ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI EKİM 2013 SUNUMU
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI TEŞKİLAT ŞEMASI Mustafa ÇETİN DAİRE BAŞKAN V. SATIN ALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ HİZMETLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SİVİL SAVUNMA UZMANLIĞI Hacı TUNÇ Şube Müdürü Ahmet ARSLAN Şube Müdür V. Muzaffer AVCU Sivil Savunma Amiri İHALE SERVİSİ Şef Adem KAFALI LOJMAN BİRİMİ TAHAKKUK SERVİSİ Şef Aydın TAŞKIN HAK EDİŞLER Memur Emine COŞKUN Memur Oktay KIRTEKİN YAZI İŞLERİ, ARŞİV VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ SERVİSİ YEMEK SERVİS KURULU BİRİMİ Bil. İşletmeni Baki ESKİCİ DOĞRUDAN TEMİN – DMO VE AYLIK ÖDEMELER Şef Mehmet SARIÇİYAN Şef Cebrail ÖZKAN TAŞINIR KAYIT KONTROL SERVİSİ Bilg. İşletmeni Murat AKYÜREK Bilg. İşletmeni Bekir KEKİL
BÜTÇE VE İSTATİSTİK İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Bütçe Uygulama Sonuçları Ekim 2013 BÜTÇE VE İSTATİSTİK
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2013 Yılı Ekim Ayı Bütçe Uygulama Sonuçları 2013 Yılı Bütçesi Başlangıç Ödeneği Eklenen/ Düşülen Toplam Ödenek Harcama Ekim 2013 Harcama Oranı % Personel Giderleri 410.000,00 384.505,87 %93,78 Sos. Güv. Prim Giderleri 62.000,00 64.579,00 %1,04 Mal ve Hizmet Alım Giderleri 5.925.000,00 500.000,00 5.505.157,92 %92,91 Cari Transferler 414.000,00 -110.000,00 304.000,00 Sermaye Giderleri 2.450.000,00 1.524.998,44 %62,24 Genel Toplam 9.261.000,00 390.000,00 9.151.000,00 7.479.241,23 %81,73
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2013 Yılı Ekim Ayı Bütçe Uygulama Sonuçları TERTİP FONKSİYONEL KOD EKONOMİK KOD TOPLAM ÖDENEK HARCANAN ÖDENEK KALAN ÖDENEK 01.3.9.00-01.1 Diğer Genel Hizmetler M E M U R L A R ( Temel Maaşlar ) 410.000,00 384.505,87 24.502,73 1.3.9.00-02.1 M E M U R L A R ( Sosyal Güvenlik Primi Öd. ) 62.000,00 64.579,20 -2.579,20 01.3.9.00-03.2 TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI 339.000,00 176.705,67 162.294,33 01.3.9.00-03.3 Y O L L U K L A R 3.000,00 1.895,00 1.105,00 01.3.9.00-03.4 GÖREV GİDERLERİ ( Araç Muayene Giderleri ) 6.000,00 892,32 5.107,68 01.3.9.00-03.5 HİZMET ALIMLARI (Temizlik, Servis, Araç Kir.) 1.970.000,00 1.777.190,75 192.809,25 01.3.9.00-03.7 MENKUL MAL, GAYRİMADDİ HAK ALIMI, BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ 66.000,00 40.173,64 25.826,36 01.3.9.00-05.3 KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARA YAPILAN TRANS. ( Memur öğle yemeği ) 414.000,00 Düşülen 110.00,00 304.000,00 02.2.0.00-03.2 Sivil Savunma Hizmetleri 5.000,00 02.2.0.00-03.7 MENKUL MAL, G.MADDİ HAK ALIMI, BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ 1.000,00 03.1.4.00-03.5 Kurumsal güvenlik hizmetleri HİZMET ALIMLARI ( Güvenlik Hizmet Alımları ) 2.200.000,00 1.982.106,69 217.893,31 09.4.1.00-03.2 Üniversiteler ve yükseköğretim hizmeti veren kurumlar 1.335.000,00 Eklenen 500.000,00 1.614.845,82 220.154,18 09.4.1.00-06.1 MAMUL MAL ALIMLARI ( Sermaye Yatırım ) 2.450.000,00 1.524.998,44 925.001,56 TOPLAM 9.651.000,00 7.666.060,69 1.983.947,91
İHALE SERVİSİ Yapılması planlanan ihalelerin EKAP’a girişi. İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Bütçe Uygulama Sonuçları Ekim 2013 İHALE SERVİSİ Yapılması planlanan ihalelerin EKAP’a girişi.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2012 YILINDA İHALESİ YAPILIP 2013 YILINDA ÖDEMESİ DEVAM EDEN İHALELER SIRA NO İKN NO İHALE ADI İHALE USULÜ SONUÇ SÖZLEŞME BEDELİ 1 2012/142202 Şoförlü ve Yakıtsız Araç Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) 01.01.2013 - 31.12.2013 Açık İhale Sözleşme İmzalandı 60.480,00 + KDV 2 2012/142544 Personel Servis Aracı Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) 01.01.2013- 31.12.2013 200.000,00 + KDV 3 2012/145594 Akaryakıt Alımı (12 Ay) 01.01.2013- 31.12.2013 173.840,00 +KDV
