Hazırlayan: www.egitimcininadresi.com Bilinçli tüketici Hazırlayan: www.egitimcininadresi.com.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Temiz Mail Yollama Yöntemi
Advertisements

TARİHÎ MEZARTAŞLARI NEDEN TAHRİP VE YOK EDİLİYOR?
proSuccess - Yaşam Değiştiren Organizasyon
USTA BULUŞMA NOKTASI Merhaba,
ORGANİK TARIM.
Strateji Tasarımı İlker acar.
Güvenli İnternet Kullanımı
Düzenleme : Turgay - İnsanın biri, (kadın mı, erkek mi, genç mi, yaşlı mı bilmem, bildiğim insanlardan bir insan olduğu) bilgisayarına!!!
YAPACAĞINIZ İŞE HAKİM OLUN
DOĞRUSAL ZAMANLA DEĞİŞMEZ SİSTEMLERDE FARK DENKLEMLERİ
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
STRESE GİRENİN İMANINDAN ŞÜPHE EDERİM!
"Eğitimdir ki bir milleti ya özgür,
ADI:SEVİM SOYADI:ÇAT SINIFI:9/C NUMARA:58 OKULU:BÜNYAN ANADOLU LİSESİ
TÜKETİCİ HAKLARI BİZİM AFACAN ile UZMAN ÖĞRT.Erdoğan GÜL
Maddenin ölçülebilir özellikleri
Kazanım 6. Kültürümüzün sözlü ve yazılı öğelerinden yola çıkarak doğal afetlerin toplum hayatı üzerine etkilerini örneklendirir.
DOĞAL AFETLER DEPREM Hazırlayan:H.Özden Özdemir
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
DE Ğ ERLER İ M İ Z Kazanım: De ğ erlerini fark eder. 9. Sınıf 21 nolu kazanım etkinli ğ i.
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ VE PARAGRAF SORULARI HAKKINDA İPUÇLARI
BÜTÜN
Hayatın Anlamı üzerine
Cümlede Anlam.
KURGU KUŞAĞI Düşünelim Çözelim Hayallerim Çizgide Saklı
Bölüm5 :Kök Bulma Sayısal bilgisayarlar çıkmadan önce, cebirsel denklemlerin köklerini çözmek için çeşitli yollar vardı. Bazı durumlarda, eşitliğinde olduğu.
MÜLAKAT (GÖRÜŞME) Ünlü kişileri çeşitli yönleriyle tanıtmak veya toplumu ilgilendiren önemli bir konuyu aydınlatmak için ünlü kişi yahut uzmanlarla.
KÜSMEYELİM KÜSTÜRMEYELİM
Bölüm 14 Bilişim (Bilgi) Teknolojileri Information Technology.
ÖLÜMCÜL HASTALIK... Doğan Cüceloğlu'nun eğitimindeki katılımcılarla bir konuşmasından: Doğan Cüceloğlu: - Arkadaşlar, aranızda ölümcül hastalığı olan var.
E-OKUL ÜZERİNDEN GÜNCELLENMESİ GEREKEN VERİ EKRANLARI
ZIT KAVRAMLAR
TUTUNMAK Birinci Bölüm.
=>CÜMLEDE ANLAM<=
MESLEKLER AMAÇ &Haberleşme araçlarını tanıma &Yararlarını bilme &Haberleşme ile ilgili meslekleri tanıma
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
Alıntı. Slaytı kendi akışında ve sesli izleyiniz.
CÜMLEDE DE ’NİN YAZIMI.
TELİF HAKKI.
TEMA HAZIRLAYAN :OZAN DORUK YAVUZ. Varoluş Nedeni Toprak...Toprak...Toprak... Ülkemiz yılda 743 milyon ton toprağını erozyonla kaybediyor. Oysa yaşam.
TEŞEKKÜR EDERİM Cem Yurtsev
TELİF HAKKI.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
TÜKETİCİ HAKLARI.
Doç. Dr. Ahmet UĞUR İnönü Üniversitesi İktisat Bölümü
İŞLETMENİN SORUMLULUKLARI
Eğitimin ve Toplum.
n Düzey: n Düzey: Lise 1. Sınıf öğrencileri n Genel Hedef: n Genel Hedef: Karar verme becerisini geliştirmelerini sağlayabilme. n Oturum Sayısı: n Oturum.
BEN BİLİNÇLİ BİR TÜKETİCİYİM
TELEFONDA KRİTİK BİLGİ PAYLAŞMAYIN  Yöneticileriniz de dahil hiç kimse ile kurum ve personele ait kritik bilgiyi telefondan paylaşmayın.  Telefon ile.
BİLGİSAYAR NEDİR?.
İNTERNET.
Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim sektörünün ihtiyaç duyduğu nitelikli meslek elemanlarına, gerekli olan mesleki yeterlikleri bilimsel ve teknolojik.
Tüketicinin ihtiyacı; Eğitim Örgütlenme (Tüketici Dernek ve Vakıflarına üye olma) Bilgilendirilme.
SERVET AKAYDIN ORTAOKULU
Tüketici kavramı Ürün çeşitliliği ve bilgisizlik Alış verişte karar verme yetisi Tüketicinin eğitilmesi ihtiyacı Tüketici koruma yolları, Tüketici örgütlerine.
SAVURGANLIK YAPMAYINIZ
VERİ TOPLAMA ARAÇLARI ANKET FORMU DÜZENLENMESİ.  Anket: Bilgi toplamak için biçimlendirilmiş veri formları…  Bilginin doğruluğu soruların niteliğine.
SOSYAL MEDYA.
8. MONOPOL PİYASASI.
KRİZ YÖNETİMİ VE SAMSUNG GALAXY NOTE 7 ÖRNEKLEMESİ
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
ASKER ÇOCUĞU OLMAK SesiAçınız.
ZORBALIK –AKRAN ZORBALIĞI VE BAŞ EDEBİLME YÖNTEMLERİ
 Teknoloji nedir denildiğinde karşımıza ilk olarak; insanların ihtiyaçlarına yönelik yardımcı araç ve gereçlerin yapılıp üretilmesi için gerekli olan.
8. MONOPOL PİYASASI.
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
8. MONOPOL PİYASASI.
Sunum transkripti:

