TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GÖNÜL ELÇİLERİ PROJESİ
Advertisements

DENİZLİ 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Araştırma Geliştirme Şube Müdürlüğü
HALK ELİNDE HAYVAN ISLAHI ÜLKESEL PROJESİ II
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TEFTİŞ KURULU BAŞKANLIĞI
Sağlık Bakanlığı ve Ankara Emniyet Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilmesi planlanan Obezite ile Mücadele Programı kapsamında; 1- Sayın Emniyet Müdürümüz.
CENDERE İYİLEŞTİRME TAKIMI
Kantin işleri ile ilgili öneriler
BAŞARI İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU
BURSA 4. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
1/25 TAPU VE KADASTRO I. BÖLGE MÜDÜRLÜ Ğ Ü TAKIM ADI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Trabzon IX. Bölge Müdürlüğü
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
Fen Dairesi Başkanlığı
1-2-3 Şubat 2012 tarihinde Bingöl Merkez İlköğretim Okulu Öğretmenlerine ‘Okullarda Afet Bilincini Oluşturma’ konulu eğitim semineri düzenlenmiştir.
Optimum İyileştirme Takımı Antalya 2012 OPTİMUM İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO XI. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
Gramantin İyileştirme Takımı
* Bağlı ve ilgili kuruluşlar hariç. Kamu kurum ve kuruluşlarına ait bina ve tesislerin inşa, güçlendirme, tadil ve esaslı onarımlarına ait, proje, yaklaşık.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
ORYANTASYON Doç. Dr. Hanifi BİNİCİ
Güvenlik Raporlama Sistemi (GRS)
2012. GENÇ BEYİNLER İYİLEŞTİRME TAKIMI 09/01/2012 Tarihinde gerçekleştirilen iyileştirme takımımızın ilk toplantısında aşağıda açıklanan çalışmalar yapılmıştır.
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÇOBANLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
1 Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Müdürlüğü İMAJ İyileştirme Takımı Ocak 2012.
TEMEL KALİTE KAVRAMLARI
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
KASTAMONU TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 2012 TAPU VE KADASTRO XIX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ŞUBAT ANTALYA İLETİŞİM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
Yabancı dil öğrenirken o dilin konuşulduğu ülkenin kültürünü tanımak, Farklı bölümlerde öğrenim gören öğrencilerin de yabancı dil derslerinde ve ders.
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
NO SAYFA NO SAYFA 1-Anma 1 1-Anma 1 2-Kapak 2 2-Kapak 2 3-İçindekiler 3 3-İçindekiler 3 4-Sunuş Sunuş Tanıtım Tanıtım Problem.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Güney Ege İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
TRABZON TAPU VE KADASTRO IX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BU B İ R KOZA İ Y İ LE Ş T İ RME TAKIMI SUNUMUDUR.
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ KASIM 2013 MERKEZÎ ORTAK SINAVLAR TAŞRA TEŞKİLATI GÖREVLERİ SINAVDAN ÖNCE YAPILACAKLAR İl ve ilçelerde de sınav.
Çalışmanın Yapıldığı Bölge Müdürlüğü : TKGM Hatay 12
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
STRATEJİK PLANLANMA DA İZLEME DEĞERLENDİRME
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
28 – 29 Kasım 2013 Merkezi Ortak Sınavlar Taşra Teşkilatı Görevleri.