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2013 YILINDA YAPILAN MAL VE HİZMET ALIMI İHALELERİ SIRA NO İKN NO İHALE ADI İHALE USULÜ SONUÇ SÖZLEŞME BEDELİ 1 2013/367 Bina Giriş Tabelaları ve Ana Giriş Yönlendirme Tabelası Açık İhale Sözleşme İmzalandı 35.800,00 + KDV 2 2013/87031 Laboratuvar ve Atölye Malzeme Alım İhalesi 8 Firma ile sözleşme imzalandı. Diğerleri ile süreç devam ediyor. 562.862,00 + KDV 3 2013/18069 Özel Koruma ve Güvenlik Hizmet Alımı 01.06.2013-31.05.2014 (İhale Süreci 19.02.2013 ile 31.05.2013) 2.185.622,76 TL+KDV 4 2013/17968 Temizlik Hizmet Alımı 01.06.2013 - 31.05.2014 1.667.945,76 TL+ KDV
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi Birimimizce yapılan Güvenlik ve Temizlik İhalesi sonucunda personelin hizmeti
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İhale Servisi 2013 YILINDA YAPILMASI PLANLANAN İHALELER SIRA NO İHALE ADI İHALE USULÜ İHALE TARİHİ 1 Şoförlü ve Yakıtsız Araç Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay) Açık İhale 14/11/2013 2 Personel Servis Aracı Kiralama Hizmet Alımı (12 Ay 28/11/2013 3 Akaryakıt Alımı (12 Ay) 4 Diş Hekimliği Fakültesine Cihaz ve El Aletleri Alımı 19/11/2013
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 DMO ALIMLARI
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 Alım İşlemi Biten DMO Alımları S.NO ALIM BİRİMİ MALZEME ADEDİ MALZEME ADI FİRMA / İSİM / BİRİM ALIM AŞAMASI TUTAR 1 Genel Mef. Alımı (F.E.F.- Müh. Fak. - Ö.Kalem-Tıp Fak.) 40 ADET Dosya Dolabı Döner Sermaye Dağıtımı yapıldı. 10.006,40 2 (F.E.F.- Müh. Fak. - Eğitim Fak.) 50 ADET Oturma Bankı 18.703,00 3 Tüm Birimler(Makine Techizat Talebi) 412 ADET Temizlik Mak, Buzdolabı, Klima,Dosya Dolabı,Televizyon Devlet Malzeme Ofisi 183.296,54 4 Meslek Y.O.-Genel Sekr.-Fen Edebiyat Fak 13 ADET Salon Tipi Klima Devlet Malzeme Ofisi / Müteferrik Alım 47590,82 Toplam 259.596,76
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 DMO’dan alınan Banklar ve Klimalar
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 DMO’dan alınan klimaların Eğitim ve Güzel Sanatlar Fakültesine dağıtımı ve montajı
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DMO ALIMLARI EKİM 2013 Alımı Planlanan DMO Alımları S.NO ALIM BİRİMİ MALZEME ADEDİ MALZEME ADI FİRMA / İSİM / BİRİM ALIM AŞAMASI TUTAR 1 Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı 1 ADET Traktör Devlet Malzeme Ofisi / Müteferrik Alım Devlet Malzeme Ofisi’nden bekleniyor. 180.000,00 2 Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Renkli Fotokopi Makinası Yaklaşık Maliyet için Teklif Toplanıyor. 30.000,00 Toplam 210.000,00
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI EKİM 2013 DMO Alımları DMO’ dan alınan malzemelerin depodaki görünümü.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI EKİM 2013 DMO Alımları DMO’ dan alınan malzemelerin depodaki görünümü.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013 DOĞRUDAN TEMİN
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI ANALİTİK BÜTÇE TERTİBİ DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013 AYLAR İŞİN ADI ANALİTİK BÜTÇE TERTİBİ TUTARI EKİM Yemek Masası Alımı 06.11.03 17.369,60 Portatif Sandalye Alımı 9.723,20 Araç Sigorta Giderleri 03.54.02 610,00 Araç Muayene 03.05.42 1.700,00 Araç Bakım Onarım 37.33.03 944,00 TOPLAM 30.346,80
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI DOĞRUDAN TEMİN EKİM 2013 Doğrudan teminle alınan portatif sandalyeler
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Ambar Hareketleri
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Alınan Malzeme Dağıtılan Malzeme 2 Adet Büyük Temizleme Makinası 1 Tanesi Eğitim Fakültesine verildi. 1 tane Kahta MYO verildi. 4 Adet Küçük Temizleme Makinası 1 Tane BESYO’ya verildi 2 Tane depoda. 16 Adet Sekreter Koltuğu Kırmızı Toplantı Masası İçin Uygun Fen Bilimleri Enstitüsüne 100 adet bank Üniversitemizin çeşitli yerlerine yerleştirildi. 40 Adet Dosya Dolabı 10 tane Mühendislik Fakültesine verildi. Talep eden diğer birimlere dağıtımı yapıldı. 20 Tane Dosya Dolabı Arşivlenme amacıyla temin edilen dolaplar, 5 adet Fen Bilimleri Enstitüsüne verildi 5 adet Sağlık Hizmetleri Yüksekokuluna verildi. 10 adet diğer birimlere dağıtımı yapılmıştır 5 Adet Seri çekim yapan Fotokopi Makinası 1 adet Eğitim Fakültesine verildi. 1 adet Beden Eğitimi ve Spor Y.O. verildi. 1 adet Diş Hekimliği Fakültesine verildi. 1 adet Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına verildi. 1 adet depoda.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Alımı yapılan temizlik aracının ihtiyacı olan fakültelere dağıtımı yapıldı.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Depoya gelen malzemelerin düzenlenmesi