Hazırlayan: www.egitimcininadresi.com Bilinçli tüketici Hazırlayan: www.egitimcininadresi.com

Tüketici Hakları konusundaki yasal düzenlemeler, tüketicileri koruyan şartlar sağlıyor olsa da; çoğumuz, haklarımızı bilmeden verdiğimiz mücadelelerle zaman ve para kaybetmeye devam ediyoruz. Hatta maalesef, bazen bildiğimiz haklarımızın bile üzerinde durmayıp, sorunu hızlıca çözmek uğruna, küçük de olsa zararlara katlanıyoruz. Oysa zaman zaman – iyi bilinmediğinden- eleştirilere maruz kalan yasal düzenlemeleri, sorun yaşayan taraf olarak herkesten önce tüketiciler çok iyi bilmek, uygulamak ve uygulanmasını sağlamak zorundadır. Zaten yasal düzenlemeler, ancak bu bilince ulaşmış bir toplumda bir anlam ifade eder. Bayandan Kullanılamamış Dizüstü Bilgisayar yazı dizimizin ardından, teknik servis süreçlerinde yaşanan sıkıntılarla ilgili yardım talep eden çok sayıda e-posta aldım. Yazı dizimizde sorun yaşadığım marka HP idi ama elbette bu sadece HP’nin müşterilerine sorunlu durumlar yaşattığı anlamına gelmiyor. Zira gelen e-postalar da bunu doğrulayacak şekilde farklı farklı markalarla ilgili… Peki bu sorunları yaşamak zorunda mısınız? Haklarınızı bilmeniz hiç sorun yaşamayacağınız anlamına mı gelir? Ortada bir “hak” tartışması varsa, bir çıkar çatışması var demektir. Karşınızdaki firmanın, kendi zararına olan bir durumu, kayıtsız şartsız kabul etmesini beklememelisiniz. Yani sorunlarınıza bir cümleyle veya bir telefon görüşmesiyle çözüm bulmayı beklemek hata olur. Çünkü hiçbir firma, “şartlar sağlansa da ürün değiştirsek” gibi bir amaç ile yapılanmıyor. Ancak bilinçli bir tüketici iseniz, karşınızdaki firmaya haklarınızı bildiğinizi göstererek gerekenin yapılmasını sağlayabilirsiniz. Bilinçli birer tüketici olmak içinse, ince ama önemli bir nokta var: Haklarınızı nasıl arayacağınızı bilmek.

Beni seyrettiğiniz için teşekkür ederim www.egitimcininadresi.com