YOĞUN BAKIM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
HUKUK VE ADALET İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU 1.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
KAPALI GRUP KÜLTÜR TURLARI
Sunum transkripti:

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 1   ÇÖZÜM BİZİZ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 ANTALYA 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 2 SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ ÇÖZÜM BİZİZ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA TUTANAĞI   04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 3 Sayfa no İçindekiler 2 Çözüm Biziz Takımı İsim Listesi 3 Sunuş 4 Çalışma Tutanağı 5 Problem Havuzu Oluşturulması 6 Sorunların Analiz Çalışması ve Puanlaması 7-8 Problem Kök Nedenleri 9 Problem Nedenleri ve Çözüm Önerileri 10-11 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 4   Çalışmanın Yapıldığı Yer : Starlight Convention Center İyileştirme Takımını Adı : Çözüm Biziz Takımın Lideri : Abdurrahman KARAĞAÇ Takımın Raportörü : Yasemin ÖNEL Üyeler : Hüseyin ÇİL Cemile Ceher POLAT F. Suat DAL Volkan AKSOY Burcu HALICI   Baysal CEYHAN İyileştirme Çalışmasının Konusu : Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması Çalışmanın Başlama Tarihi : 31.01.2012 Çalışmanın Bitirildiği Tarihi : 03.02.2012 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 5 SUNUŞ   Kurumsal gelişim Projesi Kapsamında Genel Müdürlüğümüz bünyesinde oluşturulan ÇÖZÜM BİZİZ İYİLEŞTİRME TAKIMI 31. 01. 2012 tarihinde ilk toplantısını yaparak çalışmalarına başlamış, 03.02.2012 tarihinde çalışmalarını tamamlamıştır. Tespit edilen 11 problemden 11. problem olan “Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması” problemi ele alınarak nedenleri ve çözüm önerileri hakkında çözüm iyileştirme takımınca yapılan çalışmalar aşağıda sunulmuştur. 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 6 Toplantı Tarihi : 31/01/2012 Toplantı No : 1 Toplantı Konusu : Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması   Çözüm Biziz İyileştirme Takımı’nın ilk toplantısı; Abdurrahman KARAĞAÇ , Hüseyin ÇİL,Yasemin ÖNEL, Cemile Ceher POLAT, F. Suat DAL, Volkan AKSOY, Baysal CEYHAN,Burcu HALICI’nın Katılımlarıyla 31.01.2012 tarihinde STARLİGHT CONVENTİON CENTER toplantı salonunda saat 17.00 de yapıldı. Takım liderinin seçimi : Takım lideri olarak Abdurrahman KARAĞAÇ oy birliği ile seçildi. Takım raportörünün seçimi : Takım raportörü olarak Yasemin ÖNEL oy birliği ile seçildi. İyileştirme takımın adı : “ÇÖZÜM BİZİZ” olarak oy birliği ile kabul edildi. 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 7 Toplantı Tarihi : 01.02.2012/03.02.2012 Toplantı No : 2 - 4 Toplantı Konusu : Problem Havuzu Oluşturması ve çözüm önerlerinin yapılması. Problem Havuzu oluşturmayla ilgili yapılan çalışmada aşağıda belirtilen problemler tespit edildi. PROBLEM HAVUZU   Yemekhane harici alakart lokanta ve salata bar olmaması. Genel Müdürlük ve Bölge Müdürlüklerinde personelin kullanacağı kütüphane olmaması. Geçici görevle göreve gönderilen personele görev sürecince kullanmak üzere dizüstü bilgisayarın verilmemesi. Çalışan personele gereken ödül ve ikramiye gibi motive edecek ürün vb şeyler verilmemesi. Personel servis problemleri. Görevde yükselme sınavlarının yeteri kadar sık aralıklarla yapılmaması. Bölge Müdürlüklerinde çalışan personele motivasyon eğitiminin verilmemesi. Bölge müdürlüklerinde çalışan personele motivasyon eğitiminin verilmemesi. Personele yeteri kadar mesleki eğitimin verilmemesi. Personel arasında iş yükü dağılımının adaletsiz olması. Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması. 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 8 SIRA NO PROBLEMLER / KİŞİLER Abdurrahman KARAAĞAÇ Yasemin ÖNEL Baysal CEYHAN Cemile Ceher POLAT Burcu HAKICI Volkan AKSOY F.Suat DAL Hüseyin ÇİL 1 Yemekhane harici alakart restoran ve salata bar olması kalitenin artmasını sağlayabilir. 3 4 2 5 8 Genel müdürlük ve bölge müdürlüklerinde personelin kullanacağı kütüphane olmaması 6 7 Geçici görevle göreve gönderilen personele. Görev sürecince kullanmak üzere dizüstü bilgisayarın verilmesi 9 Çalışan personele gereken ödül, onurluk ve ikramiye gibi motive edecek ürün vb şeyler verilmemesi Servis problemleri 11 Görevde yükselme sınavlarının yeteri kadar çok olmaması 10 Bölge müdürlüklerinde çalışan personele motivasyon eğitiminin verilmemesi Arşivden çıkan evrakların bilgisayar ortamında olmaması Personelin mesleki eğitim eksikliği İş yükü dağılımının adaletsiz olması Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 9 Puanlama tablosu Puanı   1- Yemekhane harici alakart lokanta ve salata bar olmaması. 