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Depo Durumları Ekim 2013 Depoya gelen malzemelerin düzenlenmesi
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013 SİVİL SAVUNMA
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013 Sivil savunma servisleri görev tebliğ işlemleri tamamlandı. Üniversitemiz binalarında bulunan yangın söndürme dolapları ve resmi araçlarda bulunan tüplerin kontrolü yapılıp kullanım süresi geçen tüplerin dolumu ile Rektörlük binası kazan dairesi ihtiyacı olan yangın söndürme tüpü bina yangın güvenliği sorumlusuna teslimi sağlandı.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Sivil Savunma Ekim 2013 Öğrenci işleri yangın dolap hortumu ile Medikososyal binası zemin kat yangın dolap hortumu değiştirilerek kullanılır hale getirilmiştir.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu LOJMANLAR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu Lojman Dağılımı Lojman Rektör Rezervi Akademik G.T Akademik S.T İdari Görev T. İdari S.T Hizmet Tah. 3+1 1 2 - 3 2+1 4 1+1 8 7 12 TOKİ 13 Toplam 28 9 Boş Kalan Lojmanlar Lojman Türü Tahsis Şekli Daire No Toplam 3+1 Rektör Rezervi 4 1 2+1 Hizmet Tahsisli Akademik Görev Tahsisli 9 1+1 İdari Görev Tahsisli 8 13,33,36 3 Toki 1+1 Akademik sıra tahsisli 31 Genel Toplam
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojman Giriş Çıkışları Lojmanların Durumu Lojman Giriş Çıkışları Lojman İSİM DAİRE NO GİRİŞ ÇIKIŞ 2+1 Prof. Dr. Ayhan DEMİRBAŞ 2 - Çıkış 15 Giriş 1+1 Betül DEMİRBAĞ 3 Kampüsteki Lojmanların Görünümü
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Lojmanların Durumu Tokide Bulunan Lojmanların Görünümü
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI ARŞİV BİRİMİ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI ARŞİV DÜZENLEMESİ EKİM 2013 Başkanlığımız arşiv düzenlemesi yapılmış olup, tüm dosyaların fihristleri oluşturulmaktadır. Rektörlük binasında bulunan arşivimiz medikososyal binasına taşınarak diğer arşivimizle birleştirilmiştir.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Fatura Ödemeleri Ekim 2013 Elektrik, Su ve Doğalgaz Ödemeleri
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Fatura Ödemeleri 2013 Elektrik Faturaları Ödemesi AYLAR TUTARI EKİM 140.321,50 Su Faturaları Ödemesi AYLAR TUTARI EKİM 20.088,34 TL
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Önerilerimiz Detay Programımız kapsamında alımların gerçekleştirebilmesi için akademik ve idari birimlerin taleplerinin ve teknik şartnamelerinin eksiksiz ve zamanında Başkanlığımıza gönderilmesi gerekmektedir. Makine teçhizat talep listesine, sarf malzemelerinin eklenmemesi konusunda hassasiyet gösterilmesi. Kırtasiye alımlarının 2014 yılı itibariyle Başkanlığımız tarafından satın alınması, 2014 yılından itibaren elektrik, su ve doğalgaz faturalarının tek elden Başkanlığımız tarafından alımının yapılması, Taşıt İşletme Biriminin Yükseköğretim Kanununda öngörüldüğü şekilde Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığına bağlanması Ambar giriş yolunun düzenlemesinin yapılması. Bütçe ödenekleri sebebiyle elektrik faturaları gecikmeye girmektedir.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Dilek ve Temenniler Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin satın alma işlemlerini yapan personele yönelik uygulama birliğinin sağlanabilmesi için en az yılda bir defa hizmet içi eğitim programı hazırlanarak, değişen ilgili mevzuat hakkında eğitim verilmesi. Tüm akademik ve idari birimlere DMO ve doğrudan temin eğitiminin verilmesi, Üniversitemizin hızla gelişmesiyle, öğrenci, akademik ve idari personel ile kapalı alan sayısının artması nedeniyle taleplerin karşılanabilmesi için mal ve hizmet alımları tertiplerine konulan ödeneklerin artırılması.
Teşekkür Eder Saygılar Sunarım. İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI Teşekkür Eder Saygılar Sunarım.