Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DERS BİLGİLERİNE ERİŞİM
KAPATILMA SÜRECİ VE SONRASINDA TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI.
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Bölüm yönetimiyle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilmekteyim.
BORÇLARIN YENİDEN YAPILANDIRILMASI SÜRECİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR MUĞLA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ MUĞLA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
BOLOGNA SÜRECİ - EĞİTİM ÖĞRETİM GÜNCELLEME
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Yıldız Teknik Üniversitesi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA SÜRECİ
Bilgi Paketi Çalışmaları
Bilkent Üniversitesi Bölüm Müfredatları Yerine Ders Alma Kuralları -
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
KÜTÜPHANE OTOMASYON SİSTEMİNİN KULLANIMI
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
Öğrenci Temsilcilikleri Seçimi Mühendislik Fakültesi.
İstanbul Üniversitesi Dil Merkezi
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
TÜBİTAK Yurt İçi Bilimsel Etkinlikleri Destekleme Programı
Uygulamalı Örneklem Seçimi
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
BU SÜREÇTE ANABİLİM DALI/BÖLÜM BAŞKANLIKLARINCA TAMAMLANACAK EKSİKLER.
Nevşehir Üniversitesi Bologna Süreci DERS PLANLARINDASIKLIKLA YAPILAN HATALAR Funda NALBANTOĞLU YILMAZ Eğitim Öğretim Planlamacısı Nevşehir,
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
BPR152 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - II
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
Dış İlişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
FİİLİMSİLER (EYLEMSİLER)
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
Erasmus Hareketliliği
Erasmus Staj Hareketliliği Programı Akademik Yılı Verileri Akademik Yılı Programı Uygulanışı.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
TEST – 1.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Ek-2 Örnekler.
Diferansiyel Denklemler
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
Sunum transkripti:

Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik Destek ve Yardım Teşekkür Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

M üfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Bu başlık altında toplam 9 madde vardır Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde I Her bir ders için belirlenen ECTS kredisi, bu derslerin ulusal kredi değerlerinden küçük olamaz Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde II Dönemsel bazda toplam ECTS kredisi 30'a eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde III Bir dersin ECTS değeri 2 krediden küçük olamaz. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde IV YÖK ortak zorunlu derslerinin ECTS ve ulusal kredileri, üniversitedeki tüm akademik programlar için aynı değerde ve birbirine eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde V Öğrenim süresi 2 yıl olan akademik programların toplam ECTS kredisi 120'ye, Öğrenim süresi 4 yıl olan akademik programların toplam ECTS kredisi 240'a eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde VI Grup içersindeki seçmeli derslerin ECTS kredileri farklı değerlerde olmamalıdır. Aynı şekilde ulusal kredileri de farklı değerlerde olmaması gerekmektedir. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde VII Akademik Birim (Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO) seçmeli derslerinin ECTS ve ulusal kredileri aynı standartlarda olmalıdır. Aynı birim altındaki akademik programlar, bu dersleri farklı ECTS ve ulusal kredi değerleriyle hesaplayamaz ve gösteremezler. Örneğin; Mühendislik Fakültesinde, seçmeli ders olarak verilen Sosyal Seçmeli dersler.. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde VIII Lisansüstü programlar hariç, seçmeli derslere ait toplam ECTS kredilerinin, Mezuniyet ECTS kredisine oranı %25 ile %30 arasında olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde IX Lisansüstü programlar hariç; Öğrenim süresi 2 yıl olan akademik programların ulusal kredi toplamı 64 ile 84 arasında, Öğrenim süresi 4 yıl olan akademik programların ulusal kredi toplamı 128 ile 167 arasında olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Madde X Müfredat değişikliği yapılan akademik programlar Bir dersin muafiyeti söz konusu olduğunda; karşılığında verilen dersin ECTS kredisi ve akademik dönem değerlerinin aynı olması gerekmektedir. Örneğin; 2010 yılında XXX101 kodlu bir dersin ECTS değeri 3 ise, muafiyet sonucunda karşılığı olan dersin ECTS değeri de 3 olması gerekir. Aynı zamanda dersin verildiği dönemlerde eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

A nket Çalışmaları Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Anket Çalışmaları 1- Yönetim Değerlendirme Anketi 2- Ders Değerlendirme Anketi 3- Ders Yükü Değerlendirme Anketi Tüm anketler dönemsel olarak yapılmaktadır. Bahar döneminden itibaren bu anketlerin sonuçları, Nokta Otomasyon şifresi kullanılarak, farklı bir arayüz ile kullanıcılara iletilecektir. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Ç alışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

DERS İÇERİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (TÜRKÇE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

DERS İÇERİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (İNGİLİZCE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

PROGRAM YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

DERS YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (TÜRKÇE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

DERS YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (İNGİLİZCE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

BİLGİ PAKETİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR (TÜRKÇE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

BİLGİ PAKETİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR (İNGİLİZCE) Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

T eknik Destek ve Yardım YÖBSİS hakkında yardım ve teknik destek almak isteyen kişiler, aşağıdaki e-posta adresini kullanmaları rica olunur. aelen@karabuk.edu.tr Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Teknik Destek Hizmeti Günümüzün en yaygın iletişim araçlarından biri olan cep telefonu ile teknik destek hizmeti almak, en kolay yol gibi görünse de, süreci ve iş akışını son derece olumsuz etkilemektedir. Ayrıca, resmî bir nitelik taşımamaktadır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Teknik Destek Hizmeti aelen@karabuk.edu.tr e-posta ile yapılan başvurularda, program temsilcilerinin yardım talepleri iş gruplarına ayrılarak, daha hızlı çözüm imkanı sağlanmaktadır. Ayrıca, gereken durumlarda geriye dönük çalışmalar rapor edilebilmektedir. aelen@karabuk.edu.tr Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr

Dinlediğiniz için TEŞEKKÜRLER... Öğr.Gör. Abdullah ELEN Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Yükseköğretim Bilgi Sistemi - http://ects.karabuk.edu.tr