CWIZ CALL CENTER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
Advertisements

IP PBX.
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Focus Kantar Otomasyon Sistemi, Firmalardaki Tartım süreçlerini daha güvenilir ve oluşabilecek usulsüzlükleri önleyecek şekilde tasarlanmıştır.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Teknik Servis Programı
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Azrael Online Hasta Takip Programı
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Bircom Teknoloji Çözümleri
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2013
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ TEDARİK YÖNETİM ZİNCİRİ
Communication Platform
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
SIP PLATFORMU  Genel Özellikleri  SIP (Session Initiation Protocol) tabanlı IVR (Interactive Voice Response) platformudur.
=>SES BİLGİSİ
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Anet Founa Loglama Arayüzü
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
1- İnternet Sağlayıcınızdan adresine giriniz. 2- Sitemizdeki sayfalardan Arşiv butonuna tıklayınız.
Elektron-Senkron Yazılım Ltd.Şti.
OpenScape 4000 V7 Kurumsal Çözümler Her Zaman Fark Yaratır Ocak 2014 OpenScape Office.
HG 658C V2 Modem Kurulumu xDSL Teknolojisi ve Arıza Süreçleri.
VBT Bilgi Teknolojileri
XPEECH S Serisi Kuyruk Oluşturma
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
2N® SingleTalk Lift Communicator
IP PBX Call Recording Settings
Tablet Menü.
Restoran Otomasyon Sistemi
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
(Bircom – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Tablet Menü.
XPEECH S Serisi IVR Yükleme ve Tanımlama
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi Teknik Sunum 2019
Sunum transkripti:

CWIZ CALL CENTER

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Hizmet Kalitenizle Göz Doldurun

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ IP CALL CENTER Kolay Yönetim Kolay Kurulum Profesyonel Yönetim Kolay Entegrasyon Raporlama İzleme HERŞEY ELİNİZİN ALTINDA

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Nasıl Çalışır?

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ - Yönetim Arayüzü- Kuyruk Yönetimi WEB Arayüzünden Yönetim Birden fazla kuyruk oluşturabilme Agentlar arası çağrı dağıtım seçenekleri Robot Operatör Görüşme Kayıt

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Yönetim Arayüzü- Robot Operatör

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Agent Agent Ekranı Sisteme tanımlı agentlar kendi ekranlarından çağrı takibi yapabilirler Telefon veya ekrandan login-logout Ekrana kullanıcı adı ve şifre ile giriş Farklı telefondan çağrı karşılayabilme Mola seçenekleri Gelen çağrı numarasını (caller ID) görme Kuyruktaki bekleyen çağrı sayısını ve müsait agent sayısını görebilme Tamamlnanan ve kayıp çağrıları görebilme Verimlilik durumunu izleyebilmes Anlık mola süresini izleybilme

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Supervisor / Wallboard Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Bekleyen ve aktif çağrı göstergeleri Agent durumuna müdahale edebilme Verimlilik göstergeleri Erişilebilirlik oranları

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Servis Düzeyi Raporu Toplam arama sayısı Cevaplanan arama sayısı ve yüzdesi Kayıp çağrı sayısı ve yüzdesi Max –min ve ortalama kuyruk süresi Grafik raporlar Bekleme süresi servis seviyesi Konuşma süresi servis seviyesi Transfer edilen çağrı sayısı Tarih filtreleme

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Kayıt Çağrı Raporu Kayıp Çağrı Raporları Kayıp çağrıların yüzdesi Kayıp çağrı zamanı Kuyruk bilgisi Caller ID bilgisi Kuyrukta beklediği süre (sn)

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Agent Raporu Karşılanan çağrı sayısı Kayıp çağrı sayısı Konuşma süresi Dış arama sayısı Ortalama konuşma süresi

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Gelen Arama Raporları Sayı ve süre seçenekleri Kuyruklar arası çağrı dağılımı Agentlar arası çağrı dağılımı Çağrı yönü ve operatör dağılımları Ençok çağrı gelen il ve ülke özet raporu Call Center Gelen Arama Listesi

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Ses Kayıt Raporları ve Dinleme Tarih, saat, agent ve numara bilgisine göre filtreleme Kayıt uzunluğu (sn) Çağrı yönüne ait bilgi Görüşülen numara bilgisi

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ Call Center Bağlantılı Çözümler IVR ve Ses Tanıma Sistemleri CWIZ WEB’den ARA Özel Entegrasyon Projeleri

CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Özel Entegrasyon Projeleri MS- CRM Entegrasyonları Özel CRM Entegrasyonları Müşteri Database Entegrasyonları Raporlama Entegrasyonları

CWIZ WEB’den ARA Nasıl Çalışır? WEB Sitesi Portal E-mail Gönderisi Kısaca tüm WEB ortamlarından aranın...

REFERANSLARIMIZDAN BAZILARI

TEŞEKKÜR EDERİZ