INTERNET SUNUMU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Facebook Reklamları.
Journal Use Reports Süreli Yayın Koleksiyonu Geliştirmenizde Güçlü Karar Destek Hizmeti - Kasım
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Google Analytics Nedir?
Onkoloji Destek Paketi
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Deniz’e Hoşgeldiniz.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Sosyal Medya.
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
REKLAMCILIK Hafta 5.
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
HOŞGELDİNİZ YA/EM Doktora Öğrencileri Kolokyumu 2002.
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
Yandex Reklamları.
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
@isilyilmaz 1 SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA YENİ TÜKETİCİLER.
Pazarlama iletişimi alıcılar ve satıcılar arasında anlamın taşınması ve paylaşılmasını içerir. Bütünleşik pazarlama iletişimi tutundurma elemanlarının.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
PAZARLAMADA İNOVASYON
Kavramlar, Dünyada ve Türkiye’deki Uygulamaları
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
1 STRICTLY CONFIDENTIAL & FOR PERSONAL USE ONLY TURKCELL LALE SARAL DEVELİOĞLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI PAZARLAMA.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Değişim Zamanı Kampanyası
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
12 Ay İndirim Kampanyası Müşteri Yönetimi Direktörlüğü 30/11/2011.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Yalın İnternet Kampanyası Müşteri Yönetimi
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Sunum transkripti:

INTERNET SUNUMU

Yeni Medya: Internet

Dünya’da Internet ... Internet çok hızlı gelişen bir medya - Sanıldığından daha hızlı !!!

Dünya’da Internetin Gelişimi... Forrester Research, U.S. Department of Commerce, International Data Corporation’dan alınan veriye göre ise 1999’da 196 milyon Web User olduğu açıklanmıştır. %31,7 %36,9 USA’in 2003 yilinda Internet kullanıcılarının %35’ini temsil edecegine inanılmakta. 1999’da Internet kullanıcılarının %44’ünü temsil etmekteydi. Kaynak: eMarketer 1999

Dünya’da Internetin Gelişimi... Gelişmeye etki eden ANA FAKTÖRLER: PC fiyatlarındaki düşüşler PC, Modem ve network bileşenlerinin performans ve hız konusundaki avantajları Network altyapılarındaki gelişmeler Internete kolay ve hızlı erişim Rakip mecralara göre ınternet kullanımının yükselmesi *Kaynak: Forrester Research, U.S. Department of Commerce, International Data Corporation

Dünya’da Internet Kullanıcı Profili 1999’da erkek ağırlıklı kullanıcı profili.. C1’e doğru bir yöneliş var.... Kaynak: Roper Starch Youth CyberStudy 1999

Internete Genel Bakış … TÜRKİYE’DE INTERNET

Kaynak: IXIR Prezentasyon -MAYIS 2000 Türkiye’de Internet ... MEVCUT DURUM : Türkiye’de Bilgisayar Sahibi Sayısı 2.000.000 Türkiye’de Internet Kullanıcı Sayısı 4.000.000 Türkiye’de Internet Abonelik Sayısı 1.100.000 Internet Cafelerden ve Ofislerden erişim ! 2005 yılında Internet kullanıcı Sayısının 20 milyon olacağı tahmin edilmekte... Kaynak: IXIR Prezentasyon -MAYIS 2000

Türkiye’de Internet Kullanıcıları... Internet Kullanıcı Sayısı : 1997 : 75,000 1998 : 550,000 1999 : 1,000,000 2000 : 2,400,000 2001 : 5,000,000 (est.) Kaynak: International Data Corporation, Turkey 1999 Hürriyet Digital Gelecek Eki/Mine Kılıç

Türkiye’de Internet Kullanıcıları... 1999 : Genç Nüfus, Erkek odaklı, Universite mezunu, Bekar !!! Kaynak: International Data Corporation, Turkey 1999 Hürriyet Digital Gelecek Eki/Mine Kılıç

INTERNETTE REKLAM

Internet’te Reklam YENİ BİR TANIM … Webtising - Webtising, temel olarak diğer reklam araçlarından farklıdır. NEDEN FARKLI ? - Tüketici ne göreceğine ve ne kadar göreceğine kendi karar verir.