33 2- Genel Müdürlük ve Bölge Müdürlüklerinde personelin kullanacağı kütüphane olmaması. 28 3- Geçici görevle göreve gönderilen personele görev sürecince kullanmak üzere dizüstü bilgisayarın verilmemesi. 37 4- Çalışan personele gereken ödül ve ikramiye gibi motive edecek ürün vb şeyler verilmemesi . 23 5- Personel servis problemleri. 39 6- Görevde yükselme sınavlarının yeteri kadar sık aralıklarla yapılmaması 43 7- Bölge Müdürlüklerinde çalışan personele motivasyon eğitiminin verilmemesi 49 8-Arşivden çıkan evrakların bilgisayar ortamında olmaması 45 9- Personele yeteri kadar mesleki eğitimin verilmemesi 40 10- Personel arasında iş yükü dağılımının adaletsiz olması 45 11- Kurum personelinin kaynaşmasını sağlayacak sosyal aktivitelerin az olması 73 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 10 PROBLEMİN KÖK NEDENLERİ 1- Yeteri kadar personelin talebinin olmaması; 1.1- personelin iş yoğunluğundan dolayı böyle bir şeye vakit ayırmayı düşünmemesi, 1.2- talepte bulunsa dahi organizasyonun kaliteli olacağını ve böyle bir talebin karşılanacağını düşünmemesi 2- İdarecilerin konuya yeteri kadar eğilmemeleri; 2.1- İdarecilerin diğer işlerine daha fazla vakit ayırmaları. 3- Personelin arasındaki iletişim eksikliği ve birbirini tanımaması; 3.1- Kuruma yeni göreve başlayanların diğer personelle tanıştırılmaması. 3.2- Toplu organizasyonların az olması. 3.3- Genel Müdürlük ve bağlı birimlerde çalışanların birbiri ile iletişim halinde olmaması. 4- Gerek taşra gerekse merkez teşkilatında görev yapan personelin sosyal aktivitelerine dair taleplerini çözüme kavuşturacak yöneticilere net olarak aktaramaması: 4.1- Personelin bürokrasi engeli ile karşılaşması. 4.2- Personelin idarecilere durumlarını veya taleplerini aktarma konusunda çekingen kalması. 4.3- İdarecilerin (Özellikle Tapu Müdürlüklerinde) iş yoğunluğuna bağlı olarak personeli dinlemek için yeteri kadar uzun vakit ayıramaması. 5- Bu yönde gelişmiş bir kurum kültürünün olmaması; 04/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 11 Problemin Nedenleri Çözümleri 1- Yeteri kadar personelin talebinin olmaması; Personelin bu konuda bilgilendirilmesinin sağlanmalı. Personelin iş yoğunluğundan dolayı böyle bir şeye vakit ayırmayı düşünmemesi, Bu tür aktivitelerin mesai saatleri dışında yapılmasına özen gösterilmeli. Talepte bulunsa dahi organizasyonun kaliteli olacağını ve böyle bir talebin karşılanacağının düşünmemesi. Böyle düşünen personelin yapılacak aktivitelere özellikle katılımının sağlanarak düşüncelerinin pozitif yönde değiştirilmesine yön verilmeli. 2- İdarecilerin konuya yeteri kadar eğilmemeleri; Konu ile ilgili olarak ilgili idareciler bilgilendirilmeli. 2.1- İdarecilerin diğer işlerine daha fazla vakit ayırmaları. 3- Personelin arasındaki iletişim eksikliği ve birbirini tanımaması; Tanışma toplantıları, toplu yemekler gibi personelin bir arada bulunacağı organizasyonlar yapılmalı 3.1- Kuruma yeni göreve başlayanların diğer personelle tanıştırılmaması. 3.2- Toplu organizasyonların az olması. 3.3- Genel Müdürlük ve bağlı birimlerde çalışanların birbiri ile iletişim halinde olmaması. 4- Gerek taşra gerekse merkez teşkilatında görev yapan personelin sosyal aktivitelerine dair taleplerini çözüme kavuşturacak yöneticilere net olarak aktaramaması. Konu ile ilgili olarak ilgili idarecilerin ve personelin bilgilendirilmesine yönelik çalışmalar yapılmalı. 4.1- Personelin bürokrasi engeli ile karşılaşması. 4.2- Personelin idarecilere durumlarını veya taleplerini aktarma konusunda çekingen kalması. 4.3- İdarecilerin (Özellikle Tapu Müdürlüklerinde) iş yoğunluğuna bağlı olarak personeli dinlemek için yeteri kadar uzun vakit ayıramaması. 5- Bu yönde gelişmiş bir kurum kültürünün olmaması; Kurum kültürü oluşturmak için;tiyatro kulübü kurulmalı, Devlet Tiyatroları ve sinema salonları ile protokol yapılarak daha uygun bilet fiyatları uygulanmalı, sinema salonu kurulmalı, turizm acenteleri ile protokol yapılarak kısa geziler düzenlenmeli, fotoğraf ve resim yarışmaları gibi yarışmalar düzenlenmeli, kurum olarak yemek ve piknik vb. organizasyonları düzenlenmeli. 004/02/2012

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK 12 SAYGILARIMIZLA ARZ EDERİZ… 04/02/2012