizmi 3G BİLİŞİM, iletişime ihtiyaç duyduğunuz her noktada, aradığınız.
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
Sınıfımızın Yeni İletişim Noktası
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
FATİH SARAL ÖMER F. YENİCİ İZZETHAN MAZLUM. Biz tüketicilerin belirli bir mal veya hizmeti sürekli veya düzenli aralıklarla edinmemizi sağlayan sözleşmelerdir.
İhracatçıların, ihracat bedeli alacaklarını ticari ve politik risklere karşı teminat altına alan bir sigorta türüdür. 2 RİSKLER TİCARİ RİSKLER * İFLAS.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
Ayşegül ARSLAN.
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
E-iskonto.
ÇEK RAPORU • RİSK RAPORU
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
Sunum transkripti:

Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler 25 Nisan, Ingas 2007 Ali Bayrak Bilgi Sistemleri Müdürü, Bursagaz A.Ş., Bursa, Türkiye ali.bayrak@bursagaz.com

Online Medyanın Getirdiği Avantajlar Online ortamın sağladığı araçlar ve bunların getirdiği avantajlar geleneksel iş süreçlerinin sıçramalı olarak iyileştirilmesini, modernize edilmesini ve hatta tamamen online ortama taşınmasını mümkün kılmaktadır. Online Media Hız Lokasyon Bağımsız Zaman Bağımsız Platform Bağımsız Interaktif Multimedya

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri S. İç Tesisat Süreçleri Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar Online borç sorgulama Otomatik Ödeme Online Ödeme

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler Müşteri Hizmetleri Süreci e-Fatura Online Ödeme Online Endeks Bildirim Toplu SMS Online Çözüm Noktası Online Isı Çözüm Merk. Online Anketler Animasyonlu Anlatımlar

Bursagaz’da Online Hizmetler İç Tesisat Süreçleri Dijital Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi

Bursagaz’da Online Hizmetler İç Tesisat Süreçleri Dijital Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi

Bursagaz’da Online Hizmetler İç Tesisat Süreçleri Dijital Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi

Bursagaz’da Online Hizmetler İç Tesisat Süreçleri Dijital Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi

Bursagaz’da Online Hizmetler İç Tesisat Süreçleri Dijital Proje Onay Tesisat Randevu Sertifikalı Firmalar Online Kredi Ödeme Online Sigorta Poliçesi

Performans Sonuçları Dijital Proje Onayı ile Verimliliğin Artırılması

Performans Sonuçları Online Hizmetlerin Yanıt Verebilme Yetisine Etkisi

Performans Sonuçları Online Hizmetlerin Bilgilendirme Düzeyine Etkisi

Performans Sonuçları Online Hizmetlerin Bilgi Edinme Düzeyine Etkisi

Performans Sonuçları Online Hizmetlerin Çözüm Odaklılığa Katkısı

TEŞEKKÜRLER Teşekkürler…