Internet’te Reklam Tüketiciler Web'e sadece bilgi için gelmiyorlar. Tüketiciler Internete etkileşecekleri ve sosyalleşecekleri yer olarak bakıyorlar.

Reklamın Anında Satışa Dönüşebileceği İlk Ve Tek Mecra : İNTERNET Internet’te Reklam AMAÇ : 1- Marka oluşturmak 2- Marka bilinirliği sağlamak 3- Direkt pazarlama ve satış imkanını bulmak 4- Hedef kitleye direkt ulaşmak 5- Hedef kitleye en az maliyetle ulaşmak Reklamın Anında Satışa Dönüşebileceği İlk Ve Tek Mecra : İNTERNET

Kullanılacak Sitelerin Seçimi

Kullanılacak Sitelerin Seçimi Öncelikle HEDEF KİTLEMİZİ iyi tanımalıyız. Internet mecrasının kullanımında psikografik özelliklerin yeri büyük… Hedef Kitle Analiz edildikten sonra cevabı aranacak SORU : “Hangi site hedef kitlem ile uyumlu ?”

Kullanılacak Sitelerin Seçimi Türkiye’de içerik üreten büyüklü küçüklü 2.000 üzerinde site var. Ve biz hangisinin en iyi olduğunu ve hangi sitenin hedef kitlemizle birebir uyuştuğunu bilmiyoruz. Internet düyasındaki karmaşayı önleyecek ortak bir rapor/araştırma yok, bu da seçim yapmayı güçleştiriyor. Fakat Internet kültürünün gitgide geliştiğini biliyoruz. Internet sektörünü değerlendirebilmek için ortak noktalar bulmak zorundayız.

Sektörün dinamiğini arttırmak için fiyatlarda esnek davranıyorlar. Internette Fiyatlandırma Internet Şirketleri fiyatlandırmada iki metod kullanıyorlar; CPM ve Aylık... Belirlenmiş tarife fiyatları ve indirim oranları olmasına rağmen bir kampanya sözkonusu olduğunda belirleyici faktör müşteri Alınan indirimler müşteriye göre değişmekte. Müşteri kazanmak için free yer ekstra impression veriyorlar. Sektörün dinamiğini arttırmak için fiyatlarda esnek davranıyorlar. Ajans indirimi olarak uygulanan oranlarda bile belirgin bir sabitlik yok. (TV’de %15, Basında %25 v.b.) Bu nedenle, ratecard bazında kıyaslama yapmak doğru sonucu vermiyor, bu da ortalama indirim ve net fiyat vermemizi engelliyor.

Türkiye-Internette Ölçümleme KRİTİK SORU : Ortak değerlere nasıl ulaşabiliriz Internet ölçülebilen bir mecra konumuna gelecek AGB, Bağımsız bir Internet araştırma ve ölçümleme şirketi olan RedSheriff (Avusturalya) ile irtibata geçerek çalışmaya başladı : Toplam page impressions (exposures) Unique Visitors (calculate R&F)

Internet Anahtar Bulgular Sektöre İlişkin : Internet bu güne kadar en hızlı gelişen mecra… Diğer marketlerle karşılaştırıldığında PC penetrasyonu oldukça düşük… Internet Kullanıcı Sayısının 2001 yılında 2 kat artması öngörülmektedir. Tüketiciye İlişkin: İş yerinden Internete erişim oranı yüksek (Düşük PC Penetrasyonu) Insanlar Çeşitli nedenlerle internete bağlanıyorlar, Özellikle eğlenmek için...

Core Interests: Communication/Technology Intrests % Core Interests: Communication/Technology and Watching Sports

Technology Preferance % Teens prefer to use Internet/PC at an increasing trend, Entertainment and info are the major reasons for them to use Internet